johncons






  • Google Mail – Spørsmål om medlemskap i organisasjoner/Fwd: VS: Referanse fra OBS Triaden







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spørsmål om medlemskap i organisasjoner/Fwd: VS: Referanse fra OBS Triaden





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Apr 3, 2010 at 4:15 AM





    To:

    Arild.Johannessen@coop.no


    Cc:

    register@hoyre.no


    Bcc:

    bjorn.kolby@lo.no



    Hei igjen,

    jeg kom på et punkt til.
    Da jeg begynte å jobbe hos dere i 1990, så het dere jo først Matland.
    (Men Coop var vel eier).

    Så ble det OBS Triaden, fra 1991.
    Og så, et halvt år senere kanskje, så ble det tatt over av OBS Lillestrøm.
    Og da, så fikk jeg en ny kontrakt av butikksjef John Ellingsen.
    Og da skulle man skrive på, hvilke organisasjoner man var medlem i.

    Og da skrev jeg Unge Høyre, siden jeg hadde vært på noe kurs, og vært spesialrådgiver, må jeg si, for de, for valgkampprogrammet deres, før valget i 1991.
    Og seinere, så har jeg merka at jeg blir tulla med på steder som arbeidsformidlingen på Stovner, (hvor jeg måtte gå etter militæret), Lånekassa, HiO, Fylkesmannen i Oslo og Akershus, osv., osv.

    Er denne informasjonen om min forbindelse til Unge Høyre spredd videre i noe kommunist mafia-nettverk, som kooperasjonen er en del av?
    Hva bruker dere denne informasjonen om medlemskap i organisasjoner til?

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: <Arild.Johannessen@coop.no>

    Date: 2010/1/11
    Subject: VS: Referanse fra OBS Triaden
    To: haavard.braathen@co.coop.no
    Cc: eribsskog@gmail.com

    Haavard Bratahen/personaldirektør Coop

    Øst

    Oversender purringen under.

    Arild Johannessen

    Coop Norge Informasjon og

    samfunnskontakt


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 11. januar 2010 17:24
    Til: Johannessen,

    Arild
    Emne: Re: Referanse fra OBS Triaden

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar fra dere om disse tingene jeg tar opp

    i e-posten min.

    Hvordan er det f.eks. hvis jeg lurer på navnene til mine kolleger, fra 1991

    for referanse osv., er det noe jeg kan få fra Coop, eller er det

    konfedensielt?

    (Beklager at det ble mye spørsmål osv., i den forrige e-posten jeg

    sendte).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/12/8 <Arild.Johannessen@coop.no>

    Erik

    Ribskog

    Dette var

    en svært sammensatt og utfordrende fortelling.

    Jeg

    oversender den internt i Coop.

    Arild

    Johannessen

    Coop Norge

    Informasjon og samfunnskontakt


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 8. desember 2009 15:57
    Til: _Alle i

    Informasjonsavdelingen
    Emne: Referanse fra OBS

    Triaden

    Hei,

    jeg jobba på OBS Triaden, på begynnelsen av 90-tallet, fra høsten 1990

    til høsten 1992, først heltid, vikariat, (ansatt av Klara), og jeg jobbet der

    med John Ellingsen, som butikksjef, (han som ble sammen med hu Brit fra

    Trøndelag, som satt i kassa, som kollega av meg, men som senere ble kassaleder

    der vel).

    Jeg fikk jobben, for jeg hadde jobba på CC Storkjøp, i Drammen, ved

    siden av videregående, i skoleåret 1988/89.

    Så sånn var det.

    Så slutta kassaleder Helene, og begynte på Rema Furuset, (hos en som het

    Paulsen vel).

    Så begynte det ei ny kassaleder der, fra OBS Lillestrøm vel, da de kjøpte

    opp OBS Triaden.

    Men hu nye kassalederen der, hu tulla med meg, da jeg var i militæret, og

    ville knapt gi meg vakter, når jeg hadde høstperm, enda vi hadde en avtale om

    dette.

    Så da begynte jeg i Rimi, hvor jeg jobba i 12 år, blant annet fire år

    som butikksjef, (for jeg kjente en fra skolen i Drammen, da jeg jobba på

    CC, som var butikksjef i Rimi, Magne Winnem, som var sjef på Rimi

    Munkelia).

    For jeg var i infanteriet, i militæret, og da gikk det mye penger,

    til myggservietter, og sjokolade og røyk og varmeposer og det som var, på

    øvelsene.

    For jeg var så tynn, for jeg bodde alene fra jeg var ni år nemlig,

    for faren min Arne M. Olsen, tulla med meg, så det var slitsomt for meg i

    infanteriet, siden jeg var så tynn.

    Så da trengte jeg penger, sånn at jeg skulle holde humøret oppe, med

    sjokolade og røyk og varmeposer osv., på øvelser.

    For militæret betalte ikke så mye, så derfor ville jeg gjerne jobbe

    når jeg hadde ferie fra militæret.

    Og det hadde jeg en muntlig avtalte med hu kassalederen der om.

    Men når jeg kom for å få vakter, så avviste hun meg.

    Så ringte ei og sa hu var syk, mens jeg stod der.

    Så da fikk jeg jobbe likevel.

    Men det var jo egentlig et løftebrudd, sånn som jeg så det, for det

    var jo bare fordi ei ringte og var syk det, ellers måtte jeg gått hjem, uten å

    få jobbe.

    Så etter den høstferien, så fikk jeg jobb på Rimi Munkelia, i Oslo,

    hvor jeg begynte å jobbe, juleferien 1992.

    Jeg sendte brev fra militæret, i Elverum, til John Ellingsen, butikksjef,

    OBS Triaden, om referanse, men han skrev ikke noe ordentlig brev til meg, enda

    jeg purret, jeg fikk bare et enkelt skjema.

    Og en gang, noen år seinere på 90-tallet, så var jeg innom OBS Triaden,

    og da var hu Brit, som ble dama til Ellingsen, mens jeg jobba der, da var hu

    noe slags sjef der.

    Så klagde jeg, på at jeg ikke fikk ordentlig referanse, fra

    Ellingsen, og da sa hu Brit, at jeg kunne gå inn og 'ta'n', hvis jeg

    ville.

    Men det syntes jeg ble for dumt, at kona sendte meg inn på kontoret

    for å ta nærmest 'ektemannen', så det droppa jeg.

    Så dere burde ikke ha ektefolk som ledere, eller samboere, det blir

    tull på arbeidsplassen, mener jeg!

    Men men.

    Og hu Helene, fra Finland vel, hu var ikke hyggelig mot meg, når jeg

    handla på REMA Furuset, da jeg var i militæret og seinere, kanskje fordi hu

    satt i kassa.

    Hu mobba meg fordi jeg alltid spiste det samme, (pizza grandiosa,

    cola og tortilla chips).

    Men militæret var jo tøft for meg, så jeg trøstespiste litt da, og

    ble mobbet av hu Helene i kassa, på REMA Furuset.

    (For jeg bodde i Skansen Terrasse, på Ellingsrudåsen, så jeg bare

    gikk i ti minutter, fra Furuset, langs Gamle Strømsveien vel, så var jeg på

    Ellingsrudåsen, for jeg bodde helt Øst på Ellingsrudåsen, mot grensa til

    Furuset nesten).

    Så sånn var det.

    Men kanskje hu Liss, som var kassaleder, deltid, kunne vært

    referanse, lurte jeg.

    For jeg har en arbeidssak mot Rimi, i Norge, og mot Bertelsmann/Microsoft

    i England, så jeg må gå langt tilbake.

    Og Ellingsen og hu Helene har jeg ikke så bra inntrykk av lengre.

    Men jeg kan ikke huske at hu Liss gjorde noe galt vel.

    Og hu fra Østen, hu begynte også å jobbe på Rema Furuset, så hu blir

    som å ha Helene som referanse nesten, synes jeg.

    Men men.

    Men kanskje han høye fra Spesialvaren, hva het han da, Lars-Erik(?), for

    jeg jobba i de fleste avdelingene, og hadde ansvaret for

    sommer-spesialvareavdelingen, på noen vakter, sommeren 91 eller 92.

    Kanskje han kunne vært referanse?

    Enten han, eller hu Liss, vil jeg si.

    Noe sånt.

    Men ikke Claus, for han var litt sånn useriøs, og bare ga

    konfektesker til kunder, uten å føre de opp som svinn osv., noe som sikkert

    kundene var glad for, hvis de klagde, så kundene ble jo fornøyde da.

    Men jeg vet ikke om det var riktig å gjøre det sånn.

    Vi får se.

    Jeg har prøvd å kontakte Knut Hauge, som også jobba i kassa heltid,

    på OBS Triaden, det året jeg jobba heltid.

    Det er fordi at han var sammen med hu Lene fra Rælingen, som også

    jobba heltid der.

    Så det var mye par, vil jeg klage på, på OBS Triaden.

    Det var Knut Hauge og hu Lene, i kassa.

    Det var søstrene Britt og Elin, fra Trøndelag, i kassa.

    Det var John Ellingsen og hu Britt, som ble et par, og jobba der i

    mange år, vel som et par, tror jeg.

    Og til og med han som var disponent der, før OBS Lillestrøm tok over,

    han fant seg ei kassadame, på knapt 20 år vel, og de hadde visst hatt hete

    omfavnelser på spiserommet, noe personalet prata om.

    Så det var ikke helt bra det som foregikk på OBS Triaden.

    Men men.

    Jeg prøver å få tak i hu Lene fra Rælingen, (som seinere begynte i Se

    og Hør), for han Knut Hauge, ville ikke si hva hu het til etternavn, (de er

    ikke sammen lengre nå), enda de var samboere, i Groruddalen, på Ammerud, eller

    noe sånt.

    Det husker jeg, for jeg pleide å sitte på med de hjem fra jobben, og noen

    ganger ble jeg med på omveier da.

    Men men.

    Mer da.

    Jo, så dro hu Lene oss andre i kassa, med til LO, i Oslo, av en eller

    annen grunn, i 1991 eller 92.

    I Storgata, i Oslo, var vel det.

    Og nå har jeg en sak, som jeg nevnte, mot Rimi og

    Bertelsmann/Microsoft, som jeg tar bl.a. med LO.

    Og da skulle jeg likt å visst hva det LO-møte var igjen som hu Lene

    dro oss med på.

    For jeg husker ikke hva det var om, for jeg var ikke sånn da, som

    20-22 åring, at jeg var veldig engasjert i sånne LO-saker og sånn.

    Dette var bare en jobb jeg hadde, til jeg fikk utdannelsen min

    ferdig, jobben min på OBS, for jeg tok meg et friår, etter at jeg hadde gått

    et år på NHI, en datahøyskole, for å spare opp litt penger, og få pause fra

    kjedelige studier, siden jeg hadde gått på skole i 13 år, og det var en

    privat høyskole, så vanlig studielån strakk ikke til, så jeg kunne ikke ha

    tatt det på to år, uten jobb.

    Jeg måtte bedre økonomien min, for jeg helt på bånn økonomisk, så derfor

    hadde jeg et jobbeår, i skoleåret 1990/91, og fikk et halvt års vikariat av

    Klara, på OBS Triaden, (som het Matland de første månedene jeg jobba

    der).

    Så jobba jeg også mye det neste et og et halvt året, etter at

    vikariatet utløp, også etter at jeg begynte å studere heltid, høsten

    1991.

    Så jeg prøver å få tak i referanse, og jeg prøver å finne ut om det

    LO-greiene, så jeg håper dere kan hjelpe meg med ihverfall etternavna på Liss

    og Lene, og han høye, som var leder for Spesialvareavdelinga, på OBS Triaden,

    i 1991 og 92, ihvertfall.

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Coop tar ansvar for miljøet – tenk deg om

    før du skriver ut denne

    e-posten






  • spesial advisor

    PS.

    Jeg sendte en ny e-post til Høyre, om jeg kan få noe kursbevis og sånn fra dem:







    Google Mail – Kursbevis/Fwd: Medlemskap i Høyre







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Kursbevis/Fwd: Medlemskap i Høyre





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Apr 2, 2010 at 6:32 PM





    To:

    Register.Hoyre@hoyre.no



    Hei,

    jeg sender en e-post igjen.
    (Beklager hvis jeg var litt amper i den forrige e-posten, men jeg blir mye tulla med for jeg har en arbeidssak mot Bertelsmann og Microsoft, så jeg tror at de får myndighetene her i England til å tulle med meg, muligens).

    Det var noen ting jeg kom på nå.
    Jeg var med en tidligere kamerat, Magne Winnem, på kurs i konservativ politikk, med Unge Høyre, i Høires Hus, rundt våren 1991.
    Jeg lurte på om jeg kunne få et kursbevis, (for det fikk jeg aldri)?

    Jeg og Winnem ble håndplukket til å være spesialrådgivere for Unge Høyres program, før kommunevalget, i 1991, av en med krøllete hår, fra Oslo Vest vel.
    Og en annen kar.
    Winnem dro meg med på Høyres valgkampåpning, i Spikersuppa, i 1991, (da Teddeboys spilte, eller hva de het), og da takket hand med det krøllete håret meg, og tok meg i hånda, for hjelpen.

    (Jeg var jo bare 20 år og brukte fortsatt hårgele, så jeg ble litt flau, for jeg tror jeg hadde litt gelespray, eller noe sånt, på hånda, for det var populært å bruke hårgele da, og jeg hadde ikke regna med at jeg skulle hilse på noen.

    Men men).
    Men hva het han med krøllete håret, vet dere det?
    Jeg var jo på kurs hos dere.
    Da var jeg vel medlem i Unge Høyre, siden jeg var på kurs i konservativ politikk?

    Jeg er 39 år, hvor lenge blir man værende medlem, i Unge Høyre?
    Har jeg blitt overført til Høyre, sånn at jeg her medlem fra før?

    Jeg bare lurer på om jeg har vært registrert som medlem hos dere, i Høyre eller Unge Høyre, siden jeg jo har jobbet for Unge Høyre, som spesialrådgiver, for programmet til Unge Høyre, før kommunevalget i 1991.

    Så jeg lurte på om dere kunne sjekke i hvilke år jeg har vært telt som medlem hos dere, i Unge Høyre/Høyre.
    Og om jeg kunne få dokumentasjon på det kurset jeg var på hos dere, som jeg mener var et eller to møter, hvor vi lærte om konservativ politikk.

    Jeg var med Magne Winnem, som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre med lenger, siden han har noen kamerater, som er sånn at de mobber meg og kjører i fylla, og planlegger plott, for å tulle med meg, på byen osv.

    (Dette var nyttårsaften 1992, da jeg var i militæret, så tulla de kameratene til Winnem med meg, og ble engstelig når de så meg, at jeg var tøff fra militæret, og kjørte i fylla, for å lage noe plott, og få en brystflat dame, til å sjekke meg opp på the Scotsman, hvor de dro meg med.

    Jeg var jo i militær-verdenen, så jeg var jo glad bare jeg hadde sjangs på noe som ligna på ei dame.
    Men disse tulla fælt med meg, og også senere, på Morten Jenker i Rimi sin 30 års dag, var det muligens, eller en annen gang jeg var hos han, så tulla de og var skikkelig uhøflige, og skreik til meg hva jeg syntes om EU osv., i 1993, var vel det her.

    Jeg ringte på hos Jenker i Avstikkeren, på Bergkrystallen.
    Men de ville ikke åpne, Winnem og Jenker og de.
    Men jeg hadde trent klatring, på innevegg, på Tøyen, på Tyreli, eller hva det heter.

    Så ble lei av å vente, men klatra opp balkongene, til Jenker, for det var lett å klatre, for meg som hadde vært i infanteriet i militæret, og klatra i klatrevegg.
    Og da satt de der og hadde noe slags hemmelig møte med damer osv., og de skulle nok bare tulle med meg.

    Jenker ville bruke meg som slave, og bære ølen hans, på 30 års dagen hans, da vi skulle på en annen fest.
    Og Jenker har prøvd å skade meg, da vi spilte fotball, organisert av Winnem, på Lambertseter.

    Jenker serverte gryterett på 30 årsdagen sin, og jeg er fra Berger i Vestfold, så jeg visste ikke at jeg skulle ta risen først.
    (For gryterett var ikke så vanlig der).
    Så jeg lurer på om Jenker er i Yakuzaen, siden han har gryterett til 30 års-selskapet sitt, på Bergkrystallen, rundt 1994 vel?
    Er det vanlig å ha gryterett, skal man ikke pizza eller taco?

    Samme det.
    Det er litt fleipete noe av dette, men det er bare ment som en advarsel.
    Hadde vært fint å hatt nevnte kursbevis og kanskje en referanse fra han med det krøllete håret, som arrangerte kurs i konservativ politikk hos dere, i 1991, var det vel.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/2
    Subject: Re: Medlemskap i Høyre
    To: Register Høyre <Register.Hoyre@hoyre.no>

    Hei,

    ikke for å være uhøflig altså, men så du ikke at jeg skrev adressen min i e-posten du svarte på da.

    Hva er det her for noe tullball, lurer jeg.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/3/2 Register Høyre <Register.Hoyre@hoyre.no>

    Hei Erik!

    Jeg har mottatt en beskjed om at du ønsker å være medlem hos

    oss. Send da inn fullt navn, adresse, og gjerne e-post og telefon.

    Vi opplyser også om at medlemskap i Høyre koster 350 kroner

    i året og 400kr. fra og med neste år.

    Beste hilsener

    Silje Jenny Undahl

    Registeravdelingen

    Høyres Hovedorganisasjon


    Denne epost har blitt kontrollert for virus av Comendo Security
    This e-mail has been

    scanned for viruses by Comendo Security







    PS 2.

    Altså, jeg kunne sikkert vært på fler møter i Unge Høyre og Høyre, på begynnelsen av 90-tallet.

    Men jeg var jo fra Berger i Vestfold, som på mange måter er litt på bondelandet, for å si det sånn.

    Så jeg hadde jo ingen peiling, på hvordan hårfrisyre jeg skulle ha, og hvordan jeg skulle kle meg.

    Så jeg måtte bo mange år i Oslo, før jeg skjønte noe av sånne ting.

    Og mora mi var vokst opp i Vesterålen, i Nord-Norge.

    Så jeg var ikke sånn at jeg dusja hver dag og sånn, da jeg flytta til Oslo.

    Jeg var også en veldig tynn gutt, så jeg lukta ikke så fort svette.

    (Og jeg brukte deoderant da).

    Men, det året jeg skulle i militæret, da begynte jeg å dusje hver dag, mens jeg jobba på OBS Triaden og bodde på Ungbo.

    For da lærte jeg av de litt eldre folka, som bodde der, da jeg flytta inn på Ungbo.

    Da lærte jeg å vaske klær, av ei som het Wenche, (å skille hvite og farga klær), som var i MC-miljøet.

    Og jeg skjønte at de andre gutta, (eller menna må man vel si at de var), som bodde eller hadde kjæreste der, på Ungbo, på Ellingsrudåsen, i Skansen Terrasse 23, i 1991 og 92 da.

    At de dusja hver dag, skjønte jeg.

    Og jeg merka, mens jeg nileste til eksamene, på NHI, våren 1992.

    Da merka jeg at det lukta litt mann av meg.

    Men før det, så hadde jeg aldri merka at jeg kunne lukte så vondt.

    Men da begynte jeg å dusje hver dag, husker jeg.

    Bortsatt fra da jeg var i militæret da, for der var det så tøft for meg.

    Jeg som var så tynn og spinkel, måtte være i kanskje den tøffeste av førstegangstjenestene i Norge, Oppland Regiment.

    Så da hendte det at jeg bare la meg i senga med militærklærna på meg noen ganger, må jeg innrømme, da jeg var på det mest slitne.

    Og da fnyste håndballspilleren Ragnhildsløkken, fra Elverum, (som var på laget), på nesa, husker jeg.

    Men jeg var så sliten under militæret, så jeg hadde egentlig nok med den daglige tjenesten ofte, som kunne være slitsom.

    Så det gikk litt på bekostning av personlig hygiene og at jeg ikke fullførte et kurs i Examen philosophicum, som jeg begynte på (igjen) der, siden jeg syntes det var litt interessant med filosofi, (og at det var litt status å ha den eksamen, for da kunen man studere på universitetet senere eventuelt, selv om jeg ikke hadde planer om å studere på universitetet i Oslo da, jeg hadde jo nettopp studert to år på NHI, som var en bra, privat høgskole, og var klar for arbeidslivet).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Siden jeg skriver om alt mulig på bloggen.

    Så sånn er det.

    Men men.

  • rart på berger skole

    PS.

    Linda Moen, (til venstre på bildet under), jobber på Berger-puben og i kriminalomsorgen i Drammen.

    Er hu politi da tro?

    Hm.

    Hvem vet.

    Hu var ihvertfall støtt litt sånn små-ekkel mot meg, under skolegangen, husker jeg.

    Vi gikk i samme klasse i ni år vel.

    Fra 3. til 9. klasse, og to år på videregående vel.

    Hun pleide noen ganger bare å se på meg, og le av meg, med en rå latter.

    Kanskje fordi jeg så så ung ut for alderen?

    Og ‘forelska i læreren’, med the Kids, var favorittlåta, når vi spilte musikk i friminuttene, husker jeg.

    Kanskje hun og Allum hadde noe på gang?

    Eller rektor Borgen?

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Hun Martha gikk i klassen over meg, husker jeg, og virka mer sympatisk, enn Linda Moen f.eks.

    Men jeg kjente ikke hu så bra da.

    Men fetteren min Ove pleide å synge en sang som het ‘Sitter her på trappa og venter på a Martha’, (med Vazelina Bilopphøggers).

    Når han var på besøk fra Son, hos farmora mi på Sand.

    Så kanskje det var noe med Martha Haugen?

    Hva vet jeg.

    Ove er en rundbrenner av dimensjon, (som man kan se eksempler på, i avstemningen på bloggen nå), og faren hans hadde et bra nettverk også, for han var jo kjent som ‘Pruppen’ på Berger, så kanskje de tulla?

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    kriminalomsorgen

    http://svelviksposten.no/kultur/smias-nye-smeder-1.3090833

    PS 3.

    Hu er visst også tremenningen eller firemenningen min, hun Linda Moen, (fortalte faren min meg en gang).

    Og hun pleide å hente sagflis til kaninen sin, i silo’n, som hørte til trevarefabrikken til familien min, (Strømm Trevare).

    Og hu pleide å være på verkstedet en stund da, sammen med faren sin.

    Mens jeg var i huset til farmora mi Ågot, like ved.

    Og ikke ville gå ut, og møte min plageånd fra klassen da.

    Men men.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Kanskje jeg skal ringe henne, og høre om noe ‘slektforsknings’?

    Det hadde kanskje passa.

    Vi får se.

    PS 4.

    Jeg tenker på det, at fetteren min, Ove Olsen.

    At han sang på den sangen, ‘sitter her på trappa og venter på a Martha’.

    Det kan ha vært noe med den gangen, som mora mi tok meg med til politistasjonen i Larvik.

    Da jeg var rundt åtte år gammel.

    Og da den politistasjonen lå nedafor Jegersborggate der.

    (Og ikke bort mot Mesterfjellet, (eller hva det heter), hvor politiet i Larvik holder til nå, i nærheten av alkisene).

    Men men.

    For da måtte jeg sitte på trappa, til politistasjonen i Larvik, i bortimot en time, mens mora mi var inne der.

    Jeg lurer på om det her kan ha vært våren 1979.

    For det var ikke så kaldt, og vi hadde bodd en stund i Larvik, så det var nok ikke i 1978.

    Så det var vel noen måneder før jeg flytta til faren min.

    Og da, så kan kanskje det ha vært noe illuminati-nettverk, eller sionist-nettverk, eller mafia-nettverk, på den politistasjonen.

    (Som kriga mot norske/blonde).

    Også har onkelen min, Runar Mogan Olsen aka. Pruppen, fra Sand/Berger.

    Han var med i det samme nettverket, som mora mi og politiet i Larvik.

    Og så prøvde de å drepe meg, sommeren etter, i Jugoslavia, da Ove, fetteren min, ble programmert til å prøve å dytte meg ut fra colusseumet i Pula, (som jeg har skrevet om i avstemningen om fetteren min).

    Og Runar hadde sikkert programmert Ove, til å synge den ‘sitter her på trappa sangen’ også, for å gjøre narr av meg.

    En purk i Larvik, uten uniform, kom ut og kikka på meg, mens jeg satt der.

    Men jeg tenkte det var noe viktig da, siden mora mi skulle til politiet, så jeg bare satt der.

    Så sånn var det.

    Så jeg tipper at fetteren min Ove, og onkelen min Runar Mogan Olsen aka. Pruppen og politiet i Larvik, og mora mi, antagelig må ha vært i noe illuminati-nettverk.

    Antagelig noe sånt.

    At mora mi ikke klarte å styre/drepe meg i Larvik, men sendte meg til Berger for å få min fars familie til å gjøre det.

    Når de merka at jeg fikk blondt hår, og at jeg ikke var som en slave, men hadde min egen vilje.

    Så sånn var nok det.

    Noe sånt.

    Vi får se.







  • Google Mail – Grocery Merchandiser







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Grocery Merchandiser





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Apr 1, 2010 at 5:07 PM





    To:

    james.holtom@primetime.co.uk



    Hi,

    I called Jobcenter Pluss, to get your contact information.
    I've been working as a Shop Manager, in a Scandianvian food shop-chain, Rimi, and I'm used with stacking shelves, after planograms.

    I also have a valid driving license, and I've been working in the UK, for more than three years, on behalf of Microsoft and Packaging Europe, with customer support and with taking business calls.

    I also have a qualifications in Business and Marketing, from Upper Secondary School, and a degree in IT, from an Engineering University College in Oslo.
    I attach my CV, and hope to hear back from you!

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog







    CV – Erik Ribsskog.rtf
    13K




  • ingeniørhøyskolen cort adelers gate

    http://no.wikipedia.org/wiki/Cort_Adelers_gate_(Oslo)

    PS.

    Jeg er jo Cort Adelers nærmeste slektning.

    (Eller en av de nærmeste).

    Så da var det jo artig at jeg har studert på HiO IU, (også kjent som Ingeniørhøgskolen/Oslo Ingeniørhøyskole/Christiania Tekniske Skole), fra 2002 til 2004.

    Og at jeg har en høgskolekandidatgrad derfra.

    Ikke dårlig.

    Det var artig!

    🙂

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Nå har dem jo flytta den skole til Pilestredet nå da, og leid ut til kontorer i det gamle Ingeniørhøgskole-bygget.

    Får ikke håpe at det hadde noe med meg eller at min mor og mormor arvet Holger baron Adeler å gjøre.

    Men litt snodig var det kanskje.

    Vi får se.

  • litt skummel

    http://twitter.com/FilipmedF

    PS.

    Legg også merke til, at her virker det som å være en link mellom Jeblad, en vel Wiki-admin med pondus.

    Og Spillegal-gærningene/trakassørene/raringene.

    Dette var verdt til å legge merke til, vil jeg si.

    Er disse i et miljø?

    Det kan man kanskje lure på.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Vi kan også se, at han her Filip Mauricio, han jobber i spillebutikk.

    Og det minner meg om spillebutikken Spiderman, i Oslo, i Kirkegata vel, hvor mine tidligere kamerater Øystein Andersen og Glenn Hesler, hadde spilleautomater.

    Og de hadde også et lager like ved Spiderman.

    (Jeg husker ikke om det var i samme bygget som Spiderman-butikken, eller om det var litt borti gata?

    Hm.

    Dette begynner å bli noen år siden, midt på 90-tallet, kan jeg tenke meg).

    Og jeg hjalp Glenn og Øystein med spilleautomat-firmaet, kanskje en gang i året, hvis de spurte om hjelp.

    Blant annet satt jeg og veksla for dem, en gang, på The Gathering, den gangen dette var i Rykkinn-hallen, påsken 1994, eller noe.

    Og da kom det plutselig en svenske, med en sånn spesiell maskin.

    Virtual reality-maskin, heter det kanskje.

    Så omsetningen dabba av.

    Og han svensken var så sleip, for han ville veksle med meg, og få mynter, (og smilte også da, og skulle liksom være vennlig og hyggelig).

    Men han sa ikke at han var en konkurrent.

    Så jeg lot han veksle.

    Også lurte jeg på hvorfor det var så stille.

    Så gikk jeg ut og så at alle skulle spille på maskinen til han svensken, som kom midt i TG94 da, (eller om det var TG95).

    Så sånn var det.

    Så stol aldri på en svenske.

    Var dette noe plott fra Øystein Andersen, for å ydmyke meg?

    Vi var jo ikke på talefot, på den her tida.

    Hvem vet.

    Kanskje Øystein Andersen er i noe svensk mob?

    Jeg vet jo det nå, at mora hans er kvart svensk, eller noe, siden de stammer fra en svensk skomaker i Svelvik, sa han grandonkelen min i Holmsbu, Idar Sandersen.

    Så Øystein Andersen er kanskje i noe svensk mafia?

    Illuminati?

    Hvem vet?

    Vi får se.

    Men kan det være en link fra Øystein Andersen og Glenn Hesler, (fra Action Arcade tida, da de hadde spilleautomatfirma, på 90-tallet), og til Filip Mauricio og Jeblad, admin fra Wikipedia?

    Hvem vet.

    Vi får se.

    Hm.





  • Siv Sandnæs sa, 3 timer og 49 minutter siden:


    axis of evil


    Irak er gjort unna, Iran er neste og etter det er det Nord Korea. USA har jo sagt for lenge siden at dette kom til å skje.



    2

    anbefalinger


    Ako Mohammadi sa, 3 timer og 45 minutter siden:


    RE: axis of evil


    USA må altid ha en eller flere fiender i verden!



    4

    anbefalinger


    Håvar K sa, 3 timer og 22 minutter siden:


    RE: axis of evil


    Usa trenger fiender som andre trenger vann og luft. De må ha en grunn eller årsak til å opprettholde rustningsindustrien.



    3

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 2 timer og 59 minutter siden:


    RE: axis of evil


    De vil vel legge under seg hele verden.


    Sånn at sionistene, (som visstnok har makten i USA), kan bruke alle som slaver og det som værre er.


    Noe sånt, vil jeg si.


    At det er dette vi kjenner som 'New World Order', som Bilderberg-group, med Rotschilds og Rockefeller osv., driver med.


    Noe sånt.


    Mvh.


    Erik Ribsskog



    2

    anbefalinger


    Arif Haroon Karim sa, 2 timer og 9 minutter siden:


    RE: axis of evil


    Eu du etnisk norsk?



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 46 minutter siden:


    RE: axis of evil


    Hvordan det, ser navnet mitt utenlandsk ut?



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 35 minutter siden:


    RE: axis of evil


    Er du khazar Karim?


    Skal du føre kartotek?


    Er det derfor du spørr om jeg er etnisk norsk?


    Har du lest den jødiske filosofen Moses Hess, som var en av sionismens grunnlegere eller en av de sionismen ble inspirert av.


    Og han sa at hele historien var en kamp mellom jødene og arierne.


    Og at jødene var den overlegne rase.


    (Noe ala Sion vises protokoller?)


    Skal du føre kartotek, og angripe en arier, (meg), gjennom Bilderberger Illuminati-nettverket deres?


    Erik Ribsskog



    1

    anbefalinger


    Arif Haroon Karim sa, 7 minutter siden:


    RE: axis of evil


    Ikke ta det så alvorlig. Bare hektet på en som er nordmann og så mye opplyst rundt Bilderbergerne.



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: axis of evil


    Jeg har en arbeidssak mot Bertelsmann, som er en del av 'New World Order', på samme måte som Bilderberg-group, hvis jeg har skjønt det riktig.


    Jeg har også johanitterordenen, Steiner-bevegelsen, den italienske mafiaen og Jehovas Vitner i slekta, og har overhørt i Oslo at jeg er forfulgt av 'mafian'.


    Så jeg prøver å finne ut hva som foregår, derfor har jeg prøvd å lese meg opp litt om Bilderberg.


    Hvor er du fra selv da?


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/04/01/nyheter/utenriks/iran_and_nuclear/atomvapen/11101923/?commentId=4539714#comment_4539714

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen