johncons






  • Gmail – Fortsatt sikker på at Gjedde er utdødd?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Fortsatt sikker på at Gjedde er utdødd?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Jul 2, 2010 at 1:25 AM





    To:

    "Nils G. Bartholdy" <ngb@ra.sa.dk>



    Hei,

    nå driver jeg på med slektsforskinga mi.
    Og jeg finner at min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, sin bror, (som jeg muligens er oppkalt etter), Erik Anker Heegaard, sin enke, Unse Marie Trock-Jansen:

    Hun er jo direkte etterkommer etter folk som Karl den Store, Hardeknut, Blåtann, bysantinske keisere, Valdemar sejer, osv., osv.

    Og også direkte etter Gange-Rolf.
    Og hennes ektemann var min grandonkel, (Erik) Anker Heegaard.
    Og han var storebror av min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard.

    Og deres oldemor, hun het Maren Gjedde.

    Og deres tante, det var Magna Nyholm, som ble gift med Holger baron Adeler.
    Også sier du til meg, at den adelige Gjedde-slekt er utdødd.

    Og det var uradel.

    Men den Gjedde-slekten må da ha vært adelig, når så fine folk, som Holger baron Adeler og min grandtante Unse Marie Trock-Hansen, gifter seg med folk fra denne Gjedde-familien.

    Er du fortsatt sikker på at denne Gjedde uradel-slekten er utdødd?

    Altså, kan man være sikker på at min tipptippoldemor, Maren Gjedde, ikke var fra den 'fine' Gjedde-slekt, etter Ove Gjedde, adelig fra dansk Skåne?

    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • unse 1

    http://www.krogsgaard.name/per18009.htm#0

    PS.

    Det var ikke så vanskelig, fant jeg ut nå.

    Man må bare trykke på det navnet, som er øverst til høyre, på hver side.

    Så dukker det opp Løvenbalk og danske konger, og det som er, i løpet av ikke så mange sider.

    Jeg skal se om jeg får tatt skjermbilde-kopier av de sidene, som en slags back-up.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Da er det antagelig derfor jeg blir tullet med.

    For amerikanerne/sionistene, eller lignende.

    De vil nok gjerne tulle med slekta etter de tysk-romerske, (les germanske), keiserne, som Karl den Store osv.

    Og de nordiske kongene da, som Valdemar Seier, osv.

    Så har disse i Danmark en slags back-up i meg da.

    Siden jeg er så ‘streit’ og gammeldags og ‘square’.

    Så angriper disse fy-sakene meg da.

    For hvis jeg mister kontrollen, så kan de begynne å tulle med de etter Karl den Store, og Ove Gjedde, og det som er, i Danmark.

    Så derfor må jeg prøve å holde kontrollen da.

    Blant annet.

    Men da må nok også familien til min mormor, Ingeborg, og hennes bror Anker være fin.

    Siden deres slekt fikk hun Unse, som kone, og tanta fikk jo Holger baron Adeler, som mann osv.

    Så de er kanskje etter Ove Gjedde, (som kanskje var etter Jesus da, pga. fisken).

    Hvem vet.

    Noe sånt.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 3.

    unse 2

    http://www.krogsgaard.name/per17906.htm#0

    PS 4.

    unse 3

    http://www.krogsgaard.name/per17853.htm#0

    PS 5.

    unse 4

    http://www.krogsgaard.name/per17059.htm#0

    PS 6.

    unse 5

    http://www.krogsgaard.name/per16529.htm#0

    PS 7.

    unse 6

    http://www.krogsgaard.name/per16526.htm#0

    PS 8.

    unse 7

    http://www.krogsgaard.name/per16523.htm#0

    PS 9.

    unse 8

    http://www.krogsgaard.name/per16499.htm#0

    PS 10.

    Min grandtante Unse, (og jeg da, gjennom inngifte, siden Unse er enke etter min grandonkel, Erik Anker Heegaard, som var min mormor, Ingeborg Ribsskog, sin eldre bror), er også i slekt med Olav Håkonsson.

    For han var barnebarn av Valdemar Atterdag.

    Som var sønn av Unses forfar Christoffer 2.

    Her er mer om dette:

    olav håkonsson

    http://da.wikipedia.org/wiki/Oluf_2.

    PS 11.

    Unse er også direkte etterkommer, etter en Gresk-bysantisk keiser, osv:

    gresk keiser

    http://www.krogsgaard.name/per10802.htm#0

    PS 12.

    Da hoppet jeg over en side, fra PS 9., og det var denne:

    hoppet over en side

    http://www.krogsgaard.name/per18272.htm#0

    PS 13.

    De her forfedrene til Unse, var også veldig fine:

    Hun av Roucy, hun var også etter Lothringen og Franken og Karl den Store.

    Og hun i Normandiet, hun må vel ha vært i slekt med Willhelm erobreren.

    Hun var i hvertfall direkte etter Gange-Rolv.

    Så da er nok Unse også direkte etter Gange-Rolv.

    Og jeg er i slekt med Gange-Rolv, gjennom inngifte da.

    Så det her var ikke dårlig, det er helt sikkert.

    Her er mer om dette:

    veldig fin

    http://www.krogsgaard.name/per19454.htm#0

    PS 14.

    Jeg får også Unse til å være direkte etter Gorm, Blåtann, (aka. Bluetooth), og Hardeknut osv:

    unse direkte etter gorm

    http://no.wikipedia.org/wiki/Gorm_den_gamle

    PS 15.

    Ovenfor, så har jeg jo, steg for steg, sporet min grandtante Unse, i Danmark, tilbake til Kong Waldemar den Store, av Danmark.

    Men så begynte det nettstedet, (Krogsgaard), å gå litt tregt.

    Så jeg fikk ikke sporet det steg for steg, tilbake til Karl den Store.

    Men stamtavlen for Waldemar den Store, burde vel være kjent.

    Den burde vel finnes hos det danske Rigsarkivet, f.eks.

    Men jeg fikk tatt skjermkopi, av noen sider, 1. juli, da jeg fikk det nettstedet til å virke ordentlig.

    Og her, i denne linken, så kan man se at jeg også fant Karl den Store, blant annet, da jeg kikket tilbake, i slektstreet, til Unse, (min avdøde mormor, Ingeborg Ribsskog, sin svigerinne, fra Danmark).

    Her er mer om dette:

    https://johncons-blogg.net/2010/07/min-avdde-grandonkel-erik-anker.html

  • direkte etterkommer

    http://www.krogsgaard.name/per16499.htm#0

    PS.

    Hun er visst også direkte etterkommer etter Karl den Store:

    også direkte etterkommer etter karl den store

    http://www.krogsgaard.name/per19448.htm#0

    PS 2.

    Hvis noen ikke tror meg, så trykk dere tilbake, fra denne lingen, så burde det gå ann å finne det.

    (jeg skal også prøve å få lagt det inn på MyHeritage.

    Vi får se).

    Her er mer om dette:

    PS 3.

    Nå virka ikke det webstedet så bra nå, plutselig, (krogsgaard).

    Men her kan man ihvertfall se hvor man skal begynne å søke, (når det nettstedet virker igjen.

    Følg Foss-linjen tilbake de gamle danske konger, som er i slekt med Karl den Store, osv.):

    krogsgaard

    http://www.krogsgaard.name/index41.htm

  • 18 Unse Marie Trock-Jansen b: October 19, 1925 in Copenhagen
    ……………………………………………. +Erik Anker Heegaard b: September 18, 1915 in Frederiksværk m: October 05, 1957 in Kastelkirken, Copenhagen d: March 22, 1993 Father: Hans Louis Anker Heegaard, merchant Mother: Karen Margrethe Nyholm
    ……………………………………………. 19 Steffen Peter Anker Heegaard b: August 26, 1959 in Copenhagen
    ………………………………………………. +Susanne Wisbeck Jacobsen m: August 15, 1987 in Holmens Church Copenhagen Father: Willum Jacobsen Mother: Kirsten Jacobsen
    ……………………………………………. 19 Thomas Anker Heegaard b: November 29, 1961 in Copenhagen

    http://familytreemaker.genealogy.com/users/h/o/y/niels-l-Hoyvald/ODT2-0019.html

    PS.

    Ovenfor kan vi også se, at min mors fetter Steffen, nok har giftet seg på nytt.

    Ovenfor står det at hans kone er Susanne Wisbeck Jacobsen.

    Men på TopDanmark sine sider, (hvor min mors fetter jobber som direktør), så står det at hans kone er en dame med et mer tysk-klingende navn vel.

    Men men.

    Jeg skal finne mer om dette.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    min mors fetter steffen heegaard

    http://www.kommunikationsforening.dk/Menu/Set+og+h%C3%B8rt/Nyt+om+navne/IR-+og+kommunikationsdirekt%C3%B8r+Steffen+Heegaard,+Topdanmark+fylder+50+%C3%A5r

    PS 3.

    Den nye samboeren, til min mors fetter Steffen, het Pia Laub von Gottberg.

    Det er kanskje rart, at min mors fetter, får seg en ny kone, som heter det samme som hans kusines datter.

    Nemlig ‘Pia’.

    Dvs. min søster, også kjent som ‘Pipa’, fra Larvik, (kalt av faren til Frode Kølner).

    Men men.

    Det er kanskje bare meg som synes det er rart, siden søstra mi heter det.

    Det er mulig.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Så man kan se at min mors fetter, Steffen Heegaard.

    Han følger ikke den regelen, som jeg prøvde å ha i bakhodet, da jeg jobba som butikkleder, i Rimi, i Norge.

    Nemlig, ‘don’t mix business and pleasure’.

    (Eller kanskje ‘ikke bland jobb og fritid’, høres bedre ut?).

    Det er kanskje litt ‘uproft’?

    Men men.

    Jeg lurer på hvordan styremøtene i det kjente danske forsikringsselskapet Topdanmark foregår.

    ‘Hvad sier så Heegaard?’.

    ‘Nei, igge du, Gottberg, du er igge Heegaard her i Topdanmark, det ved du da godt, her er du fortsatt direktør for industrien, Gottberg, doch’.

    Noe sånt tenker jeg.

    Sikkert ikke umulig.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    De direktørene der, de kalte min mormor bare ‘Steffen og Thomas’, og viste meg bilder osv., var det vel, en gang på 70-tallet, i skipperhuset, i Nevlunghavn.

    Hun hadde bildene på sminkebordet sitt, var det vel, på sitt soverom, hvor hun hadde himmelsengen.

    Det var ihvertfall på hennes soverom.

    (Som var ganske stort, større enn bestefar Johannes sitt soverom, ihvertfall, selv om han hadde dobbeltseng, og ikke himmelseng, som bestemor Ingeborg).

    Hun tok meg med opp der, for å vise meg bildene osv., var det vel.

    Jeg var jo bare 5-6 år kanskje, så jeg skjønte ikke så mye.

    Men jeg skjønte det var hennes slektninger/nevøer i Danmark da, som het Steffen og Thomas da.

    Men jeg hadde aldri møtt disse, (før i 2002).

    Men min mormor viste meg på 70-tallet hvem de var da.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Det var vel noe bilde av han Steffen når han spilte tennis, eller noe, vel.

    (Eller om hun fortalte at han spilte tennis).

    Så det er bare ‘Steffen og Thomas’ det.

    Selv om Steffen er direktør i et stort forsikringsselskap nå, (Topdanmark), og Thomas er direktør i Disney.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 6.

    Unse og Steffen og Thomas, de er etter en som het Jeppe “auf der Bohle”, ser jeg.

    Selv om det var nytt for meg.

    Jeg vet ikke helt hvem det er.

    Men det er det kanskje mulig å finne ut.

    Det er mulig.

    Vi får se.

    Her er mer om dette:

    etterkommere av jeppe

    http://familytreemaker.genealogy.com/users/h/o/y/niels-l-Hoyvald/ODT2-0019.html

    PS 7.

    Ja, de kan spore seg selv tilbake, (i linjen etter han Jeppe “auf der Bohle” da), til år 1350, ihvertfall.

    Så da må de vel sies å være fine, vil jeg vel tro.

    Her er mer om dette:

    tilbake til 1350

    http://familytreemaker.genealogy.com/users/h/o/y/niels-l-Hoyvald/ODT2-0001.html

  • DSC01723

    DSC01724

    DSC01725

    DSC01726

    DSC01727

    DSC01728

    DSC01729

    DSC01730

    PS.

    Man kan se, at min grandonkel, (Erik) Anker Heegaard, (mener jeg han het), sin kone, Unse Heegaard, er snart 85 år gammel.

    Men hun hadde mobilsvar, hørte jeg.

    Så hun virka som hun var klar i toppen enda.

    Men jeg liker ikke å legge igjen meldinger på sånn telefonsvarer.

    Da er det bedre å sende SMS-melding, mener jeg da.

    Men men.

    Og min mormor Ingeborg, var jo, (ihverfall forholdsvis), klar i toppen, da hun var over 90 år.

    Sånn som jeg husker det.

    Så det burde vel gå greit, å sende SMS ihvertfall, skulle man tro.

    Selv om jeg ikke akkurat forventer å få noen SMS-melding tilbake.

    Da hadde jeg nok blitt ganske overraska, for å si det sånn.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    snart 85 år

  • For nå tenkte jeg på min mormor, Ingeborg Ribsskog.

    Og en gang, nærmere slutten av 80-tallet vel.

    Da jeg og min søster, Pia Ribsskog, besøkte min mormor Ingeborg Ribsskog, som da bodde i Stavern.

    Og da hadde jeg kanskje litt brunfarge i trynet, fra en eller annen ferie.

    Og så kanskje litt opplagt ut da.

    Og da glemte kanskje min mormor seg, for da sa hun det, at hun syntes at ‘Erik skulle blitt konge og ikke Haakon Magnus’.

    Så kom jeg på det nå.

    Og da skjønner jeg jo det.

    At Oldenburgerne, de er bare ‘skygge-konger’.

    Men, Gjedde-ene, de er de ekte kongene.

    Men de nordiske kongeslektene, ble angrepet.

    Eller hva nå som kan ha skjedd, i Danmark, for mange hundre år siden.

    Så de ville ha noen, som skulle spille konger.

    Så gikk Oldenburg med på det, og spiller fortsatt konger.

    Så sånn er vel kanskje det da.

    Så det er mye rart, det er helt sikkert.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Gjedde er nok da etter Jesus, (lurer jeg), pga. fisken.

    Og min morfar er jo etter Noah, kan det virke som.

    Så da er jeg nok den hellige gral osv. og.

    Eller ihvertfall familien min.

    Noe rart er det nok ihvertfall.

    Så det er sikkert derfor det er så mye rart, som foregår.

    Noe sånt.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – Administrator (LAC/45402)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Administrator (LAC/45402)





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jul 1, 2010 at 4:16 PM





    To:

    Kelly.Bell@reedglobal.com



    Hi,

    thank you very much!
    In 2005, when I moved to the UK, then Mr. Vaughan, at Reed Liverpool, sent me to Randstad, (who got me a job for Bertelsmann Arvato Ltd's Microsoft Scandinavian Product Activation.

    Is this usual, that Reed sends people, to their competitors?

    What happened here, do you understand this?

    I have an employement-case against Arvato, and I'm wondering if I should include Reed and Randstad as well.

    So I hope someone at your office can explain this properly.
    Thank you very much in advance for any help!
    Best Regards,
    Erik Ribsskog

    On Thu, Jul 1, 2010 at 4:06 PM, <Kelly.Bell@reedglobal.com> wrote:

    Hi Erik,

    Thank you for your application for the position

    of Administrator advertised in the Job Centre. Unfortunately this vacancy

    has now been filled. Please keep visiting http://www.reed.co.uk where new

    jobs are posted every day, and good luck with future applications.

    Kind regards,

    Kelly Bell

    Permanents Consultant

    Reed Specialist Recruitment

    ———

    70-72 Penny Street

    Lancaster

    LA1 1XF

    Tel: 01524 599283

    Fax: 01524 599284

    kelly.bell@reedglobal.com

    www.reed.co.uk

    Find expert advice across 30

    specialisms

    Everything is possible at

    Reed

    Disclaimer:

    Internet communications are not secure and therefore Reed does not accept legal responsibility for the contents of this message. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of the Reed family of companies unless otherwise specifically stated.

    This email and any files transmitted with it are confidential and solely for the use of the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering it to the intended recipient, be advised that you have received this email in error and that any dissemination, distribution, copying or use is strictly prohibited.

    If you have received this email in error please notify the sender and then delete the message and any attachments from your computer.

    This email has been scanned for all known viruses by the Websense Mailcontrol System. While the sender has taken every reasonable precaution to minimise risk, we cannot accept liability for any damage which you sustain as a result of software viruses. You should carry out your own virus checks before opening any attachments to this e-mail.






    PS.

    Da fikk jeg dette svaret:







    Gmail – Administrator (LAC/45402)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Administrator (LAC/45402)





    Kelly.Bell@reedglobal.com

    <Kelly.Bell@reedglobal.com>





    Thu, Jul 1, 2010 at 4:22 PM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



    Hi Erik,

    I have no idea about this I am sorry.

    I do not know the circumstances surrounding your case but I do know

    that if it is against your previous employer then reed and Randstad would

    not be involved, as agencies act purely on an introduction basis. what

    happens with the employer after that is up to them.

    Kind regards,

    Kelly

    Kelly Bell

    Permanents Consultant

    Reed Specialist Recruitment

    ———

    70-72 Penny Street

    Lancaster

    LA1 1XF

    Tel: 01524 599283

    Fax: 01524 599284

    kelly.bell@reedglobal.com

    www.reed.co.uk

    Find expert advice across 30

    specialisms

    Everything is possible at

    Reed

    Disclaimer:

    Internet communications are not secure and therefore Reed does not accept legal responsibility for the contents of this message. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of the Reed family of companies unless otherwise specifically stated.

    This email and any files transmitted with it are confidential and solely for the use of the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering it to the intended recipient, be advised that you have received this email in error and that any dissemination, distribution, copying or use is strictly prohibited.

    If you have received this email in error please notify the sender and then delete the message and any attachments from your computer.

    This email has been scanned for all known viruses by the Websense Mailcontrol System. While the sender has taken every reasonable precaution to minimise risk, we cannot accept liability for any damage which you sustain as a result of software viruses. You should carry out your own virus checks before opening any attachments to this e-mail.






    PS 2.

    Og sendte denne e-posten:







    Gmail – Administrator (LAC/45402)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Administrator (LAC/45402)





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jul 1, 2010 at 4:25 PM





    To:

    Kelly.Bell@reedglobal.com



    Hi,

    yes, I understand that.
    But have Reed got policies regarding this?
    I worked as a shop-manager in Norway, (like my CV says).
    Let's say I work in Tesco, and Tesco are out of carrier-bags.

    Then Tesco can't go to ASDA and borrow bags from them.
    But you, you co-operate, with you competitors, Randstad.
    How can you explain this?
    Was it something phoney going on?

    Best Regards,
    Erik Ribsskog

    On Thu, Jul 1, 2010 at 4:22 PM, <Kelly.Bell@reedglobal.com> wrote:

    Hi Erik,

    I have no idea about this I am sorry.

    I do not know the circumstances surrounding your case but I do know

    that if it is against your previous employer then reed and Randstad would

    not be involved, as agencies act purely on an introduction basis. what

    happens with the employer after that is up to them.

    Kind regards,

    Kelly

    Kelly Bell

    Permanents Consultant

    Reed Specialist Recruitment

    ———

    70-72 Penny Street

    Lancaster

    LA1 1XF

    Tel: 01524 599283

    Fax: 01524 599284

    kelly.bell@reedglobal.com

    www.reed.co.uk

    Find expert advice across 30

    specialisms

    Everything is possible at

    Reed

    Disclaimer:

    Internet communications are not secure and therefore Reed does not accept legal responsibility for the contents of this message. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of the Reed family of companies unless otherwise specifically stated.

    This email and any files transmitted with it are confidential and solely for the use of the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering it to the intended recipient, be advised that you have received this email in error and that any dissemination, distribution, copying or use is strictly prohibited.

    If you have received this email in error please notify the sender and then delete the message and any attachments from your computer.

    This email has been scanned for all known viruses by the Websense Mailcontrol System. While the sender has taken every reasonable precaution to minimise risk, we cannot accept liability for any damage which you sustain as a result of software viruses. You should carry out your own virus checks before opening any attachments to this e-mail.












  • Gmail – Problems with the Employment-zone meeting/Fwd: New review-meeting?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problems with the Employment-zone meeting/Fwd: New review-meeting?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jul 1, 2010 at 1:57 PM





    To:

    CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk



    Hi,

    now I was at Sencia, in Pall Mall, for the Employment-zone meeting, at 1.30 pm.
    The only problem was, that while I tried to get the calling to work, in that building, in Pall Mall 30-32, then someone told me, that they've moved, to Hanover St.

    Then I called Sencia, on 0151 236 1204.
    And they told me, that the inductions would start in 5 minuttes, and that it would probably take me 10-15 minuttes, to get to their new address.

    So Sencia told me to contact the Jobcentre, and get a new appointment.
    So that's why I'm sending this e-mail.
    And to complain about that your Employment-zone information-pack litterature, should be up to date.

    I remember telling Mrs. Smart, at Jobcentre, Williamsson Sq., that I chose Sencia, among other things, that they were close to my address, (in Leather Lane).
    So I wasn't given the information about the new Sencia-address, by Mrs. Smart eighter.

    So this is a new complaint in the long line of complaints, that I've had to send about Williamson Sq. Jobcentre.
    Can you please explain how you can not have up to date litterature, in you information-packs, about Employment-zones, after you didn't give me the right information at first eighter, (like I've also complained about, to this e-mail address, on 20/5).

    Regards,
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Thu, Jul 1, 2010 at 11:22 AM
    Subject: New review-meeting?
    To: CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk

    Hi,

    almost a year ago, I received my university-level degree in IT, from my 'home-university', Oslo University College.

    And I've mentioned this, from time to time, in sign-on meetings, at the job-centre, (Williamson Sq.).

    But, I was wondering.
    Should one have a new review-meeting, if one get a new university-level degree, (and a new jobseekers-agreement).
    Also, I was wondering.

    I have the internet at home.
    Do I still have to use the machines at the Jobcentre, for the job-search?
    (I think it's better to do at home, because then there's less noise, etc.).

    I haven't got a regular contact-person, at the Jobcentre, so I thought I could try to send an e-mail about this.
    Thank you very much for any help in advance!
    Yours Sincerely,

    Erik Ribsskog






    PS.

    Her er mer om dette:

    sencia pall mall

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen