johncons






  • Gmail – Student finance estimate reference number







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Student finance estimate reference number





    notifications@slc.co.uk

    <notifications@slc.co.uk>





    Mon, May 24, 2010 at 9:42 AM





    To:

    ERIBSSKOG@gmail.com



    Thank you for using our online calculator to create your student finance estimate. To check or amend this estimate please visit

    www.direct.gov.uk/studentfinance at any time, and enter your email address and the estimate's unique reference number.

    Student finance estimate reference number:

    SFC211232

    Further information about student finance, and how to apply for it, is also available at

    www.direct.gov.uk/studentfinance.

    Yours sincerely

    Student Finance England

    Please do not reply to this email. It has been automatically produced from an address which cannot accept incoming mail.

    *******************************************************************************************************

    The information from the Student Loans Company Ltd contained in this e-mail is private and privileged. If you have received this e-mail in error be advised that any use is strictly prohibited. Please notify us and delete the message from your computer. You may not copy or forward it or use or disclose its contents to any other person.

    As internet communications are capable of data corruption it may be inappropriate to rely on advice or opinions contained in an e-mail without obtaining written confirmation of it. This footnote also confirms that this email message has been swept for the presence of computer viruses, however we do not accept any liability or responsibility for resultant virus infection. Opinions and views expressed in this e-mail are those of the sender and may not reflect the opinions and views of The Student Loans Company Limited.

    The Student Loans Company Ltd registered office is at 21 St Thomas Street, Bristol, BS1 6JS and it is registered in England Company No. 02401034, VAT No. 556 4352 32.

    ********************************************************************************************************






  • Sånn ca. så hun Emelie Wallin fra Arvato ut, vil jeg si. Kanskje enda penere i ansiktet. Så det var ikke lett for meg når hu satt foran meg hele tida

    emelie fra arvato look alike

    http://www.side2.no/underholdning/article2909405.ece

    PS.

    Så det var ikke så lett for meg, som er ungkar, når han Michael der, fra Irland, som snakka svensk, ba henne om å sitte foran meg, hele tida.

    Og det var også mange andre jenter der, som var mer eller mindre like pene.

    Så det var ikke så lett for meg, å vite hvor jeg skulle se hen der.

    Jeg var også litt i sjokk, for jeg fikk ikke rettighetene mine fra politiet, enda jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’.

    (Så jeg prøvde egentlig å unngå å snakke for mye med de damene som jobba der, i tilfelle de kunne få problemer.

    Men hu Emelie Wallin sa at foreldrene hennes var politifolk da, så jeg prata litt om fotball-VM, 2006, med henne, faktisk.

    Jeg holdt på å bli gæern av å ikke ha noen å prate med der så.

    Så jeg var helt ‘lost’, vil jeg si.

    Så det var kanskje like smart å slutte å ikke prate med noen der, i det hele tatt.

    Siden hu sa at mora og faren først og så faren var i politiet så.

    Men men).

    Men jeg gjorde ikke noe galt ihvertfall, jeg mener jeg klarte å oppføre meg ordentlig.

    Selv om jeg ble litt bekymret for hun Emelie Wallin der, for hun ble plutselig borte fra jobb, i en måned vel, hvis ikke mer.

    Så jeg prøvde å si fra til politiet etter hvert og, pluss team-leader da, mm.

    Men jeg vet ikke helt hva som foregikk.

    Men jeg syntes jeg måtte bry meg litt da, siden Norge er nabolandet til Sverige liksom.

    Og hu virka litt ung og pen, til å være aleine, fra Sverige, i Liverpool.

    Det måtte gå gæernt liksom.

    Men men.

    Men jeg var redd for at det ikke feila henne noe også.

    Så jeg ville ikke gå til politiet, og si at ei fra jobben var syk.

    For da ville jeg mistet all troverdighet, fra politiet, frykta jeg, hvis jeg tok feil.

    Men jeg dreiv og jobba med en arbeidssak, i hue.

    Så jeg tenkte at det beste uansett var, at jeg ble ferdig med den.

    Og så ville det kanskje være den smarteste måten å gjøre det på, både for meg og for de damene som jobba på Arvato’s Microsoft Scandinavian Product Activation da.

    I tilfelle det var noe galt som skjedde med de unge damene som jobba der og.

    Så vurderte jeg det sånn, at det smarteste var bare å bli ferdig med den arbeidssaken.

    At det var den eneste muligheten for meg å få kontroll uansett.

    For jeg hadde forgjeves prøvd å få til et samarbeid med politiet både i Norge og England, før det skjedde, at hu forsvant fra jobben.

    Så jeg ville gjerne ha dokumentasjon, før jeg kontaktet politiet igjen.

    For jeg hadde lært på kurs, om Rimi-butikksjef, (og fra studier ved University of Sunderland, hvor jeg lærte om research, bl.a.), at hvis du har dokumentasjon, så er det lettere å få kontroll.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det her tror jeg er hun Emelie Wallin, fra noen år tilbake, (et bilde som lå på nettet, på et svensk nettmagasin, som jeg tilfeldigvis fant for noen år siden, i 2007 kanskje, av en svensk jente, som det stod het Emelie Wallin, og som ligner på hun som jobba på Arvato, hvis bildet var tatt noen år før hun begynte der. Noe sånt):

    PS 3.

    Hun Emelie fra Arvato var også sånn, at hu noen ganger så satt oppå et bord, like ved der jeg satt, og vifta med beina.

    Og hu drakk milkshake, med sugerør, mens hu så på meg, eller ihvertfall mot meg, (mens hu satt ovenfor meg).

    (Det var like etter at jeg flytta til den leiligheten her, husker jeg.

    Da forsvant hun fra Arvato noen uker, og kom så plutselig tilbake, og skulle drikke milkshake, husker jeg.

    Som han Michael O’Shaugnessy måtte kjøpe på McDonalds, i lunch-pausen.

    Og da så hu ut som at hu hadde vært i fengsel, eller noe.

    (Kanskje hu hadde vært hore og sugd masse k*k?).

    Var det det hu skulle beskrive med milkshaken?

    (For hu pleide ikke å drikke milkshake på jobb, sånn som jeg kan huske det.

    Men men).

    Og en eller to ganger, så tok hu meg på skuldrene, mens jeg satt i telefonen, og aktiverte Windows for Microsoft.

    Så hu flørta skikkelig hu der Emelie Wallin.

    Men det var ikke så mange gutter der, og hu var så ung så.

    Så jeg brydde meg ikke så mye om det.

    Så sånn var det.

    Og det var nesten bare pene unge damer der, velformede og slanke, i 17 – 22 års alderen kanskje.

    Så det var nesten som et horehus der noen ganger.

    Eller hva man skal kalle det.

    Så de må nok ha vært noe horer for noe ‘mob’, eller noe, de damene som jobba på Arvato sin skandinaviske Microsoft-aktivering, hvis jeg skulle gjette.

    Hvorfor måtte de damene se modell-pene ut for å sitte å aktivere Windows og Office over telefonen liksom.

    Samtaler som de fleste bare dreit i, hørte jeg, og de lot bare folk aktivere.

    Hvis ikke de ringte ti minutt på ni da, om kvelden, ti minutter før vi stengte.

    Da var hu Karianne fra Norge sånn, at da fant hu på en grunn for å nekte aktivering.

    Men ellers så aktiverte dem, stort sett vel, med få unntak, sånn som jeg skjønte det, uten å vel bry seg så mye om regler og sånt, sånn som jeg skjønte det.

    Men men).

    Bare noe jeg kom på.

    Men men.

    Og hu Emelie Wallin hadde også sånn skikkelig sexy telefonstemme, husker jeg, ovenfor de svenskene som ringte, f.eks.

    Bare noe jeg kom på.

    Og en gang så satt hu aleine ved et bord, rett foran han Ian Wormall, het han vel, fra Manchester.

    De satt ved hver sitt bord, mens alle de andre satt ved et tredje bord da.

    Av de som jobbet på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering, hos Arvato.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

  • huset til tante ellen og beichmann

    http://www.estate.no/filestore/Eiendomskataogen_februar_08.pdf

    PS.

    Tante Ellen leide i Sveits, husker jeg, at hun sa, fra da jeg var på besøk der, sommeren 1987.

    Så det er kanskje det huset som innboet til bestemor Ingeborg har gått til da?

    Hvem vet.

    Jeg lurte på om de kunne ha kjøpt det huset som Cathrine Gran (Pedersen) og de bodde i.

    For det var også et hvitt hus i Stavern.

    Men de bodde i et murhus de, sånn som jeg husker det.

    Og ikke i et trehus, sånn som dette huset.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg synes også at de har herma litt for mye etter kjøkkenet mitt, vil jeg si.

    Så da blir jeg litt ‘irriterings’.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg la merke til nå.

    Så sånn er det.

    Men men.

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    Photo 9634

    PS 4.

    Det huset til tante Ellen og de, det ser ut som et sørlandshus, vil jeg si.

    Så da er nok de kristne, som på Sørlandet, dvs. protestanter vel.

    Og det kjøkkenet mitt, det ser også ut som et sånt ‘sørlandskjøkken’, mer eller mindre, vil jeg si.

    Så da vil jeg si det, at jeg bor i den protestantiske delen, av Liverpool.

    Det tror jeg at jeg snart kan tørre å fastslå nå, etter å ha bodd her i snart fire år.

    Husvert-firmaet heter også Imperial Properties, og da er det snakk om det britiske imperiet.

    Og det er noe engelske greier.

    Og ikke noe irsk, jeg tror ikke at noen katolikker ville ha kalt firma sitt for noe med ‘imperial’.

    Så jeg bor nok i den protestantiske delen av Liverpool, vil jeg si.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    PS 5.

    Og hun Lorna, (med mørkt hår), på Imperial Properties.

    Hun er nok katolikk, vil jeg tippe på, hun som har tulla så mye med meg, og ikke fått fiksa noe i leiligheten, som har gått i stykker.

    Sånn som varmtvannsberederen og komfyren og vaskemaskinen osv.

    Så de reperatørene som hu har sendt, de har nok vært i noe katolsk ‘mob’, eller noe.

    Kan det nesten virke som for meg.

    Så jeg har nok blitt tulla med av noe katolsk mob, den tida jeg har bodd her, vil jeg si.

    Mens han sjefen George, han er protestant.

    (Og drar mye til Preston osv., som er i England).

    Og han ringer nok noen protestantiske reperatører, som faktisk fikser de tingene som går i stykker.

    I motsetning til de som Lorna ringer, for hun er nok i noe katolsk mob, som tuller med meg.

    Hvis jeg skulle gjette.

    Så hvis protestantene blir sure på meg, fordi jeg betaler husleia for seint, eller hvis jeg kommer ti minutter for seint, på the Jobcenter, så lar de nok katolikkene tulle med meg.

    Sånn er det nok å være nordmann i Liverpool.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Gran, Stavern







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Gran, Stavern





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 23, 2010 at 9:08 PM





    To:

    guttorm.gran@sfjbb.net



    Hei,

    det var visst Cathrine Gran Pedersen, som hu dattera til min mors venninne het.
    Hu dreiv visst med hesteoppdrett ute i Skoppum.
    Noe sånt.
    Jeg prøver å få tak i mora, for hu var venninne med mora mi.
    Og jeg lurte på hvorfor mora mi var så nesten i sjokk, osv., når hu hadde vært på ferie i London, og jeg og søstra mi hadde bodd hos Grans-familien i det hvite huset i Stavern, (Larvikveien?).

    Og mora vår ga oss bare en tyggispakke, når hu kom tilbake, fra London, eller 'London'.
    Og søstra mi sa ikke hei engang, da mora vår kom tilbake.

    Så hu tror jeg hadde blitt nesten som i en gjeng, med de folka i den familien.
    Det var nesten som at de prøvde å bryte meg og søstra mi ned, mens vi bodde der, mens mora vår var på ferie i London, husker jeg det som.

    Men men.
    Så noe rart var det nok i det huset.
    Men sånn er det kanskje ofte i rike familier som Grans osv., med Grans bryggeri osv.
    Så jeg skjønner det hvis det er noe tull.

    De butikkene deres så jo ut som kommunistbutikker og.
    Og jeg tror at faren min og stemora mi muligens leide av dere i Drammen.
    (En vannsengbutikk, på 80-tallet, med asbest i, mener jeg å huske).

    Før de flytta til et gult jugend-hus, nærmere Strømsø sentrum, enn Rundtom, hvor vel den Grans-butikken var.
    Han butikksjefen der, begynte å gå inn i butikken til faren min og Haldis, for en narkoman hadde stjålet en kasse øl.

    Jeg skjønner at dere la ned de butikkene deres, for det var liksom ikke ordentlige butikker.
    Nå selger dere vel bare gjennom Rema, ettersom jeg har forstått?
    Hvordan kunne dere ha sånne butikker egentlig, som Grans-butikkene var.

    Hva var tanken bak dette, hvis det er lov å spørre.
    Selv om jeg skjønner at det ikke er min business, jeg ble bare litt nysgjerrig.
    Jeg hadde en kamerat da jeg bodde i Larvik nemlig, som het Frode Kølner, og han advarte litt mot Sandefjord nemlig, hvis jeg husker riktig.

    Uten at jeg helt skjønte hva som var grunnen til det.
    Men noe var det vel kanskje.
    Hvem vet.
    Vi får se.
    Igjen takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/9
    Subject: Re: Gran, Stavern
    To: Guttorm Gran <guttorm.gran@sfjbb.net>

    Hei,

    denne e-posten var litt kryptisk.
    Er du i slekt med hun Katrine/Cathrine Gran fra Stavern da, som var datteren til min mors venninne der.
    De bodde i et stort, hvitt hus, like utenfor Stavern sentrum, retning Larvik vel, sånn som jeg husker det, på 70-tallet.

    Jeg og min søster bodde der i et par ferier.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/3/9 Guttorm Gran <guttorm.gran@sfjbb.net>

    Hei.

    Har dessverre ingen kontakter som kan gi deg noe

    tilbakemeldinger.

    Mvh Guttorm.












  • Gmail – Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 23, 2010 at 8:24 PM





    To:

    firmapost@siv.no



    Hvorfor heter det firmapost forresten?

    Dere er da et fylkeskommunalt sykehus(?)
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/5/23
    Subject: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold

    To: firmapost@siv.no

    Hei,

    jeg har tenkt mer på det her siden sist.
    Min morfar Johannes Ribsskog, hadde en nevø, som heter Ola Øyvin Ribsskog.

    Og han sa, at mora mi hadde nerveproblemer.
    Mens faren min sier at både mora mi og morfaren min, var sinnsyke.
    Så jeg sliter litt, med å finne ut hva som egentlig foregår.
    Det som skjedde da mora mi døde, virker litt rart det og.

    Det stod at hu døde i rullestolen, som hu satt i, siden hu hadde brystkreft, hu var så vidt fylt 50 år.
    Men da jeg og søstra mi kjørte ned til Moss, dagen etter at mora vår døde, så så hu ut som at hu var blitt torturert, og så kanskje 150 år gammel ut.

    Og da hadde vi vært og besøkt henne, bare noen dager før, og da så ikke så jævlig ut, sånn som jeg husker det.
    Så det er mye rart her.
    Men hun var skilt, allerede i 1973 vel, fra faren min, og ble igjen 'skilt', fra samboerskap, ca. 10 år seinere, fra Arne Thormod Thomassen, min halvbrors bror.

    Så hu var singel da hu døde.
    Og dere lurer på om jeg var nærmeste pårørende.
    Man kan vel si det, for søstra mi kjøpte bare en gråstein, til å ha på graven, etter å ha kremert henne, (søstra mi ordna det, for hu var arbeidsledig, mens jeg jobba som butikksjef i Rimi).

    Og broren min Axel, han dukka ikke opp i 50-års dagen hennes engang.
    Og han var ikke med når vi skulle dele boet etter mora vår, men søstra mi hadde dratt med min mors bror Martin dit, av en eller annen grunn.

    Så jeg vet ikke om jeg har lov å se journal etter mora mi da, som faren min sa var sinnsyk, da jeg var guttunge.
    Hun bodde jo mange år på Borgheim, like ved Tønsberg, først på et hjem, og så i en vanlig leilighet der.

    Jeg har noe Johanitterorden i slekta, har jeg funnet ut, og min mor arvet den siste baron Adeler, fra Danmark, siden han var gift med min oldemors søster, men de døde barnløse.
    Og dette har jeg lest i min mormors testamente.

    Så det tyder på at noe er galt, når ingen i min slekt forteller meg at min mormor arvet Holger baron Adeler.
    Men dere får finne ut av det.
    På forhånd takk for hjelp.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/2/3
    Subject: Re: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold
    To: firmapost@siv.no

    Hei,

    jeg syntes det var mye 'fisling' i e-posten deres.

    Hvis dere synse og spekulere sånn, når det gjelder hvem som er nærmeste pårørende, så vil jo aldri noen bli regnet som nærmeste pårørende da.

    Landet har gått til hundene.
    Eller er det Ulving, som lurer i buskene?
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    2010/2/3 <firmapost@siv.no>












  • Gmail – Klage på Nærings og Handelsdepartementet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering min klage på EU-kommisjonen, fra 22/8/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Nærings og Handelsdepartementet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Oppdatering min klage på EU-kommisjonen, fra 22/8/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 23, 2010 at 8:05 PM





    To:

    post@sivilombudsmannen.no



    Hei,

    Nærings og handelsdepartementet, har ikke svart meg på e-poster, fra 22/12 ifjor, og 22/3 iår.
    Hvor lang tid regner dere at et departement skal ha til å svare?

    (Nå er det jo snart et halvt år siden 22/12).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/22
    Subject: Påminnelse/Fwd: Oppdatering min klage på EU-kommisjonen, fra 22/8/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009
    To: postmottak@nhd.dep.no

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2009/12/22
    Subject: Fwd: Oppdatering min klage på EU-kommisjonen, fra 22/8/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009

    To: postmottak@nhd.dep.no
    Cc: post@mfa.no

    Hei,

    beklager, den skulle til Nærings- og Handelsdepartementet, den e-posten her.

    Jeg har kanskje tatt jula litt tidlig her.
    Men 'mfa.no', det betyr liksom ikke UD for meg.

    Men men.
    Beklager dette!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2009/12/22
    Subject: Oppdatering min klage på EU-kommisjonen, fra 22/8/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009
    To: post@mfa.no

    Hei,

    nå fikk jeg et svar fra EU-kommisjonen, fra en brite, virker det som.

    Men jeg har jo klaget på, at EU-kommisjonen søkte på 'Erik Ribsskog Mette-Marit', og blanda inn i saken, at jeg har skrevet om problemer med Mette-Marit videoen, og om den er en risiko for rikets sikkerhet, på blogg.

    Jeg vet ikke om dere har tenkt å gjøre noe med klagen min på EU-kommisjonen?
    Dette er også en purring, for dere har ikke svart meg på den første e-posten jeg sendte om dette.

    På forhånd takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: <SG-PLAINTES@ec.europa.eu>

    Date: Tue, Dec 22, 2009 at 9:51 AM
    Subject: Your e-mail of 22/8/2009
    To: eribsskog@gmail.com





    393930.pdf
    27K










  • Gmail – Klage på SOL Klipps/Fwd: Sletting av konto fra Sol Klipps







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på SOL Klipps/Fwd: Sletting av konto fra Sol Klipps





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 23, 2010 at 7:16 PM





    To:

    pfu@presse.no



    Hei,

    jeg har tidligere sendt dere klage på fire debattforum, som sensurer det jeg skriver om, og trakasserer.
    Nå vil jeg også klage på Sol Klipps, som sensuerer det jeg skriver, og trakasserer meg, fordi jeg har laget en video om en arbeidssak jeg har.

    Yttringsfriheten vår dekker tydeligvis ikke arbeidsforhold.
    Firmaer er som en hellig ku, virker det som.
    Mens vanlige folk er null verdt.
    Hva har dette med sivilisasjon og åpenhet å gjøre, lurer jeg.

    Kanskje dere hos PFU vet dette.
    Det hadde vært fint om dere kunne ha behandlet klagene mine ordentlig, og ikke behandle de på en forenklet måte, som jeg har fått til svar av dere tidligere, at dere har gjort.

    Det virker også trakasserende, og det er ikke så artig.
    Det blir som at dere er like nedlatende som de jeg klager inn til dere, synes jeg.
    Så lykke til med å gjøre jobben deres på en ordentlig måte!

    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2009/11/18
    Subject: Re: Sletting av konto fra Sol Klipps
    To: SOL kundeservice <kundeservice@sol.no>

    Hei,

    dette er bare en presentasjon av en arbeidssak.

    Jeg forklarer at det er en arbeidssak, og at det er et partsinnlegg.
    Dette er trakassering dere bedriver og jeg skal sende dere til PFU.

    Lykke til videre med trakasseringen og sensueringen, for et mer lukket Norge!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2009/11/18 SOL kundeservice <kundeservice@sol.no>

    Hei,

    Vi fjernet filmen din ettersom dette er en type video vi ikke

    ønsker på våre tjenester. Uthenging av tidligere arbeidsgivere er ikke noe vi anser

    som passende materiale for Klipps-tjenesten på SOL. Siden vi heller ikke ønsker

    flere videoer fra deg, har vi også blokkert profilen din på Klipps.

    Med

    vennlig hilsen

    SOL Kundeservice

    Scandinavia Online AS

    http://www.sol.no

    cid:999140909@05052008-35C9

    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 18. november 2009 01:03

    To: Anders Frogner

    Subject: Sletting av konto fra Sol Klipps

    Hei,

    min Sol Klipps-konto, ble slettet idag, uten noe forklaring.

    Jeg vet ikke om jeg sender det her til riktig person, men

    jeg får håpe det er greit at jeg spørr om dette, for jeg lurer fælt på det her.

    For jeg synes det minste dere kunne gjøre, er å forklare

    hvorfor dere sletter kontoer, når dere gjør dette, av uforståelige grunner for

    meg.

    På forhånd takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Update/Fwd: Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Update/Fwd: Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, May 23, 2010 at 6:51 PM





    To:

    info@wikimedia.org



    Hi,

    I can't see that I've received an answer to this e-mail, so I'm sending a reminder about this.
    Hope this is alright!
    Best Regards,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/2/18

    Subject: Responsible person/Fwd: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]
    To: info@wikimedia.org

    Hi,

    I was wondering, is there a person, who is responsible, for what's written on Wikipedia in Norwegian?
    (There is harassment and lies written about me there).
    The admins on Wikipedia in Norwegian, tells me that no person in Norway, are responsible for what's written there.

    Wikipedia collects a lot of money, each year, there should be a person who is responsible, for Wikipedia.
    Which person could I contact, that is responsible for what's written about me on Wikipedia?

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/2/18
    Subject: Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]
    To: Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

    Hei,

    du kan vente deg en anmeldelse for trakassering.
    Du skriver at jeg har paranoia, det er ikke sant.
    Hele norsk Wikipedia er en vits, uten noen form for ansvarlige.

    Du vrir og vrenger på det jeg skriver.

    Du oppfører deg som en kommunist i Stalins Russland, og sånn var det også da jeg ble bannet fra Wikipeida, det var noe som Stalins hemmelige politi kunne være stolte av.

    Jeg har vært på internett siden 1996, og har hele tiden hatt nettiquette, i bakhodet.

    Wikipedia trakasserer folk, som bruker vanlig nettiquette og som er elite på internett, kan man si.

    Dere er gjennomkurrupte og en skam for landet.

    Det er sånn at et sånt kommunist-aktig reir, det vil man helst ikke ha noe med å gjøre.
    Dere kunne hatt et styre som representerte Wikipedia utad.
    Dere har ingen person som er ansvarlig for Wikipedia, og som representerer Wikipedia utad.

    Nå står jeg utenfor Wikipedia, og ønsker å klage på ting som er skrevet på Wikipedia, og Wikipedia har bare en som er russ til neste år, som ikke har noe ansvar, som svarer meg.

    Wikipedia skulle hatt en ansvarlig person, som kunne svare folk på en ordentlig måte.
    Så hadde folk sluppet dette pisspreiket fra folk som drømmer om plass i russestyret.
    Hvis du ser på det her som løst, så er vi uenige.

    Jeg får ta det oppover i systemet, med Wiki i Amerika.
    Wikipedia samler inn millioner i støtte årlig.
    Det må være noen som har en ansvarlig stiling i Wikipedia.

    God bedring til Wiki Norge, dere kunne trengt en god skammekroken, etter å ha kommet med en slik svada som jeg har prøvd å lese meg gjennom nå.
    God bedring igjen, din uhøflige russe-aspirant!

    Erik Ribsskog

    2010/2/18 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>

    Hei, Erik, og takk for din e-post.

    02/16/2010 22:21 – Erik Ribsskog wrote:

    > Hei,

    >

    > igjen takk for svar!

    >

    > Jeg synes det høres merkelig ut at Wikipedia bokmål kan operere uten å ha en

    > ansvarlig redaktør, eller et ansvarlig styre.

    >

    > Jeg synes ikke du eller andre hos Wikipedia tar trakassering alvorlig.

    >

    > Du nevner et tilfelle, men det har vært mange slike tilfeller hos dere, som

    > ikke blir ryddet opp i.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på irc-kanalen deres, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg prøver å ta det opp på Wikipedia, og da blir jeg bannet der.

    >

    > Jeg mener at de tilfellene hvor jeg har blitt trakassert hos dere, og blitt

    > utsatt for æreskrenkelser, ikke har blitt ryddet opp i.

    >

    > Ingen sanksjoner er innført mot de som har mobbet meg.

    >

    > Så dette synes jeg er alt for dårlig.

    >

    > Hva har du tenkt å gjøre med disse tingene:

    >

    > 1) Jeg er bannet fra Wikipedia bokmål, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 2) Jeg er bannet fra Wikipedias irc-kanal, uten å ha gjort noe galt.

    >

    > 3) Det har forekommet mange tilfeller av trakassering mot meg, på Wikipedia

    > bokmål, som ikke har blitt ordnet opp i.

    >

    > F.eks. så bruker dere metoden bortforklaring, og sier at Flums, tok en

    > 'practical joke' mot meg, når han sa at Orkla nektet meg å skrive på

    > Wikipedia.

    >

    > Dette skrev han på leksikonet Wikipedia bokmål.

    >

    > Og jeg hadde aldri engang pratet med han.

    >

    > Og dette er personen som jeg har lest styrer Wikimedia Norge, deres

    > uavhengige organisasjon.

    >

    > Ingen vilje vises fra dere til å ønske å rydde opp disse tingene.

    >

    > Jeg har også klage mot Harry Was, Kjetil Ree, og Jeblad, og Bombadill.

    >

    > Men ingen har f.eks. bannet eller degradert disse, enda det er åpenbart at

    > de trakasserer meg åpenlyst.

    >

    > Har du noe forslag til hvordan man kan løse disse tingene jeg har nevnt nå?

    >

    > Mvh.

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    Jeg forstår ikke hvorfor du mener at et nettsamfunn skal ha et styre. Hva slags

    funksjon skulle de hatt? Jeg syntes tanken på et styre på Wikipedia er merkelig.

    Det er umulig å gjennomgå alle redigeringer som blir gjort på wikipedia for å

    godkjenne dem, og alle er ansvarlige for hva man selv gjør. Dersom det blir lagt

    inn noe som bryter med lover og regler så er det totalt sett Wikimedia Foundation

    som er ansvarlige.

    Men slike lokale konflikter som dette blander dem seg ikke borti.

    Du er blokkert fra å bidra til Wikipedia, og uønsket som bidragsyter på

    prosjektet. Det virker ikke som om du klarer å samarbeide med andre bidragsytere,

    og da jeg tidligere fjernet blokkeringen din med melding om at du måtte prøve å

    holde deg unna konflikter du tidligere hadde vært part i. Du viste ingen vilje til

    å følge den meldingen, samarbeide, eller arbeide i samsvar med prosjektets formål.

    Derfor har jeg ingen planer om å gjøre endringer på blokkeringen av deg fra

    wikipedia-prosjektet, og om jeg må vil jeg aktivt argumentere sterkt imot at noen

    andre gjør det.

    Det beste for Wikipedia er om du ikke bidrar. Dette er ikke en straff, men en

    helhetsvurdering av hva som er det beste for prosjektet.

    IRC-kanalen til Wikipedia er en annen historie. Den har ingen særlige regler og

    retningslinjer, og jeg kjenner ikke spesielt til hvorfor du er bannet derfra. Jeg

    har dog ingen planer om å endre på dette da du ikke er spesielt ønsket der, og det

    ikke er spesielt skadelig for samarbeidet som foregår der at du ikke deltar.

    At du ikke ønsker å tro på den forklaringen du har fått ang Flums utspill må nok

    tilskrives din egen paranoia. Det at du ikke tror på den forandrer ikke fakta, og

    jeg ser ingen konstruktiv måte å overbevise deg.

    Flums er en del av styret til Wikimedia Norge, i år har han hatt rollen som

    kasserer. Han er ikke den som styrer foreningen.

    Jeg er ikke helt enig i det du sier, at vi ikke har ryddet opp. Vi har blokkert

    deg, og med det har vi effektivt fjernet kilden for konflikten og tatt godt vare

    på de bidragsyterne som samarbeider godt med alle andre og jobber for prosjektets

    formål.

    Det kan godt hende du syntes dette er feil, urettferdig eller på andre måter galt.

    Du har ikke kommet med særlig tunge argumenter for å overbevise meg om dette, og

    ettersom alle andre enn deg virker fornøyd med løsningen slik den er nå så ser jeg

    på dette som løst.

    Med vennlig hilsen,

    Hans-Petter Fjeld

    Wikipedia – http://no.wikipedia.org

    NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

    offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

    du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.






    PS.

    Noen skriver kommentar om at Wikimedia Norge, har et styre og en leder.

    Men de har jeg vært borti før, og jeg klarer ikke å få de ‘Wiki-nerdene’, til å klare å forklare meg sammenhengen mellom Wikipedia Norge og Wikimedia Norge.

    Det det er snakk om her, er ting som er skrevet om meg, på Wikipedia siden, på norsk, om baroniet Rosendal.

    Som f.eks. dette, som ‘Jeblad’ skriver, som nok er ment å referere til meg:

    Jeg håper alle har forståelse for at vi noen ganger sliter litt med personer fra «Hotell Koko-huset», og at vi alle kan se humoren i det hele. Vedkommende er ikke av de verste, men han kan av og til lage en del støy. — Jeblad 5. jan 2010 kl. 22:52 (CET) (Don’t feed the trolls!)

    http://no.wikipedia.org/wiki/Diskusjon:Baroniet_Rosendal

    Det er løgn og trakassering.

    Det er sånn de gjorde i Stalins Sovjet.

    Hvis det var noen de var uenige med der, myndighetene, så sa de bare at de var sinnsyke.

    Hvis noen kjempet for demokrati f.eks., i Stalins Sovjet, så var det rett på galehuset.

    Sånn er det hos Wikipedia Norge også.

    Bare at der er det Jeblad som sier at jeg er sinnsyk, av grunner som jeg ikke ønsker å spekulere i.

    Dette har allerede vært fram og tilbake, hos de norske adminene.

    Så jeg vil gjerne ha dette fra noen i Wiki-systemet.

    Og ikke fra en kommentar på bloggen.

    For jeg kan liksom ikke referere til en anonym kommentar på bloggen.

    Dette må nesten ledelsen i Wikipedia ordne opp i.

    Først vil jeg vite hvem som er ansvarlig for hva som står på Wikipedia norsk.

    Og det svaret vil jeg ha fra Wiki-systemet selv.

    For det er kronglete, å finne ut av det systemet, for vanlige folk.

    Hvis jeg sier at den og den er leder for Wikimedia Norge, så sier Wiki bare som Fjell her, at Wikimedia og Wikipedia ikke er det samme.

    Og forklarer dette som en nerd, og ikke som en forretningsmann, så det er klin umulig å skjønne noen ting.

    Så dette vil jeg gjerne ha svar på, på en formell måte.

    Ellers så kommer jeg nok ingen vei mot de ‘kommunistene’ på Wikipedia Norge, eller hva man skal kalle dem.

    Noe sånt.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog




  • Hei,

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 15:25

    du er Cecilia Elisabeth Strøm, stemmer ikke det?

    Har du bytta navn?

    Hva skjedde med Arvato Liverpool sin Facebook-side da, som du styrte?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Det er ikke mitt riktige navn nei.

    Hvorfor kontakter du meg? Jeg syntes dette er ekkelt!

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 16:29

    Jeg skriver jo hvorfor jeg kontakter deg, jeg leter etter hun Cecilia Elisabeth Strøm, som styrte Facebook-gruppen til Arvato Liverpool.

    Det virker litt søkt at du skulle synes at det var ekkelt.

    Hvis du synes det er ekkelt å skrive på Facebook, så burde du ikke være på Facebook.

    Jeg kopierte jo fra samtalen vår på Arvato Liverpool sin Facebook-side, over på bloggen min.

    Og da kopierte jeg HTML-koden.

    Og hvis jeg trykker på navnet Cecilia Elisabeth Strøm, i den bloggposten, så kommer jeg til din Facebook-profil.

    Her er bloggposten:

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/02/oppdatering-fra-arvato-liverpool-sin.html

    Hvis du synes det er ekkelt å få Facebook-meldinger fra meg, så skjønner jeg ikke hvorfor du svarer, for da må jo jeg svare.

    Jeg synes dette virker som trakassering.

    Jeg kan ikke skjønne at jeg gjør noe galt.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Jeg ser hva du har gjort på bloggen din, vær så snill å slett det!

    Jeg har jobbet i arvato, og har ikke blitt behandlet noe bedre enn deg, så vær så snill ikke gjør dette mot meg du også.

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 16:45

    Hei,

    altså, jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian'.

    Og jeg har startet prosjektet johncons-blogg.

    Og jeg kommer ikke til å slette noe der, før jeg har fått rettighetene mine fra politiet, og før det som foregår, blir skrevet om i avisene.

    Det har jeg sagt til advokat Elden osv. og mange andre.

    Grunnen til at jeg kontaktet deg, var fordi jeg lurte på hva som hadde skjedd med Arvato Liverpool sin Facebook-gruppe, som du grunnla.

    Fordi jeg følger med på den, siden jeg har skrevet en del der om min arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation.

    I tilfelle det dukket opp noen spørsmål der, om arbeidssaken min, som var et tema på den Facebook-gruppen.

    Så jeg lurer egentlig bare på hva som har skjedd med den Facebook-gruppen.

    Og hvis du har noe å tillegge angående hva som foregikk på Arvato Liverpool sin skandinaviske produktaktivering, så er du velkommen til å fortelle om det på min blogg osv.

    Du var sjef der, (Team-Leader), da du jobbet der, stemmer ikke det?

    Er ikke du fra Drammen, jeg ser du bor i Sogndal nå?

    Kjenner du min stesøster fra Drammen, Christell Humblen, fra Konnerud?

    Jeg er fra Berger, så jeg har gått på skole og jobbet i Drammen, på Gjerdes VGS. og CC Storkjøp.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Det stemmer ikke at jeg var teamleader, jeg jobbet for Software Assurance, men jeg sluttet før det kastet oss alle på dør. Vi tok opp en sak vi også, og kontoen ble flytt til Tyskland.

    Men dette er mange mange år siden, og jeg har helst lyst til å glemme hele arbeidsstedet.

    Så vær så snill slett meg, jeg blir redd, og syntes det er skummelt at du vet hvor jeg har bodd tidligere. Jeg har bare lyst til å være i fred fra alt som heter Arvato. Jeg meldte meg ut av gruppen, og hva som har skjedd med den etter det vet jeg ikke.

    Så vær så snill, jeg ber det pent, ikke gjør dette mot meg.

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 17:03

    Altså, grunnen til at jeg husket hvor du var fra, er at jeg også er fra Drammens-området.

    Jeg bor i Liverpool enda jeg, og jeg har ingen penger og har til og med mista passet mitt.

    Og jeg er en flyktning fra Norge.

    Så du trenger ikke bekymre deg for at jeg skal dukke opp i Norge.

    Jeg skriver blogg, og har fortsatt en sak mot Arvato, blant annet for at lederne brukte negativ forsterkning, for å kontrollere de ansatte.

    Jeg har publisert alt om arbeidssaken min på dette nettstedet:

    http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

    Grunnen til at jeg kontaktet deg er at jeg ikke finner den Facebook-gruppa, som jeg har holdt oversikten over, siden jeg har en arbeidssak, mot Arvato.

    Jeg fant ikke gruppen nå, så jeg lagde min egen gruppe.

    Du kan jo tenke på det.

    Hvis du forrandrer mening, og vil at jeg skal publisere hva som har foregått, på Arvato, da du jobbet der, så kan du skrive på Facebook, eller du kan sende en e-post til eribsskog@gmail.com

    Beklager at jeg forstyrrer, det var ikke meningen å skremme deg.

    Jeg bare fulgte med på den Facebook-gruppen.

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Find and Upload Documents from the Arvato Services Ltd.'s Microsoft Scandinavian Product Activation Group at Scribd.com

    Det er helt i orden (så lenge du sletter det jeg skrev…)

    Jeg vet dessverre ikke hvor gruppen er blitt av etter jeg sluttet som leder der, så jeg kan ikke hjelpe deg der. Jeg startet gruppen bare for gøy, og sluttet da jeg ble redd for at de kunne saksøke meg.

    Jeg tror ikke jeg forandrer mening, men noe som kan hjelpe deg i saken din er å se på hvordan de engelske ble behandlet. De ble behandlet dårligere enn alle i det firmaet.

    Særlig de unge engelske jentene uten utdanning.
    Mange ble, slik jeg så det behandlet som dritt. De ble kjeftet på om dagen av unge teamleader gutter (som virkelig kunne fornærme), og om kvelden prøvde de samme karene å sjekke dem opp. (Ikke alle var sånn, men det var flere.) Når jeg tenker tilbake får jeg litt vondt av dem, de var forsvarsløse egentlig.

    Du får ha lykke til på ferden, og håper at du sletter meg.

    hilsen celia

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 17:49

    Hei,

    ja, jeg skal slette det, så fort jeg får rettighetene mine fra politiet, som jeg har forklart til alle andre.

    Jeg ser hva du skriver, jeg så at en gjeng med engelske gutter, var på hun Anna Riski f.eks. også, fra Finland, hun lille ballett-studenten.

    Men men.

    Marianne Høksaas, jobbet vel på SA, mener jeg hun sa.

    Hun ble jo Team-Leader på Produkt-aktivering seinere.

    Hun sa at en som het Sturla, eller noe, jobbet på Arvato Liverpool, (på vegne av Microsoft), som seinere begynte på Technical Support, i Norge da.

    Hun Marianne fortalte meg at ei finsk jente, som het Taru, skulle leie ut sitt rom i bofelleskap i Walton, videre.

    For hu skulle begynne å jobbe i Irland.

    Så da havna jeg sammen med en gjeng som ikke var helt fin, synes jeg, og som begynte å skulle vite alt jeg gjorde, og spurte rare spørsmål om Norge osv.

    Så arvet jeg en grandonkel, i Holmsbu, og fikk leid meg leilighet off Dale St., i Leather Lane.

    Så ble det etterhvert værre og værre på jobben.

    Men det kan være at noen jeg er forfulgt av i Norge, fikk kontroll der.

    Så det er nok mye 'mob' involvert her.

    Men jeg får ikke noen rettigheter fra politiet, så jeg må bare gjette.

    Kjenner du hun Tone fra Trøndelag, hun gråt en gang, som vi gikk gjennom sentrum av Liverpool, en gjeng fra Arvato, husker jeg, uten at jeg skjønte hvorfor.

    Ei fra Gulskogen jobba også der, og jobber nå i Manchester vel, (ei som jobba i Rimi, hvor jeg også jobba, da jeg bodde i Oslo), Margrethe Augestad.

    Hu dro meg med på en fest hos noen svenske Abba-show jenter, som het Liljegren vel.

    Og da vekte mine 'house-mates' meg tidlig, og skulle vite hva som hadde foregått på festen.

    Så det er tydelig at det er mye spionerings osv., her i Liverpool, fra forskjellige gjenger da.

    Dette skjønner ikke jeg som Berger-kar så mye av.

    Men det er mulig at politiet skjønner det, men de forteller ikke noe.

    Så det er helt håpløst.

    Så jeg kan ikke slette noe dessverre, før jeg har mer kontroll, og vet hva som foregår.

    Så politiet og avisene får begynne å gjøre jobben sin.

    Men da skal jeg slette det så fort som mulig, når de gjør jobben sin, og det går i orden.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskog 23. mai kl. 19:33

    Og en ting til,

    jeg ser du skriver at engelske jenter ble tulla med på Arvato.

    Det er mulig, jeg jobba jo på en skandinavisk avdeling, så jeg fikk ikke så mye innsyn i hva som skjedde på de engelske kampanjene.

    Men jeg bodde jo sammen med to engelske jenter, ei som het Janine England, fra Dover, og ei som het Melissa M'Betsa, fra Zimbabwe vel.

    Og hun Janine fikk jo også jobb på Arvato, etter å ha mista sin forrige jobb.

    Men det var ikke noe jeg hadde med å gjøre.

    Det var vel for '3' kanskje.

    Så begynte hun i enda en ny jobb.

    Og hun dro meg opp tidlig, for å ta meg med, når hun skulle kjøpe brunch, på søndagen etter jeg var på fest hos de Abba-jentene, som Margrethe og venninna Hege, fra Gulskogen, dro meg med på.

    (Familien min, eller min ste-familie, har eid det nedlagte bedehuset, på Gulskogen, siden 80-tallet, og jeg lå over der mye, det året jeg gikk på skole i Drammen, siden det var lang vei til jobb, i Drammen, på lørdagene, så jeg er nesten litt fra Gulskogen og, eller ihvertfall slekta mi, så jeg syntes jeg måtte bli med litt på fest og sånn, når to Gulskogen-jenter spurte.

    Men men).

    Og hun Janine England, hun hadde jo ihvertfall en kjæreste.

    Sikkert flere og, jeg så ikke så nøye på de.

    (Jeg husker det som at hun hadde forskjellige hele tida, men det er mulig jeg tar feil, som lå over hos henne osv.

    Og hun var også mye sammen med han austalieren der, Steve Norris vel.

    Og hun gjorde en gang et poeng av, til meg at hun hadde hatt en kuk i ræva si, dagen før.

    Av en eller annen grunn.

    Og hun pleide å flørte med meg, hvis jeg satt og drakk øl og så på TV, så kunne hun komme hjem, med en type, og kysse meg, uten noen grunn.

    Det samme med hun Melissa, hun kunne gå inn på rommet mitt, i undertøyet, for å kysse.

    Så det var tydelig at noe foregikk, som jeg ikke skjønte noe av.

    Men men.

    Men jeg kan jo ikke hjelpe hverken de jentene, eller de skandinaviske jentene, som ble kommandert av han Michael du kjente, fra Irland vel, som snakka svensk, til å sitte der og der, på Arvato.

    For de lovene i Norge er feministiske, vil jeg si.

    Så omtrent kun damer får Fri Rettshjelp.

    Så jeg får ikke advokat, som kan hjelpe meg å få kontroll.

    Og når jeg ikke har kontroll, så kan jo ikke jeg hjelpe noen damer, hverken engelske eller andre, som ikke har kontroll heller.

    Så her har feministene i Norge, mye av skylda, vil jeg si.

    Jeg har tenkt sånn, at feminister kanskje er damer som har vært horer, og som ikke vil at menna i landet sitt skal få kontroll, for da kan det til slutt bli avslørt at damene i landet dems egentlig har vært horer, når de har vært i utlandet osv.

    Så damene i Norge, de er sånn, at de er horer i utlandet.

    Og så gjør de seg fine, når de kommer hjem, og finner en 'rebound-guy'.

    Og da synes de plutselig det er ekkelt med Facebook-meldinger.

    Mens de fikk meldinger og det som er, både her og der, mens de var i utlandet, uten å kimse, eller hva man skal si.

    Så her er det dobbeltmoral fra ex-horene/feministene i Norge, vil jeg si.

    Hvis jeg skal få lov å si hvordan jeg synes det virker at ting er.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog








'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen