![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Hestesko?
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 15, 2010 at 3:26 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Hestesko?
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 15, 2010 at 3:26 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: Crossdressers.com Contact Us Form – Hi
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 15, 2010 at 3:18 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Brus med biffsmak
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 15, 2010 at 3:13 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: I alle dager…
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 15, 2010 at 2:39 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
http://www.facebook.com/profile.php?id=610005119
PS.
Lillesøstera hennes, Isa, hu har forrandra seg enda mer.
Hu er ikke til å kjenne igjen.
Men men.
Her er mer om dette:
PS 2.
Det her er (den tidligere) stesøstera deres, min kusine Liv Kristin Sundheim, fra Ås.
Datter av min onkel Martin Ribsskog da.
Som jeg ikke har noe mer med å gjøre, for jeg mistenker at han var involvert i det drapsforsøket mot meg, i Kvelde, i 2005.
Men men.
Hu har visst farga håret litt mørkere nå tror jeg.
Men men.
Hun er også direkte etter Odin, forresten.
Men men.
Her er mer om dette:
PS 3.
Det her er Grethe Ingebrigtsen, mora til Andrea og Isa.
Hu skriver på Facebook, at hu er ‘i et forhold’, så hu er vel kanskje sammen med onkel Martin (Ribsskog) enda da.
Enda de flytta fra han, og han nå bor alene på gården Løvås i Kvelde vel.
Mens de vel kjøpte en ny gård i Askim.
Noe sånt.
Det var Grethe Ingebrigtsen, som i 2005, (etter at jeg hadde studert ved University of Sunderland, men måtte avbryte disse studiene, grunnet problemer med studielånet, osv.), sa at jeg kunne få lov å bo på gården Løvås, i Kvelde, fordi, som hun sa, at ‘hennes kvinnelige intuisjon, fortalte henne at det var riktig’.
Noe sånt.
Her er mer om dette:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000374195732
PS 4.
Nå bor de visst i Mysen, står det.
Men jeg mener det, at bestemor Ingeborg, skrev før hun døde, at Ingebrigtsen-familien hadde flyttet tilbake til Askim.
(Hvor de bodde sammen med min onkel Martin Ribsskog, på den tida som mora mi, Karen Ribsskog døde, på Moss sykehus, i 1999).
Så det er mulig at de har flytta enda en gang da.
Hvem vet.
Så sånn er kanskje
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://www.aftenposten.no/jobb/article3903218.ece
PS.
Her er mer om min arbeidssak mot Bertelsmann Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation:
Nå har jeg sett på bilder av meg selv, at jeg ofte er ganske bleik.
Så nå lurte jeg på hva det kunne komme av.
Og jeg hadde noe i bakhue om det.
Og det var om jeg kan ha gluten-allergi?
For magen min er også vond ofte.
For jeg tåler dårlig brødet her i England, (ihvertfall er det noe ved den engelske maten, som magen min har litt problemer med), har jeg merka både her i Liverpool og i Sunderland.
Så nå tror jeg kanskje at jeg må følge dietten til min mormor, Ingeborg Ribsskog.
Hun spiste havregrøt og grovt brød vel, og mange små måltider.
Jeg kan ihvertfall prøve å spise litt havregrøt, og se hvordan det går.
Nå spiste jeg tortilla-chips, som sein lunch idag.
Og nå så meg i speilet, når jeg var på do.
Og nå så jeg ikke bleik ut.
Og tortilla-chips er jo laget av mais, som gluten-allergikere tåler.
Så det kan være noe med det gluten-greiene.
Søstera mi, Pia Ribsskog, har forresten også vagt hintet om hvordan mat bestemor Ingeborg lager, en gang.
At hun ble så bra av å være hos bestemor Ingeborg.
På grunn av maten hun lagde og at måltidene ble inntatt til faste tidspunkter, var det vel hu sa.
Noe sånt, var det vel Pia sa, det siste stedet hun bodde i Tromsøgata, rundt år 2000 kanskje.
Men men.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen