johncons






  • Gmail – Oppdatering, anmeldelse av faren min, for omsorgssvikt/Fwd: en hilsen fra Barcelona







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering, anmeldelse av faren min, for omsorgssvikt/Fwd: en hilsen fra Barcelona





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 30, 2010 at 6:20 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har tidligere sendt dere anmeldelse, av faren min, siden han flyttet fra meg, da jeg var ni år, og ned til Haldis Humblen.
    Så kom jeg på en ting nå.
    Og det var at de dynene, som jeg fikk da, de var helt gule.

    Men de har nok en gang vært hvite.
    Så det jeg tenker nå, er at noen sex-slaver, som faren min hadde i illuminati, eller noe, må ha hatt de dynene.
    Også har han tulla med meg og latt meg bruke sånne dyner osv.

    Som jeg ikke reagerte på da, for jeg var bare guttunge, men som jeg huska nå.
    Så noe var galt, mener jeg ihvertfall.
    Hvite dyner burde være hvite og ikke gul-brune, mener jeg.

    Men men.
    Bare noe jeg kom på.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/5/28
    Subject: Re: en hilsen fra Barcelona
    To: christian gronli <christian.gronli@gmail.com>
    Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei Christian,

    jeg lurer fortsatt på det, hvorfor du ville at jeg skulle ta så mange bilder av Munch-museet.
    Du sa du studerte grafisk design, og at du skulle lage et prosjekt på universitetet ditt i Spania.

    Jeg lurer litt på om det hadde noe med Munch-ranet å gjøre?
    Er det mulig å få se den seroppgaven din?
    Ble ikke vi uvenner på Facebook, for et år eller to siden?

    Hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Sender det til politiet i tilfelle du hadde noe med det Munch-ranet å gjøre.


    2010/5/28 christian gronli <christian.gronli@gmail.com>


    Hei Erik!

    Christian Grønli her, lenge siden sist, hvordan har du det? Håper at alt går fint med deg. Her i Barcelona går alt fint, koser meg masse med sønnen min Aleksander og Andrea som er kona mi. Er du fremdeles i England? Skal kanskje en tur til Norge i juni, om du er rundt Oslo så kunne vi treffes? Alltid morsomt å møte gamle venner, det var jo gøy den gangen vi møttes i Oslo og tok noen øl på studenten (?) husker ikke helt, men husker at det var gøy å møte deg igjen, så hvis du er i Oslo i juni kunne vi møtes, eller?

    Hva driver du med for tiden? jeg har sytartet egen bedrift sammen med en kompis, det er egentlig grunnen til at jeg tar turen til Norge, må nesten se å få solgt oss litt.
    Sender deg linken så kan du se hva vi holder på med:

    www.d-versionevents.com

    Har ikke vært i Norge på en god stund, så det skal bli gøy å ta en tur. Ikke så morsomt å gå rundt å selge men det må gjøres. Skal bo hos Petter, han holder til på Eidsvoll, det blir helt topp det.

    Jeg holder på med litt jobb, send meg noen ord da…

    Ha en riktig god helg!

    Hiklsen

    Christian






    PS.

    Jeg ser at noen, som kaller seg ‘Illuminatos’, skriver en link til Scream Magazine her.

    (Og jeg har fått en e-post, fra noen som sa de var faren min, (som jeg ikke har mer kontakt med), om at noen skriver om meg på Scream Magazine online).

    Men hvis jeg prøver å gå på den her linken:

    http://www.screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=58775&postdays=0&postorder=asc&start=500

    Så kommer bare det her skjermbildet:

    scream magasine

    Jeg orker ikke å krige på alle mulige slags sære nettsteder.

    Det er dømt til å mislykkes.

    Å skrive på ‘mainstream’-steder, som Dagbladets kommentarsystem, det er en ting, synes jeg.

    Men jeg har brent meg på det før, og skrevet på forum som Spillegal osv.

    Hvor man må registrere seg, for å lese hva det står.

    Jeg kan jo kanskje se hva de skriver.

    Men jeg orker ikke å skrive der selv.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Photo 9694

    Photo 9695

    Photo 9696

    Photo 9697

    Photo 9698

    Photo 9699

    Photo 9700

    Photo 9701

    Photo 9702

    Photo 9703

    Photo 9704

    Photo 9705 1

    Photo 9706

    Photo 9707

    Photo 9708

    Photo 9709 1

    Photo 9710 2

    Photo 9711 1

    Photo 9712

    Photo 9713

    Photo 9714

    Photo 9715

    Photo 9716

    Photo 9717

    Photo 9719

    Photo 9720

    Photo 9721

    Photo 9722

    Photo 9723

    Photo 9724 1

    Photo 9725

    Photo 9726

    Photo 9727

    Photo 9728

    Photo 9729

    Photo 9730

    Photo 9731

    Photo 9732

    Photo 9734

    Photo 9735

    Photo 9736

    Photo 9737

    Photo 9738

    Photo 9739

    Photo 9740

    Photo 9741

    Photo 9742

    Photo 9743

    Photo 9744

    Photo 9745

    Photo 9746

    Photo 9747

    Photo 9748

    Photo 9749

    Photo 9750

    Photo 9751

    Photo 9752

    Photo 9753

    Photo 9754

    Photo 9755

    Photo 9756

    Photo 9757

    Photo 9758

    Photo 9759

    Photo 9760

    Photo 9761 1

    Photo 9761 2

    Photo 9761 3

    Photo 9761 4

    Photo 9762 1

    Photo 9762 2

    Photo 9762 3

    Photo 9762 4

    Photo 9763 1

    Photo 9763 2

    Photo 9763 3

    Photo 9763 4

    Photo 9764 1

    Photo 9764 2

    Photo 9764 3

    Photo 9764 4

    Photo 9765 1

    Photo 9765 2

    Photo 9765 3

    Photo 9765 4

    Photo 9766

    Photo 9767

    Photo 9768

    Photo 9769

    Photo 9770

    Photo 9771

    Photo 9772

    Photo 9773

    Photo 9774

    Photo 9775

    Photo 9776

    Photo 9777

    Photo 9778

    Photo 9779

    Photo 9780

    Photo 9781

    Photo 9782

    Photo 9783

    PS.

    Den dagen jeg var i parken, så skjedde det noe rart.

    Det må ha vært søndag, for nesten en uke siden, mener jeg.

    (Jeg gikk bare ut med søpla.

    Men så så jeg at det var så fint vær, så jeg tenkte jeg kunne sitte litt i sola, mens jeg først var utendørs.

    Jeg skulle jo ikke på jobb, eller noe, så jeg trengte ikke å barbere meg for det, tenkte jeg.

    Og så gikk jeg innom Tesco på vei hjem, for da slapp jeg å gå på den store Tesco-butikken, lengre unna, seinere på dagen.

    For der hadde jeg krangla med butikksjefen, dagen før, siden jeg tok bilde av Fotball VM-reklamene der, (noe som ikke var så populært. Det er visst ikke lov å ta bilder der. Det var det vel heller ikke på Rimi i Norge så).

    De to damene, som man kan se på det tredje bildet der.

    De fikk plutselig selskap, av to karer vel.

    Og så gikk hu ene dama hjem.

    Eller begge gikk hjem.

    Men hu ene dama, reiste seg opp, og stod i bare underbuksa, lenge, uten skjørtet på seg.

    Nesten som om hu viste seg fram.

    Så tok hu på seg skjørtet da.

    Men det er ikke vanlig i England, å sole seg i underbuksa.

    Nesten ingen tar av seg klær når de ligger i sola her.

    Så var det ei ung jente, i undertøyet, (kun bh og truse), utafor Tesco, som gjorde noe ballett, eller noe.

    Det syntes jeg var veldig spesielt.

    Det tror jeg ikke er vanlig hverken i Norge eller England.

    At unge jenter, (hu hadde pupper da, så hu var vel i tenårene, ihvertfall), har ballettfremvisning, i undertøyet, utafor matbutikken.

    Så her må det nok helt sikkert ha vært noe rart.

    Jeg fikk nesten sjokk, for jeg er ikke vant til å se mer eller mindre nakne tenåringsjenter, som driver med ballettfremvisning, på gata, utenfor matbutikken.

    Så hva det var, det veit jeg ikke.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Så sånn var det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg tenker på de damene i parken, på det tredje bildet, (i denne bloggposten):

    damene på det tredje bildet

    Er det sånn at hu ene ringer i mobilen og hu andre lager et sånt stygt V-tegn, under munnen?

    Hm.

    Jeg tror at de damene nok kanskje er katolikker.

    Enda den parken vel ligger i en typisk ‘engelsk’, og ikke ‘irsk’, del av byen.

    Men kanskje de er katolsk mob, som ringer den protestantiske moben?

    Også skal de utføre tester på meg da.

    Så kler hu ene katolske dama, (hu til høyre vel), av seg skjørtet, for å gjøre noe slags test på meg, og vise han fra den protestantiske moben.

    Og så ordner den protestantiske moben et set-up, med hu unge tenåringsjenta, som utførte ballett, nesten naken, utafor Tesco.

    (For de regna med at jeg ville gå på Tesco).

    Og inne på Tesco, så var det noen middelaldrende damer vel, som oppførte seg litt uhøflig.

    De prata høyt.

    Og da jeg skulle gå ut av butikken, så sperra flere folk veien, så jeg måtte gå inn i butikken igjen, for å komme forbi kassaområdet.

    Jeg fikk ikke gått ut gjennom kassaområdet.

    For mange middelaldrene folk sperra veien.

    (Og middelaldrende folk, de pleier å være oppmerksomme.

    Det vet jeg fra å ha jobbet mange år i butikk.

    Så det syntes jeg kanskje var litt rart).

    Og en mann, i 30-40 års alderen, stod sånn at han lukta på meg, (virka det som for meg), da jeg gikk ut av butikken.

    Og jeg skulle jo egentlig bare ut med søpla, på en søndag.

    Så jeg hadde ikke tatt på meg deo, eller parfyme, eller dusja for å gjøre det.

    Så jeg liker det her mob-greiene altså.

    Mange folk må prate masse dritt bak ryggen min, er jeg sikker på.

    Derfor kunne jeg godt tenkt meg å fått rettighetene min av ‘politutten’, men det nekter dem meg.

    Så det er jævlig dårlig, mener jeg.

    Jeg skal se om jeg finner det V-tegnet, som jeg lurer på om hu ene dama på det bilder viser mot meg da antagelig, siden det bare var jeg som var i den retningen hu så.

    Vi får se om jeg klarer å finne det.

    Vi får se.

    PS 3.

    Er det sånn, at hu dama til høyre på bildet, viser dette tegnet, som fotballspilleren Barry Ferguson viser her:

    barry ferguson v tegn

    http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/scottishpremier/rangers/5201685/Rangers-Barry-Ferguson-may-quit-football-after-being-ruled-out-for-the-season.html

    PS 4.

    Barry Ferguson er vel skotsk.

    Hva betyr dette tegnet?

    Er det et keltisk tegn?

    Er det noe krig mot norrøne-tegn?

    Her blir det mange spørsmål.

    Men det er vel lov å lure, ihvertfall, får man håpe på.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Her har jeg zooma litt.

    Er det ikke sånn, at hu dama til høyre, på bildet, viser meg det samme stygge V-tegnet, som Barry Ferguson viser, i PS-et ovenfor?

    (Det var også en av de her, som tok av seg skjørtet, og stod der i bare underbuksa, en god stund.

    Jeg lurer på om det nok ikke var hu til høyre, på bildet, (hu som viser det tegnet), for jeg mener hu som stod naken i underbuksa, at hu stod til høyre for hu som hadde på seg skjørt, noen minutter etter at jeg tok det her bildet).

    Her er mer om dette:

    viser stygt v tegn eller







  • Gmail – Paul Baggaley, Investigating Officer







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Paul Baggaley, Investigating Officer





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 30, 2010 at 12:08 AM





    To:

    ice@dwp.gsi.gov.uk



    Hi,

    I'm refering to your letter, from 24. May, in which I noticed a couple of things, that I reacted a bit on.
    1.
    You write, that I have to complain to the Jobcenter, about my other complaints.

    But my initial complaint, is against the Jobcentre manager.
    Shouldn't then my later complaints be sent to you?
    2.
    You write that I agreed with the definition of the complaint, (Joubcenre Plus has failed to deal with your complaint in a timely and appropriate manner), on the phone.

    But as I remember it, ICE called me on my mobile, when I was at Tesco.
    And as I remember it, I've contacted you back later, with an updated complaint.
    I remember it as that I objected, over the phone, to the defenition, when ICE called me, on my mobile.

    (Why do you call people on their mobile, about things like this?)
    Could you please go through my e-mails and see if you can find the complaint as I stated it.
    3.
    Who should I complain to about the error in your letter.
    Since I did not agree over the phone on the 'shape' of the complaint.

    Thank you very much in advance, for you answer!

    Best Regards,
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, May 29, 2010 at 11:43 PM





    To:

    Kundesenter@lindorff.com



    Hei,

    jeg har ikke fått noe svar på klagen min.
    Men jeg fikk et brev, tidligere denne uken, med tilbud om redusert betaling, på min gjeld, som opprinnelig var til Posten, for omadressering av brev til England, hvor jeg bor.

    Jeg er arbeidsledig i England, så jeg er på et sånt 'skolisse'-budsjett, som dem kaller det her.
    Så jeg har ikke råd å betale den inkassoen, til Posten, selv om dere tilbyr redusert betaling.

    Jeg har en avtale med Larvik kommune, at jeg skal begynne å betale månedlige avdrag, på sånn gjeld som denne e-posten er om, når jeg får meg en fast jobb.
    Da skal jeg få råd av gjeldsrådgiver gjennom Larvik kommune.

    I mellomtiden så har jeg ikke noe mulighet til å betale, dessverre.
    Men jeg skal ikke glemme dere, det skal nok gå i orden, det kommer bare til å ta litt tid.
    Beklager dette!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/5/1
    Subject: Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.
    To: Kundesenter@lindorff.com

    Hei,

    dere har ikke svart på min e-post, fra 15. mars, (som jeg videresender med denne e-posten), men sender meg istedet en ny betalingspåminnelse, med beskjed om at jeg må betale innen 11. mai.

    Jeg synes det virker som at dere ikke bryr dere om hva jeg skriver til dere.
    Jeg synes det blir som at jeg blir trakassert.
    Dette vil jeg gjerne klage på.

    Er dette noe med at jeg kjenner noen 'røvere' fra Røyken, nemlig Magne Winnem, (som har noen tøffe kamerater, som er som yakuzaen eller russisk mafia, synes jeg, og Monica Lyngstad, som kanskje er sur på meg, siden jeg husker hun solgte hasj, for søstra mi, var det kanskje, eller for seg selv, i Oslo, på begynnelsen av 90-tallet.

    Hun var også fra Røyken, hun hadde en egen liten vekt, husker jeg, til å veie hasjen med, som hun viste til broren sin, husker jeg, da jeg hjalp søstra mi å flytte fra Christies gate, i 1993, for de var i samme bofelleskap.

    Er det pga. noe av dette, at dere tuller med meg?
    eg kjenner også Siv fra Røyken, datter av en oppfinner, og som dreiv og lurte gutter i feller osv., husker jeg at hu prata om, i Christies gate.

    Seinere lurte hu visst en svær ghaneser i en felle, tror jeg, for hu hadde seg med han, en gang mora mi og jeg var og besøkte søstra mi, i Christies gate, der søstra mi bodde sammen med Siv og Monica da.
    De pleide å gå på Jollys, hvor det bare var afrikanere.
    Jeg ble med noen ganger, for han Magne Winnem, ble sammen med sin Elin, og da hadde jeg ikke noen å gå på byen med, som avkobling fra militæret.

    Og der var det sånn, at noen splasha vann, eller hva det var, på meg, hvis jeg gikk på do.
    Fordi de ikke hadde respekt for folk som gikk der, for de var visst ikke noe snille mot landet, ble det sagt på engelsk.

    Men det var vel ikke noe offisielt det da, og søstra mi og venninnene hennes fra Røyken gikk jo dit, så jeg vet ikke hvorfor de gikk dit, hvis det ikke var snille folk der?
    Men det er det kanskje noen andre som skjønner.

    Det jeg egentlig ville var å klage, på at dere trakasserer meg, når dere ikke svarer på e-postene mine, og bare sender nye krav og nye krav.
    Så jeg ser frem til å motta et svar på denne klagen, av en person hos dere, som er ansvarlig for kundeservice-avdelingen.

    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Mar 15, 2010 at 1:27 PM
    Subject: Re: Saksnummer: 15202125.
    To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

    Hei,

    ja, men Larvik kommune vil ikke gjøre det før jeg får meg jobb.

    For man må ha fast inntekt, og jeg er arbeidsledig i England.
    Men så fort jeg får meg jobb, så skal jeg ordne med gjeldsordning, gjennom gjeldsrådgiver hos Larvik kommune.

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    On Mon, Mar 15, 2010 at 9:50 AM, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com> wrote:

    Viser til mottatt mail.

    Dersom du søker gjeldsordning via Larvik Kommune eller på andre måter vil vi behandle

    ditt gjeldsordningsforslag.

    Inntil dette er mottatt vil vanlig saksgang fortsette hos oss.

    Med vennlig hilsen

    Kundesenter

    Tel: 31 27 92 80 Fax: 31 27 93 01

    E-post: kundesenter@lindorff.com

    LINDORFF



    Confidence in Commerce and Credit

    Postboks

    283 Skøyen, N-0213 Oslo

    Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11

    00

    www.lindorff.no / www.lindorff.com

    ** This message including any attachments may

    contain confidential and/or privileged information

    intended only for the person or entity to which it is

    addressed. If you are not the intended recipient

    you should delete this message. Any printing, copying,

    distribution or other use of this message is strictly

    prohibited. If you have received this message in

    error, please notify the sender immediately by telephone,

    fax or e-mail and delete all copies of this message and

    any attachments from your system. Thank you.

    Please consider the environment before printing this e-mail






  • Sånn som jeg tenker nå.

    Så er Christian Grønli i noe Illuminati, antagelig.

    Gjennom sin far, Carl-Otto Grønli, som vel var forretningsmann, (han så ihvertfall sånn ut, husker jeg), i Mexico og Spania, og hans foreldre fra Bygdøy, antagelig.

    Og jeg og Christian, vi var på Studenten og So What, den lørdagen vi gikk ut på byen, i Oslo, i 2002 var det kanskje.

    Noe sånt.

    Og han skrev i en e-post som jeg publiserte, på bloggen, igår.

    At han syntes det var litt varmt, i kjelleren på So What.

    Og hva skjer så?

    Jo, i 2003, så kjøper Garage, fra Bergen, opp So What.

    Og stenger kjelleren, sånn som jeg husker det.

    Så Christian Grønli fikk ordna det, gjennom illuminati, som han er medlem av, lurte jeg på.

    For illuminati, de vil ikke at folk skal kline og danse og ha det gøy, på uavhengige steder, og dansegulv i kjellere.

    For de vil at folk skal være som slaver på jobben.

    Så derfor fikk Christian Grønli ordna dette, gjennom illuminati, som han og slekta hans er medlem i, tenker jeg nå.

    Jeg vet at dette nok helt sikkert høres veldig rart ut.

    Men det er rart å høre, som jeg fikk høre, at man er forfulgt av ‘mafian’ også.

    Så det er tydeligvis en del rare ting i vår verden, vil jeg si.

    Så derfor tenker jeg litt rarere enn jeg vanligvis ville ha gjort da.

    Så lenge ikke politiet osv., vil fortelle meg hva som foregår.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg har også lest et sted, at rød er illuminati-fargen.

    Og Christian Grønli skrev med rødt.

    Men men, det kan jo bare være tilfeldig.

    Vi får se.

    PS 2.

    Christian gikk i joggetøy, på byen, og var kanskje Grünerløkka-kul, eller noe.

    (Det vil si, han gikk i Adidas, eller noe, treningsjakke, og jeans, mener jeg, hvis jeg husker riktig.

    Ihvertfall hadde han treningsjakke.

    Men men).

    Hva vet jeg.

    Dette her var i månedene etter at jeg hadde møtt veggen på Rimi.

    Og jeg var litt treig, til møtet.

    Så jeg tok taxi fra St. Hanshaugen, til Jernbanetorget, hvor jeg skulle møte Christian, utafor Trafikanten.

    Så sånn var det.

    Så dro vi først på Studenten, og satt ved et bord i første etasje der, (hvor det var litt stivt og kjedelig), og så ville Christian på So What, hvor vi prata såvidt med en ung dame der, ihverfall, som bare ville prate om politikk.

    Men men.

    (Jeg husker det ikke som at det var så utrolig mye folk på byen, så det kan eventuelt ha vært en fredag, eller noe, også det her.

    Selv om det var en del folk på So What ja, så jeg skal ikke si det sikkert.

    Men men).

    Men det jeg ikke skjønte var hvorfor Christian skulle kjøpe pølse til meg, på 7-eleven, utafor So What, mer eller mindre.

    Jeg visste ikke hvordan jeg skulle tolke det.

    Jeg pleide å spise kebab eller burger, så pølse i brød, det var liksom ikke så gjevt, akkurat.

    Kanskje Christian skulle være norsk?

    Jeg ville ikke oppføre meg for snobbete, siden jeg tok taxi til møtet osv.

    Så jeg begynte ikke å si at jeg skulle betale selv, eller noe, jeg bare lot Christian betale vel.

    Så kanskje det var æreskodeks-greier?

    I Norge er det vel ikke så nøye sånt, (hvem som betaler en pølse til 20-25 kroner kanskje, blant kamerater).

    Eller kanskje jeg tar feil?

    På Berger så hadde vel ikke det spilt noen rolle.

    Christian pleide å få potetgull hos meg, skrev han, og jeg husker en gang, da Christian hadde godteri, så fikk jeg halvparten av godteposen hans.

    (Men jeg pleide aldri å gi Petter og Christian så mye som halvparten av godteriet mitt, må jeg innrømme.

    Men jeg hadde mye oftere godteri, vil jeg si, for faren min skjemte meg litt bort.

    Men jeg ga dem en del da.

    Det var ikke sånn at jeg pinte dem, og tulla med dem.

    Men jeg var så glad i godteri selv.

    For da jeg bodde i Larvik, så fikk jeg nesten aldri godteri, av mora mi og stefaren min da, Arne Thormod Thomassen.

    Men men).

    Og det var nesten noe sermonielt over det, da Christian delte godteposen sin med meg.

    Men men.

    Forstå det den som kan.

    Man kan jo ikke forstå alt her i verden.

    Så sånn er det.

    Så da får jeg bare skrive noe greier.

    Så sånn er det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – Klage til Politidirektoratet, angående at jeg ikke får arv, etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage til Politidirektoratet, angående at jeg ikke får arv, etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, May 29, 2010 at 8:19 PM





    To:

    post.vestfold@politiet.no



    Hei,

    jeg viser til brev fra Politimester Bjørnland, som jeg mottok tidligere denne uken.
    Jeg vil gjerne klage til Politidirektoratet, som det står at jeg har mulighet til.
    Altså, for det første så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke får arven min.
    Spesialenheten, har tidligere opplyst meg om, at Politiet har en plikt til å veilede og hjelpe borgerne.

    Jeg kan ikke si at jeg skjønner noen ting her.

    Det skrives om undertegning av begjæring om privat skifte.
    Jeg har ikke underskrevet noe begjæring om privat skifte.
    Min mor er død, og jeg er en av min mors tre barn, så jeg har krav på en tredjedel av arven etter min mormor.

    Hva foregår her.
    Hvordan skal jeg gå fram for å få min arv?
    Kan Politiet være så snill å veilede og hjelpe meg til å få mine rettigheter, (dvs. min arv, som ikke bare er etter min mormor, men også etter min morfar), slik som Spesialenheten sier at Politiet skal gjøre?

    Hva skal jeg gjøre for å få min arv?
    Vennligst ikke gjem dere bak byråkrati-språket nå.
    Man må jo ha gått på kurs hos kommunistene for å klare å skrive så uklart, som Politiet gjør i Norge.

    Her burde dere skjerpe dere, og begynne å skrive et språk som folk forstår, og gjøre det til et mål, at det dere skriver til folk, skal være lett å skjønne, uten at man må ha vært byråkrat.

    Det er ikke for mye forlangt, synes jeg, at folk som har generell studiekompetanse, som meg, skal klare å forstå hva selve poenget er, i de forskjellige sakene.
    Dere bruker et sånt språk som tilslører mer enn det opplyser, vil jeg si.

    Og det er meningen at det skal være åpenhet og gjennomsiktighet i samfunnet.
    Men dere er det motsatte av hjelpsomme, når dere ikke forklarer ting, sånn at vanlige folk forstår det.
    Da blir Norge et byråkrati-velde, og det vil jeg klage på.
    Dere får f*en meg skjerpe dere.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen