PS.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering, anmeldelse av faren min, for omsorgssvikt/Fwd: en hilsen fra Barcelona
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, May 30, 2010 at 6:20 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
PS.
Jeg ser at noen, som kaller seg ‘Illuminatos’, skriver en link til Scream Magazine her.
(Og jeg har fått en e-post, fra noen som sa de var faren min, (som jeg ikke har mer kontakt med), om at noen skriver om meg på Scream Magazine online).
Men hvis jeg prøver å gå på den her linken:
Så kommer bare det her skjermbildet:
Jeg orker ikke å krige på alle mulige slags sære nettsteder.
Det er dømt til å mislykkes.
Å skrive på ‘mainstream’-steder, som Dagbladets kommentarsystem, det er en ting, synes jeg.
Men jeg har brent meg på det før, og skrevet på forum som Spillegal osv.
Hvor man må registrere seg, for å lese hva det står.
Jeg kan jo kanskje se hva de skriver.
Men jeg orker ikke å skrive der selv.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Den dagen jeg var i parken, så skjedde det noe rart.
Det må ha vært søndag, for nesten en uke siden, mener jeg.
(Jeg gikk bare ut med søpla.
Men så så jeg at det var så fint vær, så jeg tenkte jeg kunne sitte litt i sola, mens jeg først var utendørs.
Jeg skulle jo ikke på jobb, eller noe, så jeg trengte ikke å barbere meg for det, tenkte jeg.
Og så gikk jeg innom Tesco på vei hjem, for da slapp jeg å gå på den store Tesco-butikken, lengre unna, seinere på dagen.
For der hadde jeg krangla med butikksjefen, dagen før, siden jeg tok bilde av Fotball VM-reklamene der, (noe som ikke var så populært. Det er visst ikke lov å ta bilder der. Det var det vel heller ikke på Rimi i Norge så).
De to damene, som man kan se på det tredje bildet der.
De fikk plutselig selskap, av to karer vel.
Og så gikk hu ene dama hjem.
Eller begge gikk hjem.
Men hu ene dama, reiste seg opp, og stod i bare underbuksa, lenge, uten skjørtet på seg.
Nesten som om hu viste seg fram.
Så tok hu på seg skjørtet da.
Men det er ikke vanlig i England, å sole seg i underbuksa.
Nesten ingen tar av seg klær når de ligger i sola her.
Så var det ei ung jente, i undertøyet, (kun bh og truse), utafor Tesco, som gjorde noe ballett, eller noe.
Det syntes jeg var veldig spesielt.
Det tror jeg ikke er vanlig hverken i Norge eller England.
At unge jenter, (hu hadde pupper da, så hu var vel i tenårene, ihvertfall), har ballettfremvisning, i undertøyet, utafor matbutikken.
Så her må det nok helt sikkert ha vært noe rart.
Jeg fikk nesten sjokk, for jeg er ikke vant til å se mer eller mindre nakne tenåringsjenter, som driver med ballettfremvisning, på gata, utenfor matbutikken.
Så hva det var, det veit jeg ikke.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg tenker på de damene i parken, på det tredje bildet, (i denne bloggposten):
Er det sånn at hu ene ringer i mobilen og hu andre lager et sånt stygt V-tegn, under munnen?
Hm.
Jeg tror at de damene nok kanskje er katolikker.
Enda den parken vel ligger i en typisk ‘engelsk’, og ikke ‘irsk’, del av byen.
Men kanskje de er katolsk mob, som ringer den protestantiske moben?
Også skal de utføre tester på meg da.
Så kler hu ene katolske dama, (hu til høyre vel), av seg skjørtet, for å gjøre noe slags test på meg, og vise han fra den protestantiske moben.
Og så ordner den protestantiske moben et set-up, med hu unge tenåringsjenta, som utførte ballett, nesten naken, utafor Tesco.
(For de regna med at jeg ville gå på Tesco).
Og inne på Tesco, så var det noen middelaldrende damer vel, som oppførte seg litt uhøflig.
De prata høyt.
Og da jeg skulle gå ut av butikken, så sperra flere folk veien, så jeg måtte gå inn i butikken igjen, for å komme forbi kassaområdet.
Jeg fikk ikke gått ut gjennom kassaområdet.
For mange middelaldrene folk sperra veien.
(Og middelaldrende folk, de pleier å være oppmerksomme.
Det vet jeg fra å ha jobbet mange år i butikk.
Så det syntes jeg kanskje var litt rart).
Og en mann, i 30-40 års alderen, stod sånn at han lukta på meg, (virka det som for meg), da jeg gikk ut av butikken.
Og jeg skulle jo egentlig bare ut med søpla, på en søndag.
Så jeg hadde ikke tatt på meg deo, eller parfyme, eller dusja for å gjøre det.
Så jeg liker det her mob-greiene altså.
Mange folk må prate masse dritt bak ryggen min, er jeg sikker på.
Derfor kunne jeg godt tenkt meg å fått rettighetene min av ‘politutten’, men det nekter dem meg.
Så det er jævlig dårlig, mener jeg.
Jeg skal se om jeg finner det V-tegnet, som jeg lurer på om hu ene dama på det bilder viser mot meg da antagelig, siden det bare var jeg som var i den retningen hu så.
Vi får se om jeg klarer å finne det.
Vi får se.
PS 3.
Er det sånn, at hu dama til høyre på bildet, viser dette tegnet, som fotballspilleren Barry Ferguson viser her:
PS 4.
Barry Ferguson er vel skotsk.
Hva betyr dette tegnet?
Er det et keltisk tegn?
Er det noe krig mot norrøne-tegn?
Her blir det mange spørsmål.
Men det er vel lov å lure, ihvertfall, får man håpe på.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 5.
Her har jeg zooma litt.
Er det ikke sånn, at hu dama til høyre, på bildet, viser meg det samme stygge V-tegnet, som Barry Ferguson viser, i PS-et ovenfor?
(Det var også en av de her, som tok av seg skjørtet, og stod der i bare underbuksa, en god stund.
Jeg lurer på om det nok ikke var hu til høyre, på bildet, (hu som viser det tegnet), for jeg mener hu som stod naken i underbuksa, at hu stod til høyre for hu som hadde på seg skjørt, noen minutter etter at jeg tok det her bildet).
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Paul Baggaley, Investigating Officer
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, May 30, 2010 at 12:08 AM | |
|
To: ice@dwp.gsi.gov.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, May 29, 2010 at 11:43 PM | |
|
To: Kundesenter@lindorff.com | ||
| ||
Sånn som jeg tenker nå.
Så er Christian Grønli i noe Illuminati, antagelig.
Gjennom sin far, Carl-Otto Grønli, som vel var forretningsmann, (han så ihvertfall sånn ut, husker jeg), i Mexico og Spania, og hans foreldre fra Bygdøy, antagelig.
Og jeg og Christian, vi var på Studenten og So What, den lørdagen vi gikk ut på byen, i Oslo, i 2002 var det kanskje.
Noe sånt.
Og han skrev i en e-post som jeg publiserte, på bloggen, igår.
At han syntes det var litt varmt, i kjelleren på So What.
Og hva skjer så?
Jo, i 2003, så kjøper Garage, fra Bergen, opp So What.
Og stenger kjelleren, sånn som jeg husker det.
Så Christian Grønli fikk ordna det, gjennom illuminati, som han er medlem av, lurte jeg på.
For illuminati, de vil ikke at folk skal kline og danse og ha det gøy, på uavhengige steder, og dansegulv i kjellere.
For de vil at folk skal være som slaver på jobben.
Så derfor fikk Christian Grønli ordna dette, gjennom illuminati, som han og slekta hans er medlem i, tenker jeg nå.
Jeg vet at dette nok helt sikkert høres veldig rart ut.
Men det er rart å høre, som jeg fikk høre, at man er forfulgt av ‘mafian’ også.
Så det er tydeligvis en del rare ting i vår verden, vil jeg si.
Så derfor tenker jeg litt rarere enn jeg vanligvis ville ha gjort da.
Så lenge ikke politiet osv., vil fortelle meg hva som foregår.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har også lest et sted, at rød er illuminati-fargen.
Og Christian Grønli skrev med rødt.
Men men, det kan jo bare være tilfeldig.
Vi får se.
PS 2.
Christian gikk i joggetøy, på byen, og var kanskje Grünerløkka-kul, eller noe.
(Det vil si, han gikk i Adidas, eller noe, treningsjakke, og jeans, mener jeg, hvis jeg husker riktig.
Ihvertfall hadde han treningsjakke.
Men men).
Hva vet jeg.
Dette her var i månedene etter at jeg hadde møtt veggen på Rimi.
Og jeg var litt treig, til møtet.
Så jeg tok taxi fra St. Hanshaugen, til Jernbanetorget, hvor jeg skulle møte Christian, utafor Trafikanten.
Så sånn var det.
Så dro vi først på Studenten, og satt ved et bord i første etasje der, (hvor det var litt stivt og kjedelig), og så ville Christian på So What, hvor vi prata såvidt med en ung dame der, ihverfall, som bare ville prate om politikk.
Men men.
(Jeg husker det ikke som at det var så utrolig mye folk på byen, så det kan eventuelt ha vært en fredag, eller noe, også det her.
Selv om det var en del folk på So What ja, så jeg skal ikke si det sikkert.
Men men).
Men det jeg ikke skjønte var hvorfor Christian skulle kjøpe pølse til meg, på 7-eleven, utafor So What, mer eller mindre.
Jeg visste ikke hvordan jeg skulle tolke det.
Jeg pleide å spise kebab eller burger, så pølse i brød, det var liksom ikke så gjevt, akkurat.
Kanskje Christian skulle være norsk?
Jeg ville ikke oppføre meg for snobbete, siden jeg tok taxi til møtet osv.
Så jeg begynte ikke å si at jeg skulle betale selv, eller noe, jeg bare lot Christian betale vel.
Så kanskje det var æreskodeks-greier?
I Norge er det vel ikke så nøye sånt, (hvem som betaler en pølse til 20-25 kroner kanskje, blant kamerater).
Eller kanskje jeg tar feil?
På Berger så hadde vel ikke det spilt noen rolle.
Christian pleide å få potetgull hos meg, skrev han, og jeg husker en gang, da Christian hadde godteri, så fikk jeg halvparten av godteposen hans.
(Men jeg pleide aldri å gi Petter og Christian så mye som halvparten av godteriet mitt, må jeg innrømme.
Men jeg hadde mye oftere godteri, vil jeg si, for faren min skjemte meg litt bort.
Men jeg ga dem en del da.
Det var ikke sånn at jeg pinte dem, og tulla med dem.
Men jeg var så glad i godteri selv.
For da jeg bodde i Larvik, så fikk jeg nesten aldri godteri, av mora mi og stefaren min da, Arne Thormod Thomassen.
Men men).
Og det var nesten noe sermonielt over det, da Christian delte godteposen sin med meg.
Men men.
Forstå det den som kan.
Man kan jo ikke forstå alt her i verden.
Så sånn er det.
Så da får jeg bare skrive noe greier.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage til Politidirektoratet, angående at jeg ikke får arv, etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, May 29, 2010 at 8:19 PM | |
|
To: post.vestfold@politiet.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen