johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Shai

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:51

    Til: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    du tar feil.

    Det er noen som simpelthen bare har punsjet inn min mail-adresse, i et felt, på deres nettbutikk.

    Og så tror kjøtthuene, at de derfor har tilgang til min mail-konto.

    Det får være måte på, hvor idioter, det går an å være.

    Da vil jeg heller at en overordnet skal svare om dette.

    (Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    man. 26. okt. 2020 kl. 11:01 skrev Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>:

    Hei,

    Virker sånn at det er noen andre som har tilgang til din gmail konto.

    Har du forsøkt å slette gmail konto og opprette en ny e post adresse?

    Denne bestillingen slik alle andre er kansellert allerede.

    Vennlig hilsen

    Sanna

    Zentio Kundeservice

    Hvordan vil du vurdere dette svaret?

    Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig

    {#HS:1318664191-232719#} 

    On Sat, Oct 24, 2020 at 8:42:57 CEST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Shai – Zentio <kundeservice@zentio.no>

    Date: ons. 21. okt. 2020 kl. 23:50

    Subject: Bestillingsbekreftelse Shai

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Takk for at du reaktiverer ditt abonnement på Shai! Din bestilling sendes i posten innen 2 – 3 uker.

    Du får denne pakken med Shai gratis, du betaler kun kr 49 for porto. Pakken inneholder den unike Shai 3+3 høvelen med 2 blader og en Essentials Wash&Shave (150 ml) til en verdi av over kr 200.

    Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på ShaiBox. Hvert kvartal får du en ShaiBox refill med 4 Shai barberblader og skjønnhetsprodukter til en verdi av over kr 500. Du betaler kun kr 369 inkl frakt, dvs. kr 123 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

    På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement: Logg inn på Shai.no for å stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 21 dager etter fakturadato i sendingen. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

    På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).

    Med vennlig hilsen

    Shai-teamet hos Zentio

    Shai leveres av Zentio AS, Oslo

    kundeservice@zentio.no

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Kunde/Fwd: Takk for bestillingen

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:44

    Til: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    hvis dere har rydda opp i dette.

    Da lurer jeg på hvorfor jeg fortsatt får ordrebekreftelser og denslags, per mail, fra dere.

    Da har dere ikke gjort jobben deres ordentlig, vil jeg si.

    Så dette må jeg klage på.

    Jeg ønsker også å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    man. 26. okt. 2020 kl. 10:58 skrev Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>:

    Hei Erik,

    Vi har igjen mottatt 5 nye bestillinger på ditt navn igjen. Bestiller benytter ditt e post adresse eribsskog@gmail.com.

    Som tidligere informert, er dine kontakt opplysninger sperret hos oss slik at alle bestillinger som kommer med ditt navn, blir kansellert og pakkene blir ikke sendt.

    Epost bekreftelse som du får, er automatisk standard mail som system sender etter bestillingen er sendt videre til oss. Når bestillingen kommer til bestillings register hos oss, blir dette kansellert automatisk på grunn av sperre som ligger i system vårt.

    Vennlig hilsen

    Sanna

    Zentio Kundeservice

    Hvordan vil du vurdere dette svaret?

    Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig

    {#HS:1318662374-232716#} 

    On Sat, Oct 24, 2020 at 8:35:42 CEST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: iSparkles – Zentio <kundeservice@zentio.no>

    Date: ons. 21. okt. 2020 kl. 23:57

    Subject: Takk for bestillingen

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Takk for din bestilling!

    Din bestilling sendes i posten så raskt som mulig. Innen 2 – 3 uker vil du motta din første Ardell Lash & Brow Excel Serum. Denne er gratis, du betaler kun kr 79 for porto – verdi kr 690.

    Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Ardell Lash & Brow Excel Serum. På Min Side har du full kontroll og kan enkelt endre dato for neste levering eller stanse abonnementet, senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft. Her kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).

    Hver tredje måned får du en Ardell Lash & Brow Excel Serum refill. Du betaler kun kr 498,- med fri frakt, dvs. kr 166 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

    Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

    Vi håper du blir fornøyd med vippeserumet, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

    Med vennlig hilsen

    iSparkles-teamet hos Zentio AS

    Zentio AS

    kundeservice@zentio.no

    open.php?u=31026153&id=380162cfa67347f89e2f44d9c2fb7869

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    [PACS-10510581] Klage/Fwd: 🐰 Must-have Collectibles for Re:Zero f

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:36

    Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>

    Kopi: kathleen.mateo@play-asia.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hi,

    I don’t write that I want to talk to you on the phone.

    It’s expensive to call to China, and sometimes you can’t hear what people say.

    I want you to reply in writing.

    You should also let the manager reply, I think.

    It’s no good with tens of different case-workers.

    So this I have to complain about.

    Your company seem very poorly organised, (with all the different case-workers), like I’ve explained earlier.

    Erik Ribsskog

    man. 26. okt. 2020 kl. 00:44 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:

    Dear Customer,

    Thank you for your email.

    I do not want to commit any mistakes in providing you assistance. We

    understand that you wanted to talk to me about what occurred on this

    profile.

    With this, may we have your best phone number that we can get in touch with

    so that we could talk to you over the phone?

    We will be hoping for your feedback. Please also feel free to email our

    manager at kathleen.mateo@play-asia.com.

    Best regards,

    Robin Dela Cruz

    Playasia Customer Service

    Email: cs@play-asia.com

    Telephone: +85231450013

    __________________________________________________________

    Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

    For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

    Follow us on social:

    FB: www.facebook.com/playasia

    TW: www.twitter.com/playasia

    IG: www.instagram.com/playasia

    Was this e-mail helpful?

    https://www.play-asia.com/41/7469a0l-773c52n

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    Original Message from 2020-10-25 19:36:03 HKT

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

    ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Playasia

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 17:29

    Subject: 🐰 Must-have Collectibles for Re:Zero fans

    To:

    Re:Zero Merch

    Play, select, and collect!

    [image: playasia]

    EXCLUSIVES

    GAMES

    DIGITAL

    TOYS

    LIFESTYLE

    BLOG

    Hi, Erik!

    We guess you’re excited to finally get your hands on *Re:ZERO – Starting

    Life in Another World: The Prophecy of the Throne.* And to complete your

    Re:ZERO experience, we have something for you..

    Free up some space and make way for these Re:Zero merch. Choose from toys,

    mugs, stickers, and more!

    Indulge.

    START SHOPPING NOW

    TOYS

    *COLLECT HOODIES*

    COLLECT TOYS

    COLLECT GLASSES

    COLLECT TOWELS

    COLLECT STICKERS

    @playasia

    [image: Human score]

       [image: Trustpilot Stars]

       [image: number of reviews]

       [image: Trustpilot Logo]

    © 2020 Playasia.com

    .

    OK to reproduce if copyright note stays intact.

    Contact us at:

    www.play-asia.com/contact

    Unsubscribe

    Privacy Policy

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

    ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Playasia &lt;cs@edm.play-asia.com&gt;

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 17:29

    Subject: 🐰 Must-have Collectibles for Re:Zero fans

    To:  &lt;eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com&gt;

    Re:Zero Merch

    Play, select, and collect!

    EXCLUSIVES

    GAMES

    DIGITAL

    TOYS

    LIFESTYLE

    BLOG

    Hi, Erik!

    We guess you’re excited to finally get your hands on&nbsp;Re:ZERO –

    Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne. And to complete

    your Re:ZERO experience, we have something for you..

    Free up some space and make way for these Re:Zero merch. Choose from toys,

    mugs, stickers, and more!

    Indulge.

    START SHOPPING NOW

    TOYS

    COLLECT HOODIES

    COLLECT TOYS

    COLLECT GLASSES

    COLLECT TOWELS

    COLLECT STICKERS

    @playasia

     &nbsp;&nbsp;  &nbsp;&nbsp;

     &nbsp;&nbsp;

    © 2020&nbsp;Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.

    Contact us at:

    www.play-asia.com/contact

    Unsubscribe

    Privacy Policy

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:27

    Til: Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    jeg har gått på handel og kontor, i sin tid.

    Og der lærte vi, at når man klager, på en organisasjon/firma, så skal man kreve å få svar på, hva de akter å gjøre, for å forbedre seg, (sånn at ikke den samme feilen skjer igjen og igjen).

    Så dere må ta dere sammen, hvis dere mener, at dere er fritatt, fra å rydde opp i sånt.

    Det kjøper jeg ikke, dessverre.

    Som nevnt flere ganger, så ønsker jeg også, å bli informert om, hva navnet på det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    søn. 25. okt. 2020 kl. 14:01 skrev Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>:

    Hei,

     

     

    Vi anser saken som avsluttet  og ferdigbehandlet fra vår side. Svaret har du mottatt på epost 25.09.2020.

    Siden vi anser info som falsk innmelding, har vi avsluttet denne saken og slettet bruker fra vårt system. Det er det du må forholde deg til.

     

    Vi kommer ikke til å svare på eller gå inn på hvilke rutiner vi har, og hvilke andre tiltak vi har gjort. Kan kort informere om at vår leverandør har informasjon som kan benyttes av og etterfølges av politiet om nødvendig i fremtiden.

     

    På denne måten kan vi unngå slike episoder. Om du mener du har blitt utsatt for identitetstyveri må du ta kontakt med politiet for videre behandling av dette, vi kan ikke hjelpe deg mer her.

     

    Samtidig oppfordrer vi deg til å selv se på hvordan du ordlegger deg og møter andre. Det er lov å oppføre seg, og bruke et normalt språk. Kanskje kommer du lenger med det.

     

    Ordleggingen din er selv på grensen til trakassering, og vi vil opplyse om at vi har 0 toleranse mot dette, og diskriminering og at slike saker blir politianmeldt.

     

    Vi ønsker deg en fin dag videre, og som sagt vår sak er ferdig behandlet.

     

     

    Med vennlig hilsen

    Norsk Nettverk For Down Syndrom

    Kjell Vestnes

    Styremedlem

    http://nnds.no/wp-content/uploads/2012/12/Hovedlogo-liten.jpg

    Besøk oss på http://www.downsyndrom.no/

     

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Sendt: søndag 25. oktober 2020 13.04

    Til: Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com; post <post@finkn.no>

    Emne: Re: Klage/Fwd: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

     

    Hei,

    jeg lurer på om dere surrer litt.

    Jeg sendte dere blant annet en mail i mai-måned, (16. mai), om den samme saken, (ser jeg her).

    Men dere var kanskje for opptatt, med å feire 17. mai, (på forskudd).

    Hva vet jeg.

    (For dere skriver at dere ikke har mottatt klage.

    Men det er feil, mener jeg).

    Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borger/folk.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Dere kaller meg også Erika Ribsskog.

    Det vil si et tulle-navn.

    Så dere lar dere bruke som verktøy, for mail-terror, vil jeg si.

    Jeg har aldri vært medlem hos dere.

    Så dere ikke kalle dette: ‘Ditt medlemskap’.

    Dette er ikke snakk om noe medlemskap.

    Dette er bare tull/trolling.

    At det skal være så vanskelig, å få inn i hodene sine.

    Det synes jeg, at høres rart ut.

    Skjerpings!

    fre. 25. sep. 2020 kl. 00:14 skrev Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>:

    Hei,

     

     

    Takk for at din tilbakemelding.

     

    Det er ikke noe forsøk på trakassering, men dette er en automatisk melding sendt fra medlemssystemet.

    Vi oppfatter din henvendelse som at du ikke selv har tatt kontakt med oss, og at ditt medlemskap derfor ønskes slettet.

    Det er også beklagelig om noen har utgitt seg for å være andre enn de er (ID-tyveri).

    Her anbefaler vi å følge datatilsynets råd:

     

    https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/

     

     

    Vi bekrefter også med dette at vi har slettet ditt medlemskap siden du selv hevder ikke å kjenne til din innmelding.

     

    Du kan se bort fra tilsendt betalingsinfo, så sant du ikke ønsker være medlem i Norsk Nettverk for Down Syndrom eller støtte arbeidet.

    Vi minner imidlertid om at vi ved utsendelse av hoved faktura alltid oppfordrer våre medlemmer til å gi beskjed om noe ikke stemmer.

     

    Vi har imidlertid ikke mottatt noen slik melding, men har herved registrert din tilbakemelding.

    Med vennlig hilsen

    Norsk Nettverk For Down Syndrom

    Kjell Vestnes

    Styremedlem

    http://nnds.no/wp-content/uploads/2012/12/Hovedlogo-liten.jpg

    Besøk oss på http://www.downsyndrom.no/

     

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Sendt: torsdag 24. september 2020 23.55

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Medlem – NNDS <medlem@nnds.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>

    Emne: Klage/Fwd: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

     

    Hei,

     

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

     

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

     

    Vennligst rydd opp!

     

    Med hilsen

     

    Erik Ribsskog

     

    PS.

     

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

     

     

    ———- Forwarded message ———

    Fra: StyreWeb – Norsk Nettverk For Down Syndrom <post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com>

    Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 23:34

    Subject: Betalingspåminnelse – Medlemskontingent 2020

    To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

     

    Høsten nærmer seg, og året går mot slutten! 

    Det er nå en stund siden vi sendte ut medlemskontingenten for 2020. Denne har kanskje blitt glemt?

    Vi håper du/dere vil være med videre

    -og bidra til flere muligheter for å spre kunnskap om Down Syndrom

    -og bidra til en voksende organisasjon som skal gi større gjennomslagskraft og bli mer synlig

    -de siste årene har det blitt samlet mye informasjon på oppsiden.no, bli med å utvikle denne videre

    I motsatt fall håper vi dere melder fra til medlem@nnds.no

    Kontingenten er NOK 150,-for første medlem, og NOK 75,-pr. familiemedlem på samme adresse.

    En liten pris for deg, betyr mye for oss, og samlet blir og skal en bli sterkere! Vi trenger alle sin hjelp til dette.

    Gjør det enklere, spar tid for deg og oss!

    Det er NÅ mulighet for “avtalegiro og eFaktura”. Opprett dette i banken din og gjør det enklere, spar tid!

    NNDS -Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?

    Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.

    På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen? Bilde er fjernet av sender. mail

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Egenerklæring for erik-ribsskog-er-superhomofil.no

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:20

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

    Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 11:27

    Subject: Egenerklæring for erik-ribsskog-er-superhomofil.no

    To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+superhomofil@gmail.com>

    Hei,

    Vi har mottatt en søknad fra eribsskog+superhomofil@gmail.com om registrering av følgende domenenavn på vegne av Erik Løvenbalk Ribsskog:

        erik-ribsskog-er-superhomofil.no

    For å fullføre søknaden, ber vi deg om å avgi egenerklæring for registrering av .no domenenavn ved å gå inn på:

        https://www.egenerklaering.no/?id=Gqb5J3ve

    Du må ha signaturrett for Erik Løvenbalk Ribsskog eller nødvendig fullmakt for å kunne gjøre dette. Dersom egenerklæringen skal avgis av en annen person, kan du videresende denne linken til rette vedkommende.

    Med vennlig hilsen

    Domeneshop

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ny konto opprettet på domeneshop.no

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:14

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

    Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 11:27

    Subject: Ny konto opprettet på domeneshop.no

    To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>

    Hei,

    Vi har opprettet en ny brukerkonto til deg på domeneshop.no. For å administrere dine domener, logg inn under “Min konto” på:

        Adresse: https://www.domeneshop.no/login

        Brukernavn: eribsskog+superhomofil@gmail.com

        Passord: (Sensurert av johncons-blogg)

    Vi anbefaler at du endrer passordet umiddelbart ved å logge inn på “Min konto”. Herfra kan du også se status på dine domenesøknader, du kan oppdatere kontaktinformasjon og fakturaadresse for dine domener, og du kan endre navnetjenere og administrere tjenester du har hos oss (DNS, epost og webhotell).

    Dette er den kontaktinformasjonen som i øyeblikket er registrert for din konto:

        Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

        Epost: eribsskog+superhomofil@gmail.com

        Telefon: +47 486 21 954

        Postadresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Vi ber om at du bekrefter eller korrigerer denne kontaktinformasjonen ved å logge inn på “Min konto” som beskrevet over. Det er svært viktig at kontaktinformasjonen for din konto hos oss er korrekt og oppdatert, siden den vil bli brukt for å kontakte deg dersom du skulle glemme ditt passord.

    Med vennlig hilsen

    Domeneshop

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Endelig premiere på Atlantic crossing 😍

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:10

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: NRK <info@nrk.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, nrktv@nrk.no, NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, tvaksjonen@wwf.no, “Söderblom, Marit Annie” <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: NRK TV <nrktv@nrk.no>

    Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 10:04

    Subject: Endelig premiere på Atlantic crossing 😍

    To: <eribsskog+fleskeberg@gmail.com>

    NRK TV logo

    Hei Kjære Erik, god søndag 🍂 📺

    Atlantic Crossing

    Kronprinsesse Märtha flykter til USA under andre verdenskrig. Et nært forhold til president Roosevelt gir henne mulighet til å påvirke krigens gang. Med Sofia Helin, Tobias Santelmann og Kyle MacLachlan.

    Se nå Trailer

     

    👯Ny sesong👯

    Babylon Berlin

    Ei tragisk ulykke rammar eit filmsett. Gereon og teamet skal etterforske hendinga. Ein mørk og spennande thrillerserie som har vunne fleire prisar.

    Se nå Trailer

     

    Kommer snart

    Therese – jenta som forsvant

    En jente forsvinner. En mor fortviler. Politiet står uten spor. Hele Norge fulgte saken da 9 år gamle Therese forsvant fra Fjell i Drammen i 1988.

    Premiere 8. november.

    Trailer

     

    🏃 Mer å se frem til 🏃‍♀️

    Helt ramme sporter 

    Nicolay Ramm tar med seg fire av Norges modigste kjendiser ut i verden. Her skal de forsøke å bli virkelig gode i noen av verdens rareste idretter.

    Premiere 30. oktober.

    Trailer

     

    Ny, usminket situasjonskomedie 

    Familien Lykke 

    Møt den hjemmekjære trebarnsmoren Randi, hennes selvsentrerte lillebror, deres foreldre og hennes nye, lett fornærmede samboer.

    Ny komiserie om de tusen små og store konfliktene som oppstår mellom husets fire vegger. 

    Premiere 31. oktober

    Trailer

     

    NRK TV

    Kontakt oss | Avmelding | Andre nyhetsbrev

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: 💥-40% på alle* varer! Siste sjanse!💥

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:05

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: nyheter@min.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@arkbokhandel.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>

    Date: søn. 25. okt. 2020 kl. 08:07

    Subject: 💥-40% på alle* varer! Siste sjanse!💥

    To: <e.ribsskog@gmail.com>

    Vis i nettleser

    Ark.no

    Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor

    Hei Erika!

     

    I dag er siste dag av ARK-VENNHELGEN! Gå inn på ark.no og få 40% rabatt på romaner, krim, strikkebøker, kokebøker, dokumentarer, biografier, barnebøker, brettspill, puslespill, leker, kontorvarer, elektronikk og andre fine varer til deg selv eller noen du er glad i. Tilbudet varer til kl 23:59 i dag.

    ARK-VENNEHELG

    *Gjelder ikke bøker utgitt i 2020 (bokavtalen), allerede nedsatte varer, fag/pensumbøker eller bestillingsvarer.

    – Tilbudet gjelder kun for ARK-venner!

    – Bruk Klikk&Hent eller hjemlevering fra ARK.no nå!

    – Tilbudet gjelder kun frem til kl. 23:59 i kveld!

    – Alltid 12,5% rabatt på nye innbundne bøker på ARK.no!

    – Fri frakt på kjøp av bøker over kr 249,-

     

     

    KJØP HER!

    Facebook 

    Instagram

    Ark.no

    Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

    Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

    kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

    Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

    Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS

          Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

  • Screenshot_2020-11-18-01-09-50

    https://johncons.angelfire.com/mobil.html

    PS.

    Jeg har også oppdatert ‘Arkiv’-siden:

    Screenshot_2020-11-18-12-09-55

    https://johncons.angelfire.com/arkiv_mobil.html

    PS 2.
    Det hadde kanskje blitt bedre.

    Hvis Sovjetstat-flagget og menyen, var like breie, som ‘hoved-vinduet’.

    Så det kan jeg kanskje endre etterhvert.

    Da kommer kanskje hoved-vinduet litt langt ned.

    Men hvis menyen blir breiere, så kan den også være lavere, (tenker jeg).

    For da kan jeg bare lage en meny, med to lister, (heter det vel), ved siden av hverandre.

    Sånn at ikke hovedvinduet kommer lenger ned.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen