![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tippoldebarn av Anker Heegaard er flyktning i England
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Dec 24, 2009 at 3:29 AM | |
|
To: chefredaktionen@pol.dk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tippoldebarn av Anker Heegaard er flyktning i England
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Dec 24, 2009 at 3:29 AM | |
|
To: chefredaktionen@pol.dk | ||
| ||
PS.
Jeg så også at noen i Hamar, ønska God Jul, gjennom Google.
Da ønsker jeg God Jul tilbake, og også God Jul til alle de andre leserne på johncons-blogg, som hjelper meg å ha en viss kontroll muligens, selv om jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’ og ikke får rettighetene mine fra myndighetene.
Så igjen tusen takk til alle leserne, og jeg skal prøve å få bloggen til å bli bedre, seinere, hvis jeg får bedre kontroll osv.
For jeg synes ikke det virker som at vanlige aviser skriver om alt som foregår, så det hadde kanskje trengtes å ha flere nettsteder, som skriver om ting mer som de er, noe som vel egentlig er pressens oppgave, men jeg tror det er en del som foregår i undergrunnen osv., som pressen ikke skriver om.
At de blir enige med politiet og de kriminelle om å holde enkelte ting og saker hemmelige.
Isåfall, hvis det er sånn, så er jo pressen som del av en mafia, vil jeg si.
Men vi får se hva som skjer.
Igjen takk til alle leserne ihvertfall!
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
chkd Thank you for your Contact Us email
|
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk> |
Wed, Dec 23, 2009 at 3:55 PM | |
|
To: eribsskog@gmail.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Kontigent
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 23, 2009 at 3:28 PM | |
|
To: epost@nito.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
FW: Restricted – Personal Data
|
DWP ICE gateway team <ICE@dwp.gsi.gov.uk> |
Wed, Dec 23, 2009 at 11:35 AM | |
|
To: eribsskog@gmail.com | ||
| ||
http://www.dagbladet.no/2009/12/22/nyheter/jul/julenissen/9640886/
PS.
Det var litt uvant å flytte til Vestmarka, fra Bergeråsen.
(Og fra faren vår der, Arne Mogan Olsen).
Men en morgen, så så jeg og søstra mi, som var små da.
Vi så at mora vår hadde satt masse små julenisser, til pynt, forskjellige steder i stua i første etasje.
Så da var det litt morsomt, med sånne små nisser overalt, med rød lue og lagd av noe kongler eller nøtter, eller noe sånt.
Ganske mange steder i stua, var det sånne.
Så det var litt morsomt.
Bare noe jeg kom på.
Jula 1973, må vel det her ha vært.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen