johncons






  • Google Mail – Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: [Ticket#2010010610016951] Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare trakassering av meg. Med hils […]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 2:19 PM





    To:

    Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>



    Hei,

    takk for svar!

    Jeg har lest at dere har et styre.
    Er dette et styre som bare finnes når det passer dere, for å sette det litt på spissen?

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    2010/2/15 Wikipedia Info Team <info-no@wikipedia.org>


    Hei, Erik, og takk for din e-post.

    01/06/2010 16:21 – Erik Ribsskog wrote:

    > Hei,

    >

    > ok, jeg bare syntes at dere oppfører dere usakelige.

    > Og det er en uting, såvidt meg bekjent.

    > Så Norsk Wikipedia er en uting, i min bok, hvis dere skal oppføre dere sånn.

    > Har Norsk Wikipedia noen ansvarlig person i det hele tatt?

    > Dette er anonyme e-poster som dere sender.

    >

    > Mvh.

    > Erik Ribsskog

    >

    >

    Norsk Wikipedia finnes ikke, nettprosjektet er basert på språk og ikke geografi,

    derfor heter det Wikipedia på bokmål og riksmål. Det finnes også et nettprosjekt

    for Wikipedia på nynorsk. Nettprosjektet har ingen ansvarlig person, og er ingen

    ansvarlig enhet. Nettprosjektet driftes av en ansvarlig enhet i USA, Wikimedia

    Foundation.

    Mange som svarer på slike mail velger å gjøre det anonymt, og spesielt når de vet

    at det de skriver kommer til å bli lagt ut på bloggen din. Jeg velger derimot å

    signere med navnet mitt.

    Med vennlig hilsen,

    Hans-Petter Fjeld

    Wikipedia – http://no.wikipedia.org

    NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

    offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

    du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.












  • Google Mail – Re: [Fwd: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: [Fwd: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 1:18 PM





    To:

    Eirik Haakstad <eirik.haakstad@jus.uio.no>



    Hei,

    ja jeg ser det.
    Men hvorfor nevner hun e-post adressen deres spesielt, samtidig som at hun nevner at de ikke tar imot henvendelser på e-post.
    Det er noe sånn goddag mann økseskaft-aktig over det, synes jeg.

    Er det sånn at UIO bare kødder med meg.
    Har dere egentlig en pro-bono avdeling?
    Hvorfor tuller dere på denne måten?
    Hilsen

    Erik Ribsskog

    2010/2/15 Eirik Haakstad <eirik.haakstad@jus.uio.no>


    Hei,

    Som Ingeborg skriver, telefonummeret til daglig leder for Juss-Buss er:

    22 84 29 30.

    Telefonummer til sentralbordet er: 22 84 29 00

    Merk at Juss-Buss kun tar imot nye henvendelser mandager fra kl. 10.00 til 15.00, og torsdager fra kl. 17.00 til 20.00.

    Henviser ellers til deres nettsider: http://jussbuss.no/

    Med hilsen,

    Eirik Haakstad

    Eirik Haakstad

    Seksjonssjef, Administrasjonsseksjonen

    Det juridiske fakultet

    Universitetet i Oslo

    Postboks 6706 St. Olavs plass

    0130 Oslo

    Besøksadresse:

    1. etasje, Domus Academica (DA)

    Karl Johansgt. 47

    Tlf. +47 22 85 93 31

    Fax. +47 22 85 98 40

    http://www.jus.uio.no

    ——– Original Message ——–

    Subject: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

    Date: Mon, 15 Feb 2010 12:14:36 +0000

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    To: Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>

    References:

    <98e9940e1002060426u66229f53y78b2317794310ad1@mail.gmail.com>

    <4B791DD5.1010600@jus.uio.no>

    Hei Ingeborg,

    hvorfor gir du meg e-post adressen deres, hvis de ikke tar imot

    henvendelser på e-post?

    Jeg stoler ikke på råd fra en person som surrer sånn.

    Kan du sende dette til sjefern din?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/2/15 Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no

    <mailto:ingeborg.vibe@jus.uio.no>>

    Hei!

    Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:

    Kontaktinformasjon daglig leder:

    Stian Bonnevie Arntzen

    Telefon: 22 84 29 30

    Epost: leder[a]jussbuss.no <http://jussbuss.no>

    De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike

    henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.

    Med vennlig hilsen

    Ingeborg Vibe

    Førstekonsulent

    Det juridiske fakultet

    Delarkivet

    Universitetet i Oslo

    On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:

    Hei,

    jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har

    i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).

    Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk

    familie, og min mor er død.

    Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden

    min mors søsken har fått forskudd på arv).

    Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.

    Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.

    Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.

    Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min

    tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent

    general).

    Dette er ikke da ikke penger.

    Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde

    tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri

    Rettshjelp tuller?

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 12:44 PM





    To:

    Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>



    Hei,

    ok, det er nok ikke umulig at jeg gjør det da, for jeg blir tulla skikkelig mye med.
    Jeg skjønner ikke hvorfor UIO ga meg e-postadressen deres da, men jeg sendte en e-post til de og, hvor jeg spurte dem om det.

    Takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>

    Vi kan som sagt ikke følge opp saken din via e-post, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt via telefon eller oppmøte.

    Mvh

    Stian

    On Mon, 15 Feb 2010 12:35 +0000, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    ok, men UIO ga meg denne e-post adressen.

    Jeg har også en blogg, som har mange hundre lesere hver dag, så dette er nesten som presse.

    Jeg prøver å finne ut hvorfor jeg blir tullet med, og vil gjerne ha hva som skjer dokumentert, så jeg foretrekker skriftelig kommunikasjon.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>

    Som du vil se av adressen, er dette e-postadressen til daglig leder. Denne adressen er i utgangspunktet ment som en henvendelseskanal for presse og samarbeidspartnere. Dette fremgår også av vår nettside: http://jussbuss.no/mainmenu.php?ObjectId=72

    Beste hilsen
    
    Stian Bonnevie Arntzen
    Daglig leder Juss-Buss
    Arbinsgate 7, 0253 Oslo
    Tlf: 22 84 29 30
    Mob: 99 603 604

    Beste hilsen
    
    Stian Bonnevie Arntzen
    Daglig leder Juss-Buss
    Arbinsgate 7, 0253 Oslo
    Tlf: 22 84 29 30
    Mob: 99 603 604












  • Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 12:14 PM





    To:

    Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>



    Hei Ingeborg,

    hvorfor gir du meg e-post adressen deres, hvis de ikke tar imot henvendelser på e-post?
    Jeg stoler ikke på råd fra en person som surrer sånn.
    Kan du sende dette til sjefern din?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/2/15 Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>


    Hei!

    Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:

    Kontaktinformasjon daglig leder:

    Stian Bonnevie Arntzen

    Telefon: 22 84 29 30

    Epost: leder[a]jussbuss.no

    De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.

    Med vennlig hilsen


    Ingeborg Vibe

    Førstekonsulent

    Det juridiske fakultet

    Delarkivet

    Universitetet i Oslo

    On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:


    Hei,

    jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).

    Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.

    Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).

    Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.

    Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.

    Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.

    Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).

    Dette er ikke da ikke penger.

    Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 12:09 PM





    To:

    Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>



    Hei,

    hvorfor har dere e-post adresse da?
    Bare lurer.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>

    Hei Erik.

    Vi tar ikke imot henvendelser per e-post, men du kan nå oss på telefon 22 84 29 00, mandag 10-15 og torsdag 17-20, eller du kan møte opp innenfor samme tidsrom i våre lokaler i Arbins gate 7 i Oslo.

    Mvh

    Juss-Buss

    On Mon, 15 Feb 2010 12:03 +0000, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    jeg sender denne videre, etter råd fra UIO.

    Det er også flere ting som foregår, at jeg ikke får rettighetene mine, fra myndighetene, etter at jeg måtte flykte fra Norge, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av en slags gruppering, 'mafian', som jeg ikke visste hvem var.

    Og jeg har ingen i slekta, som jeg stoler på, så jeg er nesten avhengig av å få rettighetene mine, fra myndighetene, hvis jeg blir forfulgt av en slags mafia da.

    Så i den forbindelse så er det mye krøll overalt i Norge, virker det som, når jeg prøver å få rettighetene mine, så går det rett i dass, som det heter, siden ingen virker å bry seg om folks rettigheter lengre, heller ikke myndighetene.

    Derfor håper jeg at dere hos Jussbuss kan hjelpe meg med at jeg blir tullet med og ikke får rettighetene mine, over hele linja, i Oslo og Norge.

    Se videresendt e-post til UIO, for noen av problemene.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>

    Date: 2010/2/15

    Subject: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

    To: postmottak@jus.uio.no, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei!

    Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:

    Kontaktinformasjon daglig leder:

    Stian Bonnevie Arntzen

    Telefon: 22 84 29 30

    Epost: leder[a]jussbuss.no

    De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.

    Med vennlig hilsen

    Ingeborg Vibe

    Førstekonsulent

    Det juridiske fakultet

    Delarkivet

    Universitetet i Oslo

    On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:

    Hei,

    jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).

    Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.

    Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).

    Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.

    Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.

    Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.

    Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).

    Dette er ikke da ikke penger.

    Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Beste hilsen
    
    Stian Bonnevie Arntzen
    Daglig leder Juss-Buss
    Arbinsgate 7, 0253 Oslo
    Tlf: 22 84 29 30
    Mob: 99 603 604












  • Google Mail – Bod 168







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Bod 168





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 15, 2010 at 10:08 AM





    To:

    colosseum@cityselfstorage.com



    Hei,

    jeg bare lurte på om dere kunne forklare nøyaktig hvor tinga mine er nå.
    Jeg har leid bod 168 av dere siden september 2004, da jeg dro for å studere i England.

    Jeg har ikke brukt den boden etter det, men jeg har betalt leie, for tingene som jeg har der.

    Men så ble jeg arbeidsledig for en tid tilbake, så nå skylder jeg en del på leia hos dere.

    Det ligger mange ting der, av sentimental verdi for meg, som jeg ikke tok med, da jeg skulle studere i England.

    Og også utstyret mitt som heimevernssoldat, ligger der, for det er lov å ha i boder, ettersom jeg har skjønt, og dere har jo videooveråking og det hele, så jeg anså boden hos dere som sikker.

    Jeg har også antikviteter der, blant annet et sølvkrus fra 1720, (en gave fra danskekongen til en i slekta), som jeg fikk av min mormor, i 2004.
    Min mormor døde i sommer, så jeg venter en arv etter henne, som mine slektninger i Norge holder tilbake.

    Men hun eide manga andre antikiteter og malerie, siden hun var i en adelsfamilie, så det blir nok en god del penger, for min onkel og tante har fått mye forskudd på arv, og min mor døde i 1999.
    Jeg er arbeidsledig her i England, men har en grad i IT fra HiO, og mange års erfaring som butikksjef, så nå er jeg med i NITO's lederforum, blant annet, så jeg må vel sies å være en av eliten nå, så jeg regner med at jeg kan få en jobb, med lønn mellom 500.000 og en million i året.

    Det er bare det at arbeidsmarkedet er visst litt tregt for tiden, her i Liverpool.
    Og i Norge er jeg en flyktning, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', i Oslo, det var derfor jeg dro til England.

    Men flyktninger fra Norge, det er jo ikke daglig kost, her borte, så jeg har litt problemer med myndighetene her og.
    Men i mellomtiden, før jeg får ryddet opp i dette, så lurer jeg på hvordan det går med tingene mine, hos dere hos City Self Storage i Oslo, for noen av de tingene er ganske viktige for meg, av sentimental verdi da, og HV-tingene burde ingen andre enn meg røre, for det er militære ting.

    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • PS.

    Jeg traff en pen dame fra Polen, i 20-årene vel, i saunaen, på treningsstudioet, på Adelphi hotel, i dag.

    (Det er fellesbadstu da, ved svømmebassenget, så hun hadde bikini på seg ihvertfall).

    Hun er sammen med en britisk dverg faktisk.

    Men han var ikke i badstua, og jeg har sett det paret der mange ganger, for det er ikke så lett å unngå å legge merke til en dverg, (som jeg tror han er, ihvertfall), som alltid går med rød shorts, og er sammen med en pen, blond dame.

    Hun jobba innenfor myndighetene hun polske dama da, men ikke innenfor immigrasjon.

    Hun har visst bare et vikariat, som går ut i mars, så jeg lovte at jeg skulle si fra, hvis jeg fikk høre om noen kontorjobber som ble ledige.

    (Enda jeg er arbeidsledig selv, men jeg fortalte at jeg har søkt på jobb som Website Manager ved Liverpool Museums nå).

    Hun ble imponert, syntes jeg at jeg så på henne, når hun hørte at jeg hadde en grad i IT, fra Oslo University College, (HiO), og også har jobbet som butikksjef mm., i mange år, innenfor varehandelen, i Oslo.

    Men men.

    Det er et litt rart par, syntes jeg, siden hun dama er mye høyere enn han karen.

    Men men.

    Det er jo ikke min business.

    Jeg heiv på masse vann, på et sted man kan helle vann, i badstua, og da kom det mye damp.

    Det var fordi at det stenger tidlig der, på lørdager, og det var like før de stengte.

    De er der ganske ofte, jeg har sett dem der mange ganger før.

    Men han dvergen kom og nesten jagde meg fra basketbanen en gang, husker jeg.

    For en del måneder siden.

    Og da ble jeg litt sur, så jeg heiv en basketball over fra squashbanen.

    Det var kanskje litt dårlig gjort men.

    Men men, jeg ble litt irritert.

    Men han sa ikke noe.

    Men det var litt dumt gjort av meg da.

    Og så kræsja jeg nesten med hu dama da jeg skulle gå for å svømme, for hu kom seinere enn han karen da.

    Det er mulig at han ikke er dverg da, men bare veldig lav.

    Det skal jeg ikke si sikkert.

    Så jeg visste hvem hun var fra før da, men jeg kjente henne ikke igjen med en gang, i badstua.

    Men jeg får se, jeg får vel si hei hvis jeg møter dem igjen.

    Ihvertfall hvis hun er aleine, hun polske dama.

    Hvis han karen er med, da veit jeg ikke helt hva jeg skal si.

    Men jeg får vel nikke litt og si hei, kanskje.

    Vi får se.

    Så det er mye rart, det er helt sikkert.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg forklarte hun polske dama da, at jeg hadde jobba på vegne av Microsoft, i the Cunard Building.

    Men det visste hun ikke hvor var, husker jeg.

    Så sa jeg at det lå ved siden av Liver Building.

    Men hun visste ikke hvor Liver Building var heller.

    Og det husker jeg at jeg syntes var litt rart, for Liver Building er jo kjent for å være et av landemerkene her i byen.

    Og jeg tror det må være bortimot et halvt år siden jeg så hun her i byen første gang.

    For jeg har vel trent der i åtte måneder nå, tror jeg.

    Og det her var vel helt i begynnelsen, den episoden på basketbanen, da jeg så det litt spesielle paret vel, første gangen, på treningsstudioet.

    Men det kan være at dette ikke er fordi noe er galt.

    Men det kan være at det var pga. språkproblemer, eller noe.

    Det er mulig.

    At hun ikke skjønte hva jeg mente, da jeg spurte om hun visste hvor Liver Building lå.

    Så sånn var kanskje det.

    Hvem vet.

    Vi får se.



  • 02[21:49] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) Quit (Ping timeout: 483 seconds )
    03[21:50] * monkey sets mode: +l 31
    03[22:02] * Adeler (~Holger@76.73.16.26) has joined #london

    03[22:03] * monkey sets mode: +l 32
    03[22:03] * london1 (~qq@ip91350698.speed.planet.nl) has joined #london
    03[22:04] * monkey sets mode: +l 33

    03[22:05] * moholt_ (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #london
    03[22:06] * monkey sets mode: +l 34
    [22:07] <Adeler> I'm a refugee from Norway, after I overheard, that I was followed by the 'mafian', in Oslo, in 2003

    [22:08] <moholt_> No shit (!)
    [22:10] <Adeler> I don't get my rights. The government is just fucking me around
    [22:10] <moholt_> Adeler: It's just getting bored now.

    02[22:17] * M44_Germn (~a@88.128.80.183) Quit
    03[22:18] * monkey sets mode: +l 33
    01[22:28] <jc_away> adeler and moholt: you are just making fools of yourselves. stop harassing me, and leave me alone. go skiing or watch the olympics, or whatever you usually do

    03[22:30] * *!*Holger@76.73.16.26 is not in ignore list
    [22:32] <moholt_> ja_away: what the hell are you talking about? am i harassing you? Get real.

    01[22:33] <jc_away> get real? what are you doing on #london then. get real? the only reason you're on this channel is because you want to harass/follow me
    [22:35] <moholt_> I like it here, and i don't give a shit what you think. Don't bother me anymore.

    [22:35] <moholt_> I will put you on ignore if you don't stop whining. The world is not ALL about you.
    01[22:36] <jc_away> get real? you're a lying piss-ant, you have been banned from my channel #blablabla, and now you're here pretending not to know who i am. get real? you are just making up stuff, and you aren't sincere. get real? you are the last person in the world, who should talk about getting real

    [22:38] <moholt_> Don't bother me, i said.
    01[22:39] <jc_away> get real? it's you who's following me. get real? you are the most phoney person in the world. get real? you disgust me, you lying, pretending b*stard

    [22:39] <moholt_> Ignored.
    01[22:45] <jc_away> it's like i've read that muslims are allowed to. they are allowed to lie, if they are in a country where muslims haven't got control. then they are allowed to lie, without going to hell, as a war-'trick'. That's the way moholt_ is acting, he is being phoney and is lying, but he doesn't seem to have any bad consience about it, is this the muslim kind of lie, as a way of conducting war, to get eg. get control of norway. ruthlessly lie, without getting bad consience, since it's permited religiously? is this what's going on? (no intended offence to anyone)

    [22:47] <moholt_> Me too. I'm afraid.
    01[22:48] <jc_away> <moholt_> I will tell the muslims you are talking shit about them.
    01[22:48] <jc_away> now moholt_ sent me this message

    01[22:48] <jc_away> and he wrote that he 'ignored' me, above
    01[22:49] <jc_away> so that was just a lie
    [22:49] <moholt_> jc_away: you are a liar. i never posted that.

    01[22:49] <jc_away> ok, how did you see what i wrote then, haven't you put me on ignore?
    01[22:50] <jc_away> moholt_ is so lowly
    01[22:50] <jc_away> how can he live with himself lying this much and acting so lowly

    [22:50] <moholt_> jc_away: how did the complain to Telenor go? 🙂
    01[22:51] <jc_away> i didn't know we had these kind of lowlife-people in norway, where did they come from? how did they become like this?

    [22:54] <moholt_> what a whiner.
    01[22:54] <jc_away> yes, you are so low moholt_, yet you just go on, how can you live with yourself?
    [22:55] <moholt_> jc_away: tell me about the complain to Telenor?

    [22:55] <moholt_> what did they say?
    01[22:56] <jc_away> moholt_: you are just cruel, who are you working for, normal people aren't this cruel
    [22:56] <moholt_> im just curious

    [22:56] <moholt_> im head of chief in norway
    01[22:56] <jc_away> no, you're not, you just pretend that you are just curious. you are just lying and pretending, all the time
    03[22:57] * Adeler is now known as BaronAdel

    01[22:57] <jc_away> get real moholt_, noone want's to speak with you, you are the phoneyest person in the world
    03[22:57] * BaronAdel is now known as johncons
    [22:57] <johncons> Bullshit

    [22:58] <moholt_> jc_away: you are cruel.
    01[22:58] <jc_away> no, i'm just sincere
    [22:58] <johncons> You're something one will find under a rock, Erik
    01[22:58] <jc_away> you are cruel

    [22:58] <moholt_> why do you talk shit to me?
    [22:58] <johncons> You're a criminal
    [22:58] <moholt_> why do you do this?
    01[22:58] <jc_away> you are the people following me, remember

    [22:58] <moholt_> im hurt
    [22:58] <johncons> No
    [22:59] <johncons> You are lying, JC
    [22:59] <moholt_> i don't give a shit about you.
    [22:59] <johncons> You are following us around

    01[22:59] <jc_away> moholt_: piss off and leave me alone then, i'm not following you
    01[22:59] <jc_away> i'm following you londoners around
    [22:59] <johncons> No, you are followed by the 'mafia'

    [22:59] <moholt_> you are talking shit to me, makes me feel like crap. where is your heart?
    01[22:59] <jc_away> moholt_: you asked me to get real
    [23:00] <moholt_> you said i was phoney

    01[23:00] <jc_away> yes i did
    [23:00] <moholt_> i have feelings, you know

    01[23:00] <jc_away> the phoniest person in the world
    01[23:01] <jc_away> moholt_: but you asked me to get real, don't you know what that means?
    [23:01] <moholt_> i feel that you are trying to make a fool out of me, in front of everybody

    01[23:02] <jc_away> well, you asked for it
    [23:02] <johncons> You shouldn't do that, Erik
    [23:02] <moholt_> raise above me, in a way
    01[23:02] <jc_away> what do you expect, following me around

    [23:02] <johncons> You're crazy
    [23:02] <johncons> Why are you following us around?
    01[23:02] <jc_away> moholt_: and you complain that i'm whiping
    [23:02] <moholt_> i'm hurt. tell me sorry, please.

    [23:02] <johncons> ok. sorry
    01[23:03] <jc_away> moholt_: no i wont, please go kill yourself
    01[23:03] <jc_away> stop following me
    [23:03] <johncons> that's a threat!

    [23:03] <moholt_> thats a threat for real.
    06[23:03] * johncons skriver bloggpost om drapstrussel og online trakassering
    01[23:03] <jc_away> moholt_: if you think that's a treath then you are a moron

    01[23:04] <jc_away> sorry to say it
    [23:04] <moholt_> i feel that way
    [23:04] <moholt_> that you want to see me dead
    [23:04] <moholt_> it hurts, you know

    01[23:04] <jc_away> you are a lowest and phoniest moron in the world
    [23:05] <moholt_> you are cruel
    01[23:05] <jc_away> yes, i'd love to see you dead, then maybe i could be on irc, without being harassed, what do you expect?

    01[23:05] <jc_away> no i'm just sincere, you're cruel
    03[23:05] * dr_farhan (~handsum1@119.63.136.52) has joined #london
    03[23:05] * monkey sets mode: +l 34

    03[23:06] * svein (svein@d80.iso100.no) has joined #london
    [23:06] <moholt_> please, paste this on your site
    [23:06] <johncons> No way!

    03[23:06] * monkey sets mode: +l 35
    [23:07] <moholt_> that you want to see me dead. so the world can see how cruel you are.
    01[23:07] <jc_away> to want one's demons dead?
    02[23:07] * dr_farhan (~handsum1@119.63.136.52) Quit (Client Quit )

    [23:07] <moholt_> calling me a demon?
    [23:07] <svein> did … someone forget to take their meds … again?
    01[23:07] <jc_away> that's not cruel, that's just to be a normal guy

    [23:07] <moholt_> normal?
    01[23:07] <jc_away> 'plageånd'
    [23:07] <moholt_> you?
    03[23:08] * monkey sets mode: +l 34
    01[23:08] <jc_away> tormenting spirit

    01[23:08] <jc_away> you are my 'plageånd'/tormenting spirit
    [23:08] <moholt_> svein asked a question..
    01[23:08] <jc_away> one of them
    01[23:08] <jc_away> i'd love to see all of you my tormenting spririts dead

    [23:08] <johncons> Risperdal!
    [23:08] <johncons> you forgot your Risperdal, Erik
    [23:08] <svein> jc_away: Congratulations, you're using a definition of the world "normal" that up until now was previously unheard of. Thanks for redefining "normal" this way, it means there are far more superhumans in the world.

    01[23:08] <jc_away> maybe i could go on irc like a normal person
    [23:09] <svein> word, "normal"
    [23:09] <johncons> I've been in contact with the Merseyside Police, regarding that I've overheard that I've been followed by 'the mafia', in Norway, and that there have been problems, with people being the subject of organised harassment, and bullying/punishment, from managers, that the managers are trained to do, on Arvato Services Ltd's Microsoft Scandinavian Product Activation, in Liverpool.

    [23:09] <johncons> E-mail to the Queen.)
    [23:10] <moholt_> hehe
    01[23:10] <jc_away> i'm not saying that i'm going to kill you
    [23:10] <svein> johncons: And you've been in contact with Amnesty International, and the ECHR because the police had issues taking you seriously, if I'm not mistaken?

    [23:10] <moholt_> no, you just want to see me dead.
    [23:10] <svein> sorry, the other jc.
    01[23:10] <jc_away> but, i wouldn't mind, if all you my tormenting spirits had died right now

    01[23:10] <jc_away> i would have been happy
    [23:10] <moholt_> hehe
    [23:11] <moholt_> whatever makes YOU happy
    [23:11] <johncons> The Police have also been using phoney e-mail adresses, and have been harassing me, and sent me a letter, calling me 'Miss Erik Ribsskog'.

    01[23:11] <jc_away> i want nothing from you, other than to leave me alone
    [23:11] <svein> jc_away: Would you mind playing a little hypothetical play for a little while?
    01[23:11] <jc_away> i'm wondering how far i have to go, to get you, my tormenting spirits, off my back

    [23:12] <moholt_> jc_away: can you please poste this on your site?
    [23:12] <johncons> I've also sent a letter, to the King of Norway, King Harald, regarding the problems in the royal-family in Norway.

    [23:12] <svein> jc_away: suppose, just suppose, for a second that … You're not right, and there REALLY were noone following you until you started making a fool of yourself and painted a HUGE bullseye on your back. Just suppose that for a moment. Would that explain why some medical professionals asked you to take your pills?

    01[23:12] <jc_away> moholt_: stopp bugging me, and leave me alone
    [23:12] <johncons> Also, the King, looked at me, in a mean way, I think I have to say, when I stood gard, during the opening of the Parlament, in Oslo, in 1992.

    [23:13] <johncons> Hope this is alright, and thanks in advance for the help!

    01[23:14] <jc_away> i think these must be the police-mob in norway, or something
    01[23:14] <jc_away> even if i've never been a criminal, or anything like that
    01[23:14] <jc_away> something like that

    [23:14] <johncons> You are a criminal
    [23:15] <svein> jc_away: The ones trying to get you receive preofessional help for your illness?=
    01[23:15] <jc_away> police-officers shouldn't act like a mob

    [23:15] <johncons> why not?
    01[23:15] <jc_away> we have a justice-system in norway
    [23:15] <johncons> so what?
    [23:16] <svein> johncons: "criminally insane" isn't "criminal" per se, unless you count that not chlorinating it from the gene-pool is a crime against humanity.

    01[23:16] <jc_away> this kind of behaviour isn't written about in the norwegian constitution
    [23:16] <johncons> so what?
    03[23:16] * johncons is now known as NickEwans

    01[23:17] <jc_away> i don't really care who you are, i'm going to do as far as i have to, to get you off my back
    01[23:18] <jc_away> i'm in the norwegian home-defence and all, you know

    01[23:18] <jc_away> you should be carefull
    [23:18] <NickEwans> no, your're not any longer
    [23:18] <svein> NickEwans: It's safer that way. He … tried going into an oper-infested area complaining about "nick-theft" the other day. On EFNet. He even managed to survive not being /kill'ed for almost 9 hours afterwards.

    01[23:19] <jc_away> bbl
    [23:20] <NickEwans> me too
    [23:20] <moholt_> seek.
    03[23:20] * moholt_ (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #london






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen