johncons






  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Crossdressers.com Contact Us Form – Harrassment by forum admin







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Crossdressers.com Contact Us Form – Harrassment by forum admin





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 8:18 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har ikke skrevet noe til denne personen.
    Det er noen andre som skriver i mitt navn.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Tamara <tamara@crossdressers.com>
    Date: Wed, Nov 10, 2010 at 8:11 PM
    Subject: RE: Crossdressers.com Contact Us Form – Harrassment by forum admin

    To: "Erik Ribsskog @ Crossdressers.com" <eribsskog@gmail.com>

    You really need to grow up, I don't even know what 'mafian' even means. I

    run a transgendered support forum, you obviously need a pysch forum, because

    you are obviously a lunatic. BTW, there are steinkjer (whatever that is)

    police in the USA?? STOP EMAILING ME YOU NUTCASE OR I'LL REPORT YOU!!!

    —–Original Message—–

    From: tamara@crossdressers.com [mailto:tamara@crossdressers.com] On Behalf

    Of Erik Ribsskog @ Crossdressers.com

    Sent: 10 November 2010 19:19

    To: tamara@crossdressers.com

    Subject: Crossdressers.com Contact Us Form – Harrassment by forum admin

    The following message was sent to you via the Crossdressers.com Contact Us

    form by Erik Ribsskog ( mailto:eribsskog@gmail.com ).

    ——————————

    I forwarded this e-mail to Steinkjer police.

    So maybe they can investigate.

    So we'll see what happens.

    We'll see.

    Johncons blog regards

    Erik Ribsskog

    PS:

    I've overheard that I'm being followed by the 'mafian', so I report

    everything suspicious to the police, since these events and bulluying etc.

    might be connected.

    I used to work for Bertelsmann, who used negative reinforcement, treating

    employees as slaves, I think I have to say.

    So I suspect Bertelsmann might be behind all this.

    PS 2:

    I forwarded a copy of this e-mail to Arvato Bertelsmann and the royal court,

    since I've read that I'm descended from Odin and Batseba and all that is.

    ——————————

    Referring Page: index.php

    IP Address: 174.138.169.218

    User Name: Unregistered

    User ID: 0

    Email: eribsskog@gmail.com












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: 그래서 그게 다야







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: 그래서 그게 다야





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 8:11 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: <kimjongil@mailmight.com>

    Date: 2010/11/10
    Subject: Re: 그래서 그게 다야
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    You understand Korean, no?

    On Tue, 09 Nov 2010 17:34 +0100, kimjongil@mailmight.com wrote:

    > 당신은 노르웨이 어로 쓰기 멈추지 않을까요?

    >

    > On Tue, 09 Nov 2010 00:26 +0100, kimjongil@mailmight.com wrote:

    > > 좋은 사각형!

    > >

    > > On Mon, 08 Nov 2010 23:56 +0100, kimjongil@mailmight.com wrote:

    > > > 더많은 이것에 대해. 우리가 나타납니다.

    > > > 그래서 그게 다야. 우리는 어떻게 확인할 수 있습니다.

    > > > 추신 : 3 그래서 그게 없을거야.

    > > >

    > >

    >












  • Gmail – Tabelltips for 2011, ditt tips er ønsket for 200 kr







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tabelltips for 2011, ditt tips er ønsket for 200 kr





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:49 PM





    To:

    Ultras 1912 <post@ultras1912.no>



    Hei,

    jeg følger ikke så mye med på norsk fotball, dessverre.
    Jeg tror at Rosenborg nok vil havne høyt.
    Og Molde vil nok nok være en spennende 'joker' nå som de har Solskjær som trener og flere Røkke-millioner.

    Jeg forstår egentlig ikke hva dette med Ultras er.
    Jeg vet at de har Ultras i Lillestrøm også.
    (Ultras felt C vel).
    Men hva egentlig Ultras er, det vet jeg ikke.

    Men det er noe nytt som har kommet de siste årene, i norsk fotball, skjønner jeg.
    Fra Italia, stemmer det?
    Jeg har en blogg, som heter johncons-blogg, (og også en fotball-blogg).

    Kanskje leserne av johncons-blogg er nysgjerrige på hva dette med Ultras egentlig er.
    Hvorfor kan dere ikke bare synge, slik som f.eks. Klanen til Vålerenga?
    Er dere slik som de såkalte 'casuals', fra avisene, at dere møter gjenger fra Bergen osv., og slåss med de?

    Hva er forskjellen mellom Ultras og Hooligans?
    Hvem/hva brakte Ultras til Norge?

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/11/10 Ultras 1912 <post@ultras1912.no>

    Hei Erik

    I forkant av tippeligaen 2010 er det mange som setter seg ned og tipper hvordan tabellen ser ut når sesongen er over. Som supportere ønsker vi også å gjøre det, men vi ønsker ikke tips fra disse såkalte ekspertene.

    Vi lurer derfor på om du kunne tenke deg å sette opp tippeligaen slik du tror den ender i 2011. Det handler bare om å sette lagene i en viss rekkefølge, og kort begrunne hvorfor et lag blir seriemester, og hvorfor de som rykker ned gjør det dårlig.

    Vi er supportere av yrke og har derfor ikke mye penger, men om du har en bank- eller paypalkonto skal du få 200,- kr for jobben.

    Tabelltipsene vi samler inn vil komme i en artikkel på Ultras1912.no, vår hjemmeside.

    Ta kontakt hvis dette er interessant for deg.

    Morten, Peder og Janne












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: tips







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: tips





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:34 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

    Date: 2010/11/10
    Subject: tips
    To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei,

    ingen kritikk denne gangen, bare et velment tips.
    Jeg ser at besøkene på bloggen din har tatt seg kraftig opp i det siste (jeg har selv anbefalt den til flere bekjente).

    Jeg vet også at du sliter litt økonomisk. Så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk? Om du får lagt inn noen annonser på bloggen, så vil du nok få en liten inntekt fra det etterhvert.

    30.000 er bare starten, vet du. 😉 Og du er jo forbannet på alle som leser uten å hjelpe deg med å få rettighetene dine, så her er sjansen din til å i det minste tjene noen slanter på dem.


    Tantor












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Watching you







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Watching you





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:24 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: Kjell Tore Aven <lolpod@gmail.com>

    Date: Tue, Nov 9, 2010 at 11:49 PM
    Subject: Watching you
    To: eribsskog@gmail.com





    illuminati.jpg
    26K










  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Til opplysning







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Til opplysning





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:18 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Tormod Bråten <vestfoldsnut@hotmail.com>

    Date: 2010/11/9
    Subject: Til opplysning
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg vil bare opplyse om at jeg sender mine eposter til deg som privatperson og ikke som politi i tjeneste, så det nytter ikke å surve til Spesialenheten. Ikke at det hadde hatt noe å si uansett, da jeg ikke har gjort noe ulovlig.

    At du publiserer min epost på bloggen din er riktignok ulovlig, men det driter du selvfølgelig i, for du "får ikke rettighetene" dine og tror dermed du kan gjøre hva du vil. Og når vi først er inne på dette med rettighetene du påstår at politiet nekter å gi deg, så kan jeg opplyse om at det er ingen i politiet som har noen mulighet til å kunne vite hvilken mafia det er du påstår å være forfulgt av, da du ikke har gitt politiet tilstrekkelig med informasjon til å kunne etterforske dette. Altså nytter det ikke å komme med den samme regla om at "ingen vil fortelle meg hvem mafian er" hver gang du surver til noen om at du ikke får rettighetene dine. Forventer du virkelig å få alt levert på sølvfat?

    Mens vi først er i gang vil jeg også anbefale deg å tenke litt selv. Du tror du er forfulgt av en mafia, men det er aldri noen som gjør deg noe, til tross for at du legger ut i det vide og brede om hvor du bor og alt du foretar deg. Er du forfulgt av en mafia da, Erik? Hvis du tenker litt LOGISK så finner du nok det rette svaret. Jeg skjønner virkelig ikke at du vil ødelegge livet ditt på denne måten, men det er ihvertfall ikke mitt problem.












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Erik Ribsskog is a Neanderthal?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Erik Ribsskog is a Neanderthal?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:05 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Rudolf Bering <rudolfberingkoben@gmail.com>

    Date: Tue, Nov 9, 2010 at 3:16 PM
    Subject: Erik Ribsskog is a Neanderthal?
    To: enelson@liv.ac.uk, eribsskog@gmail.com

    Btw, do you think Erik Ribsskog is a Neanderthal?

    http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Erik Ribsskog







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Erik Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 7:02 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: Rudolf Bering <rudolfberingkoben@gmail.com>

    Date: Tue, Nov 9, 2010 at 3:10 PM
    Subject: Erik Ribsskog
    To: enelson@liv.ac.uk

    Please excuse Erik Ribsskog. As you probably guessed, he is mentally

    impaired (he is, among other things, diagnosed with paranoid

    psychosis, and is a psychiatric patient on the run from Norwegian

    psychiatry).

    RB












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: trakassering







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: trakassering





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 10, 2010 at 6:59 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

    Date: 2010/11/9
    Subject: trakassering
    To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Loven setter faktisk ingen klare rammer for hva som defineres som trakassering.


    Dermed kan det nok bli vanskelig for deg å bevise at noen har trakassert deg.
    I allefall uten å selv bli anklaget for det samme. Å hevde at noen ikke er menneskelige (slik du gjør med en hel familie i et av dine siste innfall) er nok minst like trakasserende som noe av det du har anmeldt andre for.

    Du er en temmelig hatefull og trakasserende fyr selv, Erik.
    Slutt å sutre til onkel politi, og oppfør deg som en mann.

    Tantor






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen