johncons






  • Gmail – [johncons] New comment on Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A….







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    [johncons] New comment on Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A….





    Shreck

    <noreply-comment@blogger.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 4:42 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com



    Shreck has left a new comment on your post "Sånn her må Forsvaret gjøre med 12.7-ene sine, i A…":

    Hei Ribsskog.

    Ikke for å krangle, men det står ikke i artikkelen at 12.7 mitraljøsa med 3-fot ikke blir brukt lenger. Den lever nok i beste velgående i alle forsvarets avdelinger.
    Det som sies er bare at forsvaret (bl.a. i Afghanistan) også bruker skarpskytterrifler beregnet for 12.7 patroner.
    Begge typer våpen kjøpes selvfølgelig ferdig byggd fra produsent. Å bygge om en mitraliøse til snikskytterrifle er fullstendig meningsløst.

    Vedrørende Raufoss sin multipurpose ammo, så er ikke det noe Raufoss har funnet på for å drepe soldater på en mest mulig inhuman måte. Ammunisjonen er panserbrytende, og er ikke verken egnet eller ment for å brukes direkte på personell. Helvetesammunisjonen som du kaller den, vil selvfølgelig drepe og lemleste personell inne i kjøretøyet, men nå er engang krig et helvete.

    Hvor har du det fra at mennesker brenner opp ved bruk av M72? Så hvidt jeg vet bruker forsvaret to typer ammo til M72. sprenggranat og personellgranat (i tilegg til et par typer øvingsammo uten sprenglegeme).
    Personellgranaten er konstruert for å eksplodere i luften over soldatene. Den sender ut en regnskur av splinter, og er dermed i stand til å drepe ubeskyttede soldater i en relativt stor omkrets.
    Sprenggranaten er ment for kjøretøyer, bunkere, bygninger og slikt, og inneholder et tradisjonellt sprenglegeme.

    PS!
    Du kan nok se bort fra at artikelen er myntet på deg. Verden roterer som kjent rundt sola, og ikke rundt Erik Ribsskog, alias johncons.

    Publish

    Delete

    Mark as spam

    Moderate comments for this blog.

    Posted by Shreck to johncons at 11 January 2011 04:42




    PS.

    Jeg minner om at for at kommentarer skal publiseres på johncons-blogg, så må de ha fullt navn og også bosted og/eller alder, hvis man har noen navne-søsken, som man kan forveksles med.

    Etter mye problemer med trakasserende kommentarer, blant annet.

    Håper dette er iorden, og jeg tar selvfølgelig også forbehold om at det kan ha vært noen andre enn Løvenskiold, 12.7-ener, fra Geværkompaniet, Terningmoen, 1992/93, som skrev den kommentaren.

    Hvis det er riktig at Forsvaret kjøper 12.7-rifler, for å ha som skarpskytter-våpen, i Afganistan, så er vel dette noe nytt, i det norske Forsvaret.

    Sånne skarpskyttervåpen, hørte ihvertfall ikke jeg noe om, under førstegangstjenesten, på begynnelsen av 90-tallet.

    (Og heller ikke på rep.-øvelser, i mob-hæren og i en slags elite-avdeling, i HV, i Oslo, kalt ‘Støtte-område’, som til og med hadde 12.7-tropp(!), fram til jeg flyktet til England, i 2004).

    Da gikk det i mausere, eller noe, fra krigen, som ble brukt til skarpskyting.

    Og på Wikipedia, (som jeg sjekket da jeg skrev om 12.7, på bloggen, ifjor), så stod det ikke noe om bruk av 12.7, som skarpskytter-våpen.

    (Med unntak av at det ble nevnt, at en enkelt amerikansk skarpskytter-spesialist, hadde brukt en spesiallaget 12.7 skarpskytter-rifle, under Vietnam-krigen.

    Men det ble fremstilt som en enkelthendelse, på Wikipedia, såvidt jeg husker, at 12.7-kaliberet ble brukt i forbindelse med skarpskyting).

    Så det med 12.7-rifler er nok kanskje et såkalt ‘New World Order’-fenomen, på samme måte som de nye SUV-bilene, (eller hva de heter).

    At man skal ha alt så svært.

    Det lukter litt av New World Order, synes jeg.

    Og elite.

    Men men.

    Spørsmålet man kanskje kan stille, mener jeg.

    Er, har Forsvaret brukt multi-purpose, i 12.7 skarpskytter-riflene sine, i Afganistan?

    Eller brukte de 12.7-mitraljøser likevel, i skarpskytter-troppene i Afganistan?

    Det her har ikke blitt helt nøye forklart, synes jeg, i pressen.

    Men beklager at jeg ikke var klar over dette, at 12.7-skarpskytter-rifler, har blitt populære i Forsvaret og i det sivile liv.

    Jeg synes heller ikke at Wikipedia hadde fått med seg det.

    Men men.

    Så dette har kanskje vært litt i det skjulte?

    (For etter at jeg skrev om dette på blogg, ifjor høst vel, så dukket det jo opp en artikkel, på Nettavisen, om det nye ‘fenomenet’, å bruke rifler som kan ta så stor ammunisjon, som 12.7.

    Jeg skal se om jeg finner en link til den artikkelen igjen.

    Vi får se).

    Det er mulig.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    PS 3.

    Her er en link til den nevnte artikkelen, om 12.7 skarpskytter-rifler, til sivilt brukt, igjen, fra Nettavisen:

    http://www.side3.no/article3024976.ece

    PS 4.

    Solberg fra Fredrikstad skriver kommentar, om at alle stater vil ha de sterkeste våpen.

    Men 12.7 har funnets i mange år, og ble brukt under Vietnam-krigen, som skarpskytter-rifle.

    Så hvorfor kommer dette nå?

    Det må vel ha vært en grunn til at det norske Forsvaret ikke brukte 12.7 skarpskytter-rifler, under den kalde krigen?

    Det er mulig jeg misforstod det på Wikipedia, jeg gikk vel inn på siden for Browning 12.7., og derfra kom jeg meg ikke videre, til den Wiki-siden du nevner.

    Men ammunisjon, kan være komplisert, det har jeg også hørt fra min onkel Martin Ribsskog, som er våpenekspert, (må man vel si).

    Og han har ikke noen 12.7-rifler og hadde vel ikke engang 12.7-ammunisjon, tror jeg.

    Enda han støper kuler selv og sånn, og har et velfylt våpenskap, med 10-12 våpen ihvertfall vel.

    Men han har jeg ikke noe mer med å gjøre, etter at jeg ble utsatt for et mordforsøk, på gården til hans samboer, Grete Ingebrigtsen, i 2005.

    Men men.

    Så beklager at jeg rota angående 12.7 skarpskytter-rifler.

    De har jeg aldri sett eller hørt om i det norske Forsvaret.

    Og heller ikke i det sivile liv.

    Enda jeg har hørt om elefant-rifler.

    Men men.

    Så det kan man kanskje lure på, hvorfor de ikke har vært i det norske Forsvaret før, hvis de er så nødvendige.

    Kanskje det er fordi, at i Norge, så har man sjelden 3-4 kilometer fri sikt?

    Mens i Afganistan, så er det ørken osv.

    Så denne misforståelsen, (hvis jeg skal unnskylde meg litt), skyldes kanskje nok ja, at jeg ikke ble opplært til ørkenkrig, da jeg avtjente førstegangstjenesten, på begynnelsen av 90-tallet.

    Det var vel før norske styrker ble brukt i særlig grad, i utlandet, i krig.

    Annet enn som fredsbevarende FN-styrker.

    Men jeg tror ikke at 12.7 skarpskytter rifler ble brukt av norske FN-styrker i Libanon, f.eks.

    Så dette er kanskje et ‘macho-våpen’, som kjennetegner en holdningsendring, i det norske Forsvaret?

    Hva vet jeg.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 5.

    Altså, 12.7-kaliberet, er jo mye større, enn de kulene, som brukes til å skyte elefanter med.

    Også skal man bruke det kaliberet, til å skyte mennesker med?

    Det blir vel kanskje litt inhumant?

    Det er vel kanskje derfor at det norske Forsvaret ikke har brukt sånne rifler tidligere?

    Men at det nå kanskje har skjedd en slags holdningsendring?

    12.7 kan man vel kanskje bruke til å jakte blåhval med, vil jeg nok tippe på, så store er de patronene.

    Eller sikkert dinosaurer, hvis de hadde funnets enda.

    Men mennesker?

    Det blir kanskje litt ‘over-kill’, ville jeg vel ha tippet på.

    Men men.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 6.

    Altså, hvis de har 12.7-rifler.

    Så er det liksom ikke krig.

    Det er heller at en part ligger i noen baser og plaffer ned motstanderne.

    Det er ikke ordentlig krig, som det var, under 2. verdenskrig, osv.

    Det er vel mer feigt å ha de 12.7-riflene.

    Men men.

    Jeg tror ikke det som foregår i Afganistan, er noe lignende av den typen krigføring, som man hadde, i Europa, under 2. verdenskrig, osv.

    Det er vel mer som Vietnam-krigen kanskje.

    Og derfra ble det jo dokumentert, at mye rar slakting av familier osv., forekom.

    Mye inhumane ting.

    Og det ble protestert mye, i Vesten, mot den krigen.

    Men nå er det vel ganske stille.

    Kanskje det var noe lureri med hippiene.

    Det har jeg jo vært inne på tidligere.

    For amerikanske soldater, som kom hjem fra Vietnam-krigen, de ble visst veldig uglesett.

    Så hva som er bra eller dårlig, det avhenger nok mye av tid og sted, tror jeg.

    Så vi blir nok ‘skrudd i pompen’, tror jeg, som jeg leste om, at noen bruke som signatur, på Spillegal, var det vel.

    (Selv om jeg ikke er Spillegal, og vanker der akkurat).

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 7.

    Solberg fra Fredrikstad, skrev en ny kommentar:

    ‘Shreck said…

    Hva slags våpen forsvarets avdelinger til en hver tid disponerer, er vel mye bestemt av budjetter og politiske prioriteringer. Men hvis det bare var opp til forsvarsledelsen hadde vi hatt det råeste utstyret hele tiden.

    Hvorfor Norge eventuellt ikke hadde 12.7 skarpskyterrifler under den kalde krigen aner ikke jeg. Jeg regener med at det foregår en kontinuerlig analyse av behov og resurser ifm. innkjøp av våpen. Du kan like gjerne spørre hvorfor Norge ikke hadde stealth fly under den kalde krigen. De har jo eksistert i 40 år. Det blir samme argumentasjon.

    Selvføgelig er det innhumant å skyte mennesker med 12.7. Det er innhumant å skyte mennesker generellt. Men er det noe verre å bli drep av en 12.7 enn en AG3? Du dør i hvert fall raskere hvis du blir skutt med 12.7. I andre sammenhenger pleier det å bli sett på som fordelaktig. F.eks. ved avliving av hunder.

    Jeg tenker meg kanske at 12.7 pga. prosjektilets høye bevegelsesenergi er mer presis på lagt hold en et mindre kaliber. Mindre påvirkelig av sidevind bl.a. Slikt er selvfølgelig av betydning for en skarpskyter. Men dette har jeg egentlig ikke noe greie på.

    For allt jeg vet er det godt mulig at disse riflene hovedsaklig brukes mot kjøretøyer.

    I Libanon hadde vi såkalte fredsbevarende styrker. Det var altså pr. definisjon ikke krig. Jeg tror kansjke behovet for skarpskyttere ikke er så stort ifm. den type oppdrag.

    Vedr. M72 og personellgranat:

    Husker du de rakettene hvor du hadde en skala rundt kroppen? Du skulle stille inn avstanden til målet, og når du skjøt skulle du sikte ca 30 meter over målet. Raketten roterer i lufta, og antall omdreininger bestemmer hvor langt den går før den eksploderer. Eller var disse rakettene for 84mm Carl Gustav? Er ikke helt sikker.

    Vennlig hilsen

    Hans G. Solberg, 43 år, Fredrikstad

    11 January 2011 07:36′.

    PS 8.

    Svar til Solbergs kommentar, i PS 7:

    Det er vel sånn, at Forsvaret måtte slutte å bruke 12.7, i Afganistan, ihvertfall midlertidig.

    Det var vel sånn at folk ble skutt i to deler, eller noe?

    Kanskje det å bruke 12.7 sånn blir som terror?

    Hvem vet.

    Noe galt var det visst ihvertfall, selv om avisene vel ikke forklarte det helt presist og i detalj.

    M72 er en rakett, som sprayer brannstiftende middel, inn i pansrede kjøretøy.

    Vi kalte de for ‘psyko-rør’ og ‘bruk og kast-våpen’, da jeg var i militæret.

    Geværmann 1 og 3, hadde to sånne, på ryggen i Geværkompaniet, i infanteri-lag.

    Du blander kanskje med Carl Gustav kanon.

    Vi hadde eget kanonlag, og oss geværmenna, vi skøyt aldri med kanon, så det våpenet husker jeg ikke i detalj.

    Men jeg husker at de hadde ihvertfall både spreng og sjokk-granater.

    Så sånn var det.

    Igjen takk for klargjørende opplysninger, mm!

    Jeg innrømmer at jeg skrev litt feil, om 12.7 som skarpskytter-våpen, i det sivile og i det militære.

    Men jeg synes at militærstoff er artig, så jeg ble kanskje litt vel ivrig.

    Det er mulig.

    Vi får se om vi klarer å finne ut mer om 12.7 som skarpskytter-rifle, sin historie, i det norske Forsvaret.

    Vi får se om vi klarer det.

    Vi får se.

    PS 9.

    Jeg kjøper forresten ikke helt det Solberg skrev om Stealth-fly, i PS 7.

    For Stealth-fly kom på 80 eller 90-tallet, mener jeg.

    Mens bl.a. Finland, hadde en 20 mm anti-tanks-rifle, under 2. verdenskrig:

    http://no.wikipedia.org/wiki/Lahti_L-39

    Så Norge kunne ikke ha noe under den kalde krigen, som Finland hadde under 2. verdenskrig?

    Og lagde Finland Stealth-fly under 2. verdenskrig?

    Nei, Stealh-fly er mye mer moderne og avanserte enn 12.7-rifler.

    Så Norge kunne hatt 12.7-rifler, under den kalde krigen, på 60 og 70-tallet, osv.

    Men ikke Stealth-fly.

    Vil jeg si.

    Det er ikke noe hokus-pokus med 12.7-rifler egentlig, det er nok bare en veldig svær børse, vil jeg si.

    Så sånn er nok det.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:43 AM





    To:

    post@slottet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: info@nrk.no

    Hei,

    har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?

    Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spørsmål vedrørende Jonna, i barne-tv/Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:42 AM





    To:

    info@nrk.no



    Hei,

    har NRK noe kommentar til at Jonna er med i Mette-Marit-videoen?
    Kan dere sende dette videre til Jonna, for kommentar, for jeg fant ikke Jonnas hjemmesiden på nettet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Om at Kåre Willoch skal ha Mette-Marit-videoen mm./Fwd: Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:36 AM





    To:

    Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    har dere i Høyre noen kommentar til dette?
    Hilsen deres tidligere gjest, på kurs i konservativ politikk, (som var med min kamerat fra russetiden Magne Winnem), i Høyres Hus, i Stortingsgata, i Oslo, på gebynnelsen av 90-tallet, da datter til byrådsleder Huitfeldt blant annet også var der vel, mener jeg å huske.

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/11
    Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
    To: bulldozer86@live.com
    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog









  • Heisann Løven,

    Erik Ribsskog 10. januar kl. 23:31

    er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.

    Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

    Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.

    Var dette noe du fant på?

    Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter

    Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?

    Erik Ribsskog 11. januar kl. 03:14

    Hei,

    jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

    Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

    Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.

    Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!

    Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!

    Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.

    Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.

    Men men.

    Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com

    Takk for svar ihvertfall!

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 3:00 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    altså, for å ta det første.
    Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/1/11
    Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
    To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>

    Cc: post@slottet.no

    Hei,

    er det her bare tull?
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


    Hei,

    Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.

    Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.

    Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

    Lykke til!

    Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)


    Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
    Subject: Opplysninger om Mette Marit
    From: eribsskog@gmail.com
    To: bulldozer86@live.com

    CC: post@slottet.no

    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.

    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?

    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.

    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • terningmoen østerdalsdepoet

    http://no.wikipedia.org/wiki/Terningmoen

    PS.

    For når vi hadde streifvakt, så var det meningen, at vi skulle sjekke alle dører, om de var låste.

    Og det pleide jeg å gjøre.

    Men jeg tror ikke at alle gjorde det.

    (For det pleide ofte å stå mye dører ulåst der, husker jeg, blant annet der kjøretøyene stod, mm.).

    Men da jeg fant det svære Østerdalsdepoet stående ulåst, (som var like ved der våpendepoet til troppen vår var, forresten), så kalte jeg opp Daghavende offiser da, eller det var vel også vaktbua, (på en walkie talkie vi som vi hadde, på slutten av tjenesteåret vårt. Vi hadde ikke sånn walkie talkie, på begynnelsen av tjenesteåret, da jeg fant de svære garasjebygningene stående ulåst, så da kunne jeg først rapportere om dette, på slutten av streifrunden, som tok en time kanskje. Men men.), kom og låste depoet, og sa noen gloser om at man kunne jo ikke la Østerdalsdepoet stå ulåst, osv.

    Men men.

    Så jeg var egentlig pliktoppfyllende i militæret, vil jeg si, selv om jeg kanskje ikke var så veldig engasjert.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Når jeg tenker meg om.

    Så var det kanskje noen mob-hæren eller HV-depot, som brant ned.

    For de bygningene stod liksom for seg.

    Borte ved der garasjene var, osv.

    Og Østerdalsdepoet, det var ikke så svært da.

    Og det visste jeg ikke om forresten, husker jeg, at vi hadde et depot, på Terningmoen, som het Østerdalsdepoet.

    Så da kikka jeg et kort øyeblikk, litt nysgjerrig inn døra der da, til det depoet da, og så litt nøyere på det utstyret som lå der, osv.

    Da han daghavende offiser, nevnte det, at det depoet het Østerdalsdepoet da.

    Og mens han dreiv og skulle låse, osv.

    For han daghavende offiser, han ba meg vente der da, til han dukka opp der, for å låse, hvis jeg ikke husker helt feil.

    Og dette var vel ganske tidlig på kvelden, så det var vel ikke så mange streifrunder, som hadde blitt gått der, (hvis noen), før jeg fant den døra til det vel ganske viktige depoet stående ulåst.

    Men men.

    Det hendte også at kontorbygningene til Ski og Vinterskolen osv., stod ulåst der, og en av de høyere offiserene, hadde ihvertfall en skarp ag-patron, (0.62 vel), liggende i en sånn boks vel, på skrivebordet sitt, husker jeg.

    (Så da hadde altså både bygningen og selve kontoret til han høyere offiseren, stått ulåst da.

    Og på toppen av det, så lå det skarp ammunisjon der.

    (Som jeg bare lot ligger der, og ikke rørte, for hva skulle jeg med skarp ammunisjon, liksom)).

    (Hvis det ikke var Oppland Regiment sine kontorer da.

    Hvor disse ganske høye ‘stjernegrisene’, (som hadde glemt å låse), satt da, som de ble kalt, blant oss menige, ihvertfall noen ganger.

    Det skal jeg ikke si helt sikkert.

    For hvilken ‘stjernegris’, som satt på hvilket kontor.

    Det kunne jeg ikke på rams, for å si det sånn.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på).

    Så det var vel en del slurving, må jeg si, på Terningmoen, med låsing osv.

    Og sivile folk, hoppa visst noen ganger over gjerdet til leieren.

    (Uten at jeg vet hva de hadde tenkt seg.

    Men det ble rapportert en gang vel, husker jeg.

    Hvis ikke det var vaktsoldatene som kødda da.

    Hvem vet).

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – Opplysninger om Mette Marit







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Opplysninger om Mette Marit





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jan 11, 2011 at 1:07 AM





    To:

    bulldozer86@live.com


    Cc:

    post@slottet.no



    Hei,

    skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.
    Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.

    Er dette riktig?
    Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.
    Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.

    Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.
    Mvh.
    Erik Ribsskog








  • Session Start: ti jan 11 00:06:00 2011
    Session Ident:#blablabla
    [00:06] ->> You joined channel #blablabla
    [00:06] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:06] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:06] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:06] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:06] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:06] <skorpion> god kveld til deg, john_cons

    [00:07] <john_cons> heisann ja
    [00:07] * shut_up is now known as marybar
    [00:07] <john_cons> hva skjer
    [00:07] <marybar> hiya erik
    [00:07] <john_cons> jeg sendte en e-post til slottet om det greiene skorpion

    [00:07] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)
    [00:07] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla

    [00:07] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:07] ->> marybar :End of /WHOIS list.
    [00:07] <skorpion> ja, jeg så det cons

    [00:07] <skorpion> har du fått svar?
    [00:08] <marybar> we're still trying to figure out where to find the mafia
    [00:08] <john_cons> nei, de pleier ikke å svare forresten heller

    [00:08] <skorpion> ja ja. var verdt et forsøk da
    [00:08] ->> 173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com resolved to 173.193.221.28

    [00:08] <john_cons> ja, jeg har jo ikke gitt opp enda
    [00:08] <skorpion> nå kan de i hvert fall ikke si at du ikke har prøvd
    [00:08] <john_cons> fant ikke han john ogby på facebook

    [00:08] <skorpion> nei, har lett etter han jeg og
    [00:08] <john_cons> neida, man må nok være tålmodig
    [00:08] <skorpion> han er ikke å oppdrive
    [00:08] <john_cons> ok hm

    [00:08] <skorpion> ja, tålmodighet er en dyd sies det
    [00:09] <john_cons> ja, kanskje han er frimurer?
    [00:09] <skorpion> ja, apropos det
    [00:09] <skorpion> jeg prata jo med han kompisen min

    [00:09] <skorpion> og spurte litt mer og sånn da
    [00:09] <skorpion> om hva som var på den videon liksom
    [00:09] <john_cons> 173.193.221.28 US UNITED STATES ILLINOIS CHICAGO HOSTING SERVICES INC

    [00:09] <john_cons> marybar: are you from chicago?
    [00:09] <skorpion> så spurte jeg om det var riktig det med biljard-bordet
    [00:09] <john_cons> åja
    [00:10] ->> marybar is adc1dd1c@173.193.221.28-static.reverse.softlayer.com ([adc1dd1c] I <3 EFnet)

    [00:10] ->> marybar is on: #london #liverpool #oslo #johncons #blablabla
    [00:10] ->> marybar using chat.efnet.org (slower traffic keep right)
    [00:10] ->> marybar :End of /WHOIS list.

    [00:10] <skorpion> og han sa det at det var bare noe pressen skrev for å beskytte mette-marit
    [00:10] <john_cons> åkey, hm
    [00:10] <skorpion> for nede på den puben der det skjedde

    [00:10] <skorpion> "Christiania"
    [00:10] <john_cons> jepp
    [00:10] <skorpion> var det ikke det?
    [00:10] <skorpion> jo
    [00:10] <john_cons> jo Kristiania, en nattklubb i oslo

    [00:10] <skorpion> der holdt visstnok frimurerlosjen til før
    [00:10] <john_cons> hvis den finnes lengre
    [00:10] <skorpion> sa han kompisen min da
    [00:10] <john_cons> åja

    [00:11] <john_cons> var det for å skremme frimurerne da?
    [00:11] <skorpion> og nede i kjellern der hadde dem visst drivi med noe ritualer og faenskap
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> nei altså
    [00:11] <john_cons> med mette marit?
    [00:11] <skorpion> det som skjedde med mette-marit var visst noe greier i den kjellern
    [00:11] <john_cons> jøss

    [00:11] <skorpion> at hun lå på et slags alter og ble pult
    [00:11] <skorpion> av en del norske kjendiser mente han
    [00:11] <john_cons> kristiania lå/ligger visst i grensen

    [00:11] <john_cons> mener jeg å huske
    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:11] <skorpion> i et slags sånn fake frimurer-rituale
    [00:11] <john_cons> rundt grensen der et sted

    [00:11] <john_cons> jøss
    [00:12] <skorpion> i den kjellern der frimurerlosjen holdt til da
    [00:12] <john_cons> kan det ha vært johanitterordenen
    [00:12] <john_cons> okey

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> jeg får sjekke det navnet hans
    [00:12] <skorpion> han kompisen min i PST mente jo det at det kan ha vært noen andre slags losjer som har overtatt

    [00:12] <skorpion> ja
    [00:12] <john_cons> hm
    [00:12] <john_cons> er det noe måte jeg kan vite at det du skriver er riktig
    [00:12] <marybar> yeah i'm from chicago

    [00:12] <john_cons> marybar: what up then
    [00:13] <skorpion> du kan jo snakke med han kompisen min kanskje
    [00:13] <marybar> have you been there?
    [00:13] <john_cons> er han på irc?

    [00:13] <skorpion> men han ville ikke på bloggen da
    [00:13] <skorpion> jeg kan spørre om han har en epost eller telefon eller noe? hva foretrekker du?
    [00:13] <john_cons> marybar: no, i haven't i tried to go to the us once, but was sent back to europe from detroit, for some reason

    [00:13] <john_cons> e-post kanskje
    [00:13] <skorpion> ok
    [00:13] <john_cons> marybar: in 2005
    [00:13] <marybar> i see
    [00:14] <john_cons> marybar: what were you wondering about here

    [00:14] <marybar> i was asked to join the channel
    [00:14] <john_cons> marybar: this is my private channel you see, for me and people i know really
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was it that invited you?

    [00:14] <marybar> by a person who said he was a friend of you
    [00:14] <john_cons> marybar: ok, who was that again then?
    [00:14] <marybar> nick something
    [00:15] <john_cons> marybar: no, he's not my friend, he's just an imposter, nick ewans, who pretend to be a p.i. or something, but who really is an actor, and I don't know why is contacting me, etc.

    [00:16] <marybar> ah i don't really know him either
    [00:16] <marybar> i spoke to him on irc a few days ago
    [00:16] <john_cons> marybar: i think it's to do with an employment-case i have against bertelsmann/microsoft:

    [00:16] <marybar> he told me about you
    [00:17] <marybar> he said you were a very interesting person

    [00:17] <marybar> he said he was trying to get more people to talk to you, for some reason
    [00:17] <john_cons> marybar: i think someone, (bertelsmann?), must be paying him to annoy me, or something

    [00:17] <marybar> i didn't quite comprehend why
    [00:18] <john_cons> marybar: ok, i c, this is like a private channel, so I don't really know who sends people here
    [00:18] <john_cons> marybar: this channel is to do with if one have questions about my websites etc:

    [00:18] <marybar> yeah, about your blog?
    [00:18] <john_cons> yeah that's right

    [00:18] <marybar> i read it. very interesting material
    [00:19] –skorpion– bulldozer86@live.com er adressa hans. jeg ga han adressa til bloggen din og fortalte om hva du drev med og sÃ¥nt, og han virka positiv til Ã¥ stÃ¥ fram med dette. men jeg kan som sagt ikke gÃ¥ god for alt han sier, sÃ¥ du mÃ¥ nesten vurdere dette selv

    [00:19] <john_cons> marybar: but my blog is mostly in norwegian
    [00:19] <marybar> i became curious about the mafia thing
    [00:19] <marybar> some of it is in english
    [00:19] <john_cons> marybar: so i'm not used with non-norwegians showing up here

    [00:19] <marybar> and i used google translate
    [00:19] <john_cons> marybar: only the e-mails to english companies etc
    [00:19] <marybar> nick sent me some links
    [00:20] <john_cons> skorpion: ok, det havner på bloggen altså

    [00:20] <skorpion> john_cons: ikke post adressa hans da
    [00:20] <john_cons> skorpion: men takk for bidraget
    [00:20] <skorpion> er mulig han ikke gidder si noe da
    [00:20] <john_cons> ja, men jeg poster alt mulig på blogg, jeg gidder ikke å sensurere liksom

    [00:20] <skorpion> ok ok
    [00:20] <john_cons> null hemmelighetskremmeri
    [00:21] <john_cons> jeg orker ikke det dessverre
    [00:21] <john_cons> men men
    [00:21] <john_cons> jeg skal sjekke om han er frimurer han eksen til mette marit

    [00:21] <john_cons> bbl
    [00:21] ->> You are now known as jc_away
    [00:26] <jc_away> Ofteal, Torstein
    [00:26] <jc_away> 1940

    [00:26] <jc_away> Lærer
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ognedal, Torstein Øglænd
    [00:26] <jc_away> 1945

    [00:26] <jc_away> Tanntekniker
    [00:26] <jc_away> Sandnes
    [00:26] <jc_away> Ogre, Einar Utne
    [00:26] <jc_away> 1927

    [00:26] <jc_away> Produktsjef
    [00:26] <jc_away> Ås
    [00:27] ->> You are now known as john_cons
    [00:27] <skorpion> hm
    [00:27] <skorpion> han john tror jeg bor i lillestrøm

    [00:27] <john_cons> nei, john ognby, mette-marit sin eks, er visst _ikke_ frimurer
    [00:27] <john_cons> jepp
    [00:27] <john_cons> okey
    [00:27] <john_cons> og han er ikke på facebook

    [00:27] <john_cons> hm
    [00:27] <skorpion> hvordan veit du at han ikke er frimurer?
    [00:27] <john_cons> kanskje det går ann å kontakte han via det foto.no stedet

    [00:27] <skorpion> jeg så etter det
    [00:27] <john_cons> jo for da hadde han stått på den lista her, til tv2:
    [00:27] <skorpion> det går ikke an
    [00:27] <skorpion> åja, ja

    [00:28] <john_cons> han hadde stått på den lista der, hvis han hadde vært frimurer

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <john_cons> jeg har ikke lyst til å ringe han john ognby
    [00:28] <john_cons> for jeg har ikke noe sånn utstyr til å ta opp telefonsamtaler osv

    [00:28] <john_cons> men men
    [00:28] <skorpion> nei, det hadde jo vært en fordel
    [00:29] <john_cons> burde kanskje hatt det i såfall
    [00:29] <john_cons> men men

    [00:29] <skorpion> ja, jeg vet ikke om jeg tør blande meg for mye i detta her
    [00:29] <john_cons> kanskje det er en annen måte man kan gå fram på
    [00:29] <john_cons> okey, jeg får ha det litt i bakhue tror jeg

    [00:29] <john_cons> men men
    [00:29] <skorpion> for han kompisen min, han mente jeg ikke burde stikke nesa mi i dette her
    [00:29] <john_cons> okey, men du har jo liksom begynt nå

    [00:29] <skorpion> ja…
    [00:29] <john_cons> men du får bestemme sjæl
    [00:29] <skorpion> han sa jo det
    [00:30] <john_cons> det er opp til deg selv å avgjøre

    [00:30] <john_cons> og, vi får tenke litt mer på det her da kanskje
    [00:30] <skorpion> at det var fælt mange norske kjendiser og maktmennesker involvert i detta her
    [00:30] <john_cons> ja det greiene der ja

    [00:30] <john_cons> ja, det hørtes litt rart ut
    [00:30] <skorpion> og at den ritualpulingen av mette-marit var noe alle kjendiser måtte igjennom for å nå fram i Norge liksom
    [00:30] <john_cons> hvis mange kjendiser har knulla mette marit før krompen

    [00:34] ->> You joined channel #blablabla
    [00:34] ->> Topic is: Godt nyttår!
    [00:34] ->> Topic set by john_cons!~vbeider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 01.01.2011 00:47:03

    [00:34] ->> Attempting to join #quiz-show
    [00:34] ->> Channel Modes are: +tn
    [00:34] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
    [00:34] <cons_> pc-en gikk ned som vanlig

    [00:34] <cons_> men men
    [00:34] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
    [00:34] * blablabot sets mode +o cons_ for #blablabla
    [00:35] <skorpion> det er noe drit

    [00:35] <@cons_> jeg får oppdatere bloggen litt, med det nye om mette marit og nick ewans osv
    [00:35] <@cons_> bbl
    [00:35] ->> You are now known as jc_away
    [00:35] * john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Quit ( Ping timeout: 268 seconds )






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen