johncons
  • img031

    PS.

    Jeg sendte en e-post angående dette, til Tingretten i Follo:







    Google Mail – Sikkerhetsstillelse offentlig skifte, etter min mor Karen Ribsskog, død 13.09.99







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Sikkerhetsstillelse offentlig skifte, etter min mor Karen Ribsskog, død 13.09.99





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Apr 15, 2010 at 4:03 PM





    To:

    foll_mail@domstol.no



    Hei,

    når det gjelder de 21.500.
    Så er jeg arbeidsledig i England akkurat nå.
    Men jeg venter en arv fra min mormor, Ingeborg Ribsskog.
    Og jeg har også en grad i IT fra HiO, og har jobbet som butikksjef, i flere Rimi-butikker, blant annet Rimi Langhus, som dere sikker husker, siden den var i Ski kommune, i Follo.

    Så jeg har dessverre ikke råd til å betale dette akkurat nå, men jeg skal betale det så fort som mulig.
    (Fordi jeg synes det er viktig å ha et offentlig skifte etter min mor.

    For min søster har tulla med boet.

    Og min mor er etter adelsfamilier og generalfamilier, og det som er, i Danmark.
    Og min fastlege sa min mor tok selvmord, men dødsattesten fra Sykehuset Østfold, viser at hun døde, (på en mystisk måte mener jeg, for hun var så forpint i ansiktet, enda sykehuset sier hun døde i rullestolen sin), så står det at hun døde av brystkreft som spredde seg, og arr fra strålemaskinene hos Radiumhospitalet i Oslo).

    Så jeg tror det må være noe galt her, så jeg skal betale regningen, så fort jeg får råd.
    Så har jeg ihverfall bedt om offentlig skifte, så får dere prøve å få til det, selv om jeg er i England, som flyktning, fra noe 'mafian', som jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av.

    Mvh.
    Erik Ribsskog












  • Google Mail – Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]





    Q8 Kundeservice

    <info@kundeservice.q8.dk>





    Thu, Apr 15, 2010 at 11:42 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com




    Kuwait Petroleum (Danmark) A/S

    Banevænget 13, DK-3460 Birkerød. Telefon: 8020 8888, Telefax: 8030 3024
    Internet: www.Q8.dk, CVR-nr. 61 08 29 13

    Q8 Kundeservice

    Kære Erik Ribsskog

    Tak for henvendelsen.

    Din mail er videregivet til Europcar i Hirtshals, som du har lejet bilen af.

    Med venlig hilsen

    Kuwait Petroleum (Danmark) A/S



    Sys Lund

    Q8 Kundeservice


    Vi har altid et godt tilbud på
    www.Q8.dk












  • Google Mail – Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals [eTrackNr:3429422]





    Q8 Kundeservice

    <info@kundeservice.q8.dk>





    Thu, Apr 15, 2010 at 3:52 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com




    Kuwait Petroleum (Danmark) A/S

    Banevænget 13, DK-3460 Birkerød. Telefon: 8020 8888, Telefax: 8030 3024
    Internet: www.Q8.dk, CVR-nr. 61 08 29 13

    Q8 Kundeservice

    Kære Erik Ribsskog

    Tak for din henvendelse.

    Q8 Kundeservice har registreret din henvendelse den 15. april 2010 04:52. Det er vores mål at have svaret dig inden den 16. april 2010 08:00.

    Har du spørgsmål som haster er du altid velkommen til at kontakte Q8 Kundeservice hele døgnet på telefon 80 20 88 88.

    Med venlig hilsen

    Kuwait Petroleum (Danmark) A/S

    Q8 Kundeservice

    Din henvendelse er registreret således:

    Dit navn Erik Ribsskog
    Din adresse Flat 3, 5 Leather Lane, Liverpool, GB-L2 2AE, Storbritannia
    Dit postnummer
    Dit telefonnr. 00441512363298
    Din e-mail eribsskog@gmail.com
    Evt. kundenummer
    Emne Problemer med leie av en Toyota Avensis, i 2005, hos Q8 Hirtshals
    Besked
    Hei,

    jeg måtte flykte fra et drapsforsøk, i Larvik, i Norge, i 2005, og leide en Toyota Avensis av Q8 i Hirtshals.

    Jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', og at 'mafian' hadde folk ved alle bensinstasjoner ved autobahn.

    Men det var alt jeg visste, jeg skjønte egentlig ikke hvem denne 'mafian' var.

    Jeg flyktet til England i 2004, og hadde tenkt å kjøre dit, med Eurochunnel, i 2005, med bilen jeg leide av dere.

    Men, jeg fikk litt sjokk, på en bensinstasjon i Lille, (like før Calais), hvor jeg syntes jeg ble gjengjent, av en amerikaner jeg så i Amsterdam, tidligere i 2005, da jeg flyktet fra England, (det er en lang historie).

    Så det endte med at jeg kjørte rundt i flere dager, i strekk, i Europa, mens jeg prøvde å bestemme meg hva jeg skulle gjøre.

    Jeg var litt i sjokk.

    Men det endte med at jeg kontaktet politiet i Utrecht, om drapsforsøket og dette med at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian' osv.

    Men jeg var litt i sjokk, og jeg fant ikke igjen bilen, og jeg synes jeg ble gjenkjent i Utrecht, (at jeg merket på folk at noe var galt, og jeg fikk også rare mobilsamtaler fra Norge, så jeg gikk mer og mer inn i sjokk), så jeg dro til flyplassen i Amsterdam, og så til Liverpool.

    Så jeg fikk ikke levert den Toyotaen til Europcar, dessverre.

    Men jeg ringte Q8 i Hirtshals, og fikk adressen, sånn at jeg fikk sendt dem nøklene til bilen.

    Jeg er nå arbeidsledig i England.

    (Jeg får ikke lov å bli flyktning, av en eller annen grunn).

    Så jeg har ikke så mye penger.

    Men jeg har god utdannelse, og har jobbet som leder, dvs. butikksjef, i mange år, så jeg regner med å få en god jobb snart, (for jeg har også en universitets-nivå grad i IT).

    Så jeg bare ønsket å kontakte dere, for å forklare det, at jeg ikke har glemt den gjelden til Q8 i Hirtshals.

    Så vennligst om dere kan fortelle dem det, at jeg ikke har glemt gjelden, men skal gjøre opp for meg, så fort jeg får meg en bra jobb.

    Beklager igjen at det har tatt langt tid for meg å kontakte dere, men jeg har hatt mange problemer i Norge og England også, som jeg prøver å ordne opp i.

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Vi har altid et godt tilbud på
    www.Q8.dk








  • Smart Matches mellom våre slektstrær!
    Mellom Ole Fog og meg

    Tilbake til Sendte Meldinger


    Alternativ:
    Flytt til arkiv |
    Slett



    Erik Ribsskog
    I dag klokken 01:42


    Hei,

    mitt navn er Erik Ribsskog, og jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog, som døde i sommer, og dermed barnebarn av Anders Gjedde Nyholm og Mary Eva Carla Nyholm f. Fog.

    Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian', og har flyktet til England, (i 2004).

    I 2005 var jeg noen måneder hos min onkel Martin Ribsskog, på en gård han driver i Larvik, og ble der forsøkt drept, og flyktet igjen til England.

    Min familie i Norge, (Ingeborgs barn Ellen og Martin og min søster Pia), de er jeg ikke på talefot med, av forskjellige grunner, og de sender meg ikke tingene mine, som lå på gården til Martin, dvs. vitnemål og attester og klærna mine mm.

    Og jeg får ingen arv etter bestemor Ingeborg, enda min mor Karen døde i 1999.

    Og politiet gir ingen hjelp i det hele tatt.

    Så jeg vet ikke hvem denne 'mafian' er, eller hva som foregår ellers.

    Jeg har drevet slektsforskning og har funnet ut at Anders Gjedde Nyholm sin morfar, Anders Christensen Gjedde, var 'bondesøn', og nok ikke av slekten etter Ove Gjedde.

    Min mormor hadde en 'halv-fetter' i Klampenborg, som jeg ikke vet hvem er, som sa at han Anders Gjedde hadde en tønne gull i kjelleren.

    Jeg vet ikke helt hvordan han fikk tak i den tønnen hvis han var bondesønn, men riksarkivet i Danmark og dansk adelsforening, sier at den adelige danske slekten Gjedde, er utdødd.

    Det kan være at dette er etter Charlotte von Gelderen/Geideren, fra 'Kurlandsk adel', ifølge en bok om Gjedde-familien jeg fant på nettet.

    Hadde vært artig å vite deres syn, siden jeg regner med at dere er i slekt med min tippoldemor Mary Eva Carla Nyholm, som het Fog til pikenavn, og som jeg har sett bilde av på nettet, siden hun var gift med generalen.

    Fog er visst også en generalfamilie, har jeg forstått.

    Og jeg har visst også en tipptippoldefar, i Fog-familien, som var general, har jeg forstått.

    Så jeg er ihvertfall direkte etterkommer av to danske generaler.

    Jeg prøvde å ymte frempå om dette, da jeg tjente min verneplikt, i Norge, i Oppland Regiment, Terningmoen, geværkompaniet.

    Men jeg er ikke sikker på om de på laget trodde meg.

    Men men.

    Håper dere har mulighet til å svare!

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Meldingen din er sendt














  • Google Mail – [johncons] New comment on Prøvde også å ringe Arne Risvåg, butikksjef Rimi K….







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    [johncons] New comment on Prøvde også å ringe Arne Risvåg, butikksjef Rimi K….





    Internett

    <noreply-comment@blogger.com>





    Wed, Apr 14, 2010 at 6:56 PM





    To:

    eribsskog@gmail.com



    Internett has left a new comment on your post "Prøvde også å ringe Arne Risvåg, butikksjef Rimi K…":

    Arne Risvåg sluttet i Rimisystemet for flere år siden.

    Rimi Karlsrud er nå Kiwi. Rimi Nylænde er nå Bunnpris, Rimi Munkelia er nå Kiwi.

    Dette til info.

    Publish this comment.

    Reject this comment.

    Moderate comments for this blog.

    Posted by Internett to johncons at 14 April 2010 18:56




    PS.

    Men kanskje Arne Risvåg tok med seg det kursbeviset hjem til seg.

    Hvem vet.

    En gang ville han at jeg skulle besøke han, da han bodde på Kolbotn, og hjelpe han med noe data eller internett-greier.

    Så sånn var det.

    Mer da.

    Jo, hvis ikke så vet han vel hva som skjedde med det kursbeviset.

    Synes forresten også det er rart, at Rimi har solgt alle de tre butikkene de hadde på Lambertseter.

    Ihvertfall Rimi Karlsrud var jo en stor butikk, (selv om den kanskje begynte å slite litt, da Rema åpna der?).

    Munkelia hadde jo også grei omsetning.

    Dette burde vel ha vært ganske A4-butikker, ihverfall Karlsrud og Munkelia, så at de skulle selge dem til Kiwi var kanskje litt rart.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Nå kom jeg på hun assistenten igjen, på Rimi Karlsrud, Liv.

    Som var assistent for han fra Gjerdes VGS., Magne Winnem.

    Og hun Liv ble senere butikksjef, i Rimi Grenseveien, blant annet.

    Eller ihvertfall.

    Og da jeg nettopp var ferdig med Geværkompaniet Terningmoen/Oppland Regiment, i 1993.

    Så jobba jeg ikke heltid i Rimi, de første månedene.

    (For jeg hadde egentlig tenkt å jobbe som selvstendig næringsdrivende, med system/program-utvikling, og bruke datautdannelsen min, fra NHI).

    Men, jeg ble litt stressa den tida etter militæret.

    For jeg måtte jobbe i tre Rimi-butikker på Lambertseter, for å få nok timer.

    Det var Rimi Munkelia, Rimi Nylænde og også Rimi Karlsrud, hvor Winnem begynte som butikksjef.

    Så sånn var det.

    Mer da.

    Jo, så spurte hun Liv da, om noe spørsmål innen politikk.

    Og jeg leste jo aviser, minst en hver dag.

    (Og hadde faktisk vært spesialrådgiver, for Unge Høyre, for deres partiprogram, før kommunevalget 1991).

    Så jeg hadde lest det, at man burde ikke prate om politikk og religion osv., på jobb, (i flere aviser hadde jeg lest dette).

    Så jeg sa ikke noe.

    (På samme måte som at man helst ikke bør blande ‘business and pleasure’).

    De to tingene her har jeg prøvd, (med hell i en viss grad vel ihvertfall, å huske på, den tida jeg jobba i arbeidslivet:

    – Ikke diskuter politikk og religion på jobb.

    – Ikke bland ‘business and pleasure’, (altså prøv å ikke bli sammen med en dame fra samme arbeidsplass, for det kommer kanskje til å gjøre ting kompliserte, og muligens også gå ut over jobben).

    Men sånn sett, så syntes jeg ikke hun Liv var noen flink leder.

    For hun stilte meg et direkte, politisk spørsmål, om noe greier, som jeg ikke husker.

    Og forlangte å få et svar da, som min overordnede da.

    Men jeg sa ikke noe, for jeg huska at jeg hadde lest det mange ganger da, at man ikke burde diskutere religion og politikk på jobb.

    Så jeg prøvde å være litt rund da.

    Mens hun Liv kanskje var mer i krig.

    Hva vet jeg.

    Hun hadde nok ihvertfall ikke lest så mange aviser som meg, tror jeg.

    Ihvertfall ikke de samme avisene.

    Det virka ihvertfall ikke sånn.

    Og hu likte heller ikke utlendinger.

    Det var en sånn norsk-skole for innvandrere der.

    Så kom det ei utenlandsk dame i kassa, (i 20-årene vel, som sikkert nettopp hadde innvandret til Norge), og ba meg om å forklare veien.

    Så kom det bare fra Liv, (over callinga), ‘å deeen skolen der ja’.

    Så hun Liv hun var kanskje fascist, vil jeg si.

    Hvem vet.

    Siden hun var krigersk og rasist, hvis jeg skjønte det riktig.

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Bare noe jeg kom på.

    (Hu Liv var ei med lyst hår, et par år yngre enn meg kanksje.

    Noe sånt).

    PS 3.

    Og han Magne Winnem, han var sånn at han pleide å dra med kolleger og kamerater osv., på sosiale ting.

    Så han dro med meg fra Rimi Nylænde, (som tok med Glenn Hesler, som bodde på Ungbo, og broren min Axel Thomassen).

    På fotball, på Lambertseter, enkelte søndager.

    Og da var assistent Geir med, (som siden fikk sparken, for han hadde tulla med safen, i en sommerferie vel, ifølge Magne, og han Geir begynte å jobbe i en annen kjede, såvidt jeg husker).

    Mer da.

    Jo og hu Liv da.

    Men da var hun Liv så sur, av en eller annen grunn.

    Så det var et eller annet som var galt.

    Som jeg ikke skjønte.

    Men men.

    PS 4.

    Og på det første seminaret jeg var på i Rimi.

    På Storefjell i 1998 vel.

    Så gikk jeg bort til hun Liv, og sa hei, (for jeg så henne i den ene baren der).

    Også nevnte jeg navnet til han kameraten min, fra skolen i Drammen, (Gjerdes VGS.), Magne Winnem.

    Og da, så klikka hu Liv helt, og fikk sjokk nærmest, virka det som.

    Hu likte ikke Magne Winnem, i det hele tatt.

    Og ble helt atal vel, eller hva det heter.

    Så jeg måtte bare gå derfra.

    Så det var tydelig at det nok var noe som hadde foregått, på Rimi Karlsrud, mellom Magne Winnem og hu Liv da.

    Så sånn var nok det.

    Bare noe jeg kom på.

  • Nå prøvde jeg også å ringe Arne Risvåg, som var butikksjef, Rimi Karlsrud, i år 2000.

    Det var også angående et kursbevis.

    For jeg hadde vært på et sånt butikksjefkurs, på Rimis hovedkontor, i 1999, eller noe.

    Og da havnet det kursbeviset hos Rimi Karlsrud, av en eller annen grunn.

    Enda jeg jobbet på Rimi Nylænde.

    Kanskje fordi begge butikkene lå på Lambertseter, (Karlsrud ligger vel også på Lambertseter?).

    Og da sa jeg til han Risvåg, at det var ikke så nøye.

    For jeg hadde ikke tenkt å få meg noe særlig karriære i Rimi, på det tidspunktet, uansett.

    Jeg hadde det fortsatt i bakhodet, at jeg ville få meg en data-karriære.

    Men, jeg ville gjerne ha det på CV-en, at jeg hadde jobba som butikksjef, siden det så bedre ut, (og det var også lærerikt), enn å ha jobbet i Rimi i mange år, og bare blitt assisterende butikksjef.

    Så sånn var det.

    Så jeg sa at det var ikke så farlig, med det kursbeviset.

    (For dette var ikke de ‘bra’ kursene, som Rimi hadde for butikksjefer, i år 2002, og som jeg ble imponert av.

    Det var kurs i arbeidsrett og praktisk ledelse for butikksjefer vel.

    Noe sånt het vel de kursene.

    Altså videregående kurs for butikksjefer.

    Holdt av han Jon Bekkevoll).

    Men de kursene, i 1999, var det vel, (eller om det var i år 2000).

    De var ikke så imponerende, syntes jeg.

    Så jeg tok ikke det så nøye, om jeg fikk det kursbeviset, for jeg regna med at jeg skulle få mye annen dokumentasjon, (som attester osv.), fra Rimi, (og regna med at jeg kom til å havne innen data/økonomi-jobber seinere uansett.

    Jeg hadde ikke som mål å bli distriktsjef i Rimi, f.eks.

    For jeg syntes det var for stress på hovedkontoret, og det var liksom for lite ‘laid back’, syntes jeg.

    Det var liksom veldig ‘strengt’, strengere enn jeg forestilte meg at det var ellers i næringslivet.

    (Og de kursene i 2002, de fikk jeg heller ikke noe kursbevis for.

    Kanskje de også ble sendt til Rimi Karlsrud?).

    Men nå, så synes jeg det hadde vært greit, hvis han Arne Risvåg kunne ha sendt meg det kursbeviset, fra 1999, eller noe.

    For nå har jeg _ingen_ papirer fra Rimi, (for de papirene ligger hos onkelen min i Kvelde, hvor jeg ble forsøkt drept, og familien min vil ikke sende meg tingene mine, og Rimi sier at de ikke finner noen papirer, i arkivet sitt, av kursbevis osv., for meg), så nå hadde det eventuelt kommet bra med.

    Så kunne folk som leste bloggen sett det selv, at det ikke er noe jeg har funnet på, at jeg har jobbet i fire år som butikksjef i Rimi, (i tre forskjellige butikker, i Oslo og Langhus).

    Så vi får se om det er mulig å få tak i han Arne Risvåg.

    Jeg sendte en SMS og, men jeg har ikke fått noe svar.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Kursbevis







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Kursbevis





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Apr 14, 2010 at 5:45 PM





    To:

    info@globalknowledge.no



    Hei,

    jeg var på kurs hos dere, i NT Server Core-Tech, på Skullerud, på begynnelsen av 1998, var det vel.

    (Jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, og var ganske fastlåst, i en slags 'slave'-jobb der, så jeg var nok liten på kurset, dessverre.
    Men min mor, som da bodde i Drøbak, lånte meg 10.000 til dette kurset, for å få litt fortgang på karriæren min osv.

    Det var jo oppgang i databransjen, på slutten av 90-tallet.
    Så jeg ble butikksjef i Rimi, etter dette kurset, (som jeg måtte ta av ferien min, for å være med på).
    For jeg sa til butikksjefen Kristian Kvehaugen og distriktsjefen Anne Katrine Skodvin, etter kurset, at jeg ville søke datajobber, og om det var noe mulighet til å bli butikksjef, og da fikk jeg bli butikksjef.

    Så dette kurset var ikke bortkastet, (selv om jeg ikke begynte å jobbe med data), for det hjalp meg litt å få en bedre forhandlingsposisjon, når det gjaldt karriære i Rimi).
    Jeg overhørte i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, og har flyktet til England.

    Jeg var noen måneder tilbake i Norge, i 2005, og jobba for onkelen min, på en gård i Larvik, men der ble jeg forsøkt drept, og jeg måtte flykte til England igjen, og alle vitnemål og kursbevis osv., ligger igjen på den gården, (Løvås Gård), men familien min i Norge, (Ribsskog), vil ikke sende meg tingene mine.

    Så jeg lurer på om dere kan være så snille å sende meg et kopi av kursbevis.
    For jeg regner ikke med å se de tingene mine igjen, og politiet gjør ingenting, av en eller annen grunn.

    Min adresse i England er:
    Erik Ribsskog
    Flat 3
    5 Leather Lane
    Liverpool
    GB-L2 2AE
    Storbritannia
    På forhånd takk for hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Dere het Global Knowledge _Network_, i 1998, (hvis jeg ikke tar helt feil), men jeg regner med at det er det samme firmaet(?)








  • ingar johncons

    PS.

    Hun het vel egentlig Lul, hun somaliske jenta, (tror jeg hun var), fra Rimi Kalbakken.

    Men hu sa hu likte å bli kalt Luly.

    Så da en annen Rimi ringte, og spurte om noen kunne jobbe, og jeg ga telefonnummeret til hun Luly, så reagerte han på det navnet, husker jeg, og syntes det hørtes useriøst ut da kanskje.

    Men men.

    Jeg ansatte hun Luly, fordi Rimi Kalbakken var så rotete.

    Og det her var like før jul, år 2000.

    Fordi jeg syntes at medarbeiderne der, ikke skjønte at butikken burde være finere enn vanlig, siden det var jul.

    Men hun Luly rydda alle hyllene, på Rimi Kalbakken, og la pappen i papp-pressa, sånn at butikken så fin ut til jul, (enda det var første dagen hennes).

    Så hun Luly redda nesten Rimi Kalbakken, vil jeg si.

    Og hun var alltid hyggelig og jobba også bra, i kassa og på gulvet, vil jeg si.

    Så jeg tror at Rimi Kalbakken hadde mista mange kunder, hvis ikke hun hadde begynt der.

    En gang, så ville hun sitte på til en fest.

    Jeg sa det var greit, (for jeg husker at Magne Winnem, på Rimi Karlsrud, pleide å kjøre folk hjem etter jobb osv).

    Og da satt hu Luly seg i baksetet, selv om hu var over 18 år, (må hun vel ha vært).

    Så hun var litt sånn barnslig, og sang mens hun jobba og sånn.

    Men vi fikk ihverfall rydda butikken til jul da, (jula år 2000), så det var veldig bra.

    Det hadde vel ikke vært så artig for kundene hos Rimi Kalbakken, hvis alle hyllene hadde være fulle av papp, når de skulle gjøre julehandelen.

    Så det var litt flaks at hun dukka opp der, midt i julestria, må man vel si, og ville jobbe.

    Ikke dårlig.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen