johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til oss!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 21:53
    Til: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    mange andre firmaer klarer å finne ip-adressen, til de som har bestilt.
    Så dette kjøper jeg ikke helt.
    Det virker også som at dere er stolte av at bestillings-systemet deres lett kan misbrukes.
    Det blir litt feil, (må jeg si).
    Så dette må jeg klage på.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 31. mai 2021 kl. 14:06 skrev servicetorget <servicetorget@nhf.no>:
    Hei!
    Vi skjønner det slik at noen meldte deg inn som medlem hos oss 1. mars uten at du ønsket eller visste om det. Deretter sendte vi ved en feil ut en e-post der også avsluttede medlemskap havnet på mottakerlisten. Dette beklager vi. Vi forstår godt at du opplever situasjonen ubehagelig og ønsker informasjon om hvordan saken har blitt håndtert av oss.
     
    Saken omhandler to forhold. For det første at du har blitt meldt inn hos oss uten å ønske det. For det andre at du ved en feil ble kontaktet som medlem etter at medlemskapet var stoppet.
     
    Til det første: Vi er en medlemsorganisasjon for alle som ønsker å være medlem hos oss og har valgt en lav terskel for å melde seg inn. Vi tar imot innmeldinger både via sms, e-post, telefon og et eget innmeldingsskjema på nett (https://nhf.no/meld-deg-inn/). Det eneste man trenger for å melde seg inn er navn og kontaktinformasjon. Innmeldingen av deg ble gjort via nettskjemaet lenket til over. Vi kan ikke spore hvem som har sendt det inn, men ser at det ble sendt 1. mars. Medlemskapet ble avsluttet straks du gjorde oss oppmerksom på feilen 2. mars.
     
    Til det andre: Etter at vi ble oppmerksomme på feilen vi hadde gjort, sendte vi en avviksmelding til Datatilsynet som beskrev feilen og hvilke grep vi ville gjøre for å hindre det samme i å skje igjen. Vi har gjort flere endringer i utsendelsesrutinene våre, for å sikre at ikke avsluttede medlemskap kommer med i fremtidige utsendelser. I tillegg har vi etablert en rutine for at vi sletter all kontaktinformasjon til personer som har blitt meldt inn uten at de selv ønsker det. Det betyr at dine personopplysninger er slettet. Vi har fått positiv tilbakemelding fra Datatilsynet angående de grepene vi har gjort, og mener at vi på denne måten sikrer personvernet langt bedre i vår kommunikasjon med omverden framover.
     
    Vi håper denne informasjonen var til hjelp og at du slipper å oppleve noe liknende igjen.
     
    Med ønske om en god dag!
     
    Vennlig hilsen
    Ann-Karin Pettersen
    Servicetorget
     
    Norges Handikapforbund
    Telefon: 24 10 24 00
     
     
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: 31. mai 2021 07:51
    Til: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til oss!
     
    Hei,
     
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
     
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
     
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
     
    ons. 3. mar. 2021 kl. 07:34 skrev servicetorget <servicetorget@nhf.no>:
    God morgen
     
    Vi avslutter selvsagt dette medlemskapet.
     
    Du kan se bort fra den eposten du fikk tidligere i dag
     
     
    Vennlig hilsen
    Ann-Karin
    Servicetorget
     
    Norges Handikapforbund
    Telefon: 24 10 24 00
     
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: 2. mars 2021 17:46
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: servicetorget <servicetorget@nhf.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Klage/Fwd: Velkommen til oss!
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: servicetorget <servicetorget@nhf.no>
    Date: tir. 2. mar. 2021 kl. 10:54
    Subject: Velkommen til oss!
    To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Hei Erik,
    Hjertelig velkommen som medlem i Norges Handikapforbund!
    Vedlagt finner du ditt medlemskort og faktura for 2021. Du er registrert i LKB Akershus.
    I denne lenken finner du mer informasjon om oss og våre medlemstilbud:  https://nhf.no/velkommen/ 
    Vi håper du vil trives hos oss; ikke nøl med å ta kontakt uansett hva det måtte være!
     
    Vennlig hilsen
    Servicetorget
    Cathrine Strøm
    Norges Handikapforbund
    Telefon: 24 10 24 00
  • umodne incel 4chan pirker

    https://desuarchive.org/_/search/text/johncons/

    PS.

    Her er mer om dette:

    incels 2

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter

  • mammaen til dagga

    https://eavis.h-a.no/titles/hamararbeiderblad/11793/publications/14510/pages/2

    PS.

    Det var sånn, (på HiO IU), husker jeg.

    At Dagga ikke pleide, å kjøpe alle bøkene.

    For hans mor, (som jobbet på bibliotek, fortalte han), ordna det sånn, at Dagga fikk låne disse bøkene, fra et aller annet bibliotek.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Foreldrene gifta seg visst i 1959, (fra DT/BB 19. februar 1959):

    gifta seg i 1959

    https://www.nb.no/items/c480cc62987a64dfbdad825ffbb28fcf?page=3&searchText=%22audhild%20eggum%22

    PS 3.

    Hvis jeg skulle tippe, så er dette, (fra venstre), søsteren til Dagga, nevøen til Dagga og moren til Dagga:

    eggum folk

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10206213191628452&set=a.1440303327300

    PS 4.

    Dagga sin far døde på 80-tallet, kan det virke som, (fra Tidens Krav 18. mars 1988):

    siden 80-tallet

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 04:19
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: bank@obos.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: OBOS-banken kundeservice <bank@obos.no>
    Date: man. 31. mai 2021 kl. 13:49
    Subject: SV: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
    Hei Erik,
     
    Takk for din henvendelse.
    Tror nok du har sendt denne til feil mottaker? Dette har ingenting med OBOS-banken å gjøre og du er heller ikke kunde i OBOS-banken.
     
    Ønsker deg en fin dag,
     
    Med vennlig hilsen
    Ailin Kvalvaag
    Senior kundebehandler, OBOS-banken
    Telefon: 22 86 58 00
     
    ——————- Opprinnelig melding ——————-
    Fra: eribsskog@gmail.com;
    Mottatt: Fri May 21 2021 19:55:10 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
    Til: PM Kundesenter <bank@obos.no>;
    Emne: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    Ny melding fra kontaktskjema (privat)!
    Navn Erik Ribsskog
    Telefon 91587593
    Email eribsskog@gmail.com
    Henvendelsen gjelder Andre spørsmål
    Melding Hei, prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller? Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner. Og det er visst styggdom, for karer, som meg. (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette. For noen år tilbake). Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla. Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare. Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt. Hvorfor lar nettbutikken en da bestille? Det virker rart, synes jeg. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene. Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger. (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998. Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker. Det var en slags liten ‘kaviar-tube’ med retinol, (et fransk merke vel). Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut. Og den varen har Vita nå slutta med. Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM). Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene. For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like. Så de parabenene er skumle, må jeg si. Så det må jeg klage på. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Skjerpings! Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 04:10
    Til: “medlem@naturvernforbundet.no” <medlem@naturvernforbundet.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    ok, men likevel så slipper noen mailer gjennom, kan det virke som, (sånn som den fra 26. februar).
    Det virker litt tafatt av dere, at dere ikke prøver å stoppe alle mailene.
    Så dette må jeg klage på.
    Og som sagt, så lurer jeg også på, hva navnet er, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
    Så om dere kan sende dette til en overordnet.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 31. mai 2021 kl. 11:31 skrev medlem@naturvernforbundet.no <medlem@naturvernforbundet.no>:
    Hei Erik,
    Vi har satt opp en sperre slik at systemet sender et varsel til oss dersom det skjer en innmelding på din adresse. Vi har mottatt en innmelding som vi har slettet så langt.
     
    Vennlig hilsen
    Haldis Tjeldflaat Helle
    Rådgiver, medlemsregisteret
    Naturvernforbundet
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: søndag 30. mai 2021 04:37
    Til: medlem@naturvernforbundet.no
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
     
    Hei,
     
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
     
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
     
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
     
    man. 1. mar. 2021 kl. 12:59 skrev medlem@naturvernforbundet.no <medlem@naturvernforbundet.no>:
    Hei Erik,
    Jeg har nå avsluttet medlemskapet, og du kan se bort i fra mottatt bekreftelse på innmelding. Vi er i kontakt med systemleverandør for å se om det er mulig å sperre innmeldinger fra ditt navn permanent.
     
    Vennlig hilsen
    Haldis Tjeldflaat Helle
    Rådgiver, medlemsregisteret
    Naturvernforbundet
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: lørdag 27. februar 2021 13:00
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: medlem@naturvernforbundet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <medlem@naturvernforbundet.no>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:18
    Subject: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog!
     Velkommen som medlem i Naturvernforbundet! Med din støtte kan vi fortsette det viktige arbeidet med lokalt natur- og miljøvern over hele landet.
     Din innmelding er nå registrert, og vi vil om kort tid sende deg et velkomstbrev i posten.
     Følg oss på www.facebook.com/naturvernforbundet for nyheter om natur og miljø.
     Takk for at du vil være med på laget!
     Miljøvennlig hilsen
     Naturvernforbundet
     medlem@naturvernforbundet.no
     www.naturvernforbundet.no
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:59
    Til: christina ellingsen <christina@whrc.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, styreleder@whrc.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
    Hei,
    som jeg skriver i den forrige mailen så har jeg ikke kontaktet dere.
    Du fabler om Adolf Hitler osv., men det blir da som noe babling, for meg, (må jeg si).
    Dere har helt klart falt av.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 31. mai 2021 kl. 11:26 skrev christina ellingsen <christina@whrc.no>:
    Hei der Erik!
    Dette er styreleder ved WHRC Norge!
    Vi mottar ganske ofte epost fra deg via vårt underskriftsskjema på våre nettsider. Disse epostene er ofte tidsstemplet midt på natta, og undertegnet med Adolf Hitler. Da Adolf Hitler både er død, og heller ikke spesielt kjent for å bry seg om menneskerettigheter, har vi vurdert disse epostene som spam. Verken du eller Adolf Hitler har derfor blitt satt opp som undertegnede på underskriftskampanjen vår, så du kan ta det helt med ro! 
    WHRC Norges underskriftskampanje har som mål å påminne individer og organisasjoner om at FNs konvensjon for eliminering av vold og diskriminering mot kvinner er utformet for å eliminere kjønnsbasert diskriminering, der definisjonen av kjønnsbasert eksplisitt referer til biologisk kjønn. 
    Siden mange politiske forslag i Norge og i verden omhandler å erstatte kjønnsbaserte rettigheter med rettigheter forbundet med kjønnsidentitet, som er en helt annen størrelse enn kjønn, inviterer vi individer og organisasjoner til å skrive under på vår erklæring om kvinners kjønnsbaserte rettigheter for å bekrefte at kjønnsbaserte rettigheter ivaretas der det oppstår konflikt mellom rettigheter forbundet med kjønnsidentitet og rettigheter forbundet med kjønn.
    Underskriftsskjemaet du har benyttet på vår nettside sender ut en automatisk epost for å takke de som står opp for kvinner og jenter. Men vi foretar en manuell vurdering av underskrifter som inneholder kommentarer, noe dine innsendinger som regel gjør. Basert på innholdet I disse kommentarene har det vært uaktuelt å inkludere deg i listen over undertegnede eller i nyhetsbrev. Så vidt jeg vet er denne epostadressen også merket som spam, så du burde heller ikke trenge å bekymre deg for flere automatiske takkebrev.
    Ønsker deg og resten av mottakerene en fin dag!
    Mvh Christina Ellingsen 
    WHRC Norge.
    On Mon, 31 May 2021, 07:46 Erik Ribsskog, <eribsskog@gmail.com> wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Women’s Human Rights Campaign Norge <styreleder@whrc.no>
    Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 04:09
    Subject: Takk for at du står opp for kvinners rettigheter!
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Takk for at du har skrevet under på Erklæringen om kvinners kjønnsbaserte rettigheter!
    Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!
    Se også hva kvinner skriver om på matriarken.no
    Mvh
    Christina Ellingsen
    WHRC Norge
    Denne e-posten ble sendt fra et kontaktskjema på Women’s Human Rights Campaign Norge (https://www.whrc.no)
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Svar fra Care.com NO 2021-05-28-21156426
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:50
    Til: “Care.com NO Member Care” <infono@care.com>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 31. mai 2021 kl. 10:25 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:
     
    Hei Erik
    Takk for din epost. Jeg sjekket det. Ingen konto opprettet med navnet eller e-postadressen din kan bli funnet i systemet.
    Jeg håper dette hjalp. Hvis du fortsatt har spørsmål, hjelper vi deg gjerne. Legg også merke til FAQs.
    Vennlig hilsen,
    Eeva
     
     
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    (Saksnummer:10656778) Re: (Saksnummer:10536943) Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd:Aktivering av ditt nyemobilabonnement hos OneCall
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. september 2021 kl. 03:43
    Til: telia-info@telia.se
    Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 31. mai 2021 kl. 10:24 skrev <telia-info@telia.se>:
    Hej!
    Tack för ditt mejl.
    Via den här mejladressen (telia-info@telia.se) svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Är din fråga opersonlig och av generell karaktär så återkommer vi så snart vi kan.
    För att få hjälp med just ditt ärende behöver du välja en annan kontaktväg. Du kan logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj “Ärenden” och knappen “Ställ en fråga”.
    Du kan naturligtvis också ringa oss på 90 200, öppettiderna är vardagar 8-19, lördagar 10-18. Vår chatt och övriga kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt.
    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Telia
  • På lørdag 7. august, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Når det gjelder gangveien forbi Nadderud Stadion, så er det noen noen hull i asfalten der, som gjør at man lett kan snuble, (i mørket):

    IMG_20210807_222847

    PS 2.

    Da er det ghetto, (må man vel si), hvis folk parkerer syklene sine inni butikken, (som her på Extra Bekkestua):

    IMG_20210807_224101

    PS 3.

    De som drikker Arctic Beer er vel ikke de samme som går på Pride, (hvis jeg skulle tippe), så her bommer muligens Mack bryggeri litt, (med markedsføringen sin), må man vel si:

    IMG_20210807_224618

    PS 4.

    Arctic forbinder jo folk, med tøft/barskt klima, osv.

    Så litt rart, hvis det ølet, liksom er et jente-øl.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Det er vel dette Mack-ølet, som burde hatt Pride-farger på seg:

    dette er vel jenteølet deres

    https://www.mack.no/produkter/mack-tropical-ipa

    PS 6.

    Her var de utsolgt, for en vare, på nederste hylle:

    IMG_20210807_224854

    PS 7.

    Extra var også utsolgt for Coop-krone is, (disse var på tilbud til 17.90 for en seks-pakning i hele sommer), med sjokolade, (de hadde kun jordbær-smak igjen i disken):

    IMG_20210807_224955

    PS 8.

    Extra-medarbeiderne er visst ikke så flinke til å plukke opp smågodt, (og kvitteringer osv.), fra gulvet:

    IMG_20210807_225017

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen