johncons






  • Gmail – Klage til Sture Martin Vangs sjef i Politidirektoratet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage til Sture Martin Vangs sjef i Politidirektoratet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, May 17, 2010 at 7:38 PM





    To:

    politidirektoratet@politiet.no



    Hei,

    dette har vært hos Spesialenheten nå, (sak 10167613), fordi at Politiet i Oslo ikke ville hjelpe meg når jeg prøvde å ringe Vang.
    Jeg har spurt Vang om jeg kan få e-post adressen til Politimesteren, (som Vang har bedt meg kontakte angående hvem 'mafian' er, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av).

    Det kan vel ikke være så vanskelig det?
    Likevel vil ikke Vang svare, enda Spesialenheten sier at politiet skal være allmennhetens beskytter, hjelper og veileder, og være høflige.
    Her synes jeg det mangler på hjelp, veiledning og høflighet.

    Så det vil jeg gjerne klage på.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/1/11
    Subject: Påminnelse/Fwd: Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia
    To: sture.vang@politiet.no

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2009/11/30
    Subject: Re: Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia

    To: Sture Martin Vang <sture.vang@politiet.no>

    Hei,

    det her var et spørsmål til politiet.
    Det kan vel ikke være sånn at man ikke har lov å stille et enkelt spørsmål til politiet?

    Først vil jeg vite hvem den her 'mafian' er, så kan jeg ta det derfra.

    Så sånn er det.
    Jeg har allerede anmeldt det her, uten å få noe respons, så det er en annen sak.
    Er e-post adressen til Anstein Gjengdal, anstein.gjengedal@politiet.no?

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    2009/11/30 Sture Martin Vang <sture.vang@politiet.no>

    Lederen for Oslo politidistrikt er politimester Anstein Gjengedal. Vanlig

    praksis er at anmeldelser leveres politiet enten ved personlig oppmøte på en

    politistajson eller at den sendes pr.brev.

    Politidirektoratet kan ikke ta stilling til hva du har overhørt i

    samtaler med andre. Dersom du føler deg truet eller forfulgt må du ta

    kontkat med lokalt politi og event. levere en anmeldelse.

    Mvh.

    Sture M. Vang
    Politiinspektør
    Seksjon for politiberedskap og

    krisehåndtering

    Politidirektoratet
    E-post: sture.vang@politiet.no

    Telefon: 23 36 41 78/Mob. 99 20 77

    35

    —–Opprinnelig melding—–

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 30.november2009

    08:45

    Til: Sture Martin Vang
    Emne: Re: Påminnelse til

    Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende

    anmeldelser fra Storbritannia

    Hei,

    dette dreier seg om at jeg lurer på hvem denne 'mafian' er, som jeg har

    overhørt at jeg er forfulgt av.

    Dette dreier seg om at jeg som medlem av publikum spørr deg om hvem

    lederen for Oslo-politiet er.

    Jeg har som du sikkert så allerede tatt dette med en vanlig rådgiver hos

    Oslo-politiet.

    Er det ikke mulig å spørre deg om hvem lederen for Oslo-politiet er,

    skal det ikke være åpenhet i samfunnet?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/11/30 Sture Martin Vang <sture.vang@politiet.no>

    Dette dreier seg om hvordan

    du skal levere en anmeldelse. Derfor må du forholde deg til Oslo

    politidistrikt. Politidirektoratet etterforsker ikke straffbare

    forhold.

    Mvh


    Sture M.

    Vang

    Politiinspektør
    Seksjon for politiberedskap og

    krisehåndtering

    Politidirektoratet
    E-post: sture.vang@politiet.no

    Telefon: 23 36 41 78/Mob. 99

    20 77 35

    P
    Please take care of the

    environment, print only if
    Ønecessary


    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt:

    30.november2009 08:24
    Til: Sture Martin Vang
    Emne: Re:

    Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer

    med å sende anmeldelser fra Storbritannia

    Hei,

    nå sa jo han ved Oslo politiet at jeg burde sende det til

    Politidirektoratet.

    At han var enig i at jeg kunne sende det til

    Killengren.

    Så sier at jeg skal sende det tilbake til

    Oslo-politiet.

    Det er greit nok det, men hvem er det som er leder for

    Oslo-politiet egentlig, for jeg trodde nemlig det var Killengren først,

    det var derfor jeg ville sende det til henne først.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/11/30 Sture Martin Vang <sture.vang@politiet.no>

    jeg viser til din

    tidligere henvendelse til Politidirektoratet og henvendelse til Oslo

    politidistrikt, jf. mail nedenfor.

    Politidirektoratet er

    ikke riktig adressat i denne saken. Du må forholde deg til Oslo

    politidistrikt og følge de ansvisninger du får fra

    dem.

    Med

    hilsen

    Sture M. Vang
    Politiinspektør

    Seksjon for politiberedskap og

    krisehåndtering

    Politidirektoratet
    E-post: sture.vang@politiet.no

    Telefon: 23 36 41 78/Mob.

    99 20 77 35


          —–Opprinnelig melding—–
          Fra: Erik Ribsskog

          [mailto:eribsskog@gmail.com]

          Sendt:

          27.november2009 15:13
          Til: Bente Ljøen
          Emne:

          Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd:

          Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia


    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så

    jeg sender en påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message

    ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date:

    2009/11/10
    Subject: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å

    sende anmeldelser fra Storbritannia
    To: bente.ljoen@politiet.no

    Hei,

    jeg ringte Politidirektoratet nå nettopp, på 23364100, for jeg og

    Baard Berger, rådgiver ved Sentrum politistasjon, ble enige om at jeg

    skulle sende om dette problemet, (hvem er 'mafian', som jeg har

    overhørt at jeg er forfulgt av), til Ingrid Killengren, siden politiet

    i Oslo, ikke ville svare meg på dette, og siden hun er leder for

    Politidirektoratet.

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message

    ———-
    From: Baard Berge <baard.berge@politiet.no>
    Date:

    2009/11/10
    Subject: SV: Problemer med å sende anmeldelser fra

    Storbritannia
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei

    Hun er leder for

    Politidirektoratet. Så du får nesten undersøke med de,

    ja.

    Mvh

    Baard

    Berge


    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt:

    9.november2009 18:09

    Til: Baard Berge
    Emne: Re: Problemer med å

    sende anmeldelser fra Storbritannia

    Hei,

    det synes jeg er for dårlig, for det skal være et åpent

    samfunn.

    Er det hun Kilingren som er leder for politiet i Oslo,

    enda?

    Jeg sender det til henne da, så får jeg tenke på om jeg skal

    vente med de anmeldelsene eller ikke da.

    Hm.

    Jeg får tenke litt på det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/11/9 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>

    Hei

    Det har jeg

    dessverre ingen formening om. Jeg kan ikke komme på noen som kan

    svare deg på det.

    Mvh

    Baard

    Berge

    Konsulent

    Sentrum

    politistasjon


    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt:

    7.november2009 15:15

    Til: Baard Berge
    Emne: Re: Problemer

    med å sende anmeldelser fra

    Storbritannia

    Hei,

    jeg kom på et vanskelig spørsmål og.

    Jeg overhørte i 2003, da jeg jobba på Rimi Bjørndal, og

    i 2004, da jeg gikk forbi Kiwi i W. Thr. gt., så overhørte jeg

    at butikksjefen der, (som jeg vet hvem er, for han er kamerat av

    tremenningen min, Øystein Andersen, fra Lørenskog), sa at jeg

    var forfulgt av noe de kalte, (både på Bjørndal og fra Tom), for

    'mafian'.

    Hvem er den her 'mafian', lurte jeg, for jeg klarer ikke å

    finne om det i aviser eller andre steder, så jeg vil at politiet

    skal svare meg hvem de er, (som jeg har tatt kontakt med Kripos

    om tidligere, men de har jeg ikke fått til å hjelpe meg).

    Så jeg har dratt til England, for å få litt avstand til hva

    det nå enn er som foregår i Norge, (jeg fikk trynet mitt ødelagt

    blant annet også, i 2003, så det var litt greit å komme seg vekk

    fra Norge, det var en lang historie, hva som skjedde, jeg får ta

    mer om det senere).

    Men hvem kan svare meg om hvem den her 'mafian' er?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/11/6 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>

    Det går fint

    å skrive et brev og scanne det. Send det til denne

    adressen. Du må også skrive de andre anmeldelsene dine på

    nytt.

    Mvh

    Baard

    Berge

    Konsulent

    Sentrum

    politistasjon


    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 6.november2009 16:04
    Til:

    Baard Berge
    Emne: Re: Problemer med å sende

    anmeldelser fra Storbritannia

    Hei,

    ok, den er grei.

    Da kan jeg bare skrive et brev og scanne det, eller

    sende med posten, hvis det ikke er bra nok å bare scanne,

    eventuelt.

    Men hva skal jeg gjøre med alle de anmeldelsene jeg

    har sendt dere på e-post, og som jeg ikke har fått svar på

    da.

    Må jeg sende de på nytt da, mener du?

    Igjen takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/11/6 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>

    Hei

    Jeg har

    nå snakket med opptil flere påtalejurister på Sentrum

    politistasjon, og tilbakemeldingen er at du må sende inn

    en anmeldelse med signatur. Du kan ikke levere inn

    en anmeldelse pr mail slik du har gjort

    hittil.

    Mvh

    Baard

    Berge

    Konsulent

    Sentrum

    politistasjon

    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt:

    2.november2009 04:30
    Til: Baard

    Berge
    Emne: Problemer med å sende anmeldelser

    fra Storbritannia

    Hei,

    jeg viser til korrespondanse tidligere iår, i

    forbindelse med anmeldelser sendt politiet i Oslo.

    Jeg har problemer med at jeg ikke får svar, fra

    politiet i Oslo, når jeg sender anmeldelser, angående

    forskjellig ting som har foregått de siste årene.

    Jeg har kanskje prøvd å ta opp litt for mye på en

    gang, for jeg har hørt, da jeg jobbet som leder på Rimi

    Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian',

    så jeg har vært litt stressa, siden politiet ikke vil

    forklare meg hvem den her 'mafian' er, men bare avviser

    og ignorerer meg.

    Jeg er egentlig fra Berger i Vestfold, (men har

    bodd i 15 år i Oslo), så jeg vet ikke helt hva Oslo-folk

    mener når de sier 'mafian'?

    Så jeg har blitt litt stressa av det her

    'mafian'-greiene, så jeg flytta til England, for å

    studere, i 2004.

    Så prøver jeg å finne ut hva som har foregått, og

    da blir jeg tullet med, hvis jeg skriver på internett,

    f.eks. da blir jeg trakassert, som det heter.

    Og jeg har også blitt tullet med av HiO og

    Lånekassa og Rimi, med flere, i Oslo, som jeg har

    skrevet til deg om før.

    Problemet er at det blir tungvint, for meg, å

    ta fly til Oslo, for å levere anmeldelser.

    Drammenspolitiet sa at det holdt å skrive en

    påtalebegjæring, ('Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og

    straffet'), så kunne man sende en anmeldelse pr.

    e-post.

    Men Oslopolitiet de svarer ikke engang, på

    mange av e-postene mine, og de har ikke begynt å

    etterforske, i det hele tatt.

    Så jeg prøver å løse denne floken.

    For det kan da ikke være slik, at jeg, (som er

    arbeidsledig for øyeblikket, og bor i England, og ikke

    har mye penger), skal være nødt til å ta fly til Oslo,

    for hver anmeldelse jeg ønsker å levere til Politiet i

    Oslo, når jeg også har overhørt at jeg er forfulgt av

    noe 'mafian', i Oslo/Norge?

    På forhånd takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Photo 9535

    PS.

    Det var ihvertfall noen som gikk rett bak meg, som plutselig ropte det.

    Og de gutta, eller kara her, med solbriller osv., de gikk rett bak meg, som man kan se her:

    Photo 9512

    Og da jeg hørte den ‘hora’-ropinga, så bare falt jeg automatisk av litt, i 17-mai toget, sånn at jeg endte opp bak de kara.

    Og etter det, så hørte jeg ikke noe mer ‘hora’-roping.

    Men jeg skal ikke si det hundre prosent sikkert, at det var de kara, som ropte sånn, med vilje, ‘hora’, men det virka sånn for meg.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Og de jentene til høyre på bildet der, de begynte å danse en sånn rar dans, midt i 17. mai-toget.

    Så det var et veldig rart 17.mai-tog, må jeg si.

    Mer som et russetog kanskje.

    Hvem vet.

    Her er mer om dette:

    Photo 9515

    PS 3.

    Det er mulig jeg tar feil, men hvor i Norge er den drakta der fra:

    Photo 9478

    Hu dama gikk også med et par bæreposer, blant annet en fra Deichmann, som vel er en tysk skobutikk.

    Er det ikke litt rart å handle i tyske skobutikker og så ta bilde av seg, ved minnesmerke, for de norske folka som slåss mot tyskerne, under 2. verdenskrig?

    Eller er det bare jeg som synes det er rart?

    Kanskje det er vanlig.

    Det var ihvertfall bare hu som tok et sånt bilde, ved den kransen, som jeg så, (før 17. mai-toget startet).

    Hvis hun er så opptatt av krigen så burde hun vel vite at Deichmann er en tysk forretning?

    (Regner jeg med at Deichmann er, ihverfall).

    Men men, man det er mulig jeg tar feil og at Deichmann ikke er tysk.

    Vi får se.

    Det er mulig.

    Her er mer om dette:

    Photo 9486

    PS 4.

    Og han som står opp bakerst der, han ble presentert som en viktig person fra Oslo, eller noe.

    Og han holdt en kjedelig tale, på engelsk, som han leste fra en sånn mini-datamaskin, eller noe.

    Burde han ikke holdt talen på norsk, siden det var 17. mai?

    Jeg syntes det var rart.

    Burde han ikke hatt dress, siden han skulle holde tale, på 17. mai, i den skandinaviske kirken i Liverpool?

    Jeg syntes det her var litt rart og litt dårlig.

    Jeg gadd ikke å sitte i den kirken og spise alene der.

    Man måtte også betale for mat og drikke, ettersom jeg skjønte det.

    Så jeg får se om jeg heller drar dit en annen gang, når det ikke er så mange folk der, og ser mer.

    Vi får se.

    Her er mer om dette:

    Photo 9552

  • Photo 9566

    PS.

    De Lufthansa-jobbene, har jeg inntrykk av at er i samme stilen som Arvato/Microsoft, som jeg har skrevet om på bloggen, at det er veldig useriøst, og at medarbeidere ble systematisk trakassert, (som jeg ble), mm.

    Her er mer om den saken:

    https://johncons-blogg.net/search/label/Arvato-case

    (Men jeg skal ikke si noe sikkert da, det er bare sånn det virker for meg).

    Begge firmaene, (Bertelsmann som hadde Microsoft-jobbene og Bosch som har Lufthansa-jobbene), er tyske forresten.

    Det var en som het Michael, en svenske, eller ire, i 50-60 årene, som jobba både på Bertelsmann Arvato/Microsoft og Svenske Kyrkan/Scandinavian Church, da jeg jobbet på Arvato, i 2005 og 2006.

    Og som klådde på en norsk kar som også het Erik, (fra Trøndelag, husker jeg, klappa han på skuldra, så jeg trodde han, Michael, var homo).

    Men han fortalte også en svensk jente, Emelie, hvor hun skulle sitte.

    Og en norsk jente, Kristine Hansen, fra Nord-Norge, som bare var en ungjente, vil jeg si, hadde jeg inntrykk av at måtte spørre han Michael, O’Shaughnessy, eller noe, før hun turte å flytte seg til et annet bord.

    Så sånn var det.

    Uten at jeg skjønner hvordan dette egentlig hang sammen.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Photo 9551

    Dette er fra den skandinaviske kirken i Liverpool, (som egentlig er en svensk kirke, men det var mye rødt, hvitt og blått på den idag ihvertfall).

    Til venstre så ser vi Telemarksbunad, og damen til høyre har på seg Buskerud-bunad.

    (Men sølvet var fra et annet område, for det var arvet).

    Jeg spurte om jeg fikk lov å ta bilde, (for det husker jeg, fra da jeg var i bryllup med slekta til min fars stedatter Christell og dem, at man kan spørre om å ta bilder, av ‘damen i folkdrakten’, som f.eks. svensker kaller bunad, (husker jeg fra det bryllupet i Kristiansand, i 1989, da søstra mi og Christell og Jan (Snoghøj), fortalte meg at søstra mi hadde blitt mishandlet av faren min, da hun var liten, eller misbrukt, var det kanskje).

    Jeg måtte spørre hvor disse bunadene var fra, (selv om jeg jo hadde en farmor fra Rollag, i Numedal, i Buskerud, som jeg fortalte hun damen til høyre på bildet om).

    Jeg fortalte at jeg skulle skrive om 17. mai i England, på bloggen, og det syntes hun var fint.

    Så det var hyggelig å møte noen fra Buskerud, siden jeg har gått på skole der, og siden farmora mi er derfra osv.

    Men hun var nok ikke så veldig norsk da, farmora mi, for jeg har aldri sett at noen av damene, på min fars side av familien, har gått med Buskerud-bunad eller noen annen bunad.

    Men men.

    Og min mor var jo halvt dansk.

    Og hun var oppvokst i Nordland, og hennes far var fra Romerike, og de flytter fra Nordland til Buskerud, og siden til Vestfold.

    Så min mor gikk heller ikke med bunad.

    Så ingen i min familie, har gått med bunad, som jeg kan huske, ihvertfall.

    Men men.

    Så min familie er nok ikke så veldig norske.

    Jeg er kanskje den som er norskest i min familie, vil jeg tro, for jeg har gått i flaggborgen, i 17. mai-toget, på Berger, ihvertfall, i 1983, eller når det var.

    (Og jeg har også gått i 17. mai-toget til Østre Halsen skole, hele veien fra Østre Halsen og til Bøkeskogen i Larvik, da jeg gikk i første klasse, i 1978, den dagen rektor Ness døde der, og de ikke visste om de skulle flagge, eller ha flagget på halv stang, eller ikke flagge, selv om de vel hadde flagget på halv stang).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er noen videoer fra den norske 17. mai-feiringen i Liverpool:

    PS 2.

    Her er noen bilder fra idag:

    Photo 9396

    Photo 9397

    Photo 9398

    Photo 9399

    Photo 9400

    Photo 9401

    Photo 9402

    Photo 9403

    Photo 9404

    Photo 9405

    Photo 9406

    Photo 9407

    Photo 9408

    Photo 9409

    Photo 9410

    Photo 9411

    Photo 9412

    Photo 9413

    Photo 9414

    Photo 9415

    Photo 9416

    Photo 9417

    Photo 9418

    Photo 9419

    Photo 9420

    Photo 9421

    Photo 9422

    Photo 9423

    Photo 9424

    Photo 9425

    Photo 9426

    Photo 9427

    Photo 9428

    Photo 9429

    Photo 9430

    Photo 9431

    Photo 9432

    Photo 9433

    Photo 9434

    Photo 9435 1

    Photo 9436

    Photo 9437

    Photo 9438

    Photo 9439

    Photo 9440

    Photo 9441

    Photo 9442

    Photo 9443

    Photo 9444

    Photo 9445

    Photo 9446

    Photo 9447

    Photo 9448

    Photo 9449

    Photo 9450

    Photo 9451

    Photo 9452

    Photo 9453

    Photo 9454

    Photo 9455

    Photo 9456

    Photo 9457

    Photo 9458

    Photo 9459

    Photo 9460 1

    Photo 9461

    Photo 9462

    Photo 9463

    Photo 9464

    Photo 9465 1

    Photo 9466 1

    Photo 9467

    Photo 9468

    Photo 9469

    Photo 9470 1

    Photo 9471

    Photo 9472

    Photo 9473

    Photo 9474

    Photo 9475

    Photo 9476

    Photo 9477

    Photo 9478

    Photo 9479

    Photo 9480

    Photo 9481

    Photo 9482

    Photo 9483

    Photo 9484

    Photo 9485

    Photo 9486

    Photo 9487

    Photo 9488

    Photo 9489

    Photo 9490

    Photo 9491

    Photo 9492

    Photo 9493

    Photo 9494

    Photo 9495

    Photo 9496

    Photo 9497

    Photo 9498

    Photo 9499

    Photo 9500

    Photo 9501

    Photo 9502

    Photo 9503

    Photo 9504

    Photo 9505

    Photo 9506

    Photo 9507

    Photo 9508

    Photo 9509

    Photo 9510

    Photo 9511

    Photo 9512

    Photo 9513

    Photo 9514

    Photo 9515

    Photo 9516

    Photo 9517 1

    Photo 9518 1

    Photo 9519

    Photo 9520

    Photo 9521

    Photo 9522

    Photo 9523

    Photo 9524

    Photo 9525

    Photo 9526

    Photo 9527

    Photo 9528

    Photo 9529

    Photo 9530

    Photo 9531

    Photo 9532

    Photo 9533

    Photo 9534

    Photo 9535

    Photo 9536

    Photo 9537

    Photo 9538

    Photo 9539

    Photo 9540

    Photo 9541

    Photo 9542

    Photo 9543

    Photo 9544

    Photo 9545

    Photo 9546

    Photo 9547

    Photo 9548

    Photo 9549

    Photo 9550

    Photo 9551

    Photo 9552

    Photo 9553

    Photo 9554

    Photo 9555

    Photo 9556

    Photo 9557

    Photo 9558

    Photo 9559

    Photo 9560

    Photo 9561

    Photo 9562

    Photo 9563

    Photo 9564

    Photo 9565

    Photo 9566

    Photo 9567

    Photo 9568

    Photo 9569

    Photo 9570

    Photo 9571

    Photo 9572

    Photo 9573

    Photo 9574

    Photo 9575

    Photo 9576

    Photo 9577

    Photo 9578

    Photo 9579

    Photo 9580

    Photo 9581

    Photo 9582

    Photo 9583

    Photo 9584

    Photo 9585

    Photo 9586

    Photo 9587

    Photo 9588

    Photo 9589

    Photo 9590

    Photo 9591

    Photo 9592

    Photo 9593 1

    Photo 9594

  • Han der ‘steikeovn-fikser’n’, her i Liverpool, han er det bare tull med.

    På torsdag så sa han at han skulle ringe på fredag.

    Men det gjorde han ikke, så jeg måtte ringe.

    Og på fredag, (da jeg ringte), så sa han at han skulle ringe idag, (på lørdag).

    Men idag, (eller igår egentlig da), så ringte han ikke, (igjen!).

    Så det steikeovn reperasjons-greiene, det er bare tull.

    Så det husvert-firmaet, og det opplegget dems, det kan man få billig av meg.

    Er det i det hele tatt mulig å bytte varmeelementer inni en steikeovn, eller var det bare en skrøne?

    Det har vært en her før, som skulle liksom fikse varmeelementet i steikeovnen, men det var bare noe han sa, så dro han igjen.

    Og da jeg skulle prøve steikeovnen, så virka den ikke.

    Det samme med vaskemaskinen, han samme karen, sa på den samme dagen, at vaskemaskinen ville virke, (etter at han hadde skrudd litt på den og).

    Så han skrudde litt på steikeovnen og skrudde litt på vaskemaskinen.

    Også sa han at begge ville virke.

    (Dette var for kanskje ca. et halvt år siden, eller kanskje bortimot et år siden, like før jeg kjøpte ny vaskemasking og at jeg kjøpte oppvaskmaskin).

    Men hverken steikeovnen eller vaskemaskinen virka, enda han ‘reperatøren’, sa at begge ville virke.

    Så to av to ting virka ikke!

    Jeg hadde skjønt det hvis kanskje vaskemaskinen hadde virka, men ikke steikeovnen.

    Det hadde kanskje vært forståelig.

    Men det var jo bare narrestreker, som han ‘reperatøren’ dreiv med.

    Så jeg blir tulla med av noen lokal mob her, synes jeg det virker som, kanskje pga. noe de har misoppfatta angående hva som skjedde på den skandinaviske Microsoft-avdelingen, på Arvato.

    Engelskemenna trodde kanskje at de skulle skjønne hva som skjedde på den nordisk-språkelige avdelingen, og så skulle de gå inn og dømme litt, sånn som i Norge, hvor det er mange moralister(?)

    Er det dette som foregår?

    Husvertfirmaet og reperatørene deres er ihvertfall som en vits.

    Jeg burde egentlig ikke betale de noe husleie i det hele tatt.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • bytter menybar

    http://johncons.org/

    PS.

    Det er liksom sånn pirke-arbeid det her.

    For menybaren har virket helt bra, men den har ikke sett så fin ut.

    Så det her er sånn finpuss, på designen.

    Og jeg har hatt så mye annet å gjøre, ettersom jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’ og blir tullet med av myndigheter og andre, overalt.

    Så jeg har liksom ikke hatt så mye tid, til sånn design-finpuss.

    Men jeg får se om jeg får gjort det ferdig nå i helgen da.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog




  • Denne personen burde ha fått våpen og alarmsystem, og det som er, dekket av myndighetene.


    Det virker som at de nordiske landene ofrer disse som blir forfulgt.


    Man burde gi de masse hjelp, sånn at de er forberedt til å møte terrorister, som vil ta livet av de og skade de.


    Hvis den israelske ambassade, er truet, så setter politiet en politibil utenfor den.


    Sånn er det i Norge, ihvertfall.


    Hvorfor får ikke denne personen hjelp, av svenske myndigheter, kan man lure på.


    De burde ha oppfølging av personer som blir forfulgt, mener jeg.


    For slik forfølgelse er ikke bedre enn å bombe World Trade Center, mener jeg.


    Likevel så blir Taliban kriget mot, med alle midler, i Afganistan, mens i Norden så lar man sånt nesten passere, uten at man bruker noe midler mot det.


    Hvor mye penger har ikke blitt brukt etter 11. september, i Irak og Afganistan?


    Hvor mye penger har blitt brukt i Norden etter Muhamed-tegning-krisen?


    Ikke en brøkdel engang, skal jeg vedde for.


    Hvorfor får ikke folk som trenger det hjelp når de blir forfulgt?


    Her ser man at det nok ikke er kampen mot terrorisme, som er grunnen til at vi sender Telemark bataljon osv., til Afganistan.


    Det er nok for å hjelpe New World Order, med verdensherredømme.


    For når terrorismen skjer i Norden, så brukes ingen penger.


    Men når terrorismen skjer i USA, så ødsles milliardene ut.


    Her er det noen ugler i mosen, mener jeg.


    Er det sånn at et amerikansk liv er verdt en million nordiske liv?


    Hvordan henger dette sammen?


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/05/15/nyheter/lars_vilks/utenriks/11735068/?commentId=4712879#comment_4712879

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen