![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Your reply from E.ON
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Apr 30, 2010 at 4:22 PM | |
|
To: DirectorofCustomerService@eonenergy.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Your reply from E.ON
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Apr 30, 2010 at 4:22 PM | |
|
To: DirectorofCustomerService@eonenergy.com | ||
| ||
PS.
Her er noen musikkvideoer jeg tok opp på the Jacaranda:
PS 2.
Det var litt blandet kvalitet kanskje, men den Dido-coveren, i video nr. 417 vel, den syntes jeg var ganske fin.
Men men.
Smaken er jo forskjellig.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Det koster forresten bare £1 for en halvlitter bitter der, (altså ca. 9 kroner).
Også koster det £1.40 vel, for en halvliter Guiness, (altså ca. 13 kroner).
Men jeg er ikke så glad i bitter og mørkt øl, så jeg kjøpte en pint med Fosters som kosta £1.80 vel, som også er billig, det blir bare 16-17 kroner, eller noe.
Og da rakk jeg å høre mye musikk, for 16-17 kroner, vil jeg si.
For man må nesten ha en øl å drikke på, mens man sitter der, synes jeg.
Absolutt et sted som kan anbefales, spesielt hvis man liker live musikk, eller er f.eks. student eller arbeidsledig, og vil kjøpe billig øl.
Jeg tror ikke det er så mange steder som man får så (tildels) bra musikk og så god øl, for 16-17 kroner.
Så det stedet kan jeg anbefale.
Hvis man vil prate, så kan man sitte i 2. etasje, i noen sånne båser nesten.
Og så er det bardisk og biljard muligens og noen bord da, i første etasje.
Så det stedet, (som jeg leste om på nettet), ble jeg positivt overrasket over.
Jeg skal se om jeg finner mer om den klubben, på nettet.
Vi får se.
PS 4.
Her mer om klubben Jacaranda, i Liverpool:
http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=jacaranda+liverpool&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
PS.
Men norske statsborgere, har altså ikke stemmerett, i Storbritannia.
Vi har lov å bo her, og jobbe her osv., og har de samme rettigheter, som EU-borgere, ifølge EØS-avtalen.
Men vi har ikke stemmerett.
Det har jeg sjekka etter at jeg fikk noen skjemaer i posten om jeg skulle stå i manntallet, ‘the electoral register’, for valget, eller ikke.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
The Conservatives nevner også spesielt at de skal kjempe mot korrupsjon, og det syntes jeg hørtes bra ut.
Men jeg tror ikke de har noen sjangse til å vinne dette stemmeområdet, eller ‘constituency’, Liverpool Riverside, for de konservative, pleier å få veldig få stemmer i Liverpool.
Av en eller annen grunn.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
PS 3.
Det kan jo være at postmann har noe med det her å gjøre.
For denne brosjyra skulle jo ikke til vår adresse.
Så her har postmann tulla.
Tulla han fordi det var reklame for et parti han ikke likte?
Det er spørsmålet.
Vi får se.
PS.
BNP er de vanlige folka i England sin protest mot ‘NWO’, vil jeg si.
De som ikke er undergrunn, e.l.
Hvis jeg skulle tippe.
De sier det samme som meg, at krigen i Irak og Afganistan, ikke er f.eks. Norge eller Storbritannia sin krig, (men sionistenes sin krig, mener jeg).
Jeg burde jo egentlig være redd for de her.
Men jeg er jo egentlig en flykning og ikke innvandrer, så jeg regner med det går greit.
Så disse noe helt annet enn Liberals, som vil øke lønnen til soldatene, og pusse opp husene til mødrene deres, (antagelig for å få mor til å masse på sønnene om å dra i krigen, som altså ikke er deres, vil jeg si).
Så her si vi hvordan nok Liberals er et New World Order-parti, mens BNP ikke er det.
(Selv om jeg ikke er rasist, eller noe, hvis noen vil ha det til det.
Jeg er jo ikke britisk engang.
Så jeg er ikke enig i alt de sier, men det virker som et sjeldent parti, på den måten, at folka som driver det, nok er vanlige folk og ikke illuminati eller annen undergrunn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ny Oppdatering VPV39521/Fwd: Oppdatering/Fwd: VPV28595/Fwd: Til Stabsjefen/Fwd: Til Stabsjefen, Vernepliktsverket Hamar/Fwd: Oppdatering/Fwd: Brev fra 11. november, 2009/031966-003/FORSVARET/200
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Apr 29, 2010 at 10:05 PM | |
|
To: vpv.kontakt@mil.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Administrator LEP
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: VPV28595/Fwd: Til Stabsjefen/Fwd: Til Stabsjefen, Vernepliktsverket Hamar/Fwd: Oppdatering/Fwd: Brev fra 11. november, 2009/031966-003/FORSVARET/200
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Apr 29, 2010 at 7:03 PM | |
|
To: vpv.kontakt@mil.no | ||
| ||
PS.
Her kan man se, at troppsjefen vår, fram til påske vel, på Terningmoen, Sverre Frøshaug, har vært nordisk mester i feltskyting og norgesmester i AG3-skyting, osv:
http://www.fofo.no/BEST+I+TEST.b7C_wlzUZ5.ips
PS 2.
Men det som er lite kjent, det er at jeg faktisk slo Frøshaug, på Feltidrettsmerke-prøven, på Terningmoen, høsten 1992, hvis jeg husker riktig.
Da jeg fikk Feltidrettsmerke.
Men det var all gåinga med tung sekk, som jeg sleit med.
Og skigåinga, for jeg hadde nesten ikke gått på ski, siden jeg var guttunge.
Men hvis jeg bare trengte å bære på en AG3, så klarte jeg meg ganske bra.
Selv om jeg tok et håndkle rundt AG-en vel, for at den skulle være litt lettere å ha på ryggen.
Men men.
Og det var det noen av den eldre garden, med offiserer vel, som ikke likte, husker jeg at jeg overhørte kommentarer om.
Men da gjorde jeg det ihvertfall bra på oppgavene da.
Det var vel lettere å løpe da, med polstra AG, enn uten.
Men men.
Mer da.
Jo, Frøshaug var også troppsjef i Garden, før han ble troppsjef på Terningmoen.
Og staben, som bodde sammen med Frøshaug osv., på øvelser, de var det vel som spredde rykter.
Om at Alex Rosen hadde tjenestegjort, under Frøshaug, i Garden.
Og da hadde visst Alex Rosen, på en øvelse, tatt fram kuken sin, uvaska, etter mange dagers øvelse, (med ‘kukost’, som dem prata om, noen av dem i militæret, noen ganger), og stappa snabben sin nedi kjeften, på en som snorka fælt.
Jeg tror dem sa at Alex Rosen stort sett var en flink soldat, men at han noen ganger tydeligvis skeia ut.
Noe sånt.
Men men.
Så Alex Rosen, han var kjent allerede, i 1992/93, da jeg avtjente førstegangstjenesten.
PS 3.
Og da jeg var butikksjef, i 1998, så hadde ei som jobba der, som het Ida.
Hu hadde ei venninne.
Og hu bodde i Oslo Vest et sted.
Hu var fra Sørlandet, og bodde i Oslo Vest.
Slemdal kanskje?
Og jeg pleide å kjøre hjem de ansatte, noen ganger, for jeg tenkte de ble mer medgjørlige da.
(Så var jeg vel litt stolt av den litt kule, svart metallic, Ford Sierraen min kanskje og.
Jeg hadde cd-spiller jeg hadde kjøpt i Sverige, (og som jeg monterte selv i bilen), og brente mp3 cd-er selv, allerede i 1999, husker jeg.
(Og jeg viste ikke om noen andre, som hadde CD-brenner, så tidlig så meg, ihvertfall ikke av de jeg chatta med på nettet da, for å skryte litt).
Og da satt hu Ragnhild, eller hva hu het, på med meg hjem da, siden jeg skulle samme veien, så svippa jeg henne hjem.
Og da sa hu, når en Alex Rosen-sang dukka opp, at søstra hennes hadde liggi med Alex Rosen.
Så måtte jeg love, at jeg ikke skulle si det.
Men hu oppførte seg så rart på et senere julebord, hvor hu ikke ville prate med meg, selv om vi dansa.
Så jeg vet ikke helt hva det var.
Hu jobba seinere på Rimi Hegdehaugsveien, som en stund var søndagsåpent, før Brustad-bua reglene kom vel.
Så jeg stakk innom der en gang, da jeg gikk forbi, på vei hjem, da jeg studerte på Ingeniørhøyskolen.
(Altså antagelig i 2002 da, eller 2003).
Men da var hu ikke på jobb.
Men men.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen