For menybaren har virket helt bra, men den har ikke sett så fin ut.
Så det her er sånn finpuss, på designen.
Og jeg har hatt så mye annet å gjøre, ettersom jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’ og blir tullet med av myndigheter og andre, overalt.
Så jeg har liksom ikke hatt så mye tid, til sånn design-finpuss.
Men jeg får se om jeg får gjort det ferdig nå i helgen da.
Denne personen burde ha fått våpen og alarmsystem, og det som er, dekket av myndighetene.
Det virker som at de nordiske landene ofrer disse som blir forfulgt.
Man burde gi de masse hjelp, sånn at de er forberedt til å møte terrorister, som vil ta livet av de og skade de.
Hvis den israelske ambassade, er truet, så setter politiet en politibil utenfor den.
Sånn er det i Norge, ihvertfall.
Hvorfor får ikke denne personen hjelp, av svenske myndigheter, kan man lure på.
De burde ha oppfølging av personer som blir forfulgt, mener jeg.
For slik forfølgelse er ikke bedre enn å bombe World Trade Center, mener jeg.
Likevel så blir Taliban kriget mot, med alle midler, i Afganistan, mens i Norden så lar man sånt nesten passere, uten at man bruker noe midler mot det.
Hvor mye penger har ikke blitt brukt etter 11. september, i Irak og Afganistan?
Hvor mye penger har blitt brukt i Norden etter Muhamed-tegning-krisen?
Ikke en brøkdel engang, skal jeg vedde for.
Hvorfor får ikke folk som trenger det hjelp når de blir forfulgt?
Her ser man at det nok ikke er kampen mot terrorisme, som er grunnen til at vi sender Telemark bataljon osv., til Afganistan.
Det er nok for å hjelpe New World Order, med verdensherredømme.
For når terrorismen skjer i Norden, så brukes ingen penger.
Men når terrorismen skjer i USA, så ødsles milliardene ut.
Her er det noen ugler i mosen, mener jeg.
Er det sånn at et amerikansk liv er verdt en million nordiske liv?
Idag så var det en som ligna på han Kjell, fra Arvato, (eller Shell som hu Marianne der sa, som var sammen med han, ihvertfall etterhvert, skjønte jeg), på treningsstudioet jeg går på her i Liverpool, på Adelphi hotell.
Men han sa at han ikke hadde jobba på Microsoft.
Selv om han var fra Vestlandet og bodde i Oslo, som han Shell/Kjell.
Og han var sammen med ei litt tøff dame, med kort, lyst hår og tatovering, som hørtes ut som om hu var fra Drammen, eller noe.
Men men.
Bare noe jeg la merke til.
Så det er populært det, å flytte fra Vestlandet til Oslo nå, det merker man.
Det er visst noe som går.
Så vi får se hva som skjer.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Min fars stedatter Christell, hu var også sånn, under oppveksten.
At det var ingen som lærte henne å prate reint.
Så hu sa også sånn Shell istedet for Kjell.
(Bare at vi kjente ingen som het Kjell).
Men hu sleit med å si skjørt, og sånn.
Og hu sa ikke kjøtt, hu sa sjøtt.
Så da måtte jeg rette på henne da, under oppveksten.
Hvis ikke så hadde så hadde hu vel sagt sjøtt enda.
Hvis ikke hu har begynt å si det igjen da?
Hvem vet.
Det er dårlig stelt med den hippie-generasjonen.
(68-er generasjonen, som foreldra mine og til Christell f.eks. er i).
Dem lærte ikke unga sine å prate engang.
Så sånn er det.
Dem er det nok flust av på Vestlandet, for der klarer dem ikke å prate uten å skarre og det som værre er, for å si det sånn.
(Bare for å tulle litt).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 2.
Her er mer om dette, (selv om jeg ikke synes at den kj-lyden hørtes så rein ut her heller. Dem sliter nok fælt med å si dette, og enda blir det ikke helt riktig, synes jeg det høres ut som. Men men):
PS 3.
Så for å tenke litt videre på det her, (som jeg gjør noen ganger, når jeg trener osv. Så hender det at jeg tenker litt, tror det eller ei).
Men, hun Marianne, fra Arvato, hun hadde jo en mor fra Danmark.
Så da skjønner man jo det, at hu antagelig var som bestemor Ingeborg litt, og prata noe slags veldig danskpreget norsk, eller kanskje bare reint dansk, eller ihvertfall ikke helt bra norsk.
Så hu mora til Marianne fra Arvato, hu turte nok ikke å rette på dattera si, når hu sa Shell istedet for Kjell og sjøkken istedet for kjøkken osv.
Men men.
Men mora mi, hu hadde jo også en dansk mor.
Men mora mi, hu sa det riktig, mener jeg, hu blanda ikke Kjell og Shell eller kjøkken og sjøkken.
Så kanskje faren hennes retta på henne, (for bestemor Ingeborg turte nok ikke å rette, for hu prata jo dansk, og var kanskje ikke så sikker på norsken).
Så bestefar Johannes har nok retta på mora mi, når hu sa schøkken osv., (hvis jeg skulle gjette).
Men hvorfor har ikke faren til hu Marianne fra Arvato retta på henne, når hu har sagt Shell og schøkken osv., istedet for Kjell og kjøkken?
Jeg tror at han kanskje må ha spilt seg litt ut, på en måte.
At han må ha gjort noe galt, siden han ikke turte å rette på dattera si.
At han ikke hadde så mye å gå på, i forhold til henne, kanskje.
Så man kan kanskje lure litt på hva som har foregått der i huset.
Men men.
Selv om det ikke er min business da.
Men jeg syntes det var litt artig, at hu Marianne fra Arvato, hadde ei mor som var dansk, siden jeg har en mormor som var dansk.
Men, jeg tror ikke jeg sa det til henne akkurat, at jeg hadde en mormor som var dansk.
Det nevnte jeg vel ihvertfall ikke spesielt.
Jeg prata vel ikke så mye om meg selv vel.
(Ihverfall ikke at jeg hadde hørt at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, for det venta jeg til jeg fikk råd av politiet med å vite hva jeg burde gjøre i forhold til.
For jeg visste jo ikke hvem den her ‘mafian’ var engang.
Men jeg fikk aldri noen råd fra politiet, de ga meg aldri noen hjelp).
Jo, vel, at han er av den rasen mennesker som har bodd i Europa siden steinalderen?
Og som nå blir tullet med av sumererne?
Er det derfor jeg ikke får rettighetene mine?
Jeg har også overhørt noe sånt, bak ryggen min, (fra noe sivil-politi?), at jeg ikke er ment å drive med rettsaker osv.
Er det fordi at jeg her i England, (og kanskje andre steder), blir sett på som en primitiv type ‘hunter gatherer’-menneske, siden jeg har (mørk) blondt hår?
Hvem vet.
Det virker som at noe stinker ihvertfall.
Men men.
Alt kan jo ikke være like rettferdig her i verden.
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg lurte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om ‘hunter gatherer’-mennesket, på Wikipedia:
Hvorfor sitter nordmenn på ræva og leser bloggen min, og ser på hva som foregår, lurer jeg.
Neste gang skjer dette i Norge, eller et sted nærmere Norge.
Når skal liksom avisene i Norge skrive om hva som foregår, (for eksempel min arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft og annet som har skjedd, som jeg har skrevet om på bloggen)?
Jeg må si at jeg lurer litt på hva faen som foregår.
Så sånn er det.
Men men.
PS 4.
Her kan man se det jeg har skrevet om på bloggen tidligere.
Liverpool Echo kaller Thomas Gravesen, for Thomas Graveson.
Det blir det samme som at norsk presse skulle kalt Harry Kirvisnemi for Harry Kirvisnemo.
Norsk presse tuller ikke med den mest populære sporten.
Dette er nok en villet feil, vil jeg tippe.
Dette, med denne trykkfeilen i navnet til Thomas Gravesen, betyr nok at den skaden han fikk, var et plott, (som en skade jeg fikk, virker det som for meg nå, da jeg trente med IT Akademiet på Vollsløkka, i Oslo, i år 2002, eller når det var, og fikk slått opp en korsbåndskade).
Nordiske folk, blir av mørkhårede tenkt på som primitive ‘hunter-gatherere’, som de mørkhårede, samarbeider om å legge planer mot.
De tar en og en person, og angriper, med snedige plott.
Gravesen ligner på han på Sørlandet, i Baneheia, som ble dømt for barnedrap, Viggo Kristiansen.
Var det egentlig et plott mot han?
Var han egentlig uskyldig.
Men ble han utsatt for et sumerer-plott?
(For det fantes vel ingen direkte bevis mot han?
Uten at jeg skal si det sikkert da, for jeg kjenner ikke detaljene om den saken.
Det var bare noe jeg tenkte på tilfeldigvis).
Dette kan man spørre seg, mener jeg.
(Hvis man ikke er treg i nøtta og sitter på ræva si som en dass da, som vel omtrent hele Norge gjør nå, virker det litt som for meg).
Gmail – Your 'TV Licence not required' declaration
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Your ‘TV Licence not required’ declaration
TV Licensing
<automail@tvlicensing.metafaq.com>
Sat, May 15, 2010 at 12:07 AM
Reply-To:
enquiries <enquiries@tvlicensing.co.uk>
To:
eribsskog <eribsskog@gmail.com>
This email is to confirm that we have received your declaration that you don’t require a TV Licence for the property at this address:
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
L2 2AE
Within 10 working days we will send a letter to the above address containing information on the next steps.
Please remember that if your circumstances change, and you do start to watch programmes as they are being shown on TV, you must buy a TV Licence. You can do this by going to http://www.tvlicensing.co.uk/buyorrenew