Session Start: Tue Feb 09 09:49:08 2010
Session Ident: #drammen
02[09:49] * Disconnected
02[09:49] * Attempting to rejoin channel #drammen
03[09:49] * Rejoined channel #drammen
03[09:49] * Topic is '#DRAMMEN – Hva kan man skrive her tro? Her kan man skrive HEST – HEST '
03[10:23] * johncons is now known as john_cons
[10:41] <@nakken> <3
[11:28] <knikke> 😀
[11:58] <sperify> er nå den gnomen tilbake
[11:58] <@devslash> folkens 🙂
[11:58] <@devslash> hvilken gnom?
[11:59] <sperify> john_cons
[12:05] <@devslash> ah
[12:05] <@devslash> har han gjort noe ugang da?
01[12:25] <john_cons> kjenner jeg deg eller sperify
[12:25] <sperify> spammer ned kanaler med masse tullball
01[12:26] <john_cons> jaja hvis du sier det er tullball så
[12:27] <@devslash> aha
01[12:28] <john_cons> det er vel et par år siden uansett det her men
[12:29] <@devslash> jau, godt man blir voksen 😀 hehe
01[12:29] <john_cons> at jeg reklamerte for et websted jeg hadde
01[12:29] <john_cons> trodde ikke noen huska det
[12:30] <@devslash> spamming setter seg hardere enn man tror
01[12:30] <john_cons> jeg satt opp et websted siden jeg er forfulgt av noe 'mafian'
01[12:30] <john_cons> ja det er sånn det er i verden når folk ikke ser forskjell på spam og noen som prøver å varsle
01[12:30] <john_cons> da blir det sånn som det er i verden
[12:31] <@devslash> da må man si det med ord istedet for å bare paste en adresse 🙂
01[12:31] <john_cons> ja, jeg husker ikke nøyaktig hva som ble sagt for et par år siden
01[12:31] <john_cons> men jeg diskuterte med noen her som sa at kommunisme var fint, husker jeg
[12:31] <@devslash> ikke jeg heller – bryr meg igrunn lite om det også hehe
01[12:31] <john_cons> men men
01[12:31] <john_cons> ok
01[12:32] <john_cons> siden jeg hadde et websted, som het kampen mot den siste sovjetstat
01[12:32] <john_cons> så var det noen her som ble sure, for dem var så glad i kommunisme
01[12:32] <john_cons> men jeg husker ikke hvem det var
01[12:32] <john_cons> men men
01[12:32] <john_cons> samme det
01[12:33] <john_cons> jeg er fra berger ihvertfall, som jeg mener jeg har skrivd før, det er derfor jeg henger her
01[12:33] <john_cons> selv om jeg ikke har bodd på berger siden 1989 vel
01[12:33] <john_cons> men men
01[12:35] <john_cons> så flytta jeg til oslo for å studere i 1989 da
01[12:35] <john_cons> så bodde jeg der i ca. 15 år, til 2004, da flytta jeg til england, for jeg overhørte i oslo at jeg var forfulgt av noe 'mafian'
01[12:35] <john_cons> hvem nå det er
01[12:36] <john_cons> det vet ikke jeg, for jeg kan ikke huske at noen på berger prata om noe 'mafian'
01[12:36] <john_cons> men men
[12:36] <@devslash> who cares?
[12:36] <@devslash> hehe
01[12:36] <john_cons> politiet gjør ihvertfall ikke noe
01[12:37] <john_cons> jeg har ringt kripos, og kontakta politiet i norge og england
01[12:37] <john_cons> ingen vil si hvem dem er engang
01[12:37] <john_cons> men men
01[12:37] <john_cons> new world order
01[12:37] <john_cons> eller noe
01[12:39] <john_cons> nå har jeg ikke
johncons.com lenger heller, jeg har bare
johncons.org nå, men det domene fikk jeg i går, så det er ikke noe på det webstedet ennå
01[12:39] <john_cons> så jeg skal ikke reklamere mer
01[12:39] <john_cons> det var bare for et par år sida det
01[12:39] <john_cons> jeg bruker google adwords nå
01[12:39] <john_cons> lett å finne gratis 'vouchere'
03[12:43] * john_cons is now known as jc_away
[14:14] <@devslash> njam
Session Close: Tue Feb 09 18:31:38 2010
Session Start: Tue Feb 09 18:31:38 2010
Session Ident: #drammen
02[18:31] * Disconnected
02[18:37] * Attempting to rejoin channel #drammen
03[18:37] * Rejoined channel #drammen
03[18:37] * Topic is '#DRAMMEN – Hva kan man skrive her tro? Her kan man skrive HEST – HEST '
03[20:25] * inStant sets mode: +o sn00kums
03[22:56] * inStant sets mode: +o sn00kums
Session Time: Wed Feb 10 00:00:00 2010
03[06:32] * jc_away is now known as john_cons
01[06:33] <john_cons> jeg poster om det vi diskuterte i går på blogg forresten, så kanskje folk andre steder i landet skjønner også, at Berger-folk ikke skjønner hemmelige oslo-ting