johncons






  • Google Mail – Kristianne Lenes/Fwd: Sak nr: 15202125







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Kristianne Lenes/Fwd: Sak nr: 15202125





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Feb 10, 2010 at 12:17 PM





    To:

    international@lindorff.com



    Hei,

    det virker ikke som om du har fått e-posten min fra 21. januar, så jeg sender den tilbake.
    Du sier at dere vil innkreve gjelden i mitt 'hjemland'.
    Men jeg er en flyktning fra Norge, så mitt hjemland er Norge.

    Jeg er arbeidsledig i England, og har ingen penger.
    Jeg oppfordrer dere igjen til å ta dette med Larvik kommune, når jeg får gjeldsrådgiver der.
    Jeg har ingen penger, det ligger noen verdigjenstander i boden til City Self Storage, men det er ting av sentimental verdi, familie-sølvkrus fra 1710 osv., så de kan jeg ikke selge, og ikke får jeg tak i tingene heller, siden jeg ikke har noen penger.

    Jeg blir tulla med av politiet, må det vel være, og har overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian' i Oslo, hvem nå de er.
    Hvis dere later som at dere ikke ser hva jeg skriver, så kommer jeg til å ta dere til retten, hvis/når jeg får kontroll.

    Hvis du ikke svarer på denne e-posten, (som skjedde med den forrige e-posten jeg sendte, 21. januar), så kontakter jeg din overordnede hos Lindoff.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/1/21
    Subject: Re: Sak nr: 15202125
    To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

    Hei,

    jeg viser til brev fra dere, som jeg mottok i går.

    Jeg er fortsatt arbeidsledig i England, og jeg har en avtale med Larvik kommune, om at en gjeldsrådgiver, skal sette opp et budsjett i samarbeid med meg, om dette, når jeg får meg fast inntekt.

    Så jeg skjønner ikke hvorfor dere sender så mye korrespondanse, om gjelden til City Self Storage.
    For banklån osv., de har dere sluttet å sende korrespondanse om, de har dere godtatt å ta gjennom gjeldsrådgiver i Larvik kommune, hvor jeg har adresse nå, siden jeg jobbet på en gård drevet av min onkel Martin Ribsskog, i 2005, hvor jeg ble forsøkt drept, så jeg dro til England, hvor jeg er ennå.

    Det ligger forøvrig masse verdifulle antikviteter osv., i den lagerboden, fra City Selv Storage.
    Blant annet et sølv ølkrus, fra danskekongen, til Lauritz Gjedde Nyholm, (eventuelt L.C. Nyholm får jeg det til å bli, min tipptippoldefar), fra 1720, skriver min mormor i sitt testamente, som jeg fikk i bursdaggave, av min mormor, i 2004.

    Og ting fra Heimevernet osv., hvor jeg er med i.
    Så jeg vil jo ikke at noe skal skje med de tingene.
    Men, jeg synes jo det er litt rart, at renter og avgifter skal løpe på denne regningen, når alle andre kreditorer har slått seg til ro med det, at jeg skal få istand en tilbakebetalingsavtale.

    De tingene som ligger i den lagerboden, er nødvendgivis ikke så verdifulle, men det er ting av sentimental verdi, for meg, som jeg har fått av min mormor og mor osv.
    Og gamle brev fra damer her og der, og merker og medalje fra militæret osv.

    Og viktige papirer, som vitnemål og slikt og noe kunst, som min morfar lagde.
    Sånne ting som jeg ikke ville dra med meg, når jeg skulle studere i England da.
    Masse bøker som jeg har samlet selv, og etter min mor osv.

    Ting som jeg helst ikke vil miste, men som ikke er så utrolig verdifulle, men mer artige, vil jeg si.
    Så jeg ser helst at dette blir behandlet på vanlig måte, sammen med min andre gjeld, som venter på at gjeldsrådgiver i Larvik, skal gå inn, når jeg får meg jobb.

    Og at dere sletter disse ekstra renteutgiftene og avgiftene, som dere har plusset på denne regningen med, de siste månedene.
    For dere får ikke de pengene noe før de andre likevel, for jeg driver ikke med noe forskjellsbehandling.

    Så det kan dere bare glemme, at jeg lager noe ekstra system for den forholdsvis lille regningen der.
    Det har jeg heller ikke råd til, dessverre, for jeg lever på budsjett i England.

    Så dere får bare sette denne gjelden på hold, på samme måte som dere har gjort med banklån-gjeld jeg har hos dere.
    For jeg dro til Sunderland, og da, så tulla Lånekassa og HiO med meg, så jeg fikk ikke studielån, og da mista jeg kontrollen på banklånene.

    Og da hadde jeg ikke så god tid som nå, så jeg klarte ikke å få ringt fra Sunderland, hver måned, for det ble slitsomt i lengden, og forklare om dette med studielånet da.
    Men takk likevel for at dere minnet meg om dette, det er jo ikke 1/2 ennå, så at dere skal plusse på enda mer, på den regningen, det gjør bare at jeg får mindre lyst til å betale gjelden til dere.

    Sånt tull er nok ikke populært blant så mange, tror jeg.
    Så nå håper jeg at dere skjerper dere!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    2009/12/4 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>

    Viser til mail sendt tidligere i dag.

    Mailen inneholder en skrivefeil vedrørende bero, korrekt

    informasjon er følgende:

    Vi setter saken i bero frem til 01.02.2010.

    Vennligst kontakt oss innen denne datoen for forslag til

    løsning.

    med

    vennlig hilsen

    Lindorff

    Kundeservice

    lindorff-kundeservice@lindorff.com

    Tel:

    (+47) 31 27 90 00

    Fax:

    (+47) 31 27 93 01



    – 101517-






    PS.

    Noen sier i en kommentar at folk som er forfulgt av mafiaen også må betale regningene sine.

    Men, dette viser hvorfor politiet må si hvem ‘mafian’ er.

    Jeg vet jo ikke engang hvem de er, og kan ikke gå videre i livet mitt, på en vanlig måte, før jeg vet det.

    Dette viser hvor kynisk og idiotisk samfunnet i Norge er, mener jeg, med avstumpede folk og hemmeligholding, slik at en kompetent og evnerik og på alle måter bra person som meg, ikke engang kan ha et vanlig liv, og jeg kan heller ikke komme meg fram i det.

    Så Norge er som en dass, vil jeg si.

    Det må være en mafia som står bak og kontrollerer landet, og som følger janteloven, vil jeg si.

    Noe sånt.

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Assistant Manager







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Assistant Manager





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Feb 10, 2010 at 11:06 AM





    To:

    nicky.casey@dfguk.com



    Hi,

    I saw that you are searching for an Assisting Manager, and wanted to please apply for this job.
    I've been working as a manager, for ten years, in one of Scandinavia's biggest retail-companies, ICA.

    I've been studying IT and Management, on university-level, on NHI, (a private IT-university college), in Oslo.
    I've been going to Upper Secondary level business-school, in Norway, for three years, where I got Upper Secondary school-degress, in Office Administration, Marketing and IT, on schools that thought us to have a customer service-perspective, in our work.

    I most apply for IT-management jobs, but there aren't that many jobs like this, in Liverpool, so I also apply for some retail management-jobs.
    I attach my CV, and hope to hear back from you!

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog





    CV – Erik Ribsskog.rtf
    10K










  • Google Mail – Project Manager







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Project Manager





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Feb 10, 2010 at 9:06 AM





    To:

    tmudariki@williameconsortium.com



    Hi,

    I saw that you are searching for a Project Manager, and wanted to please apply for this position.
    I have a university-level degree in IT, from Oslo University College.
    I've been working for ten years in managent, in one of Norway's biggest companies, ICA.

    I've also been working with System Development, and have been developing accounting-programs for a Norwegian business, and I also have an upper secondary scool degree in IT, from a well known business school, in Norway, Gjerde, where much focus was put on co-operating with the customer-firm, throughout the development-process.

    I enclose my CV, and hope to hear back from you!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog





    CV – Erik Ribsskog.rtf
    10K




    PS.

    Jeg ser at noen skriver at de får jobb i Norge.

    Men det er forskjell på utdannelse og sånn da.

    Jeg er jo også egentlig en flyktning.

    Jeg synes dette virker som hat-kriminalitet.

    Hva er det jeg har gjort disse anonyme haterne lurer jeg på.

    Og hvem er de?

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog



  • Session Start: Wed Feb 10 07:16:51 2010
    Session Ident: #efnet.org
    03[07:16] * Now talking in #efnet.org
    03[07:16] * Topic is '2010 is dildos. '

    03[07:16] * Set by root66!root66@efnet.orgy on Wed Jan 13 20:37:07
    01[07:17] <john_cons> hi, if someone are using my nick, to pretend they are me, can i complain here or should i complain to the isp?

    01[07:18] <john_cons> (the call themselves JohnCons and john_cons, if i call myself jc_away, etc)
    01[07:18] <john_cons> (and pretend to be me, so this is not two people who have the same nick at all)

    [07:18] <notdexter> you should call the police about your nickname theft
    01[07:19] <john_cons> are you serious?
    [07:19] <@Randy> i stole notdexter's identity and all i got was this lousy tshirt.

    [07:19] <notdexter> I'm sure you can press charges
    01[07:19] <john_cons> really?
    01[07:19] <john_cons> i'm from norway doe
    [07:19] <notdexter> Randy: you got a shirt? I got a dicktowel

    01[07:19] <john_cons> the norwegian police never do anything at all
    [07:20] <@Randy> complain to the nobel committee, john_cons

    01[07:20] <john_cons> i didn't think people here were supposed to be harrasing
    [07:20] <@Randy> hahahahha
    [07:20] <@Randy> welcome to irc.
    01[07:21] <john_cons> dummest thing ive heard, ive been on irc for 14 years

    01[07:21] <john_cons> since 1997
    01[07:21] <john_cons> moron
    [07:21] <notdexter> yeah we're the moron
    [07:21] <notdexter> s
    [07:21] <@Randy> you're the one coming here with newby complaints

    01[07:21] <john_cons> ageed
    [07:21] <@Randy> moron
    [07:21] <notdexter> haha
    01[07:21] <john_cons> newby complaints?
    [07:21] <notdexter> we're not the ones seriously contemplating calling the police over someone using 'your' nickname

    [07:22] <@Randy> wah wah, someone used the name john, wah wah.
    01[07:22] <john_cons> you are obviously nerds who haven't got your feet on the ground
    [07:22] <notdexter> but uh, to be serious. nicknames aren't owned on efnet and there's nothing we can do about someone using 'your' nickname

    01[07:22] <john_cons> harassment is a crime
    01[07:22] <john_cons> they pretend to be me
    01[07:22] <john_cons> thats totally two different things
    [07:22] <@Randy> report it to the irc cops

    06[07:22] * notdexter calls the mircpolice
    01[07:22] <john_cons> irc cops?
    [07:22] <notdexter> operit
    03[07:22] * Wibla sets mode: +o notdexter
    [07:23] <@notdexter> , Richard M. Elias

    [07:23] <@notdexter> /
    [07:23] <@notdexter> .=====.
    [07:23] <@notdexter> – — | O |==- LOL! ACHTUNG
    [07:23] <@notdexter> — |___|<+________

    [07:23] <@notdexter> – — ___/ ___
    [07:23] <@notdexter> — / _ UCLA / _
    [07:23] <@notdexter> – – – || | | STEAMLOLLER || | |

    [07:23] <@notdexter> – — |'-0-.| |'-0-.|
    [07:23] <@notdexter> — | _| ||___________/| _| ||
    [07:23] <@notdexter> _____________/sp0's life sp0's___/P0'S LIFE SP0'S LIFE

    [07:23] <@Randy> yes
    [07:23] <@Randy> tell sp0
    [07:23] <@Randy> he will help you
    [07:23] <@notdexter> he's the irc police
    01[07:23] <john_cons> i undetstand it's been a takeover here

    01[07:23] <john_cons> some morons have had a takeover
    [07:23] <@notdexter> call 1-800-chanfix then
    [07:23] <@Randy> someone took over here?
    [07:23] <@Randy> notdexter, did you take over again?

    01[07:23] <john_cons> ok, i'll be back later, maybe the normal guys are back
    [07:23] <@notdexter> o'doyle rules.
    01[07:23] <john_cons> thank you very much for your help!

    Session Close: Wed Feb 10 07:24:05 2010












  • Google Mail – Problemer med indentitestyveri på irc







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problemer med indentitestyveri på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Feb 10, 2010 at 7:49 AM





    To:

    abuse@nextgentel.no



    Hei,

    en av deres kunder, later som at han er meg, på irc.
    Dette må gå under identitetstyveri, som er et stort problem i samfunnet.
    Jeg håper dere kan be deres abonnent slutte med dette, og gi en advarsel, for trakassering av folk på nettet.

    På forhånd takk for hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er loggen, fra #London, deres abonnent er merket med uthevet skrift. Jeg kaller meg john_cons på irc, men kalte meg jc_away, en kort stund, når jeg ikke satt foran pc-en, og brukte deres abonnent mitt nick, og skrev noe, som liksom skulle være skrevet av meg da, om 'mafian', for jeg har overhørt i Oslo, før jeg flyttet til England, at jeg var forfulgt av noe slags hemmelig 'mafian', som dem hadde der:


    Session Start: Tue Feb 09 18:31:38 2010
    Session Ident: #england
    02[18:31] * Disconnected
    02[18:37] * Attempting to rejoin channel #england
    03[18:37] * Rejoined channel #england

    03[18:37] * Topic is 'IT'S NOT LIKE THE OLD DAYS '
    03[18:37] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Sun Feb 07 21:27:52
    [18:42] <Ophiax> i just cant do it, i try to sleep early, but my body wont shut down

    [18:42] <Ophiax> but when i need to get up, then my body has the bright idea that "oh my, maybe i need to sleep after all!"
    02[18:48] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    03[18:52] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england
    03[19:05] * ReYza (~reyza_666@125.164.146.12) has joined #england

    [19:05] <ReYza> huy…….
    03[19:07] * ReYza is now known as Rea
    [19:07] <Rea> huy…

    03[19:20] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com) has joined #england
    02[19:35] * Rea (~reyza_666@125.164.146.12) Quit (Read error: Connection reset by peer )

    [20:01] <OiVey> ok, gotta go
    03[20:01] * dracls (drac@host240-10-130-83.adsl-symcentus.net) has joined #england

    03[20:05] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) has joined #england
    02[20:13] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    03[20:16] * dracls (drac@host240-10-130-83.adsl-symcentus.net) has left #england
    03[20:44] * club_gay (~ce_bispak@125.208.150.50) has joined #england

    03[20:51] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com) has joined #england
    02[21:02] * club_gay (~ce_bispak@125.208.150.50) Quit (Ping timeout: 480 seconds )

    03[21:24] * Tancredi (~chatzilla@BSN-61-57-34.dial-up.dsl.siol.net) has joined #england
    02[21:27] * Tancredi (~chatzilla@BSN-61-57-34.dial-up.dsl.siol.net) Quit (Quit: ChatZilla 0.9.85 [SeaMonkey 2.0.2/20100104163003] )

    03[21:41] * shockyboy (~shockyboy@78.133.63.132) has joined #england
    03[21:41] * shockyboy (~shockyboy@78.133.63.132) has left #england

    03[21:50] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[22:05] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[22:10] * laroz (~d_retalor@125.167.179.20) has joined #england

    03[22:10] * laroz (~d_retalor@125.167.179.20) has left #england

    02[23:10] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) Quit

    03[23:20] * Lewis sets mode: +o Lambie
    03[23:20] * Lambie changes topic to 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '
    [23:24] <@Lambie> oh man

    [23:25] <@Lambie> this election is not going to be pleasant at all
    03[23:38] * tidalwave (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[23:47] * tidalwave (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england

    03[23:54] * bojana_ba (~vesnakiro@77.28.222.31) has joined #england
    02[23:54] * bojana_ba (~vesnakiro@77.28.222.31) Quit (Client Quit )

    Session Time: Wed Feb 10 00:00:00 2010
    03[00:26] * redz (~redz@ti0163a340-0318.bb.online.no) has joined #england
    03[00:26] * redz (~redz@ti0163a340-0318.bb.online.no) has left #england

    03[00:26] * Keita (~cesaire@cpe-71-65-67-23.woh.res.rr.com) has joined #england
    03[00:27] * gIrL_Phan (~mymen_pea@222.124.3.10) has joined #england

    [00:50] <john_cons> Hello, everyone! I'm happy to tell you that I finally realized I'm not really being followed by the mafia. I will live a normal life from now on.
    02[00:50] * john_cons (~a@104.80-202-190.nextgentel.com) Quit (Happy life! )

    03[02:08] * lastpak (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    [02:11] <gIrL_Phan> hi…..
    03[02:25] * lastpak (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[02:37] * Rxj is now known as Omnasciou

    03[02:37] * Omnasciou is now known as fau
    02[02:44] * Keita (~cesaire@cpe-71-65-67-23.woh.res.rr.com) Quit (Quit: When you have them by the throat, their hearts and minds will follow )

    03[03:27] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has joined #england
    03[03:40] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has left #england

    03[04:14] * _JVC (~indri_19@125.160.36.116) has joined #england
    03[04:20] * JVC_M (~indri_19@125.160.36.24) has joined #england

    02[04:24] * _JVC (~indri_19@125.160.36.116) Quit (Read error: Operation timed out )
    02[04:33] * JVC_M (~indri_19@125.160.36.24) Quit (Ping timeout: 380 seconds )

    03[04:42] * fau (~Utopia@c-67-164-117-80.hsd1.ca.comcast.net) has left #england
    02[04:47] * gIrL_Phan (~mymen_pea@222.124.3.10) Quit

    03[04:51] * BaTMANpl (~podan@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[05:04] * BaTMANpl (~podan@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[05:29] * Judey (~Judey@pool-71-178-231-177.washdc.east.verizon.net) has joined #england

    03[06:23] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has joined #england
    02[06:26] * JohnCons (~jfhdssvl@157.247.251.212.customer.cdi.no) Quit (Ping timeout: 483 seconds )

    03[06:30] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has left #england
    03[06:32] * jc_away is now known as john_cons
    01[07:02] <john_cons> that wasn't me above, someone stole my nick while i was away

    01[07:02] <john_cons> im in the uk, i don't use nextgentel, that's a scandinavian company, i use bt
    03[07:05] * liam_ is now known as liam












  • Google Mail – Problemer med indentitestyveri på irc







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problemer med indentitestyveri på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Feb 10, 2010 at 7:40 AM





    To:

    abuse@cdi.no


    Cc:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    en av deres abonnenter later som at han er meg på irc.
    Dette må gå under 'identity-theft', som er kjent for å være et stort samfunnsproblem.
    Jeg håper dere kan be deres abonnent slutte med dette, og stoppe abonnentet hans, hvis han ikke slutter.

    Jeg har lagt til at mange som trakasserer meg på nettet har cdi-abonnement, forresten, virker det som.
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er loggen, (cdi-abonnenten er merket med uthevet skrift. john_cons er mitt nick, og vedkommende kaller seg JohnCons, for å trakassere/plage/e.l.):

    Session Start: Tue Feb 09 18:31:38 2010
    Session Ident: #england
    02[18:31] * Disconnected
    02[18:37] * Attempting to rejoin channel #england
    03[18:37] * Rejoined channel #england

    03[18:37] * Topic is 'IT'S NOT LIKE THE OLD DAYS '
    03[18:37] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Sun Feb 07 21:27:52
    [18:42] <Ophiax> i just cant do it, i try to sleep early, but my body wont shut down

    [18:42] <Ophiax> but when i need to get up, then my body has the bright idea that "oh my, maybe i need to sleep after all!"
    02[18:48] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    03[18:52] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england
    03[19:05] * ReYza (~reyza_666@125.164.146.12) has joined #england

    [19:05] <ReYza> huy…….
    03[19:07] * ReYza is now known as Rea
    [19:07] <Rea> huy…

    03[19:20] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com) has joined #england
    02[19:35] * Rea (~reyza_666@125.164.146.12) Quit (Read error: Connection reset by peer )

    [20:01] <OiVey> ok, gotta go
    03[20:01] * dracls (drac@host240-10-130-83.adsl-symcentus.net) has joined #england

    03[20:05] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) has joined #england
    02[20:13] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit

    03[20:16] * dracls (drac@host240-10-130-83.adsl-symcentus.net) has left #england
    03[20:44] * club_gay (~ce_bispak@125.208.150.50) has joined #england

    03[20:51] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com) has joined #england
    02[21:02] * club_gay (~ce_bispak@125.208.150.50) Quit (Ping timeout: 480 seconds )

    03[21:24] * Tancredi (~chatzilla@BSN-61-57-34.dial-up.dsl.siol.net) has joined #england
    02[21:27] * Tancredi (~chatzilla@BSN-61-57-34.dial-up.dsl.siol.net) Quit (Quit: ChatZilla 0.9.85 [SeaMonkey 2.0.2/20100104163003] )

    03[21:41] * shockyboy (~shockyboy@78.133.63.132) has joined #england
    03[21:41] * shockyboy (~shockyboy@78.133.63.132) has left #england

    03[21:50] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[22:05] * richyy (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[22:10] * laroz (~d_retalor@125.167.179.20) has joined #england

    03[22:10] * laroz (~d_retalor@125.167.179.20) has left #england

    02[23:10] * uk-guy (~dd_dd.com@ip91350698.speed.planet.nl) Quit

    03[23:20] * Lewis sets mode: +o Lambie
    03[23:20] * Lambie changes topic to 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '
    [23:24] <@Lambie> oh man

    [23:25] <@Lambie> this election is not going to be pleasant at all
    03[23:38] * tidalwave (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[23:47] * tidalwave (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england

    03[23:54] * bojana_ba (~vesnakiro@77.28.222.31) has joined #england
    02[23:54] * bojana_ba (~vesnakiro@77.28.222.31) Quit (Client Quit )

    Session Time: Wed Feb 10 00:00:00 2010
    03[00:26] * redz (~redz@ti0163a340-0318.bb.online.no) has joined #england
    03[00:26] * redz (~redz@ti0163a340-0318.bb.online.no) has left #england

    03[00:26] * Keita (~cesaire@cpe-71-65-67-23.woh.res.rr.com) has joined #england
    03[00:27] * gIrL_Phan (~mymen_pea@222.124.3.10) has joined #england

    [00:50] <john_cons> Hello, everyone! I'm happy to tell you that I finally realized I'm not really being followed by the mafia. I will live a normal life from now on.
    02[00:50] * john_cons (~a@104.80-202-190.nextgentel.com) Quit (Happy life! )

    03[02:08] * lastpak (unknown@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    [02:11] <gIrL_Phan> hi…..
    03[02:25] * lastpak (unknown@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[02:37] * Rxj is now known as Omnasciou

    03[02:37] * Omnasciou is now known as fau
    02[02:44] * Keita (~cesaire@cpe-71-65-67-23.woh.res.rr.com) Quit (Quit: When you have them by the throat, their hearts and minds will follow )

    03[03:27] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has joined #england
    03[03:40] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com) has left #england

    03[04:14] * _JVC (~indri_19@125.160.36.116) has joined #england
    03[04:20] * JVC_M (~indri_19@125.160.36.24) has joined #england

    02[04:24] * _JVC (~indri_19@125.160.36.116) Quit (Read error: Operation timed out )
    02[04:33] * JVC_M (~indri_19@125.160.36.24) Quit (Ping timeout: 380 seconds )

    03[04:42] * fau (~Utopia@c-67-164-117-80.hsd1.ca.comcast.net) has left #england
    02[04:47] * gIrL_Phan (~mymen_pea@222.124.3.10) Quit

    03[04:51] * BaTMANpl (~podan@2001:888:20d4:7::) has joined #england
    03[05:04] * BaTMANpl (~podan@2001:888:20d4:7::) has left #england
    03[05:29] * Judey (~Judey@pool-71-178-231-177.washdc.east.verizon.net) has joined #england

    03[06:23] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has joined #england
    02[06:26] * JohnCons (~jfhdssvl@157.247.251.212.customer.cdi.no) Quit (Ping timeout: 483 seconds )

    03[06:30] * cracked (cracked@cpe-238-108-31-26.nyc.res.rr.com) has left #england
    03[06:32] * jc_away is now known as john_cons
    01[07:02] <john_cons> that wasn't me above, someone stole my nick while i was away

    01[07:02] <john_cons> im in the uk, i don't use nextgentel, that's a scandinavian company, i use bt
    03[07:05] * liam_ is now known as liam








  • Session Start: Tue Feb 09 09:49:08 2010
    Session Ident: #drammen
    02[09:49] * Disconnected
    02[09:49] * Attempting to rejoin channel #drammen
    03[09:49] * Rejoined channel #drammen

    03[09:49] * Topic is '#DRAMMEN – Hva kan man skrive her tro? Her kan man skrive HEST – HEST '
    03[09:49] * Set by devslash!devslash@login.multihost.no on Fri Feb 05 11:33:46

    02[09:55] * john_cons (~vbeider@host86-145-102-97.range86-145.btcentralplus.com) Quit (Ping timeout: 480 seconds )
    03[10:23] * johncons is now known as john_cons

    [10:41] <@nakken> <3
    [11:28] <knikke> 😀
    [11:58] <sperify> er nå den gnomen tilbake
    [11:58] <@devslash> folkens 🙂
    [11:58] <@devslash> hvilken gnom?

    [11:59] <sperify> john_cons
    [12:05] <@devslash> ah
    [12:05] <@devslash> har han gjort noe ugang da?
    01[12:25] <john_cons> kjenner jeg deg eller sperify

    [12:25] <sperify> spammer ned kanaler med masse tullball
    01[12:26] <john_cons> jaja hvis du sier det er tullball så
    [12:27] <@devslash> aha
    01[12:28] <john_cons> det er vel et par år siden uansett det her men

    [12:29] <@devslash> jau, godt man blir voksen 😀 hehe
    01[12:29] <john_cons> at jeg reklamerte for et websted jeg hadde
    01[12:29] <john_cons> trodde ikke noen huska det

    [12:30] <@devslash> spamming setter seg hardere enn man tror
    01[12:30] <john_cons> jeg satt opp et websted siden jeg er forfulgt av noe 'mafian'
    01[12:30] <john_cons> ja det er sånn det er i verden når folk ikke ser forskjell på spam og noen som prøver å varsle

    01[12:30] <john_cons> da blir det sånn som det er i verden
    [12:31] <@devslash> da må man si det med ord istedet for å bare paste en adresse 🙂
    01[12:31] <john_cons> ja, jeg husker ikke nøyaktig hva som ble sagt for et par år siden

    01[12:31] <john_cons> men jeg diskuterte med noen her som sa at kommunisme var fint, husker jeg
    [12:31] <@devslash> ikke jeg heller – bryr meg igrunn lite om det også hehe
    01[12:31] <john_cons> men men

    01[12:31] <john_cons> ok
    01[12:32] <john_cons> siden jeg hadde et websted, som het kampen mot den siste sovjetstat
    01[12:32] <john_cons> så var det noen her som ble sure, for dem var så glad i kommunisme

    01[12:32] <john_cons> men jeg husker ikke hvem det var
    01[12:32] <john_cons> men men
    01[12:32] <john_cons> samme det
    01[12:33] <john_cons> jeg er fra berger ihvertfall, som jeg mener jeg har skrivd før, det er derfor jeg henger her

    01[12:33] <john_cons> selv om jeg ikke har bodd på berger siden 1989 vel
    01[12:33] <john_cons> men men
    01[12:35] <john_cons> så flytta jeg til oslo for å studere i 1989 da

    01[12:35] <john_cons> så bodde jeg der i ca. 15 år, til 2004, da flytta jeg til england, for jeg overhørte i oslo at jeg var forfulgt av noe 'mafian'
    01[12:35] <john_cons> hvem nå det er

    01[12:36] <john_cons> det vet ikke jeg, for jeg kan ikke huske at noen på berger prata om noe 'mafian'
    01[12:36] <john_cons> men men
    [12:36] <@devslash> who cares?

    [12:36] <@devslash> hehe
    01[12:36] <john_cons> politiet gjør ihvertfall ikke noe
    01[12:37] <john_cons> jeg har ringt kripos, og kontakta politiet i norge og england
    01[12:37] <john_cons> ingen vil si hvem dem er engang

    01[12:37] <john_cons> men men
    01[12:37] <john_cons> new world order
    01[12:37] <john_cons> eller noe
    01[12:39] <john_cons> nå har jeg ikke johncons.com lenger heller, jeg har bare johncons.org nå, men det domene fikk jeg i går, så det er ikke noe på det webstedet ennå

    01[12:39] <john_cons> så jeg skal ikke reklamere mer
    01[12:39] <john_cons> det var bare for et par år sida det
    01[12:39] <john_cons> jeg bruker google adwords nå
    01[12:39] <john_cons> lett å finne gratis 'vouchere'

    03[12:43] * john_cons is now known as jc_away
    [14:14] <@devslash> njam
    02[16:05] * sperify (~fake@120.79-161-116.customer.lyse.net) Quit (- nbs-irc 2.39 – www .nbs-irc .net – )

    03[16:44] * sperify (~fake@120.79-161-116.customer.lyse.net) has joined #drammen
    Session Close: Tue Feb 09 18:31:38 2010

    Session Start: Tue Feb 09 18:31:38 2010
    Session Ident: #drammen
    02[18:31] * Disconnected
    02[18:37] * Attempting to rejoin channel #drammen
    03[18:37] * Rejoined channel #drammen

    03[18:37] * Topic is '#DRAMMEN – Hva kan man skrive her tro? Her kan man skrive HEST – HEST '
    03[18:37] * Set by devslash!devslash@login.multihost.no on Fri Feb 05 11:33:46

    02[19:24] * @sn00kums (nakke@slashsnot.org) Quit (Ping timeout: 311 seconds )
    03[20:25] * sn00kums (nakke@slashsnot.org) has joined #drammen

    03[20:25] * inStant sets mode: +o sn00kums
    02[20:55] * aniraC (~bolla@cm-84.211.120.240.getinternet.no) Quit (Ping timeout: 264 seconds )

    03[20:59] * aniraC (~bolla@cm-84.211.120.240.getinternet.no) has joined #drammen
    02[22:32] * @sn00kums (nakke@slashsnot.org) Quit (Read error: Operation timed out )

    03[22:45] * sn00kums (nakke@slashsnot.org) has joined #drammen
    02[22:52] * sn00kums (nakke@slashsnot.org) Quit (Remote host closed the connection )

    03[22:56] * sn00kums (nakke@slashsnot.org) has joined #drammen
    03[22:56] * inStant sets mode: +o sn00kums
    Session Time: Wed Feb 10 00:00:00 2010

    02[00:02] * aniraC (~bolla@cm-84.211.120.240.getinternet.no) Quit (Ping timeout: 264 seconds )
    03[00:13] * aniraC (~bolla@cm-84.211.120.240.getinternet.no) has joined #drammen

    03[06:32] * jc_away is now known as john_cons
    01[06:33] <john_cons> jeg poster om det vi diskuterte i går på blogg forresten, så kanskje folk andre steder i landet skjønner også, at Berger-folk ikke skjønner hemmelige oslo-ting












  • Google Mail – E-mail address







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    E-mail address





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Feb 9, 2010 at 12:26 AM





    To:

    "McDonald, Ross (Group Customer Relations)" <Ross.McDonald@rbs.co.uk>



    Hi,

    thank you very much for your e-mail, here I've tried to summarise my complaints:

    Complaint 1:
    I was at Tesco, Liverpool One, right before Christmas, with an ink-cartridge, that didn't work.

    I had paid for it, with my Solo-card, that I have with your bank, RBS.
    And then Tesco, have a routine, that they put a refund back on to ones bank-account.
    But, the shop-workers, in the kiosk there, told me that they had to call RBS, for a code, to be allowed to transfer the around £7 back to my account.

    And I understood from the staff that this wasn't a normal procedure.
    So I was wondering what's going on here, why have RBS put restrictions like this, on to my bank-account?

    This sounds very strange to me, what's going on?
    Complaint 2:
    Your telephone-staff is sometimes inpolite, and mess people around, I've experienced.

    I think if you had a general enquiery e-mail address, on your website, (like I know is usual for companies to have, since I've been working as a company researcher, on behalf of Packaging Europe), then I think especially your foreign customers, like me, who is from Norway, would have appriciated not having to speak with your telephone-staff, since they are ubeliveably poor at customer-support, sometimes.

    To have a general enquiery e-mail address would also made it easier for your customers to keep track of the correspondence with your bank.
    Complaint 3:

    I called you telephone-support, today, and spoke with Mike there.
    As soon as I mentioned I was from Norway, he startet messing me around.
    I asked him for an e-mail address, and he pretended he tought I meant Tescos e-mail address.

    He pretended that he thought I called him, to get a refund from Tesco.

    In the end, I got so anoyed, that I asked him if he was stupid.

    Then he suddently understood what I was saying, and asked me if I was calling him a moron.

    I didn't want to be inpolite and disagree with him, so I agreed with him to be polite, and then he just hung up.
    But I've been working with answering calls in English, (and other languages), on behalf of Microsoft, so I could tell that he was deliberatly inpolite, from the way he pretended to not understand what I was saying, from the point in the call, when I explained I was from Norway.

    So this I found insulting, as a Norwegian citizen.
    I know that some Scottish soldiers once try to pass through Norway, with officer Sinclair, and was killed by some valley-people, when they were on the way to help the Swedes.

    (A well-known Norwegian woman named Pilar-Guri, was involved).
    But, in Norway, I don't think people threat Scotts badly, because of this, so I think it's a bit unfair, to be treated badly, by a Scottish customer-support, due to a war many hundred years ago.

    Complaint 4:
    I called back, after Mike hang up, and asked to speak with a manger, and was transfered to Nat West, your competitor.
    I think shows that you have 'mobsters' in your company.

    I think this is extreamly poor, and I think you should pay me a lot of money, to compensate, for the people working in your company, who are pretending to be very stupid, and who are acting very hostile towards non-Brits, especially Norwegians I suspect.

    Good luck with cleaning your company up!
    Sincerely,
    Erik Ribsskog

    On Mon, Feb 8, 2010 at 3:08 PM, McDonald, Ross (Group Customer Relations) <Ross.McDonald@rbs.co.uk> wrote:

    Hi

    If you email me the details of your complaint I will pass

    it on to the appropriate person.

    Thanks

    Ross McDonald
    Group Customer Relations
    1st Floor, Business House

    F

    Gogarburn
    Edinburgh
    Depot Code: 045

    Tel 0131 626 3605


    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 08 February 2010 14:15
    To: McDonald, Ross (Group

    Customer Relations)
    Subject: E-mail address

    Hi,

    I'm trying to get hold of an RBS general enquiery e-mail address.

    (Since I'm having problems with your telephone support, latest today

    with Mike, who just pretended to not understand what I was saying).

    Since I was at Tesco, to get a refund for a digital camera I bought

    there.

    I needed a confirmation-code, to get the founds transfered back to my

    account, and I understood that this wasn't the regular procedure.

    What is it with the account?

    Why is your company messing me around, they transfered me to Nat. West when

    I called for the second time.

    I'm not sure if I should write regards,

    Erik Ribsskog
    *** WARNING : This message originates from the Internet ***
    
    The Royal Bank of Scotland plc, Registered in Scotland No. 90312. Registered Office: 36 St Andrew Square, Edinburgh EH2 2YB
    
    Authorised and regulated by the Financial Services Authority.
    This e-mail message is confidential and for use by the addressee only. If the message is received by anyone other than the addressee, please return the message to the sender by replying to it and then delete the message from your computer. Internet e-mails are not necessarily secure. The Royal Bank of Scotland plc does not accept responsibility for changes made to this message after it was sent.
    Whilst all reasonable care has been taken to avoid the transmission of viruses, it is the responsibility of the recipient to ensure that the onward transmission, opening or use of this message and any attachments will not adversely affect its systems or data. No responsibility is accepted by The Royal Bank of Scotland plc in this regard and the recipient should carry out such virus and other checks as it considers appropriate.








  • 03[20:35] * blablabot sets mode: +b *!~harry2@ti0193a340-0188.bb.online.no
    03[20:35] * blablabot sets mode: +i
    05[20:35] -blablabot:#blablabla- Channel locked temporarily due to full ban list, sorry for any inconvenience this may cause 🙂

    03[20:36] * harry2 was kicked by john_cons (bannet fra før )
    Session Close: Mon Feb 08 20:36:44 2010






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen