![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Apr 19, 2010 at 5:03 PM | |
|
To: enquiries@energy-ombudsman.org.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Apr 19, 2010 at 5:03 PM | |
|
To: enquiries@energy-ombudsman.org.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Message from Ombudsman Services – Case 551841, Ribsskog
PS.
Her er e-brevet:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Svar vedrørende dokument 169
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Apr 19, 2010 at 4:36 PM | |
|
To: Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no> | ||
| ||
http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article3611830.ece
PS.
Det står også i artikkelen, at Rimi skal begynne å satse mer på egne merkevarer.
Og det har de snakka om i Rimi, i alle år.
Jeg husker at Magne Winnem, en klassekamerat fra siste året på Gjerdes VGS., i Drammen, snakket om at Rimi skulle begyne å satse på egne merkevarer, allerede i 1993, det første året jeg jobba i Rimi.
Altså for 17 år siden.
Så ting har stått mye på stedet hvil, i Rimi, vil jeg si, de siste 17 årene.
Men men.
Så det er kanskje ikke rart at jeg har slitt, de årene jeg jobbet der.
Det krydde nok av inkompetente folk, kan det virke som at ICA/Rimi innrømmer nå, ved at de nå gjør det stikk motsatte igjen, de forrandrer de minste butikkene tilbake igjen, fra ICA Nær til Rimi.
(Rimi Nylænde, på Lambertseter, hvor jeg bl.a. jobbet som butikksjef, fra 1998 til år 2000, den butikken ble jo til ICA Nær, noen måneder etter at jeg sluttet der, for å begynne som butikksjef på den langt større butikken, Rimi Kalbakken, (som hadde vært ICA Supermarked, og hadde egen ferskvaredisk, mm.)).
Så det virker som at ICA/Rimi nå har våknet til fornuft, og nå innrømmer at de har vært dårlig ledet.
Men det hjelper jo ikke meg så mye det.
Jeg ble jo mobbet ut av Rimi, for åtte-ni år siden nå, da jeg jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken.
Meg svarer de ikke når jeg kontakter de.
Og de nekter å sende meg kursbevis og attester og bevis på at jeg vant en prestisjefull driftskonkurranse, (Rimi Gullårer), og fikk et personlig brev og en penn fra Rimi-Hagen, da jeg var butikksjef på Rimi Langhus, i 2001.
(For mine kopier av disse dokumentene ligger nå på gården til onkelen min i Larvik, Martin Ribsskog, som prøvde å få meg drept, (eller ihverfall var involvert i dette drapsforsøket på meg), i 2005, og som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre).
Så det hjelper jo ikke meg noe, i den situasjonen jeg befinner meg, hvis Rimi nå plutselig har begynt å tenke fornuftig.
Meg som de har tulla så mye med, hjelpes jo ikke av denne helomvendingen.
Men jeg har jo en arbeidsak mot de, hos LO, så kanskje de får ‘ræva i gir’, for de har vel ikke svart ordentlig enda, (enda den arbeidssaken, med flere, har vært hos han Bjørn Kolby, leder juridisk avdeling i LO vel, i flere måneder nå).
Så vi får se om jeg kanskje snart hører noe fra de.
Vi får se.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er en link til en bloggpost, hvor jeg har skrevet mer om dagligvarebransjen, og om at ICA/Rimi, (i denne bransjen), de siste årene nok har vært mer som ‘klassens klovn’, enn som ‘klassens dux’, (dvs. noe sånt som klassens ener), (hvis man kan bruke disse utrykkene om konsern i dagligvarebransjen):
https://johncons-blogg.net/2010/04/rema-driver-fornuftig-synes-jeg.html
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Sivilombudsmann Arne Fliflet – Klage
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Apr 18, 2010 at 10:44 PM | |
|
To: postmottak@sivilombudsmannen.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Shop Manager LEP
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Apr 18, 2010 at 6:12 PM | |||||
|
To: chris.milroy@sayersthebakers.co.uk | ||||||
| ||||||
PS.
Grunnen til at jeg har råd til å gå ut nå.
Det er fordi at husverten ikke har vært her og henta husleia.
Han skulle ha vært her på mandag.
Altså for snart en uke siden.
Jeg tror det må være noe lureri med han husverten, siden han ikke ringer, når han er forsinka.
Og da blir jeg stressa av alt det tullet dems, (til husverten), så da bruker jeg mer penger og, for jeg blir skikkelig rastløs og lurer på hva som foregår.
Det er helt surrealistisk, vil jeg si.
Det er åpenbart at det er noe rart som foregår, men ingen sier noe til meg.
Så det her er som et mareritt, vil jeg si.
Så sånn er det.
Det er litt som at jeg blir torturert, av noen sadister, synes jeg.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Man kan også se det.
At hvis man kjøper kebab i England, så får man bare kebabkjøtt og saus og pitabrød.
Ikke noe mais eller kinakål, f.eks.
Men men.
Men det smaker litt røft, det må jeg innrømme.
Jeg vet ikke helt hva de putter i den kebaben.
Men men, man kan ikke vite alt.
Enkelte ting vil man kanskje helst ikke vite.
Det er mulig.
Hva vet jeg.
Vi får se.
PS.
Her er linken til det nettstedet, som nå er nede, (så OBS: linken virker ihvertfall ikke på nåværende tidspunkt):
http://www.densistesovjetstat.com/
PS 2.
Her er han som hadde det andre ‘Sovjetstat’-nettstedet:
http://sites.google.com/site/scooteraksjonen2/ansvarlig
PS 3.
Jeg får prøve å sende en e-post for å høre om nettstedet hans kommer til å dukke opp igjen, (siden jeg også hadde et ‘Sovjetstat’-nettsted:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Norge – den siste Sovjetstat
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Apr 18, 2010 at 1:13 AM | |
|
To: scooteraksjonen@gmail.com | ||
| ||
PS.
Jeg lurer forresten på hva som foregår i England.
Jeg synes landet går litt treigt.
Jaguar og Bentley og Land Rover, og det som er, blir kjøpt opp fra Kina.
Og spanske Santander kjøper opp bankene.
Det er liksom ikke noe britisk som det er noe særlig fart i, synes jeg.
Kanskje untatt fotball.
Så det synes jeg er litt merkelig, må jeg innrømme.
Og nå kommer Clas Ohlson fra Sverige.
Og vi har allerede Jack & Jones, Hennes & Mauritz, og Costa, som vel også er svenske(?)
Og den svenske forfatteren Stieg Larsson har visst laget tiårets kriminalromaner nå, visstnok.
Så det er nesten som å bo i litt kjedelige Sverige her nå, vil jeg si.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen