-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>SV: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. juli 2021 kl. 09:32Til: Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>Kopi: postmottak@mil.no, post@ombudsmann.noHei,nei jeg så i nettavisene i går, at det hadde vært noe problem med internett osv., (og at mange store nettsteder hadde problemer).Men dere kan kanskje prøve igjen nå, så kanskje det virker nå.(For å fleipe litt).Jeg synes ihvertfall at dere burde slutte å sende meg rundt som en kasteball.Skjerpings!Erik Ribsskogfre. 7. mai 2021 kl. 11:37 skrev Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>:Beklager, men det virker ikke, det kommer ikke fram.Vennlig hilsenForsvarets personell- og vernepliktssenter (FPVS)forsvaret.noTelefon: 915 03 003Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 07. mai 2021 11:32Til:Emne: Re: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmann [FPVS411075]Hei,nå har jeg gått på handel og kontor i sin tid.Og det tror jeg er deres jobb, å sende dette videre.Dessuten sa han Lydersen at det var til dere dette skulle.Erik RibsskogPS.Her er mer om dette, (fra Facebook):‘Tillitsvalgtordningen i ForsvaretStatlig organisasjonto. 09:09Tillitsvalgtordningen i Forsvaret svarer på et innlegg du har publisert på siden deres. Se innlegg.Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I går kl. 09:09Hei Erik,Det er ikke så lett å finne navn på tillitsvalgte så langt tilbake i tid. Men jeg kan gjerne se på saken om du ønsker det?MvhAnette Hyldmo, landstillitsvalgtto. 11:24Tillitsvalgtordningen i Forsvaret svarer på et innlegg du har publisert på siden deres. Se innlegg.Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I går kl. 11:24Hei Erik,Det er vanskelig å få tak i tillitsvalgte så langt tilbake i tid, men jeg kan se på saken din om du ønsker det?MvhAnette Hyldmo, landstillitsvalgtto. 23:20Du sendte I går kl. 23:20Hei,ja landstillitsvalgt er kanskje bedre enn hovedtillitsvalgt igjen.Det hadde vært bra hvis dere kunne sett på det, og funnet en brukbar løsning.Det er vel ingen som liker å krige mot Forsvaret liksom.Men jeg tror at Forsvaret tjener på det, (i det lange løp), hvis de behandler folk på en real måte.Det var jo ikke sånn at jeg ville i militæret heller, men det var snakk om verneplikt, som de fleste måtte igjen, på den tida.Jeg har prøvd å forklare om denne frostskade-saken i en perm-link.Og den nettsiden linket jeg til, i min Facebook-post, på siden deres.Men det innlegget er visst borte nå.Så jeg kan prøve å linke til den saken igjen, (på nettstedet mitt).Jeg trodde kanskje at dere hadde noe slags arkiv, hvor dere oppbevarte navnene, på de tillits-folka, som har vært i Forsvaret, i årenes løp.Takk for svar!Mvh.Erik RibsskogPS.Her er en link til den nevnte frostskade-saken:https://johncons.net/frostskadesak.html10:04Tillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I dag kl. 10:04Hei Erik,Vi har tatt en titt på saken, men har dessverre ikke kunne finne arkiver på tillitsvalgte så langt tilbake i tid.Vi tror det beste for deg ville være å kontakte Forsvarets Personell og Vernepliktsservice. De håndterer slike saker og har kanskje arkiver på vernepliktige. Du kan nå de på nummeret: 915 03 003.Ønsker deg en god helg!Med vennlig hilsen,Ola Lydersen, Vernepliktsrådet11:04Du sendte I dag kl. 11:04Hei,jeg har nå sendt en mail til Forsvaret om dette.Så får vi se om de finner ut noe.Men jeg syntes din kollega Anette sa, at hu skulle se på sjølve saken.Så man kan kanskje lure på litt hva dere driver med der.Erik RibsskogTillitsvalgtordningen i Forsvaret sendt I dag kl. 11:26Hei igjen,Vi har sett på saken og det går ikke innenfor vårt ansvarsområde. Saker som dreier seg om erstatning for skader påført i tjeneste er opp til Forsvaret å avgjøre.Mvh,Ola Tollnes Lydersen, VernepliktsrådetDu sendte I dag kl. 11:30Hei,da skjønner jeg ikke hvorfor hu Anette sa dere skulle se på saken.Min tidligere nevnte kamerat Magne Winnem ville at soldatene skulle få billigere øl, når han var hoved-tillitsvalgt, så jeg skjønner at dere bare er opptatt av sånne russe-greier.Det virker også litt som at dere er et russe-styre når dere svarer to ganger (som hu Anette gjorde), og bare bytter saksbehandlere osv.Erik Ribsskog’.fre. 7. mai 2021 kl. 11:12 skrev Forsvaret <fpvs.kontakt@mil.no>:HeiKan du sende dette til: postmottak@mil.noVennlig hilsenForsvarets personell- og vernepliktssenter (FPVS)forsvaret.noTelefon: 915 03 003Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 07. mai 2021 10:56Til:Emne: Kontakt-informasjon for troppens tillitsmannHei,jeg har vært i kontakt med Tillitsvalgtordningen i Forsvaret, (Ola Lydersen blant annet).Og de sier at de ikke har arkiver over hvem som var min tillitsmann under førstegangstjenesten.(Jeg har en gammel frostskade-sak, (jeg fikk frostskade på vinterøvelsen), som jeg lurte på om troppens tillitsmann kunne hjelpe meg med.For jeg har tidligere kontaktet Forsvaret, Forsvarets Ombudsmann og veteran-organisasjoner uten å komme noen vei).Ola Lydersen mente at dere hadde oversikt over hvem troppens tillitsmann var.Jeg husker at han het Bakke (eller Bache), og at han var fra Lillehammer-traktene.Men hva fornavet var, det husker jeg ikke.Så da er det ikke så lett å finne han.Så om dere har noe kontakt-informasjon for han.(10 Torp var den første tillitsmannen, (han fikk sparken som tillitsmann for å ha tulla med vaktlistene), og han svarer ikke på Facebook).Hvis dere har kontakt-informasjon for hovedtillitsvalgt, så er det også bra.Jeg var i infanteriet under førstegangstjenesten.Jeg var i tropp 1, i geværkompaniet, på Terningmoen, (IR 5).Og jeg var juli 1992-kontingent.På forhånd takk for hjelp!Mvh.Erik Ribsskog
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Klage/Fwd: Harman Customer Support: Case # 08016145 [ f ] [ ref:_00Di0fiJD._5001Y1Ypmh1:ref ]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. juli 2021 kl. 09:17Til: Harman Customer Support <customer.support@harman.com>Kopi: “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hi,you seem a bit confused here, (regarding what has been going on).If you could please escalate this to a superior.(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.And I want to know how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).Erik RibsskogPS.I also don’t like your tone there.You say I don’t understand Swedish, is that it?That’s a bit inpolite, I think.This I have to complain about.Please escalate this to a superior.tor. 6. mai 2021 kl. 12:16 skrev Harman Customer Support <customer.support@harman.com>:Dear Erik Løvenbalk Ribsskog,Thank you for your getting back to us.I will proceed in English in the hopes that it will be easier for you.From what you describe it seems someone gained access to your email without your permission.We were only receiving the information sent from you address.We recommend that you contact your local police authorities who will be able to assist you further.We wish you a swift resolution.Have a nice day!Should you need further support, please reply to this message directly. If you wish to call us instead, you can quote this reference number so we can locate your details quicker: 08016145.Kind regards,ÅsaCustomer Support EMEAHarman Lifestyle Divisionref:_00Di0fiJD._5001Y1Ypmh1:ref
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. juli 2021 kl. 08:55Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>, firmapost@nkom.no, lars.ryen.mill@chilimobil.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Chilimobil kundeservice <kundeservice@chilimobil.no>Date: tor. 22. jul. 2021 kl. 09:29Subject: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseTo: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Chilimobil logoTakk for at du velger oss, Erik Løvenbalk!SIM-kortBestillingsbekreftelseErik Løvenbalk RibsskogChili Kontant 0,-/mnd915 87 593SIM-kortet sende til:Erik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg), BekkestuaAlle bestillinger gjort før klokken 13:45 i hverdager sendes samme dag. Posten bruker vanligvis mellom 2-4 arbeidsdager for å levere SIM-kort til deg.Bytte mobilselskap ikonChilimobil ordner flytting fra tidligere mobilselskapFor deg som skal beholde ditt nummer. Du trenger ikke ringe ditt gamle mobilselskap. Chilimobil ordner oppsigelse av ditt gamle abonnement og flytting av mobilnummeret ditt.Ditt gamle abonnement sies opp samtidig som ditt nye SIM-kort fra Chilimobil blir aktivert. Dette skjer automatisk og det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Du får en SMS fra oss i det SIM-kortet ditt sendes ut. I denne SMS-en står det når ditt nye Chilimobil SIM-kort blir aktivert.Fyll på kontantkort ikonFyll på kontantkortDu fyller enkelt på ditt kontantkort på nettsiden vår her: Fyll på kontantkortDu kan også fylle på via appen vår MinChili:MinChili-appen ikonMinChili-appen.Last den ned gratis idag.Last ned MinChili-appen fra App StoreLast ned MinChili-appen fra Google PlayMinChili-appen på iPhoneGenerelle vilkår for kjøp av abonnement, kontantkort, mobilt bredbånd og tilleggstjenester fra Chilimobil finner du herKundeserviceTlf: 915 02 445E-post: kundeservice@chilimobil.noFacebookChilimobil AS, St. Jacobsplass 9, 5008 Bergen
-
https://www.nb.no/items/f3c1bc4ea59e2019a4a6d941e07cb87b?page=29&searchText=%22helene%20nyholm%22~1PS.
Som jeg har blogget om tidligere.
Så jeg har også sitti et par vakter, inni den kassaleder/kundeservice-bua.
Og det var fordi at Carmen slutta på dagen, (en gang våren 1992 vel), av en eller annen grunn.
Og Helene hadde slutta noen måneder før, (for å begynne å jobbe for sin tidligere sjef Paulsen, som da drev Rema Furuset).
Så jeg kan kanskje kalles Coop/OBS-leder, (i tillegg til Rimi-leder, som jeg var, i ti år, fra 1994 til 2004).
Siden at jeg også ble brukt som pause-avløser, og jeg pleide også å ta oppgjør, (den siste tida, på OBS).
Og noen av kassadamene, de så på meg som en leder etterhvert, (virka det som).
De skulle alltid låne penger av min kasse, hvis de ikke kunne gi igjen, på en tusenlapp.
Og vi hadde ikke noen rutiner, for sånne situasjoner.
(I Rimi så skreiv vi da en lapp.
Som vi la i kassa.
For å si det sånn).Så et par tusenlapper forsvant, på denne måten, (midt i den mest hektiske perioden, av min studietid, på NHI).
(Sånn som jeg husker det).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Matland hadde svarte college-gensere, (som uniformer).
Og vi måtte kjøpe olabukser selv.
Men når Matland ble til OBS Triaden, i november/desember 1990.
Så fikk vi nye uniformer, (som man kan se på bildet overfor).
Blå blazere og hvite skjorter, (og vel også blå bukser).
Menna skulle ha slips.
Og Helene klikka, da hu så de sløyfene, som kvinnfolka skulle ha på seg.
Så de/Helene bestilte noen nye sløyfer, (de på bildet), som var mye mindre, enn de første som var bestilt, (og som kanskje fikk kvinnfolka til å se litt ut som noen pakker, som man skulle knyte opp, eller noe lignende).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Jeg jobba der heltid, (jeg fikk et seks-måneders vikariat), fra høsten 1990 til våren 1991.
Og så jobba jeg tilnærmet heltid, (jeg jobba mye kvelds/helge-vakter), fram til at jeg skulle ta andre-året på NHI, (førsteåret tok jeg studieåret 1989/90), høsten 1991.
Og så jobba jeg tre dager i uka, (tirsdag og fredag i kassa, (etter NHI-forelesninger), og hele lørdag i ferskvareavdelingen), ved siden av studiene.
Og noen Tone Westbye, kan ikke jeg huske derfra.
Så hvem det egentlig er.
Hm.
Jeg husker ei Tove, (som lærte meg opp i kassa der, høsten 1990).
Og jeg husker kassaleder Annie, (som jobba heltid).Og kassaleder Liss, (som jobba ved siden av studier vel).
Og vi fikk også en ny kassaleder, fra OBS Lillestrøm etterhvert.
(Og vi fikk også noen røde kjeledresser, som uniformer, da de tok over).
Men det var vel etter at Carmen og Helene slutta.
(For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Det kan ha vært, at Tone Westby, var hu kontordama, som tok over for Klara, (mer eller mindre).
(Klara, (som hadde jobbintervjuet med meg), slutta også, mens jeg jobba der).
Men at Carmen også het Westbye/Westby.
Det høres litt rart ut, (må jeg si).
Hu var jo mørkhudet.
Hu var vel fra Filippinene eller Thailand.
Eller Vietnam, (som mange av de andre der, (blant annet heltids-frukt-folka og plakat-tegnerne)).
(Noe sånt).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Jeg har ikke funnet noe om Carmen på nettet før.
Carmen begynte visst, på Rema Furuset, (som Helene Nyholm og Rolf Løvdahl osv.).
Men jeg så aldri Carmen der.
(Jeg handla litt på Rema Furuset, på den tida, som jeg var ferdig med førstegangstjenesten, (siden at min yngre halvbror Axel, (var det vel), fortalte meg om en snarvei, som gikk mellom Furuset og Ellingsrudåsen).
Nemlig sommeren 1993.
Og da satt ofte Helene i kassa, (og Rolf var på gølvet).
Men Carmen kan jeg ikke huske å ha sett der.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Helene, (som var fra Finland, og snakka svensk på jobb).
Hu var sammen med en kar fra Abildsø, (som hu traff mens hu satt i kassa på OBS).
Men Carmen, hu var jo for det første farget, (og fremmedkulturell).Og for det andre, så hadde Carmen også flere småunger, (som hu noen ganger tok med seg på jobb, når det var varetelling osv.).(Sånn som jeg husker det).
Så Carmen var enda mer etablert/satt enn Helene.
(For å si det sånn).
Så det var kanskje en av grunnene til, at jeg ble best kjent med Helene, av mine sjefer der, (på OBS).
(Helene inviterte meg blant annet til sitt store 30 års-party, (i et selskapslokale), på Grorud, (i 1991), husker jeg.
Hvor hennes mor, (som muligens kan ha vært tater/sigøyner eller noe lignende), gikk litt berserk på dansegulvet, og viste fram trusa si, til Gud og hvermann.
Sånn som jeg husker det.
Det var vel sånn, at mora til Helene, hele tida dreiv og løfta opp skjørtet sitt foran, mens hu dansa.
Som om hu hadde jobba som sparkepike, på Moulin Rouge, på sine yngre dager.
Noe sånt
Og ‘Dverge-Lene’, (som både jobba og bodde sammen med Knut A. G. Hauge), sa at det var synd på Helene, (siden at mora hennes var så horete, og mer eller mindre ødela festen/bursdagen).
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Jeg lurer på om hu Tone Westbye kan ha vært hu veldig naturlige, (som begynte der våren 1991).
(Hu kassadama som hadde seg med han Nille-sønnen, på julebordet, (på Rasta Grendehus), i 1991).
Hm.
Men hu var visst tobarnsmor, på den tida, ifølge ‘Bokhylla’.
Men jeg ble ikke så kjent med hu naturlige.
(Som var venninne med ei annen OBS-kassadame-brunette fra Lindeberg/Trosterud.
Så vi pleide noen ganger å ta samme buss hjem fra jobb, (vi tre).
Og en gang, (på bussen), så inviterte disse to brunettene meg på fest/party, (muligens bare for oss tre), på Lindeberg/Trosterud.
(Seinere samme kveld.
Dette var vel en lørdag).
Men jeg gadd ikke, fordi jeg syntes at hu naturlige var for naturlig.
Og hu fra Lindeberg/Haugerud hadde kviser, osv.
For å si det sånn.
Og jeg hadde allerede rota med ei brunette-kassadame der, (Beate), på et julebord, (i 1990).
Så jeg syntes kanskje at det holdt.
For da ble det litt rart, å jobbe sammen med hu Beate etterpå, (og avløse pause for henne osv.), husker jeg.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Hu Tone Westbye/Westby.
Det kan forresten ha vært, ei fra Manpower.
For de ringte noen ganger Manpower, (fra OBS), hvis det var for få folk på jobb, på grunn av sykdom, (eller lignende).
Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 9.
Som man ser i artikkelen overfor.
Så fokuserer kunden på, at de som satt i kassa, for det meste var damer.
Og det var jeg litt var for, når jeg jobba der.
Så hver gang de trengte noen, til å jobbe, på gølvet.
Så meldte jeg meg frivillig til det, (husker jeg).
Og også når det gjaldt jobbing, for ferskvareavdelingen, og spesialvareavdelingen, (og deres sommer-butikk, hvor de solgte dekk og hagemøbler, osv.).
Og det var også sånn, at jeg hele tida, spratt opp fra kassa, for å rydde handlevogner, etter kundene.
For å liksom være litt aktiv, (og karslig), selv om jeg satt i kassa.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
-
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/k3y4qX/liverpool-stroeket-fra-unescos-verdensarvlistePS.
Det er mer drama rundt Everton:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2021 kl. 14:39Til: Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.Så dette kjøper jeg ikke helt.Dette må jeg klage på.Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogtor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:Hei Erik,Takk for din mailDet er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.Ønsker deg en fin dag.Vennlig hilsen,Camilla JCoolshop Kundeservice[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK][From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com][Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com][Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org][Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogsøn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:Hei ErikTakk for din mailJeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre – den gik dog ikke igennem.Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere – alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette.Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/Vennlig hilsen,NanaCoolshop Kundeservice[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK][From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com][Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no][Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org][Subject] Klage/Fwd: Velkommen til CoolshopHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47Subject: Velkommen til CoolshopTo: <eribsskog@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk RibsskogVi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.Din e-post: eribsskog@gmail.comFør du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.For mer informasjonLogg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.Med vennlig hilsenCoolshopTrenger du hjelp?Besøk vår kundeservicePrisgarantiGratis fraktTjen rabattpoints
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Ticket#371650562] Din melding er mottatt av TelioErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2021 kl. 14:28Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>Date: tor. 6. mai 2021 kl. 09:10Subject: [Ticket#371650562] Din melding er mottatt av TelioTo: <eribsskog@gmail.com>Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.For information in English, please read further down.Ditt saksnummer er 371650562 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.Med vennlig hilsenTelio Kundeservicewww.telio.noDu skrev:Fornavn: Erik Nøff NøffEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog@gmail.comTelefonnr:HjemmetelefonBrukernavn/passordDin melding:I går ble jeg voldtatt av en gris. Det var deilig. Nøff nøff!Sendt 05/06/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371650562Engelsk tekst:In English:Thank you for contacting Telio Customer Services.Your ticket number is: 371650562. Please, find your message enclosed below.In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.Yours sincerely,Telio Customer Serviceswww.telio.noYou wrote:Fornavn: Erik Nøff NøffEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog@gmail.comTelefonnr:HjemmetelefonBrukernavn/passordDin melding:I går ble jeg voldtatt av en gris. Det var deilig. Nøff nøff!Sendt 05/06/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371650562



