johncons






  • Google Mail – Slektsforskning







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Slektsforskning





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, May 1, 2010 at 5:45 PM





    To:

    bribsskog@gmail.com



    Hei,

    takk for telefonsamtale nå.
    Du sendte jo brev til min mormor i 2002, som jeg huska, som jeg sa på telefon nå.
    Jeg fortalte at jeg bor i Liverpool, og at jeg har overhørt i Norge at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian'.

    Jeg hørte du har vestlandsdialekt, så du er vel etter han som var ordfører i Stavanger?
    Men men.
    Fint hvis du kan sende kopi av resultatene av slektsforskningen.

    Jeg har også drevet litt slektsforskning på dette nettstedet:

    Jeg har også sett, på min dåpsattest, at min farmor het Anna Holmsen, og jeg tror det muligens var min morfar Johannes Ribsskog, sin niese.
    Min mormor, Ingeborg Ribsskog, sa, før hun døde, for noen år siden, at det var noe konflikter mellom min morfar, og resten av familien.

    Jeg lurer på om Romerike-grenen i Ribsskog-familien, mislikte, (som om de var Jehovas Vitner), at min morfar fant en kone fra Danmark.
    Og at de kanskje forfølger min morfars etterkommere?

    Noe sånt, jeg har ihverfall overhørt fra en romeriking, (Tom, butikksjef Kiwi St. Hanshaugen), at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian'.

    Jeg lurer på om dette er noe med min morfars familie, fra Asak, i Romerike, (etter Johan Ribsskog og Helga Dørumsgaard, mine oldeforeldre).

    Så jeg prøver å finne ut mer om slekta da, og er spesielt interresert i å finne ut om min fadder, Anna Holmsen lever, siden man vel burde vite litt om sine faddere.
    Igjen beklager at jeg forstyrret helgefreden med det her 'mafian'-greiene.

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Google Mail – Tom, butikksjef Kiwi, Waldemar Thranes gate i Oslo







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tom, butikksjef Kiwi, Waldemar Thranes gate i Oslo





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, May 1, 2010 at 4:58 PM





    To:

    Ultras Felt C <kontakt@ultrasfeltc.net>



    Hei,

    ok.
    Er Ultras Felt C danske da, siden dere sier 'navne'.
    Samme det.
    Han Tom skrøyt sånn av Danmark, forresten, til tremenningen min Øystein, husker jeg, at Danmark var så bra, for en liter sjokolademelk var så billig der.

    Men men.
    Bare noe jeg kom på.
    Takk for svar ihvertfall!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/5/1 Ultras Felt C <kontakt@ultrasfeltc.net>

    Erik Ribsskog wrote:


    Hei,

    er Tom, som er butikksjef på Kiwi, i Waldemar Thranes gate i Oslo, med hos dere?

    Jeg kjenner han gjennom Øystein Andersen og Glenn Hesler, (førstnevnte er min tremenning).

    Jeg overhørte at han sa til en kollega at jeg var forfulgt av 'mafian', da jeg gikk forbi butikken hans, på vei fra jobb eller HiO IU, i 2004.

    Jeg tror Glenn Hesler har fått de gutta der, (som jeg trente fotball med før på Ellingsrud og Åråsen, med noen folk jeg har jobba med på OBS Triaden, og jeg og Glenn Hesler og søstra mi, bodde på Ungbo, på Ellingsrudåsen, og jeg kjente Tom gjennom Øystein Andersen, og har spilt sjakk mot Tom, (det ble remis).

    Jeg tror Glenn har fått dem til å tulle med meg, for jeg er noe slags hobbysupporter av Vålerenga, (men ikke noe hard-core fan, bare sånn fra 80-tallet, da jeg så på Sportsrevyen osv., på Berger i Svelvik, hvor jeg er fra).

    Så dem trodde kanskje at jeg var hard-core Vålerenga fan, for dem begynte å synge Kanari-sanger osv., da Glenn fortalte dem at jeg holdt med Vålerenga.

    Og jeg vet at Glenn Hesler, (fra Skjetten, som jeg mistenker er tysk illuminist, som tuller med blonde), har søkt på min PC, på St. Hanshaugen, en søndag han var på besøk, mens jeg var på Shell for å handle.

    Så kom jeg hjem, så hadde Glenn Hesler søkt på 'Chid porn', på Yahoo eller Lycos, i 1997, da internett gikk treigt, så han rakk ikke å få det vekk fra skjermen, da jeg kom inn døra, for modemet hang.

    Så han har kanskje fått Kanari-fansen til å tulle med meg, fordi han har prøvd å få de til å tro at jeg er pedo og holder med Vålerenga.

    Men dette må være noe med familien min, som også er i illuminati, mistenker jeg, min mormor er danskfødt, og er fra en falsk adelsfamilie, Gjedde, og de sørget for at Holger baron Adeler, (etter Cort Adeler), ikke fikk noen etterkommere mm., så den slekten døde ut.

    Og de tulla også, for Anders Gjedde Nyholm, min tippoldefar, var general i Danmark, øverstkommanderende general, før 2. verdenskrig.

    Og min oldefar, bodde samtidig et år i Tyrol, (en ved navn Heegaard, som mistet jernstøperiet i Frederiksværk), og ble agent for to tyske firma, like før krigen.

    Og vi vet hvordan det gikk med Danmark, i 2. verdenskrig, hvor lite motstand de gjorde mot tyskerne.

    Men men.

    En på Rimi Bjørndal hvor jeg jobbet, Mathias, holdt også med LSK, kanskje han er hos dere?

    Eller er han og Tom, butikksjef i Kiwi, hos Kanari-fansen.

    For det er noe alvorlig tull som foregår, så jeg prøver å finne ut om det er de som tuller.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Heisann.. Ingen av de navne du skriver her har noen som helst tilknytning til UFC. Og UFC er heller ikke ute etter noen folk da vi ikke er voldelige og tar fullstending avstand fra vold.

    Mvh


    Ultras Felt C






    PS.

    Min morfar, Johannes Ribsskog, var jo fra Asak, i Romerike.

    Men det var visst noe motsetninger innen familien hans, (siden han gifta seg med min mormor fra Danmark, muligens).

    Så er romerikinger sånn, at de tuller med familien vår, siden min morfar giftet seg med ei som ikke var fra Romerike?

    Hva vet jeg.

    Men man kan kanskje mistenke at det var sånn.

    Han Tom, (kamerat av tremenningen min Øystein Andersen og butikksjef Kiwi, Waldemar Thranes gate), er jo lidenskapelig ‘fugla’-fan, dvs. Lillestrøm-fan.

    Så han er vel romeriking på sin hals.

    Hvordan er sjelen til romerikingene, er de som Jehovas Vitner, at de plager de som ‘melder seg ut’, og deres etterkommere?

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Noe er det nok ihvertfall.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det var en i Ribsskog-slekten, som vår familie ikke kjente, etter at min morfar døde.

    Det var da jeg sluttet som butikksjef, i 2002.

    Så var vi på besøk hos bestemor Ingeborg.

    Så viste hun meg og søstra mi, (og muligens broren min), et sånt slektsforsknings-brev, som hu hadde fått.

    Og da skulle de vite om min stilling og sånn.

    Og det var rart at ikke jeg fikk det brevet selv.

    Jeg stod jo i telefonkatalogen, mener jeg.

    Og det gjorde vel søsknene mine og.

    Men men.

    Hm.

    Vi får se.

  • Jeg husker da jeg bodde i sentrum av Larvik, i Jegersborggate, da jeg var 8-9 år.

    Før jeg flytta til faren min på Berger, høsten 1979.

    Så var det en kamerat eller bekjent av meg, som jeg prata med, der vi pleide å spille fotball.

    (Ved blokkene oppe ved sykehuset).

    Så sa han da at faren eller bestefaren til en kar, hadde sagt det, ‘at det var bra av Stokke å slå Liverpool’.

    Det måtte jeg si meg enig i at var litt dumt da.

    (Men jeg skjønte jo at det ikke var så enkelt alltid for gamle folk).

    Men men.

    Det er mulig at det her var noe han gutten fant på og.

    Hva vet jeg.

    Noe var det nok ihvertfall.

    Bare noe jeg kom på nå, når jeg følger med på Stoke – Everton.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Photo 9262

    Photo 9263

    Photo 9264 1

    Photo 9265

    Photo 9266

    Photo 9267

    Photo 9268

    Photo 9269

    Photo 9270

    Photo 9271

    Photo 9272

    Photo 9273

    Photo 9274

    Photo 9275

    Photo 9276

    Photo 9277

    Photo 9278

    Photo 9279

    Photo 9280

    Photo 9281

    Photo 9283

    Photo 9284

    Photo 9285

    Photo 9286

    Photo 9287

    Photo 9288

    Photo 9289

    Photo 9290

    Photo 9291

    Photo 9292

    Photo 9293
    PS.

    Det er jo greit å drikke en øl til maten, en gang i mellom, selv om man er arbeidsledig.

    Man behøver jo ikke å drikke hele kassa på en gang.

    Selv om jeg husker at min onkel Runar, (tannlege i Ås), i Son, sa at han drakk to kasser øl i uka, da han bodde i Vestby.

    Og min far drikker jo mange øl hver kveld, (han begynte ofte å drikke i bilen, på vei hjem, da han jobba i vannsengbutikken til han og Haldis, i Drammen, mens de bodde på Bergeråsen, på slutten av 80-tallet), så faren min tror jeg nok må nok sies å være alkoholiker, dessverre.

    (Selv om han bodde nede hos Haldis, og jeg nesten ikke har sett han siden 80-tallet).

    Men men.

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Søstra mi og Siv, fra Røyken, (som jeg skrev om i klagen til Lindorff, tidligere i dag), vi pleide også å kjøpe kasser med øl, da de besøkte meg, i Sunderland, jula 2004.

    Det var vel den eneste gangen jeg kjøpte kasser med øl, i Sunderland, det var når de var på besøk, for de er som noen tørste ølhunder nesten, begge to.

    Så de drakk nok minst like mye som meg, hvis jeg husker riktig.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    PS 3.

    Nå syntes jeg også at håret mitt så ganske blondt ut, på bildene idag.

    Og det tror jeg var fordi jeg tok en spansk en.

    Jeg hadde ikke noen reine sokker idag, så da gadd jeg ikke å dusje.

    For det er ikke så digg å dusje og så ta på seg brukte sokker.

    Nei, da vasker jeg heller klær seinere idag, og tørker de foran en ovn, eller noe, og dusjer når de er tørre.

    Men men.

    Så jeg bare skyldte håret mitt, i varmt vann, i vasken på badet.

    Uten å bruke shampo.

    Og så tørka jeg håret med et håndkle.

    Og da så det blondt ut.

    Når jeg ikke brukte shampo.

    Jeg har hørt at det er noe som heter skitten-blondt, eller ‘dirty blond’.

    Så jeg lurer på om jeg har skitten blondt hår, for nå brukte jeg ikke shampo, når jeg vaska håret, og da forsvant vel ikke alt fettet fra håret.

    Og da ser det blondt ut.

    Så jeg pleier å si at jeg har mørk blondt hår, (for det sa faren min, husker jeg, da jeg skulle ha pass en gang, i 1980, var det vel).

    Men jeg har kanskje skitten blondt hår da.

    Selv om det ikke høres så fint ut.

    ‘Skitten’ er jo et negativt ladet ord.

    Men da viser vel det at jeg er flink til å vaske meg hver dagen, siden håret ikke pleier å se så blondt ut, synes jeg, på bilder på bloggen.

    Og noen som skriver kommentarer, sier at jeg ikke har blondt hår.

    Men det er nok, kjære lesere, fordi jeg pleier å vaske håret hver dag.

    Og da forsvinner fettet fra håret.

    Og hvis det da er skitten-blondt, så ser det kanskje ikke så blondt ut da, hvis håret er reint.

    Så det er noe sånt, som skaper disse forviklingene, vil jeg tro.

    Jeg er kanskje for renslig.

    Men, jeg har jo jobba i mange år, i matbutikk, og når man jobber med mat, så bør man jo være renslig, (har jeg tenkt ihverfall).

    Og jeg har også bodd i Ungbo-kollektiv, hvor man fikk rykte på seg, eller ble baksnakka, hvis man ikke dusja hver dag.

    Så under Ungbo-tida, så la jeg meg til den vanen, må jeg innrømme, å dusje hver dag, mer eller mindre.

    Men det tror jeg ikke resten av folka i familien min gjør.

    Ihvertfall ikke de på morssida.

    Men men.

    Så jeg har synes at jeg har merka at de reagerer, hvis jeg gjør det.

    Men det er kanskje bare noe jeg innbiller meg.

    Det er det vel antagelig.

    Så jeg er kanskje for renslig.

    Men det er sånn som de sier, at gammel vane vond å vende.

    Men jeg synes det er greit å være ganske renslig jeg da.

    Jeg liker det ikke selv, merker jeg, hvis det lukter vondt av meg.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.







  • Google Mail – Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, May 1, 2010 at 10:57 AM





    To:

    Kundesenter@lindorff.com



    Hei,

    dere har ikke svart på min e-post, fra 15. mars, (som jeg videresender med denne e-posten), men sender meg istedet en ny betalingspåminnelse, med beskjed om at jeg må betale innen 11. mai.
    Jeg synes det virker som at dere ikke bryr dere om hva jeg skriver til dere.
    Jeg synes det blir som at jeg blir trakassert.
    Dette vil jeg gjerne klage på.

    Er dette noe med at jeg kjenner noen 'røvere' fra Røyken, nemlig Magne Winnem, (som har noen tøffe kamerater, som er som yakuzaen eller russisk mafia, synes jeg, og Monica Lyngstad, som kanskje er sur på meg, siden jeg husker hun solgte hasj, for søstra mi, var det kanskje, eller for seg selv, i Oslo, på begynnelsen av 90-tallet.

    Hun var også fra Røyken, hun hadde en egen liten vekt, husker jeg, til å veie hasjen med, som hun viste til broren sin, husker jeg, da jeg hjalp søstra mi å flytte fra Christies gate, i 1993, for de var i samme bofelleskap.

    Er det pga. noe av dette, at dere tuller med meg?
    eg kjenner også Siv fra Røyken, datter av en oppfinner, og som dreiv og lurte gutter i feller osv., husker jeg at hu prata om, i Christies gate.

    Seinere lurte hu visst en svær ghaneser i en felle, tror jeg, for hu hadde seg med han, en gang mora mi og jeg var og besøkte søstra mi, i Christies gate, der søstra mi bodde sammen med Siv og Monica da.
    De pleide å gå på Jollys, hvor det bare var afrikanere.
    Jeg ble med noen ganger, for han Magne Winnem, ble sammen med sin Elin, og da hadde jeg ikke noen å gå på byen med, som avkobling fra militæret.

    Og der var det sånn, at noen splasha vann, eller hva det var, på meg, hvis jeg gikk på do.
    Fordi de ikke hadde respekt for folk som gikk der, for de var visst ikke noe snille mot landet, ble det sagt på engelsk.

    Men det var vel ikke noe offisielt det da, og søstra mi og venninnene hennes fra Røyken gikk jo dit, så jeg vet ikke hvorfor de gikk dit, hvis det ikke var snille folk der?
    Men det er det kanskje noen andre som skjønner.

    Det jeg egentlig ville var å klage, på at dere trakasserer meg, når dere ikke svarer på e-postene mine, og bare sender nye krav og nye krav.
    Så jeg ser frem til å motta et svar på denne klagen, av en person hos dere, som er ansvarlig for kundeservice-avdelingen.

    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Mar 15, 2010 at 1:27 PM
    Subject: Re: Saksnummer: 15202125.
    To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

    Hei,

    ja, men Larvik kommune vil ikke gjøre det før jeg får meg jobb.

    For man må ha fast inntekt, og jeg er arbeidsledig i England.
    Men så fort jeg får meg jobb, så skal jeg ordne med gjeldsordning, gjennom gjeldsrådgiver hos Larvik kommune.

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    On Mon, Mar 15, 2010 at 9:50 AM, Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com> wrote:

    Viser til mottatt mail.

    Dersom du søker gjeldsordning via Larvik Kommune eller på andre måter vil vi behandle

    ditt gjeldsordningsforslag.

    Inntil dette er mottatt vil vanlig saksgang fortsette hos oss.

    Med vennlig hilsen

    Kundesenter

    Tel: 31 27 92 80 Fax: 31 27 93 01

    E-post: kundesenter@lindorff.com

    LINDORFF



    Confidence in Commerce and Credit

    Postboks

    283 Skøyen, N-0213 Oslo

    Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11

    00

    www.lindorff.no / www.lindorff.com

    ** This message including any attachments may

    contain confidential and/or privileged information

    intended only for the person or entity to which it is

    addressed. If you are not the intended recipient

    you should delete this message. Any printing, copying,

    distribution or other use of this message is strictly

    prohibited. If you have received this message in

    error, please notify the sender immediately by telephone,

    fax or e-mail and delete all copies of this message and

    any attachments from your system. Thank you.

    Please consider the environment before printing this e-mail






  • Jeg har jo vært aktiv i politikk.

    (Jeg var spesialrådgiver, for Unge Høyre, for deres program før kommunevalget i 1991, jeg ble valgt ut til dette, av de som var ansvarlige for programmet, sammen med min kamerat fra skolen Magne Winnem, (selv om jeg sa mest), da jeg var med han, på møte hos Unge Høyre, (et kurs i konservativ politikk, i 1991, må det vel ha vært).

    Og jeg har hørt det, at folk klager på, at så få folk, kommer inn i politikken, fra en vanlig jobb.

    Og det tror jeg må være pga. undergrunn som opererer i samfunnet, og tuller med de som prøver å forrandre yrkesfelt.

    Jeg ble jo tulla med da jeg ville slutte som butikksjef, og overhørte at jeg var forfulgt av ‘mafian’ og ble mobbet på Ingeniørhøyskolen, av noen plageånder/terrorister, som var en gjeng på bakerste rad, under forelesningene, (en gjeng som jeg overhørte at prata dritt om meg da, at de baksnakket og fortalte løgner om meg, til de andre studentene, bl.a. til en ung dame, som jeg overhørte at de sa til, at jeg alltid gikk med samme klær, enda jeg gikk med ny skjorte hver dag, men han ene av de er kanskje fargeblind, har jeg lurt litt på.).

    Så er det noe undergrunn i samfunnet som har kontroll på, og utnytter, alle, og har et system som blir sårbart, hvis noen bytter yrkesfelt?

    Og derfor angriper disse?

    Sånn at alle politikere er ‘broilere’ for tiden.

    Grunnet dette at noe undergrunn angriper alle som velger en litt variert karriære?

    Er det fordi disse vil ha kontroll på damene tro, som sikkert er lette å skremme/manipulere til å gjøre hva man vil?

    Ikke vet jeg.

    Er det sionistene, som ikke vil at de nordiske skal reprodusere seg, med andre nordiske.

    Fordi de har en agenda, om at alle i verden skal ha en litt gråaktig hud og mørkt hår.

    (Som jeg husker at vår lærerinne i samfunnsfag, på Svelvik Ungdomsskole, fru Ness, var inne på).

    Jeg vet ikke hvem det kan være.

    Kanskje det er forskjellige undergrunnsnettverk som samarbeider om å utnytte de ‘vanlige’ folka?

    De som ikke er i eliten kanskje.

    Hva vet jeg.

    Men jeg merka ikke noe til slike angrep da jeg var butikksjef.

    Så det er tydelig at det er nettverk, vil jeg si, som følger med på en, og så angriper en, hvis de ikke liker hva en gjør.

    Hemmelige nettverk, som ikke har støtte i lovene våre, og derfor er ulovlige selvfølgelig.

    Vi har jo en kjent samfunnsorganisasjon, som vi lærer om på skolen osv., med politi og rettsvesen osv.

    Men har vi hemmelige undergrunnsnettverk, som ønsker kontroll over borgerne, i tillegg til dette?

    Ikke vet jeg, men jeg synes det virker sånn.

    Og at disse nok har kontroll på politiet og slikt også.

    Så sånn er nok det, dessverre.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg skrev ovenfor, at jeg ikke merka noe til slike angrep, da jeg jobba som butikksjef.

    Men det gjorde jeg jo, jeg ble jo angrepet da jeg jobba på Rimi Kalbakken, blant annet, som jeg har skrevet om på bloggen, (som jeg kaller ‘Rimi-fella’).

    Så jeg får prøve å våkne opp litt her, det er litt tidlig for meg ennå, klokka er ikke ni på morgenen engang ennå her, så jeg er litt tidlig oppe i dag.

    Så sånn er det.







  • Google Mail – Job Alert [Your Job Goals]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Job Alert [Your Job Goals]





    TheLadders.co.uk

    <jobs@gmladder.co.uk>





    Sat, May 1, 2010 at 8:27 AM





    Reply-To:

    jobs@gmladder.co.uk


    To:

    eribsskog@gmail.com





    TheLadders.co.uk Premium Job Alert

    GMLadder

    The Most £50k+ Jobs



    Job Alert




    Hello Erik,

    Here are your job alert results for Your Job Goals.

    Remember, you can create up to five job alerts, so you see opportunities first!



    Jobs featured on TheLadders.co.uk







    Premium Members Receive a Free CV Critique



    Title, Location, Compensation, Company, Apply

    Broad Results (New Jobs matching your selected Keyword only)

    Edit your criteria






    Professor / Reader in Socio-Management





    Stirling, Stirlingshire





    University Of Stirling





    Apply Now



    |



    Save









    Regional Manager – Yorkshire





    Yorkshire and the Humber





    The Body Shop





    Apply Now



    |



    Save









    Regional Manager – West Midlands





    West Midlands





    The Body Shop





    Apply Now



    |



    Save





    Featured job



    Director of Business Development





    Bristol, Gloucestershire



    Excellent Package

    Lloyds Register





    Apply Now



    |



    Save









    Headteacher





    Bedfordshire





    South Bedfordshire District Council





    Apply Now



    |



    Save





    Featured job



    Marketing & Communications Director – Ref: 047020





    Aldershot, Hampshire



    Excellent package

    Johnson Controls





    Apply Now



    |



    Save





    Featured job



    Regional Trade Compliance Director EMEA





    London, Greater London



    £90k – £100k

    Invensys





    Apply Now



    |



    Save





    Featured job



    VP R&D – 4466





    London, Greater London



    £130k + Bonus

    Social Networking System





    Apply Now



    |



    Save









    Regional Manager – Greater London West





    London, Greater London





    The Body Shop





    Apply Now



    |



    Save





    Featured job



    SAS Analysis Manager





    London, Greater London



    £65k – £90k

    Leading Retail Insights Consultancy





    Apply Now



    |



    Save





    Top 10

    of 10 results for this search.



    See All







    These search

    results are based on the following criteria:


    KEYWORD:



    Management/Direction









    POSTCODE:



    Liverpool, Merseyside L2







    SECTOR:



    Any







    Edit





    Edit





    Edit







    Not What You’re Looking For?

    Try expanding or focusing your search criteria for better results. With thousands of

    jobs a week, the right jobs for you are here — it’s just a matter of how best to find them.



    Maximize your job alerts.











    Make the Best First Impression!

    A great CV is the key to landing interviews. Is your CV making the

    right impression? Find out! Your Premium membership includes

    one free CV critique.

    .








    ©2009 TheLadders

    | Privacy

    | Terms of Use

    | Contact

    | Site Map

    TheLadders.co.uk, Inc. | TheLadders.co.uk, Ltd. 134-138 Borough High Street | London SE1 1LB

    To make sure this email is not sent to your “junk/bulk” folder, select “Add/save to Address Book” in your email browser and follow the appropriate instructions.

    You are receiving this email because you signed up for GMLadder Premium on 2009-09-09 with IP address 81.152.91.205 from eribsskog@gmail.com.

    For each of your saved searches, we email you job alerts as often as you choose. You're receiving this email because you have job alerts enabled.

    To stop receiving these emails, just Manage Your Saved Search.

    To manage any of the emails you receive from us, edit your email preferences.








'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen