johncons
  • sinisa min bok 4

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10205802757979804&set=bc.AbremHiNfGjg2y-mjNVvDBy12m-iXutpz5W1U0ZYQ8QbQ8aL_FR2rwLhr_yTCQetJYt_tnE_hM0Gfg5rX1k3lNg9CAWfPEnIkD8VW_E3aTCsZCo–Nhopaxk8yOqvhwRiQZIH0R-B8BYmaegY1LbWt3V&opaqueCursor=AbpIdZUdnWUdConkCu107Nkbn9cINYMlcsEmNEubRVQS3O9MbpC6xdxdbhwIQlHJl9ORVMPkalKqnQQQnXfV7avUq0jcqpdAhKbUXNEJn3LvmIYSgz0wnvsMK78NvZZlxlCI–nZYmsncUXGLZi-DYkkIIP_MtJFGAXadZDPZfbZZTx3Yv3n4xEaNSBCpEGddjw-qQ94eeQH3Ptjzj2WbnhQscYU4P6wrm9TLAf4PCnjesjbpIAPU_q1RWo4pnicbjgKtZvtcg5k2j8p2Rwoxa2u7MlKCwZziZ8MnUpb1oX38Z5j5b_TEuqUaIkp0ijsMi7D62WFycw2hx2dtKKzBUjrvSVnj5mQSaNr87Nn_Nevmgp4W7g2UZVN-z_wprGMWO_QrOYoQW5x2E5RueyNAVkLGQtGTlZPR4cUTVM_B01RwP1cY5YUvtbbzMchvIylIDtNfnteCia8ymy0RW4Rgt1Cs9BdaupvbPWeOs1gX_YhIT12_55GAQzSuSJ7WjLvcV9_-rV1RS1UeGZFLeFvRHBXjaEKB4AzCj3H7EHcEkG-24W_zL2GKJqiziNUna9Mzes

    PS.

    Like etter at jeg dimma, fra førstegangstjenesten, sommeren 1993.

    Så skulle Magne Winnem gifte seg.

    Og jeg gikk etterhvert med på å være forlover.

    (For Magne Winnem hadde skaffa meg en deltidsjobb, på Rimi Munkelia, et drøyt halvår tidigere.

    For å si det sånn).

    Og da var en av mine arbeidsoppgaver, å arrangere utdrikningslag, for Magne Winnem.

    Og Magne ville at Sinisa skulle være med.

    Og etter militæret, så hadde jeg bare den samme Rimi-kontrakten, som jeg hadde hatt, under førstegangstjenesten.

    (At jeg skulle jobbe 9-10 timer.

    Annenhver lørdag).

    Men Magne Winnem tipset meg, hvis andre butikker ringte, for å høre, om de hadde noen som kunne jobbe.

    Så derfor jobbet jeg, blant annet en vakt, på Rimi Manglerud, (husker jeg).

    Med å stable varer, vel.

    Sommeren 1993.

    (Noe sånt).

    Ihvertfall så snakka jeg, med han Sinisa, på telefonen, angående om jeg skulle jobbe der, (en vakt).

    Og så måtte jeg ringe Sinisa, noen uker seinere.

    For Magne Winnem ville at Sinisa skulle være med, på hans utdrikningslag.

    Men det ville ikke Sinisa.

    For han mente at det ble rart, at vi først var i kontakt med hverandre, angående jobbing.

    Og at jeg så seinere ringte han, angående festing.

    (Noe sånt).

    Men nå er visst han Sinisa fra Kroatia.

    Så de har kanskje en annen kultur, når det gjelder sånne ting der, enn i Norge.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Seinere så jobbet jeg, som aspirant/assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde.

    (Der hvor det nylig var et kniv-angrep, mot en butikksjef.

    For å si det sånn).

    Det var fra 1994 til 1996.

    Og mens jeg jobbet i den jobben.

    Så hadde jeg en kollega, (som begynte noen måneder etter meg), som het Marianne Hansen.

    (Som noen ganger ligner litt på en mini-utgave av Jenny Skavlan.

    For å si det sånn).

    Og hu hadde ei venninne, som het Wenche Berntsen.

    (Som hu dro med til Rimi Nylænde.

    Etter å ha jobba der, en tid).

    Og butikksjef Elisabeth Falkenberg, hu ansatte Berntsen, (som vanlig butikkmedarbeider), på Rimi Nylænde.

    Men da ringte hovedkontoret til butikken, og klagde.

    For Wenche Berntsen hadde fått sparken, av Sinisa, på Rimi Manglerud.

    Og det var visst at Sinisa hadde kommet med seksuell trakassering, mot Wenche Berntsen.

    (Noe sånt).

    Og da sa distriktssjef Anne Kathrine Skodvin, at hu/de måtte være litt solidariske.

    Og så sa hu at det var greit, at Wenche Berntsen fikk jobbe, på Rimi Nylænde.

    (Selv om hu hadde fått sparken i en annen Rimi-butikk.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:43
    Til: Behandlingsansvarlig <Behandlingsansvarlig@kristiania.no>
    Kopi: Studier <studier@kristiania.no>, nettstudier@kristiania.no, postmottak@kristiania.no, TinaTommeraas.Aasvestad@kristiania.no, Solfrid.Lind@kristiania.no, postmottak@uhr.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    jeg skjønner ikke hvorfor dere svarer meg på engelsk, når jeg er norsk og dere skriver fra en norsk høyskole.
    Dette må jeg klage på.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Dere har også mitt fine kryssord-skape-program, som jeg lagde, som student, på NHI, studieåret 1991/92.
    Jeg var innom NITH, (het de vel), for noen år siden, og snakka, med ei Abildgaard.
    (For jeg blir nektet tilgang til min lagerbod hos City Self-Storage Colosseum.
    Hvor min kopi ligger).
    Men hu gadd ikke å bevege den feite ræva si, (for å si det litt folkelig), og finne mitt data-program.
    (NHI ble til den Polytekniske Høyskole som ble til NITH som ble til Westerdahls som ble til Høyskolen Kristiania).
    Dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    lør. 27. feb. 2021 kl. 13:05 skrev Behandlingsansvarlig <Behandlingsansvarlig@kristiania.no>:
    Hello Erik,
     
    This is unfortunate that somebody has attempted to impersonate you after an identity theft!
     
    When a student registers with us, he has to provide a phone number to establish his identity. In this case, does the phone number (+47 45 88 49 52) resonate with you? Because this was used to verify the identity. If the phone number belongs to you, I would think that either your phone is stolen or someone has duplicated your simcard. You should contact your telecom service provider to assist you issue a new sim and cancel any other active simcards.
     
    As far as any other information is concerned, we have deleted your records from our systems and have directed the billing department to cancel any invoices or charges reserved against you. We will also de-activate your Canvas access that was created during this process.
     
    We wish you all the best with your future endeavors!
     
    Have a great weekend!
     
    Med Vennlig Hilsen / Kind Regards,
    Ivan Talwar
    Informasjonssikkerhetssjef (CISO)
    IT- og digitaliseringsavdelingen | Oslo
    M +47 907 02 506 | ivan.talwar@kristiania.no
    kristiania.no
    Høyskolen Kristiania 
    PB 1190 Sentrum, 0107 Oslo
    Besøksadresse: Prinsens gate 7-9
     
    Høyskolen Kristiania er en stiftelse med over 100 års historie
    – Tenk framover! 
     
    Oslo_mail
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: Saturday, February 27, 2021 10:15:23 AM
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: NoReply Høyskolen Kristiania <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>; Høyskolen Kristiania Nettstudier <nettstudier@kristiania.no>; Høyskolen Kristiania studieinfo <Studier@kristiania.no>; postmottak <postmottak@kristiania.no>; postmottak@uhr.no <postmottak@uhr.no>; elh@forbrukertilsynet.no <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com <abuse@telia.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Klage/Fwd: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Høyskolen Kristiania Nettstudier <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 21:52
    Subject: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Hei, Erik Løvenbalk!
    Takk for at du registrerte deg for å teste ut ett av våre nettemner.
    Her finner du emnet du har registrert deg for å prøve ut: https://kristiania.instructure.com/courses/4927
    Vi håper du blir fornøyd. 
    Du er velkommen til å ta kontakt med oss i etterkant på nettstudier@kristiania.no dersom du har noen flere spørsmål vi kan hjelpe deg med. Du finner også ytterligere informasjon om nettstudier hos oss på våre nettsider.
    Med vennlig hilsen
    Høyskolen Kristiania Nettstudier
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:27
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@skoringen.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Skoringen <kundeservice@skoringen.no>
    Date: lør. 27. feb. 2021 kl. 10:02
    Subject: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
    To: <eribsskog@gmail.com>
    FINN BUTIK DAME MENN BARN
    Ordren din er klar til henting hos Skoringen, Alta
    Ordrenummer: 91415459
    Betalingsmetode:
    Transaksjonsnummer: 84081864
    Ordredato: 26/02/2021 21:35
    Transaksjonsvaluta:
    Status: Klar til henting
    Vare Antall Beløp ()
    No name Babypakke
    No name Babypakke
    (Str: 16)
    9599909901_3
    1 1.00
    I alt: 1.00
    Heraf moms: 0.20
    Faktureringsadresse:
    Erika
    Norge
    45884952
    eribsskog@gmail.com
    Klikk & Hent
    Skoringen, Alta
    Telefon:
    Hei, Erika
    Vi har nettopp pakket ordren din, og du kan nå hente skoene hos Skoringen, Alta. 
    Har du bestilt flere sko til henting? Dersom vi ikke har kunnet levere hele ordren din, fremgår dette av oversikten ovenfor.
    Vi gleder oss til å se deg i butikken!
    Vennlig hilsen
    Skoringen kundeservice
    Åpningstider
    Lørdag
    Søndag
    Mandag
    Tirsdag
    Onsdag
    Torsdag
    Fredag
    27.feb.
    28.feb.
    1.mar.
    2.mar.
    3.mar.
    4.mar.
    5.mar.
    10:00-18:00
    Stengt
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
     
     
    Gratis levering
    Gratis bytting i butik
    14 dages returret
     
    Shoe-d-vision Norge – Org. nr. 912 904 881 MVA – Thomasdalen 11 – N-2818 Gjøvik – skoringen.no
    Se e-posten i din nettleser
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Re: [#14522940] | Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra ice
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:20
    Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
    Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, firmapost@nkom.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eivind.helgaker@ice.no, tr@forbrukertilsynet.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    lør. 27. feb. 2021 kl. 09:31 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
    Hei,
    Det er blitt bestilt abonnement via vår nettside.
    Er det slik å forstå at det ikke er du som har registrert denne bestillingen?
    Besvar gjerne denne e-posten.
    Jeg ønsker deg en fin dag. 
    Vennlig hilsen
     
    Mailinn 
    Kunderådgiver
     
    Telefon 21 00 00 00
    E-post: privat.mobil@ice.no – bedrift.mobil@ice.no 
    On Sat, 27 Feb ved 9:21 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: ice <noreply@ice.no>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 22:19
    Subject: Ordrebekreftelse fra ice
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Ordrebekreftelse
    Vi har registrert følgende i din ordre: (totalt 1 stk abonnement)
    Abonnement
    Prøv Oss 30 GB Tlf 929 75 897 99,- pr mnd
    Abonnementet inkluderer:
    Når Prøv Oss-perioden er over flyttes du automatisk over til det abonnementet som passer best for deg, basert på ditt forbruk
    Datamengde inkludert i EU/EØS er 12 GB
    Inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling
    Hastighet opptil 256 Mbit/s
    Ingen overfakturering ved bruk utover inkludert datapakke
    Fri tale, SMS, MMS
    Fri bruk av BankID
    Ingen bindingstid
     
    Egne priser gjelder for spesialnumre, innholdstjenester og utland. Det er ingen ekstra kostnad ved bruk utover inkludert datapakke, men hastigheten reduseres til 64 kBit/s.
     
    Totalt pr mnd: 99,-
    Vi sender deg en ny e-post så snart SIM-kort er pakket og på vei til deg. Leveringstid er ca 5-10 dager.
    Har du spørsmål er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på ice.no/kontakt eller telefon 21 00 00 00.
    Hilsen ice
    Nettbutikk
     
    Min Side
     
    Kontakt
    https://www.facebook.com/icenorge/
    Følg oss på Facebook
    ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
    Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:12
    Til: Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>
    Kopi: Dag Inge Aarhus <dia@sdir.no>, Caroline Whittle <CARS@sdir.no>, John Malvin Økland <JOE@sdir.no>, Elin Tyse Hansen <EBA@sdir.no>, Postmottak <Post@sdir.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, tr@forbrukertilsynet.no
    Hei,
    det virker som at dere ikke klarer å prate sånn at folk forstår det.
    Dette blir gresk, (må man vel si).
    Og hva er navnet på dette nett-trollet som har bestilt dette i mitt navn, (lurer jeg).
    Vennligst send dette til en overordnet, (som kanksje er mer vant til å rydde opp i sånne saker).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    fre. 26. feb. 2021 kl. 12:02 skrev Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>:
    Hei!
     
    Det jobbes som nevnt aktivt for å få på plass et integrert CRM-system for å håndtere alle kundedata. Jeg håper dette er tilfredsstillende svar på ditt spørsmål om hva Sjøfartsdirektoratet foretar seg for å forhindre at man blir kontaktet uten å ha samtykket til dette eller på annen måte har et kundeforhold til direktoratet.
     
    Med vennlig hilsen
     
    Elisabeth Hynne
    Personvernombud
     
    Beskrivelse: 1.png
    Elisabeth Hynne
    Postboks 2222
       Direkte: 52 74 53 71
    Juridisk seniorrådgiver
    5509 Haugesund, Norge
      
     Administrativ støtte                            
    Telefon: 52 74 50 00
       www.sjofartsdir.no
    Vi er en sertifisert Miljøfyrtårnbedrift. Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
    E-post sendes til post@sdir.no
     
     
     
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: tirsdag 16. februar 2021 10:16
    Til: Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>
    Kopi: Dag Inge Aarhus <dia@sdir.no>; Caroline Whittle <CARS@sdir.no>; John Malvin Økland <JOE@sdir.no>; Elin Tyse Hansen <EBA@sdir.no>; Postmottak <Post@sdir.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@sivilombudsmannen.no
    Emne: Re: Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
     
    Hei,
     
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
     
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
     
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
     
    tir. 15. des. 2020 kl. 08:59 skrev Elisabeth Hynne <EHY@sdir.no>:
    Hei!
     
    Viser til din e-post under som følge av at du har mottatt Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse. Dine kontaktopplysninger har blitt liggende fra forrige kundeundersøkelse (2018) – da du ikke svarte på denne, ble opplysningene tatt med videre. Jeg klarer dessverre ikke å spore hvordan opplysningene kom inn i utgangspunktet, men det kan være gjennom påmelding til nyhetsbrev eller lignende.
     
    Sjøfartsdirektoratet tar personvern på største alvor, og vi er i disse dager i ferd med å få på plass et bedre system for håndtering av blant annet kontaktinformasjon til kunder og andre.
     
    Jeg kan for øvrig bekrefte at vi har fjernet dine kontaktopplysninger fra listen.
     
    Med vennlig hilsen
     
    Elisabeth Hynne
    Personvernombud
     
     
    Beskrivelse: 1.png
    Elisabeth Hynne
    Postboks 2222
       Direkte: 52 74 53 71
    Juridisk seniorrådgiver
    5509 Haugesund, Norge
      
     Administrativ støtte                            
    Telefon: 52 74 50 00
       www.sjofartsdir.no
    Vi er en sertifisert Miljøfyrtårnbedrift. Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
    E-post sendes til post@sdir.no
     
     
    Fra: Erik Ribsskog[eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 06.12.2020 14:18:48
    Til: juridisk[juridisk@datatilsynet.no]
    Kopi:Postmottak[Post@sdir.no];feedback@questback.com[feedback@questback.com];elh@forbrukertilsynet.no[elh@forbrukertilsynet.no];inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no[inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no];fmovpost[fmovpost@fylkesmannen.no];post[post@finkn.no];abuse@telia.com[abuse@telia.com];
    Tittel: Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
     
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
     
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: 3 eller 20
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:04
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Grisepuleren Erik Løvenbalk Ribsskog <grisepuler.250770(Sensurert av johncons-blogg).(Sensurert av johncons-blogg).(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@hey.com>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 07:21
    Subject: 3 eller 20
    To: <eribsskog+grisepuler250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Husk å legge ut 3 gjennomførbare forslag til abonnementer vi kan bestille til deg innen kl 18 i dag.
    Ellers velger vi minst 20 til deg. 
    Vi kommer til å fortsette med dette hver helg, men dette er siste gang du får en påminnelse på forhånd. Er bare å legge ut forslagene på homsebloggen din. Fristen er den samme hver uke. 
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Verify your HEY backup email
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 21:58
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: The HEY Team <support@hey.com>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 07:10
    Subject: Verify your HEY backup email
    To: <e.ribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hey there,
    This is to confirm that e.ribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com is the email you want to use for backup on your grisepuler.250770(Sensurert av johncons-blogg).(Sensurert av johncons-blogg).(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that’s where we’ll email a reset link.
    You must hit the link below to confirm that you received this email.
    Yes, use this email for backup
    Have questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.
    If you’re not Grisepuleren Erik Løvenbalk Ribsskog or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Hei frøken
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 21:53
    Til: Marcia B <support@hey.com>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hi,
    like I’ve earlier told your collegue Kristin Aardsma.
    I want a superior to have a look at this.
    (I want to know who has ordered this, in my name.
    And I want to know how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).
    Erik Ribsskog
    søn. 14. feb. 2021 kl. 22:36 skrev Marcia B <support@hey.com>:
    Hei Eric,
    Takk for rapporten!
    Vi skal undersøke dette og iverksette tiltak umiddelbart.
    Marcia (mahr-see-ya)
    HEY-støtte
    Houston, Texas
    _____________________________________________________
    Hi Eric,
    Thanks for the report!
    We are going to investigate this and take action immediately.
    Marcia (mahr-see-ya)
    HEY Support
    Houston, Texas
    {#HS:1425653397-7516587#}
    On Sun, Feb 14, 2021 at 10:55 AM CST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: 250770 30568 <25077030568@hey.com>
    Date: søn. 14. feb. 2021 kl. 02:25
    Subject: Hei frøken
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Fant personnummeret ditt ved å google Erik Ribsskog personnummer.
    Det var spesielt. Men men.
    Da vet jeg om en måte å stanse støtten din fra NAV.
    Vi får se hva som skjer. 😉
  • tok over stililngen til

    https://www.nb.no/items/b3af7d63982ebae1c1125549b0bb188b?page=35&searchText=”frode%20grønnevik”

    PS.

    Grønnevik ble overført til HV, på slutten av 1992, (var det vel).

    Og Paulsen, (også på lag 2), fortalte meg, at han hadde tatt Grønnevik på fersken, i å runke, (i senga si, på lagsrommet).

    (Noe sånt).

    Så det er mulig at det var derfor, at Grønnevik ikke skulle fullføre tjenesten sin på Terningmoen.

    (Hva vet jeg).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Som man kan se i artikkelen overfor.

    (Som er fra noen måneder før vi startet på førstegangstjenesten.

    Vi var juli 1992-kontingent).

    Så brøt Grønnevik, i 82 kilos-klassen.

    Mens jeg selv, veide under 60 kilo, (sommeren 1990), etter det første året mitt, som student, (i Oslo).

    (Husker jeg at jeg nevnte en gang som mine tidligere klassekamerater Magne Winnem og Andre Willassen kjørte til bestemor Ågot sitt hus, (på Sand), og dro meg med, på et eller annet, (muligens bowling eller biljard), i Drammen, sommeren 1990.

    Etter at Willassen vel hadde kommenter om, at jeg var så tynn.

    Noe sånt

    Disse hadde da muligens perm fra sine førstegangstjenester.

    For de begynte vel ikke på studier, rett etter videregående.

    Som meg).

    Så jeg veide kanskje 60-65 kilo sommeren 1992, (da førstegangstjenesten startet).

    Og jeg hadde gått to år på datahøyskole, (NHI).

    (Noe som ikke var så vanlig, på den tida).

    Men likevel så måtte jeg krype i gjørma, sammen med ‘Grønnevik-ene’, som var elite-idrettsutøvere, og veide 20 kilo mer enn meg, liksom.

    (For å si det sånn).

    Så dette året i infanteriet, var et helvete for meg, (må jeg si).

    (Spesielt siden at jeg ikke hadde gått noe særlig på ski, siden 70-tallet.

    Og mye av tjenesten, på vintertid, hadde med ski, (og kulde), å gjøre.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Så Paulsen, (fra Kløfta), hadde en finger med i spillet.

    Både da jeg ble overført fra lag 2 til reservelaget, (etter rekrutten).

    (For han søkte på min stilling, som geværmann 2.

    På lag 2).

    Og også da jeg ble overført tilbake igjen, til lag 2, (cirka tre måneder seinere).

    Så jeg har lurt på, om Paulsen, (selv om jeg ikke har kommet så langt ennå, på Facebook), var i slekt, med disponent Paulsen, fra Matland, (hvor jeg begynte å jobbe, (i et friår fra NHI), høsten 1990), på Triaden-senteret.

    Hm.

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det var også sånn.

    At noen dager/uker/måneder før jeg skulle inn for å avtjene førstgangstjenesten, (på Terningmoen).

    Så var jeg på en eller annen fest, sammen med Magne Winnem og Andre Willassen.

    (Antagelig hjemme hos Magne Winnem.

    Som da vel bodde, over Rimi Nylænde.

    På Lambertseter.

    For å si det sånn).

    Og da fortalte Willassen, (som hadde dimma et år eller to tidligere), at infanteriet, (som jeg skulle til), var det tøffeste.

    (Noe sånt).

    Så jeg var ikke så veldig ovenpå, under førstegangstjenesten.

    (Må jeg si).

    Jeg lå vel ganske lavt, fra dag en.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • christell i amerika

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157072226184604&set=bc.AbqGimy8LfRyrLpvVxg9TMoBWFxZVNG5_PyR1YmulkshB8F8KqtTKXBcJQT0sbZHsfs3OAk9S_ygxdy19KjzwBfwWIHC_GCr4kl0h1fFkUw0ya-mPhAaNSGYMvlUotoGRCvgPVR2VKiJq7PSsTLXI3tK&opaqueCursor=AbpReXF3zyRqQ6lw5MPDebyncbM06wGsbsWzwghyN5tYE-jfN-O9dRe_bWxaGqB-RnzG6xExKsuL54cUaZZLbBvB8KTw4ZrnzEvcPkeZJ1tzcsgBFb3iP3PAgX4YeM4hxxvH0ii11MUowJmd5_7o-zQN-1qkb13gdESoUftrMjEJOq14m_EBQ0Xq837RDU2SFLSusB9G9s9mxTnIUFqxJSuvQQfDoiZSi8TRhXrL5trOXB5gUNXeAH22WFj1SeeiTW2MfSAWw0aPbNR-mrIzo2TQcnnfnBqrhCK85marFdy9Lb1sRiKx1oDABWTTEV3UDBc_Ved5yQg29twxIXAXjgYtpUdtBBDQSg6ayL1CTaAAZwxYauyubhJs8HSubknw3jTsNyaVXgk3WKtX5p0ivPSDrQO22cwDuyzZqPfL4M6NERzVfc2amx4v2gCLYlwqNttddl3z0daHRipJnyfuxvQJKJFYnGGpkYe-C0sIw0l8zBk3xEjwkeZdnQKy5RyDRINzSxrI0zI-XEHlQSOyU-_3vq3eUgRywKHEUx_UTungT-pWz5vJ4lOCyQLk_u9Lz3k
    PS.

    Dette bildet må være noe sånt som ti år gammelt, (siden at ungene til Christell er så små):

    ti år gammelt bilde

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157068530939604&set=bc.AbpTn_1B4cTmcivTbH37rjcsMAnz9scEEX3txApM0ThKvvqxEBKaGxeQXy7mC4QiM3kG4wFj_CGKTX7BJ6yA4zDHlOKa2pLsEc7jlvpB6A6YhHdRHOvyUMas7Wo3RVlkl5N_HqwatG8n0n-1UEwVm-n9&opaqueCursor=AbqH_JkuJhw_RbPGL6yw9C1fEmDr7ecNInzbqe5YZQk9Q-DIRHDbswlUunvMTtDPhLFTBfOOl22i9mT-GFOxw4ANi_405cB-1ATz-EZzMkxJtPY62CQDYQsYDv6_x5LpOwVTNjQDg3VQL8n9hHhKais6fcnrNOenzAy7_BTKKkyw7ROrr8CHAnjfemD1wGK-Po_Hcx3y0VUxkdJIw7WneFVCZeJQmWPf69BjGPo8wrbt8pkVUvQ_jaxovpbSxy0v6oWkR4nCHdd4R930qlBBDcCYOW3Y5r3YR_S8MuV6MaX-bfMbo6t0mrfRRcEdo25h4BhRFWAFnmRN1xeBUDmpKdElvkygebbFfWV0zx1GZzHyzDMnJZ-9y_fzDP21DqztlCn-uIVIYZatFhg6PxF7wRwa62KYZBeLKT61zn77lo15Lo4xhszB8SbrASkiCfX5khVbLI1n0df89UH7A7uU5quPkpODD0ATV1_Z7LYeJsMEVSy5KzH8I2CRJVe35ZGhPbDRUdSGIgK4v3nKqXs8q9ZIRIUP1hzdDzrOneNIM7ALeSOFwOBBNcfwPxVgdW3Li6Y

    PS 2.

    Dette er et mer oppdatert bilde, (jeg tror at han gubben må være Christell sin svenske ektemannn Erik Mattias Lindblom, (som bare kalles Mattias), som driver gartner-firma, (selv om ungene vel heter Humblen, så jeg har trodd at Christell og Mattias muligens har skilt seg)):

    christell og co

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=921589778184982&set=basw.AbpTfS8RKH4M9xF1lgSt0v-zkvNa_W0Bj3VHKIUhwu6netI8lvmCV21lb_IX5gPGJTmXFCSRJJQGvSz-vZ0RbuEmCOyLVnT82d263r1N4RbZexkqWQVQyzcEiimOEGq54FhHc2lOT6oD7VAHkeJbAQs_zrC4la9Za2D2zfjElkhyfQ&opaqueCursor=Abp21ZFNWY5fA54Ya5dD8xPfy5c0eyDOzIg7W4jTECAi8yZIThY8nuqFCpTFac63ZyYTnt5iT6_k6hQMeFFFQJRcqynhnMzUmLqfO15NMg8Q4hHetm99x6bFZnmX-azWJKTpCzk5Hp5jGVSyWoloC730T7HXGmujlq2NVvUEH89Eo06M4617-9_fQSwb7efggJ-m5WcHxg8jvUW5dOPqGw2cDiUcH_nTJ-53ax93VrTDbMeBdIMutI6KwFcZIaE_FZ7V6WpEYFbaWvpCpODiOq7MjDQeQQ98VUaYjQ6GcNx2Y0-YDe1bAdHCdWbLpSrnTdWVvyFuo4lT8qfgNmCIdHdRybHSimNM22LfaqGhw8px41B8Hkl2iB5QX9Y_g3T9YlTCseoqBU_7RFfq67wWpDdlIL2HCO0Pq_wzScIYmWj4zHxT3kIx2kBlBu2a_8GezI2kY9fHsujeUIOirUcJLA0PSfSsg5CVIyn-gskpqCCdy3EMfJAzt_dfoohwL2KMEFL9god-enL2GuA_77IovwBaZ2Skvsx6e-EnSXyE77DPq2hX-bu-L7-TRkOpPWsHrua4U_80GkLrc5CDFWKhhqyMTVLsUXTJHpVEvltJ7iFIQYVlJ7a_m7yvMuqAI8wbiVF8z591xECNN5GNL5AQxneV-lhGa4h9k9oOZE0wYE0uMSqcF8_8UmKI7SyQDGYJkTk

    PS 3.

    Christell igjen, (med zebra-truse):

    christell igjen

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10158074767544604&set=pcb.10158074767809604

    PS 4.

    Christell, (som hadde fregner da hu var yngre), holder seg bra, må man vel si, (hu fyller 50 neste år):

    christell hadde fregner før

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10158074767714604&set=pcb.10158074767809604

    PS 5.

    Christell vinker til kameraet, mens hennes kjente bodybuilder-bror Viggo, viser tegnet til Bohemian Grove, (eller noe lignende):

    vinker til kameraet

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10158074767634604&set=pcb.10158074767809604

    PS 6.

    Her syntes jeg at det var litt vanskelig å kjenne igjen Christell med en gang, (men det er visst hu med grønn bukse):

    visst også christell

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157058779504604&set=a.216726239603

    PS 7.

    Her ser Christell litt mer nykter ut, (men man kan kanskje se at hu har eldet litt, siden sist jeg så henne, (det var vel sommeren 2000)):

    litt mer nykter ut

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157063558389604&set=pcb.10157063558419604

    PS 8.

    Her er Christell sammen med en venninne, (Monica Renate Natalie Johansen):

    her er christell sammen med en venninne

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen