johncons






  • Google Mail – Angående testament og adelsbrev etter Holger baron Adeler/Fwd: Angående forudbetaling







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Angående testament og adelsbrev etter Holger baron Adeler/Fwd: Angående forudbetaling





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Apr 26, 2010 at 8:22 AM





    To:

    "Nils G. Bartholdy" <ngb@ra.sa.dk>



    Hei Hr. Bartholdy,

    jeg sliter med å finne ut dette om adelsfamilien Adeler, (min mormor fortalte meg aldri engang, at hun var i slekt med Adeler, jeg leste det først i hennes testamente).
    Jeg har kontaktet Landsarkivet i Danmark, om å få testamentet, etter min mormors onkel, (som døde barnløs), Holger baron Adeler.

    Det var visst på over 300 sider, og det hørtes morsomt ut, å se hva det stod der.
    (Siden han var etter Cort Adeler, Frederik von Adeler, som hadde Gimsøy kloster osv., og en Anna Beater Rosenkrantz osv.).

    Jeg har prøvd å kontakte Norsk Slektsforskningsinstitutt og Dansk Adelsforening, men jeg har ikke klart å få så mye forklart om forskjellige ting jeg lurer på.
    Men men.

    For jeg er jo en arbeidsledig flyktning i England, fra noe som blir kalt 'mafian' i Norge, og jeg får ikke lov å være offisiell flyktning i England.
    Men men.
    Så jeg har ikke råd til å betale de 3000, som Landsarkivet i Sjælland, vil ha, for kopi av testamente, etter Holger baron Adeler.

    Så jeg er litt skuffet, for jeg syntes det ville vært morsomt å sett hva det stod der.
    Men men.
    Men har jeg rett til å se det testamentet, siden jeg er i slekt etter Holger baron Adeler, (han var min oldemors svoger, og min mor fikk min mormors arv etter baronen satt inn i et hus i Larvik, og jeg er min mors eldste barn).

    Jeg lurte på om jeg kanskje hadde rett til å se det testamentet?
    Min mormors testamente fikk jeg tilsendt gratis fra Tingretten i Larvik, (men jeg vet at det noen år siden baronen døde, men).

    Men men.

    Dessuten, dere hos Rigsarkivet i Danmark, dere sendte meg kopi av to adelsbrev, for Adeler.
    Er dette noe alle kan få tilsendt, eller betyr det at jeg er deres nærmeste slektning, eller noe, da?

    Beklager at jeg sender så mange e-poster, men jeg har litt problemer med å finne ut av alle disse 'baron-tingene', og jeg vet ikke hvem andre jeg kan spørre.
    Min familie i Norge, sender meg ikke engang klærna mine, fra Norge, så jeg har bare noen veldig billige klær her i England.

    Men men.
    Det sølvkruset jeg har nevt i tidligere e-poster, det var nok en gave fra danskekongen, til L.C. Nyholm, (min tipptippoldefar), siden han var hofjægermester.
    Men at ens tipptippoldefar var hofjægermester og ens oldemors svoger var baron, det var visst ikke bra nok for å bli medlem i Dansk Adelsforening da.

    Men men.
    Sølvkruset er blant tingene jeg ikke får tak i, i Norge, City Self-Storage, i Oslo, svarer ikke på e-poster, om hvor tingene mine er.
    Der ligger også et brev fra danskekongen, til Anders Gjedde Nyholm vel, min tippoldefar, som var Chef for generalkommandoen.

    Mer da.
    Jo, jeg fikk jo også av min mormor, på 80-tallet, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, sine memoarer fra tiden han var president for de blandede domstoler i Egypt.

    Og jeg fant ut at han ble nominert til Nobels Fredspris, i 1931, av en danske ved navn Axel Møller vel, professor i jus, fra Universitetet i København.

    Og han ble da nominert kun for tiden som domer i Folkedomstolen i Haag, og tiden hans som president, for domstolene i Egypt, var ikke nevnt.

    Det var litt dårlig synes jeg.

    Han ble nesten snytt for fredsprisen da, vil jeg si.
    Men men.
    Men han memoarer, tilhørte meg.
    Men min mormor var litt surrete, eller hva man skal si, og ville ha de tilbake.

    Så de er nok i boet nå, som min eiendom fra før.
    Og malerier fra Højriis og slikt, er også i boet.
    Min mormor var jo også oldebarn etter industriherre Anker Heegaard, en av Danmarks rikeste menn, i sin tid.

    Men, hun måtte selge huset i Stavern, på 90-tallet, for onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.
    Så hun hadde bare innbo, i en kommunal leilighet for eldre, i Nevnlunghavn, da hun døde.

    Men jeg skulle ha 1/9 av innboet, etter mange adelige osv.
    Som sikkert er verdt mange millioner.
    Det er kanskje min onkel Martin Ribsskog, prøvde å få meg drept, i 2005, for han ville ikke gi meg min del av arven?

    Så jeg synes det er så kjedelig at jeg ikke får arven, for da kunne jeg fått testamentet etter Holger baron Adeler, som jeg syntes virket artig, siden han er etter den norske sjøhelten Cort Adeler, blant annet, og det tror jeg er fint i Norge.

    Så jeg får ikke papirene etter Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, eller Anders Gjedde Nyholm, (som er mine papirer fra 80-tallet).

    Og jeg får ikke min arv, etter bestemor Ingeborg, og hennes fine familier.

    Og jeg får ikke mine ting, som ligger i Oslo og Larvik, hos City Self-storage og onkel Martin.
    Og jeg får ikke testamentet etter Holger baron Adeler.
    Så nå klager jeg fælt her.

    Jeg oppsummerer spørsmålene, i hvertfall:
    Er det noe man kan gjøre for å få det testamentet, etter min oldemors svoger, Holger baron Adeler, fra Landsarkivet i Danmark, uten å måtte sende 3000 kroner, som man ikke har, siden man er arbeidsledig, i England, tror du? (Hvis du tilfeldigvis vet noe om dette da).

    Og er sånne adelsbrev, etter Adeler, er det noe dere sender alle, (eller var det fordi jeg var disse baronenes nærmeste etterkommer, hadde jeg nær sagt)?
    På forhånd takk for eventuelt svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: # Landsarkivet for Sjælland og Lolland Falster <mailbox@lak.sa.dk>

    Date: 2010/3/5
    Subject: Angående forudbetaling
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Kære Erik Ribsskog

    Hvis du benytter linket og ser nederst på siden, står

    der:


    Ekspeditionstid og betaling

    Arkivundersøgelser besvares inden 14 dage regnet fra den dag, hvor arkivet

    har modtaget bestillingen. Hvis denne tidsfrist ikke kan overholdes meddeles det

    rekvirenten, og der gives samtidig besked om, hvornår man kan vente at få svar.

    Resultatet af arkivundersøgelsen samt faktura fremsendes med posten efter

    undersøgelsens afslutning. Betalingsbetingelserne er 30 dage netto.

    Undersøgelser, der skal betales fra udlandet, betales på

    forhånd.

    Der tages forbehold for

    særlige tilfælde, hvor dokumenter ikke er bevaret, hvilket i praksis kan betyde,

    at en påbegyndt undersøgelse ikke kan gennemføres fuldstændigt
    .

    Statens Arkiver påtager sig ikke ansvar for, om arkivalierne rummer

    korrekte og fuldstændige oplysninger.

    Med venlig hilsen

    Ditte

    Wonsyld

    Landsarkivet for Sjælland


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 5. marts 2010 08:47
    Til: # Landsarkivet for Sjælland

    og Lolland Falster
    Cc: Michael Dupont
    Emne: Til Ditte

    Wonsyld/Fwd: VS: Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael Dupont/Fwd:

    Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd:

    Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    Hei,

    jeg har kikket på din link nå, og jeg kan ikke se at det står noe om at

    leveringer til utlandet skal betales på forskudd.

    Jeg har derimot lest litt om EØS, (EEA), og har der sett at alt skal

    være likt innen EEA-området.

    Er du sikker på at det du skrev var riktig?

    Er dette trakassering av meg?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/3
    Subject:

    Re: VS: Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer

    for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd:

    2010-000293
    To: # Landsarkivet for Sjælland og Lolland Falster <mailbox@lak.sa.dk>

    Hei,

    da tror jeg nesten at jeg må vente til jeg får arven etter min

    mormor.

    For jeg er arbeidsledig i England, skjønner du.

    Så jeg får heller kontakte dere igjen, når jeg får mer penger, selv om

    det ville vært veldig morsomt å sett de papirene.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/3/2 # Landsarkivet for Sjælland og Lolland Falster

    <mailbox@lak.sa.dk>

    Kære Erik

    Ribsskog

    Tak for

    din henvendelse. Vi beklager meget, at du føler dig uretfærdigt behandlet. Vi

    har imidlertid helt faste procedurer for bestillinger fra udlandet, som altid

    skal betales forud. Du kan læse om dette på vores hjemmeside, helt bestemt på

    linket http://www.sa.dk/content/dk/ydelser_og_produkter/servicedeklarationer/arkivundersogelser

    Det gælder

    altså at alle, som bestiller fra udlandet skal betale, før vi sætter deres

    bestilling igang.

    Hvis du

    fortsat ønsker kopierne, bedes du venligst indbetale det beløb, du har fået

    oplyst i det tilsendte tilbud. Derefter ekspederer vi straks din

    henvendelse.

    Med venlig

    hilsen

    Ditte

    Wonsyld

    Landsarkivet for Sjælland


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 1. marts 2010 13:39
    Til: Michael

    Dupont
    Emne: Fwd: Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael

    Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd:

    Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    Hei,

    jeg fikk et brev fra dere i dag, hvor det opplyses at det skal betales på

    forskudd, ved bestillinger fra utlandet.

    Men, skulle dette blitt opplyst, i det brev jeg fikk fra dere, 12.

    februar?

    Er dette noe slags trakassering, lurer jeg på.

    Det brevet jeg fikk i dag, er også undertegnet med rødt blekk, så

    dette er noe tull, vil jeg si.

    I Norge så heter det at man skal undertegne med enten svart eller

    blått blekk, (også på tippekupongene til Norsk Tipping i Hamar, er det forbudt

    å bruke rødt blekk).

    Så dette vil jeg gjerne klage på, jeg venter en stor arv etter min

    danskfødte mormor, og mange problemer i vår familie, (at vi/jeg blir tullet

    med av diverse lands myndigheter), kan muligens skyldes dette slektskapet med

    Holger baron Adeler, og svaret på gåten kan kanskje ligge i nettopp disse

    dokumenter, så derfor ville jeg gjerne klage på denne trakasseringen, og håper

    det er greit at jeg betaler når jeg får min arv etter min mormor, Ingeborg

    Ribsskog født Heegaard, i Danmark, oldebarn av den kjente Anker Heegaard,

    industriherren.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date:

    2010/2/12
    Subject: Fortrolighetserklæring/Fwd: Til Michael Dupont/Fwd:

    Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron Adeler/Fwd:

    Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293
    To: mid@lak.sa.dk

    Hei,

    mange takk for brev som jeg fikk i dag, angående min oldeonkel, (min

    oldemor, Karen Margrethe Nyholm, sin svoger), Holger baron Adeler, sitt

    testamente.

    Jeg synes det hørtes litt mye ut, at det skulle være på 300 sider, men da

    står det kanskje mye interessant der om slekta osv., tenkte jeg, så det blir

    veldig spennende å se hva det står der!

    Jeg sender med kopi av fortrolighetserklæring, som jeg fikk i posten

    i dag.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date:

    2010/1/25
    Subject: Til Michael Dupont/Fwd: Skiftesags-nummer for dødsbo

    etter Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293
    To: mid@lak.sa.dk

    Hei,

    nå fikk jeg endelig tak i det riktige saksnummeret, for boet etter Holger

    baron Adeler.

    Det skal være SKS 4-537/79.

    Opplyser skifteretten i Lyngby.

    Håper dere har alle opplysningene dere trenger nå, for å eventuelt få

    kikke på kopi av testamente osv., siden min mor fikk arven etter Holger

    og Magna Adeler f. Nyholm, fra sin mor, Ingeborg Ribsskog f. (Nyholm)

    Heegaard, og jeg er min mor, Karen Ribsskog, (som døde i 1999), sitt eldste

    barn, og min mormor døde i sommer, dessverre.

    Håper dette er i orden.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Skifteretten i Lyngby <skifte.lyngby@domstol.dk>

    Date:

    2010/1/25
    Subject: SV: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron

    Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293
    To: "eribsskog@gmail.com"

    <eribsskog@gmail.com>

    Tak for Deres

    mail.

    Sagsnummeret i boet efter Holger Adeler er SKS

    4-537/79.

    Med venlig hilsen

    Retten i

    Lyngby
    Skifteretten
    Lyngby Hovedgade 96
    2800 Kgs.

    Lyngby

    Tlfnr.: 99 68 48 00
    Fax. 99 68 48 99
    Email:

    skifte.lyngby@domstol.dk
    ________________________________________
    Fra:

    Retten i Lyngby
    Sendt: 20. januar 2010 14:44
    Til: Skifteretten i

    Lyngby
    Emne: VS: Skiftesags-nummer for dødsbo etter Holger baron

    Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    ________________________________________
    Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 20. januar 2010

    14:39
    Til: Retten i Lyngby
    Emne: Skiftesags-nummer for dødsbo etter

    Holger baron Adeler/Fwd: Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293

    Hei,

    min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, som døde i

    sommer, arvet i
    1979, ekteparet Holger baron Adeler og Magna Adeler, siden

    Magna
    Adeler var hennes tante, og baronen var enebarn, og ekteparet

    døde
    barnløse.

    Hun og hennes ektemann, Johannes Ribsskog, (min

    morfar), satt pengene
    inn i et hus, for min mor, Karen Ribsskog, i

    Larvik.

    (Jeg skal sende med kopi av en side i min mormors testamente,

    som viser dette).

    Jeg har senere forstått at Holger baron Adeler, var

    baron etter Cort
    Adeler i Norge.

    (Og jeg har overhørt i Oslo, i 2003

    og 2004, at jeg er forfulgt av noe
    de i Oslo kaller 'mafian', og lever

    derfor i landflyktighet, i
    England, uten å få noe hjelp, av hverken norsk

    eller britisk politi).

    Min mormor var også oldebarn av Maren Gjedde,

    som hun fortalte en god
    del om, så jeg har drevet med noe slektsforsking

    osv.

    Min mormor var også oldebarn av Anker Heegaard,

    industriherren.

    Så jeg prøver å finne ut hvorfor min mormor flyttet til

    Norge, og
    hvorfor hun ikke flyttet tilbake til Danmark, etter at min

    morfar
    døde, midt på 80-tallet.

    Og jeg lurte også på om det står noe

    i baronens testamente, om
    baron-titler og hvilke andre arvinger han

    hadde.

    For da kunne jeg ha kontaktet de andre arvingene, og prøvd å

    finne ut
    mer om dette.

    Og da sa Landsarkivet i København, at de

    gjerne kunne finne disse
    papirene, men de trengte helst et

    skiftesaks-nummer.

    Og da trodde jeg først at baron-paret bodde i

    København, siden jeg
    leste min mors grandtante, Magna Adeler f. Nyholm, var

    begravet i
    København, og de vel begge var født der.

    Men det viser

    seg at Holger baron Adeler, bodde i Virum, som vel er
    nabokommunen til

    København, og de sa i København skifterett, at dette
    hører inn under Lyngby

    skifterett.

    Så da lurte jeg på om jeg kunne være så snill å


    skiftesaks-nummeret, for dødsboet til Holger baron Adeler, også

    skal
    jeg sende med en kopi fra min mormors testamente, hvor man kan se

    at
    det stemmer at hun arvet disse, for å vise at det er riktig.



    håper jeg at det er i orden!

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From:

    Skifteretten i Københavns byret <skifte.kbh@domstol.dk>
    Date: 2010/1/20
    Subject: SV:

    Skiftesags-nummer/Fwd: 2010-000293
    To: "eribsskog@gmail.com"

    <eribsskog@gmail.com>

    Vi har nu undersøgt sagen

    nærmere. afdøde boede i Virum ved
    dødsfaldet. Sagen hører nok under Lyngby

    Skifteret.

    Med venlig hilsen

    Skifteretten i

    København
    Hestemøllestræde 6
    1464 København

    K.

    ________________________________
    Fra: Københavns Byret
    Sendt:

    19. januar 2010 09:10
    Til: Skifteretten i Københavns byret
    Emne: VS:

    Skiftesags-nummer/Fwd:

    2010-000293

    ________________________________
    Fra: Erik Ribsskog

    [eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 18. januar 2010 20:01
    Til:

    Københavns Byret
    Emne: Skiftesags-nummer/Fwd:

    2010-000293

    Hei,
    jeg sendte dere en e-post 2. januar, om

    testamentet, etter Holger
    baron Adeler, siden han var ektemannen til min

    mors grandtante, og min
    mor fikk derfor en arv, videre fra sin mor,

    Ingeborg Ribsskog f.
    Heegaard, da Holger baron Adeler døde, i 1979.


    lurte jeg på om jeg kunne være så snill å få se det testamentet, om
    det

    stod noe om baron-tittelen der, osv.
    Og dere ba meg kontakte Landsarkivet

    for Sjælland.
    Noe jeg har gjort.
    Men de sier at de trenger skifte

    saksnummer, for det dødsboet da, heter det vel.
    Så jeg lurte på om jeg

    kunne være så snill å få opplyst det nummeret.
    På forhånd takk for

    eventuell hjelp!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded

    message ———-
    From: Michael Dupont <mid@lak.sa.dk>
    Date: 2010/1/18
    Subject:

    2010-000293
    To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

    Landsarkivet i København

    har ganske rigtigt skifteretssagerne fra
    1979, men vi har kun navneregistre

    til materialet til og med 1970.
    Derfor skal du kontakte skifteretten og

    bede dem sende dig
    skiftesagens nummer. Vi har i øvrigt set på internettet,

    at Holger
    baron Adeler døde 30. juni 1979, dødsstedet er ikke

    nævnt.

    Mvh.
    Michael

    Dupont

    —————————–

    Michael

    Dupont
    Overassistent og cand.mag. i Historie
    Landsarkivet i

    København
    Jagtvej 10
    2200 København N

    Telefon: 7226

    5320












  • Google Mail – Trakassering på irc







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Trakassering på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Apr 26, 2010 at 7:07 AM





    To:

    abuse@comhem.se



    Hei,

    jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe kalt 'mafian'.
    Jeg visste ikke hvem denne 'mafian' var, så jeg flyktet, må man vel si, til England.

    Politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er, så jeg skriver en blogg om min problemer med myndighetene i Norge og England, mm., på denne adressen:

    Og en av deres abonnenter, har lest på bloggen min, og kaller seg 'mafian', som jeg skriver om da, siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt, og ble forsøkt drept, på min onkels gård i Larvik i 2005, og har blitt tulla med av Bertelsmann/Arvato, her i England, og britene lar meg ikke få lov å bli flyktning offisielt.

    Så jeg ville gjerne klage på denne trakasseringen fra deres bruker, og legger ved log.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er loggen, (dette er fra #Norge på Dal-net, på irc, fra igår og idag. Deres brukers ip-adresse, står nederst i loggen):

    [19:45] <Goldfish> Drakk for mye i går kveld
    [19:47] <Booey> huff da
    [19:48] <Goldfish> Ja
    [19:48] <Goldfish> Du også?
    [19:53] <Booey> nei

    [19:53] <Goldfish> Good. Det er nemlig ikke sjovt.
    [20:05] <Goldfish> Jeg kjeder meg
    [20:05] <Goldfish> Fortel noe morsomt
    [20:06] <Booey> jeg har spist is

    [20:08] <Goldfish> Og det er morsomt?
    [20:10] <Booey> ja
    [20:13] <Goldfish> Du er … anderledes 🙂
    [20:22] <@Ulvinne> cons: øl!:)
    [20:22] <Morild> Her er moro http://www.youtube.com/watch?v=WCHc1G7vdNg

    [20:22] <@Ulvinne> Booey!
    [20:23] <Goldfish> "Labbetuss"?
    [20:23] <Goldfish> Hva faen?
    [20:24] <Goldfish> Ikke engang femåringer synes det er underholdende, Mor!

    [20:24] <Booey> Ulvinne! 😀
    [20:24] <Morild> Goldfish: De gjør faktisk det =)
    [20:27] <Goldfish> Nei nei nei
    [20:27] <Goldfish> Det må ikke skje
    [20:28] <Goldfish> Hvor ble den tiden av, da børneprogrammer var laget av intelligente mennesker?

    [20:31] <Morild> Atte? Dette -er- jo gammelt barnetv…
    06[20:39] * NaTeLiE yawns…gtg now. Laterzzz.
    [20:42] <mafian> tispe
    02[20:45] * NaTeLiE (NaTeLiE@113.212.212.159) Quit (Quit: zzzzzzz…… kinky horny swedish men LOL )

    [21:06] <snadrik> tisper
    [21:10] <Booey> tispene
    [21:11] <Goldfish> Jeg trenger til massasje
    [21:11] <mafian> TISPER
    [21:12] <Goldfish> mafian, vær stille

    [21:15] <snadrik> gjesp
    [21:15] <cApSL0ck_cl0bber> om nom nom nom nom
    [21:16] <snadrik> stfu nigger
    [21:16] <cApSL0ck_cl0bber> duja!??!???
    [21:16] <snadrik> NO U

    [21:16] <cApSL0ck_cl0bber> ffffffffffuuuuuuuuuuu ); ); ); );
    03[21:17] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has joined #norge

    [21:17] <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA Thanx!

    03[21:17] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has left #norge
    [21:17] <cApSL0ck_cl0bber> nigger.
    [21:19] <snadrik> lololol

    [21:19] <snadrik> sure thing matematemate
    03[21:20] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has joined #norge
    [21:20] <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA Thanx!

    03[21:20] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has left #norge
    [21:22] <Goldfish> Var det en bot?
    [21:22] <Goldfish> Hvorfor kalder Snadrik Capslock_clobber for nigger? Er Caps av afrikansk familje?

    [21:23] <snadrik> ja.
    [21:23] <snadrik> han er min egen lille negerunge, og jeg kan male han i hvilke farge jeg vil
    [21:25] <mafian> Goldfish, vær stille
    [21:25] <mafian> caps er amerikansk neger

    [21:26] <Booey> natta
    02[21:26] * Booey (~Booey@ti0033a380-1871.bb.online.no) Quit (Quit: Yayayayyayayayayayayya! )
    06[21:26] * cApSL0ck_cl0bber er sjef for europa-avdelingen i GNAA

    [21:27] <cApSL0ck_cl0bber> Hafið þið heyrt nýju plötuna? Það besta sem hefur alltaf verið gert.
    [21:28] <mafian> ja
    [21:28] <cApSL0ck_cl0bber> bra
    [21:28] <Goldfish> GNAA?

    [21:28] <Goldfish> Gay Niggers Adolescent Association?
    [21:28] <mafian> nästan rätt
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> nära skjuter ingen hare som Hans Scheike sade
    [21:29] <mafian> D:

    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> (sen dog han)
    [21:29] <mafian> bra folke tbh
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> nej, vänta, han lever
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:30] <mafian> arjt utseende

    [21:30] <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste hielten
    [21:30] <mafian> nog
    [21:31] <mafian> Nyfiken på smisk???
    [21:31] <cApSL0ck_cl0bber> eru?
    [21:31] <mafian> lite

    [21:31] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:32] <snadrik> nå er det bare en måned igjen til ac/dc!!11
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> natursmisk
    [21:32] <Goldfish> Jeg tror jeg går i seng nå

    [21:32] <mafian> gubbrocken velter imot snadrik
    [21:32] <snadrik> well duh.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Smisk som ett självklart inslag i vardagen,
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk som nyttig uppfostran,

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk i det häftiga mötet,
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk i dess många rituella varianter.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> muhah
    [21:32] <mafian> nyttigheter

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Spännande och
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> vackra smiskhändelser
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> av det slaget
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> finns också i flera av

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Livslusts video.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> bra håteemel
    [21:32] <mafian> D:
    01[21:33] <cons> cApSL0ck_cl0bber: åssen går det pervo-aktivitetene da

    01[21:33] <cons> fortsatt op på #assrape?
    [21:33] <mafian> lvl
    [21:33] <mafian> hej cons
    [21:34] <cApSL0ck_cl0bber> hej, cons
    [21:35] <Goldfish> Dere er ikke venner?

    [21:35] <mafian> hvis mafian tar cons
    06[21:35] * mafian tar cons
    [21:35] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:36] <Goldfish> Der er en dansk film fra 1992 som hedder 'Gay Niggers From Outer Space".

    [21:36] <Goldfish> Dere burde se den.
    [21:36] <cApSL0ck_cl0bber> jeg har den
    [21:37] <mafian> det har vi redan
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> vcd-rip
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:37] <mafian> pervofilmen
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste
    [21:37] <mafian> NIGGERVCD
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> var det inte nigger-SVCD?
    [21:37] <mafian> cons: Erik Ribsskog

    [21:38] <cApSL0ck_cl0bber> pros: mafian
    [21:38] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:38] <mafian> cons: tycker du ska lägga ner din blog…
    06[21:38] * cApSL0ck_cl0bber synes cons må skrive mer

    [21:39] <snadrik> fy farao
    [21:39] <snadrik> dere er så jalla
    [21:39] <cApSL0ck_cl0bber> duja?
    [21:39] <cApSL0ck_cl0bber> *fise*
    [21:39] <mafian> jalla?

    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> oroa dig inte, min herre
    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> jag är från internet?
    [21:40] <mafian> oroa dig inte, min herre. jag är från mafian
    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> :<

    [21:40] <mafian> sykehuset østfold
    [21:54] <snadrik> sykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfold

    [21:54] <mafian> D:
    01[21:57] <cons> cApSL0ck_cl0bber er nok noe undergrunn, han sier at mine eneste rettigheter er å få en gaffel i øyet
    01[21:58] <cons> han er også op på #assrape

    [21:58] <mafian> hei cons
    01[21:58] <cons> bare for å advare
    [21:58] <mafian> erik ribsskog
    [22:00] <mafian> hur går det med bloggen cons?
    [22:10] <mafian> hei?

    03[22:16] * T_ac_S (tacs@gathering.no) has joined #norge
    02[22:22] * Goldfish (~mail@212.55.42.48) Quit (Quit: )
    03[22:24] * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) has joined #norge

    03[22:31] * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53) has joined #norge
    02[23:51] * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) Quit (Quit: )

    Session Time: Mon Apr 26 00:00:00 2010
    02[00:23] * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53) Quit (Quit: )
    02[02:51] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) Quit (Ping timeout )

    03[02:53] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) has joined #norge
    01[06:46] mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:46] mafian on @#lunix.es @#mafian #Norge @#lego @#assrape
    01[06:46] mafian using arcor.de.eu.dal.net www.arcor.de – Arcor Online Services

    01[06:46] mafian End of /WHOIS list.
    01[06:48] <cons> mafian: utrykket 'mafian' er mitt, vil jeg si
    01[06:48] <cons> dette har du kopiert fra min blogg

    01[06:48] <cons> 'mafian' er i sverige:
    01[06:48] <cons> mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja
    01[06:48] <cons> mafian on @#lunix.es @#mafian #Norge @#lego @#assrape

    01[06:48] <cons> mafian using arcor.de.eu.dal.net www.arcor.de – Arcor Online Services
    01[06:48] <cons> mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48] <cons> ip:
    01[06:49] <cons> * mafian (lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se) invites you to join #mafian
    01[06:49] <cons> –

    01[06:49] <cons> * Dns resolving c83-253-208-96.bredband.comhem.se
    01[06:49] <cons> –
    01[06:49] <cons> * Dns resolved c83-253-208-96.bredband.comhem.se to 83.253.208.96

    01[06:49] <cons> –
    01[06:49] <cons> jeg får klage til hans svenske bredbåndsleverandør da






  • img038

    PS.

    Det var hun Karianne, som var en kollega på Arvato sin Microsoft produktaktivering, som tipsa meg om det, at det var mulig å svømme osv., på dette hotellet.

    (For jeg pleide å svømme mye, da jeg studerte ved University of Sunderland).

    Jeg skygga unna det, i en tre-fire års tid, for jeg var ikke helt sikker på hvor fint det hotellet var.

    For det pleide ofte å stå ungdomsgjenger utafor det hotellet om kvelden, i helgene osv., husker jeg.

    Men men.

    Men det er visst et sjamerende hotell, som nok har sett sine beste dager, men likevel.

    Det er kanskje et artig hotell å dra på, som har sin sjarm kanskje, iforhold til de nye hotellene, (som det er flust av her i byen nå), og som kanskje er litt stivere og mer strømlinjeformede.

    Men jeg har ikke vært i lobbyen engang, på det her hotellet, så jeg kan ikke si noe sikkert.

    Men en gang, så måtte jeg gå ut en annen vei, for treningsstudioet hadde stengt, og jeg var litt treig med å bli ferdig å trene.

    Og da måtte jeg gå gjennom en pub, som lå i første-etasjen på hotellet. ut mot en sidegate.

    Og den puben virka helt ok må jeg si.

    Som et sted som er litt laid-back, kanskje.

    Hvem vet.

    Men jeg har lest både dårlige og bra tilbakemeldinger for dette hotellet, på nettet.

    Men det er visst noe for seg selv, ihvertfall.

    (Og jeg går jo forbi noen av gjestene ofte, til det hotellet, når jeg skal trene.

    For det er samme inngangen.

    Og de er ofte pene i tøyet, må jeg si.

    Så det hotellet er nesten litt glamorøst også, (eller ihvertfall litt snobbete), synes jeg det virker som.

    (Ihvertfall så pleide nok dette hotellet å være ganske glamorøst, synes jeg det virker som.

    Og de har sikkert gjester, som kommer igjen år etter år.

    Så de har nok mange vanskelige gjester der.

    Det blir liksom som Rimi Nylænde, på Lambertseter, hvor jeg var butikksjef, dette hotellet, tror jeg.

    Rimi Nylænde, var Balstad, og var en viden kjent butikk.

    Og kundene som handla der, var vant til å ha kjempebra standard, og var litt snobbete og bortskjemte da.

    Så derfor måtte vi prøve å holde butikken ryddig og bra, selv om vi vel ikke fikk så mye skryt, selv om butikken kanskje var en Norges mest ryddige og oversiktlige Rimi-butikker, på sitt beste.

    For de kundene som handla der, var stort sett fra Nylænde og Marmorberget borettslag osv., og hadde handla der i alle år, og ville nok helst ha det til, at ingenting var så bra som Balstad, som drev der, da Lambertseter nok var på sitt mest snobbete da, da det virkelig var status å bo der, (siden det var Norges første drabantby).

    Så noe sånt var nok dette, hvis jeg skulle gjette.

    Så sånn var nok det).

    Selv om noen klager mye, på nettet, over ting som ikke virker og sånn.

    Men hvis man har lyst til å bo på et skikkelig britisk hotell, så tror jeg dette hotellet kan være tingen.

    De nye hotellene, (som helt sikkert er kjempefine), de er vel mer strømlinjeformede, og nesten masseproduserte vel.

    Så hvis man drar på de nye hotellene, så kunne man vel like gjerne dratt på hotell i New York eller Frankfurt, kanskje.

    Mens på dette hotellet, så tror jeg at man merker at man er i Storbritannia.

    Så hvis man reiser til Liverpool, og ønsker å ha en britisk ferie, så kunne kanskje dette hotellet vært aktuelt.

    (Nei, jeg får ikke rabatt på treningsstudioet, for å skrive dette.

    Men det lå sånne postkort der, da jeg var ferdig å trene igår, så jeg tenkte jeg kunne ta med et, og da må jeg nesten skrive noe og).

    Det finnes sikkert også noen medarbeidere der, som er litt som han John Cleese vel, i Hotel i særklasse, (hvis det var han), etter å dømme fra tilbakemeldingene jeg har lest på nettet.

    Men men.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    De som bodde på Lambertseter, ble jo eldre og eldre.

    Og jeg hadde jo jobba som vanlig medarbeider, aspirant og assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde, fra 1993 til 1996.

    Og da var det et eldre ektepar, som var nesten som briter, de var ganske snobbete.

    Og de likte å slå av en butikkprat da, med lederne i butikken.

    Og da måtte man være høflig osv., for de hadde handla der i alle år, og de var vel vant til en mer gammeldags tone, enn den moderne, og litt røffe tonen, som var i Oslo, ihvertfall på 90-tallet, (den såkalte Oslo-tonen).

    Men jeg hadde jo en mormor, Ingeborg Ribsskog, som jeg har skrevet mye om på bloggen, som døde ifjor sommer.

    Og som var fra adelsfamilier, osv., i Danmark.

    Og jeg og søstra mi, vi var ofte på søndagsbesøk, hos bestemor Ingeborg og bestefar Johannes, i Nevlunghavn, på 70-tallet.

    Og på 80-tallet, så adopterte nesten min fars foreldre meg, for jeg fikk ikke lov å bo hos hans nye dame, Haldis Humblen, av en eller annen grunn.

    Så jeg var ikke redd for eldre folk, som hadde en gammeldags tone.

    For jeg var vant med å prate med mine besteforeldre, en god del, (og få kjeft av dem), som var fra adelsfamilier, osv.

    Men distriktsjefen min, Anne Katrine Skodvin, (som var sjefen min i 1998, de første månedene jeg var butikksjef).

    Da han eldre karen, i det ekteparet, kom bort til meg og Anne Katrine.

    Så hadde han blitt sykelig, på de årene, som var gått mellom 1994 og 1998.

    Så han så ganske pjusk ut, og klarte nesten ikke å få sagt noe.

    Så Anne Katrine gjorde seg tøff i trynet, og bare spytta ut noe edder og galle nærmest.

    (Han eldre karen trodde nok kanskje at hun var tidligere butikksjef der Elisabeth Falkenberg, (som var lesbisk, men det visste nok ikke han), men som han var på bølgelengde med, (såvidt jeg husker), og som han kunne sjarmere da).

    Hu trodde kanskje at han var en alkoholiker, hva vet jeg.

    Men jeg kunne nesten ikke begynne å ta over for Anne Katrine, og rette på henne.

    Siden hun var sjefen min.

    Så jeg sa ikke noe.

    For hu var litt affektert, og begynte også å klage til meg, over ‘sånne kunder’, som han eldre karen da.

    Så hu hadde ikke noe respekt for eldre folk, synes jeg.

    Han så litt redusert ut og var nok syk, og var nok i 80-åra da.

    Men jeg kjente de fra før, og de var veldig høflige og korrekte, egentlig.

    Men Anne Katrine bare feide dem bryskt unna, når han ville ta en butikkprat da.

    Og sa noe om ‘sånne kunder’.

    Så Anne Katrine Skodvin, er nok litt som en fascist, vil jeg si.

    For jeg syntes ikke at han kunden gjorde noe galt, han ville bare ta en butikkprat, som i gamle dager.

    Det var kanskje en av de siste gangene, som han kunne gå i butikken, for han var kanskje døden nær, så syk og redusert som han så ut.

    Han klarte ikke å være like elegant og veltalende som i sine yngre dager kanskje.

    For Anne Katrine bare angrep han, før han fikk sjangsen til å imponere henne, med sine manerer og veltalenhet, (som jeg huska fra tidligere år, at han hadde. Nesten som en britisk gentleman, eller noe. Noe sånt. Og kona var også hyggelig. Men men).

    Mer da.

    Jo, så hun Anne Katrine Skodvin, er nok litt umoden og er nok ikke så i balanse, vil jeg si.

    Hun er litt brysk og litt uhøflig og litt snar til å dømme folk, vil jeg si.

    Hvis folk ser slitne eller syke ut, (som han eldre, høflige karen), så bare angriper hun, og får negative følelser, som hun ikke klarer å beherske, vil jeg si, (ihvertfall fra den episoden jeg kom på her).

    Hun er kanskje litt pedofil, eller noe, siden hun så tydelig ikke liker eldre folk, som ser litt slitne og syke ut?

    Hun er også sånn, at hun ser mye yngre ut, enn det hun er, hun Anne Katrine Skodvin.

    Hvem vet.

    Bare noe jeg kom på.

    Men andre skjønner kanskje mer om dette, enn meg.

    Det er mulig.

    Jeg kan ihvertfall ikke helt gå god for hun Anne Katrine Skodvin, dessverre.

    Så sånn er nok dessverre det.

    Bare noe jeg kom på.

    PS 3.

    Jeg skrev i det forrige PS-et, at jeg ikke var redd for de eldre og vanskelige kundene, på Rimi Nylænde.

    Men hun Hilde, som var assistent, på Rimi Nylænde, i 1994, hun sleit litt med noen av kundene.

    Jeg var aspirant, på den tida der, (eller under opplæring til aspirant, eller hva det var).

    Og hu Hilde, (fra Haugerud-området vel), hu fortalte meg det, at hu ikke kunne fordra ei dansk dame, som handla der.

    Og det mener jeg må vært hu mora til Jan Henrik, aka. Janer’n, som jobba der heltid, da jeg ble butikksjef der, i 1998.

    Så da måtte jeg prata med hu mora til Jan Henrik da, når hu var innom butikken, hvis hun spurte om noe, (som hun nok ofte gjorde, virka det som, på hu Hilde, ihvertfall).

    For hu Hilda fiksa ikke henne.

    Men jeg hadde jo en mormor, (bestemor Ingeborg), som også var fra Danmark, og som også var ganske konform, og som heller ikke hadde lagt seg til å prate norsk da.

    Så jeg syntes de to ligna litt, egentlig, i måten de oppførte seg på.

    Men men.

    Men jeg kjente jo ikke hu mora til Jan Henrik så bra da.

    Så det er mulig at jeg tar feil.

    Og at det bare var språket deres som var likt, dvs. dansk, eller veldig danskpreget norsk.

    Det er mulig.

    Hvem vet.

    Bare noe jeg kom på nå.







  • Google Mail – Update/Fwd: To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Update/Fwd: To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Apr 25, 2010 at 1:36 PM





    To:

    enquiries@ccsg.uk.com



    Hi,

    Yesterday, I received a letter, from S.C. Gray Solicitors Limited.
    Have you sent my debt to them?

    Why haven't you replied to my latest e-mail.

    I don't think this is good business-manners, to act like this.

    (To not reply on e-mails and instead send my debt to a solicitiors-company).
    Regards,
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Fri, Apr 16, 2010 at 2:42 PM
    Subject: Re: To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287

    To: Deana Everett <dmiddlehurst@ccsg.uk.com>

    Hi,

    usually I've just explained that I'm on a budget, in co-operation with the CCCS, (so they should be able to confirm this).

    Or else, I can send a document from the Job Center, showing that I'm unemployed.

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog
    On Fri, Apr 16, 2010 at 11:38 AM, Deana Everett <dmiddlehurst@ccsg.uk.com> wrote:

    Hi

    Can you please supply a financial statement?

    Regards

    From: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 15 April 2010 21:40

    To: Deana Everett

    Subject: To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref:

    34355287

    Hi,

    I haven't received an answer from Lisa Brooks, so I'm trying

    to escalate this.

    Also, your company tried to call me today, but I think it's better to deal with

    this on e-mail, (since we have started doing that, if that's alright).

    Hope this is alright!

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Wed, Apr 14, 2010 at 2:16 PM

    Subject: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287

    To: lbrooks@ccsg.uk.com

    Hi,

    your company sent me a text-message now.

    But I'd rather deal with this on e-mail.

    I think it's fine to keep the e-mails, as a summary of what

    has been said.

    Please stop sending me text-messages!

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Apr 12, 2010 at 3:28 PM

    Subject: Re: FW: Ref: 34355287

    To: Lisa Brooks <lbrooks@ccsg.uk.com>

    Hi,

    yes, on your letter it also says the number 3425287.

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    On Mon, Apr 12, 2010 at 2:46 PM, Lisa Brooks <lbrooks@ccsg.uk.com>

    wrote:

    Please could you advised us of the

    correct reference number. The one you have supplied appears to be 1 digit

    too long

    Regards

    Lisa Brooks

    From: Deana

    Everett

    Sent: 09 April 2010 11:09

    To: Lisa Brooks

    Subject: FW: Ref: 34355287

    From: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 09 April 2010 11:07

    To: Deana Everett

    Subject: Fwd: Ref: 34355287

    Hi,

    I

    got a call from Natalie, from CCS just now.

    She told me to forward the e-mail to admin@ccsg.uk.com.

    So

    that's why I'm sending this e-mail.

    Hope this is alright!

    Yours

    sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Thu, Apr 8, 2010 at 2:27 PM

    Subject: Ref: 34355287

    To: sales@ccsg.uk.com

    Hi,

    I

    called your contact number right now, 0871 384 1190.

    And

    the first time I called, the line was broken.

    The second time I called, I asked if I could please explain, that I'm on a

    budget.

    But your representative, said 'no', and just followed a script, that made no

    sense, and I had to spell the work 'budget', using the phonetical alphabeth.

    So I was just ridiculed really.

    My

    offer is that I can pay a token-payment of £5 a month, like the CCCS has

    advised me to, since I'm on a budget, in co-operation with them, (since I'm

    unemployed unfortunatly).

    (I send this in an e-mail, since I wasn't let to explain this on the phone).

    Hope

    this is alright!

    Yours

    sincerely,

    Erik Ribsskog

    ________________________________________________________________________

    This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

    service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

    anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

    http://www.star.net.uk

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

    service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

    anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

    http://www.star.net.uk

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

    service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

    anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

    http://www.star.net.uk

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

    service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

    anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

    http://www.star.net.uk

    ________________________________________________________________________






    PS.

    Dette firmaet, CCS, har jeg vært i kontakt med tidligere, og brukte da e-post adressen enquieries@ccsg.uk.com.

    Men jeg ble denne gangen bedt om å sende det til admin@ccsg.uk.com.

    Og det var det samme som Merseyside-politiet gjorde, at de har to e-post adresser, for generelle henvendelser.

    Så da er noe galt mener jeg.

    De har nok opprettet admin@ccsg.uk.com, bare for å tulle med meg.

    Så dette er nok noe undergrunn.

    Illuminati, kanskje?

    Noe sånt vel.

    Vi får se.

    Jeg skal finne en gammel e-post, som viser at de også bruker enquiries@ccsg.uk.com.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her ser man at jeg brukte e-post adressen som begynte med ‘enquiries’, (og den må jeg vel ha funnet et sted, vil jeg holde for sannsynlig, ihvertfall):







    Google Mail – About reference number 3119890







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    About reference number 3119890





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 25, 2009 at 3:25 PM





    To:

    enquiries@ccsg.uk.com



    Hi,

    I have agreed on a payment-plan, with Scottish Power, more than a month ago.
    And I've also brought this up with the CCCS.
    So this debt is being taken care of, with Scottish Power, so please contact them, to get this confirmed, so that you don't have to send me letters about this debt, which I already have a payment-plan with, with Scottish Power.

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog






    PS 3.

    Hvis man søker på Google, så finner man begge e-post adressene nevnt.

    Men det er kanskje litt rart at de har både ‘Enquiries’ og ‘Admin’.

    Eller kanskje det ligger en naturlig forklaring bak det.

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Merseyside-politiet dreiv nok ihvertfall med noe lureri.

    For deres e-postadresser, var helt like, bortsett fra et lite punktum.

    Så der er jeg helt sikker på at det var noe lureri.

    Merseyside-politiet kalte meg også ‘Miss Erik Ribsskog’, i et brev.

    (Av uviss grunn for meg, men det var vel noe mafia-greier).

    Så de, (Merseyside-politiet), er nok mye mer som noe undergrunn, enn som en politistyrke, vil jeg si.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

  • img037

    PS.

    Disse kredittselskapene, (som CCS og S.C. Gray Solicitors Limited), er litt som Nigeria-brevene, vil jeg si.

    Fullstendig useriøse.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Klage Sykehuset Østfold Moss/Fwd: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage Sykehuset Østfold Moss/Fwd: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Apr 25, 2010 at 1:09 PM





    To:

    ostfold@pasientogbrukerombudet.no



    Hei,

    jeg sender denne klagen videre til dere, ifølge råd fra Sykehuset Østfold, i brev, som jeg vedlegger en scannet kopi av.
    Håper dette er i orden!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/12
    Subject: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: Postmottak@so-hf.no

    Hei,


    jeg fikk dødsattest etter min mor idag, og vil gjerne klage på denne.

    Fordi det står i dødsattesten, at hun døde i sin rullestol, 13. september 1999.

    Men, jeg og min søster dro til Moss Sykehus, 14. september, (jeg tok fri fra jobben som butikksjef i Rimi, jeg ringte Irene på Rimi Bjørndal, og sa hun måtte finne vikar).

    For min søster mente det var vanlig å se den døde.
    Og da så vår mor ut som at hun hadde blitt torturert, hun så helt forvridd ut i ansiktet, med munnen i sirkel, som om hun hadde blitt 'inpaled', vil jeg si.

    Noe sånt.
    Så jeg tror ikke dette dere skriver kan stemme.
    Min mor var fra fine dansk adel, (Gjedde og hofjægermester L.C. Nyholm), og andre fine danske familier, (etter en industriherre Anker Heegaard, osv).

    Så at en svensk lege har drevet og tulla, det kan være noe undergrunn, vil jeg nesten si.
    Så dette vil jeg gjerne klage på.
    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/9

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>

    Hei,


    takk for svar!

    Jeg bor i England nå, og min adresse er:
    Erik Ribsskog
    Flat 3
    5 Leather Lane
    Liverpool
    GB-L2 2AE

    Storbritannia
    Igjen takk for at deres hjelp med dette!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/4/9 Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>

    Hei

    Dokumentene du etterspør er klar for avsending, men vi

    trenger en postadresse å sende de til. De vil bli sendt så fort vi har mottatt

    adressen.

    Mvh

    Vibeke Sogn

    saksarkiv

    Sykehuset Østfold HF


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 4. april 2010 16:05
    Til: Postmottak Sykehuset

    Østfold
    Emne: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen

    Ribsskog

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg

    sender en påminnelse om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date:

    2010/3/15
    Subject: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: postmottak@so-hf.no

    Hei,

    er det mulig å få en dødsattest, for min mor, Karen Ribsskog, som døde på

    Moss sykehus, høsten 1999?

    En lege i Helgeroa, (Dr. Næss), trodde visst at hun tok selvmord.

    Men jeg fikk opplyst at det var brystkreft, som ble oppdaget i 1998,

    året før hun døde, og hun gikk jo og fikk behandling, på radiumhospitalet i

    Oslo, var det vel.

    Så sånn var det.

    For min onkel, Martin Ribsskog, fikk meg til å gå til han legen i Helgeroa,

    da jeg var på flukt fra noe de kaller 'mafian', i Oslo, (enda jeg aldri har vært

    kriminell, jeg var bare butikksjef i Rimi).

    Og han legen var min mormors fastlege.

    Så skulle de ha det til at jeg var paranoid da, og skrev i min journal,

    at min mor tok selvmord, (eller legen skrev noe sånt som dødsårsak

    suicid(?)).

    Så jeg skulle gjerne ville hatt en dødsattest.

    Jeg synes også at mora mi så så fæl ut.

    Vi tre barna hennes hadde jo vært å besøkt henne, to-tre dager før hun

    døde.

    Men da så hun ikke så ille ut.

    Men søstra mi ville at vi skulle kjøre ned til Moss sykehus, den dagen

    etter at hun døde.

    Og da så hu helt fæl ut, som om hun var blitt torturert, og hu så ut som at

    hu hadde blitt hundre år eldre, på noen få dager.

    Jeg har også ringt Moss sykehus om dødsattest, for et par år siden, men

    ikke fått noe svar.

    Personalet der, så ut som skremte høns, vil jeg si, da jeg og søstra mi

    dukka opp på Moss sykehus, dagen etter at mora mi døde.

    Så jeg tror det var noe galt rundt min mors død, vil jeg si.

    Søstra mi kjøpte bare en gråstein til gravstein og, og hu kremerte bare

    mora vår, så ble ikke gravlagt.

    Så morskjærligheten til søstra mi var kanskje ikke så stor.

    Søstra mi ordna med begravelsen siden jeg var travel Rimi-butikksjef.

    Håper det er mulig å ordne dette!

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog





    img036.jpg
    484K




    PS.

    Her er vedlegget:

    img036

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen