![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Oct 6, 2010 at 6:37 PM | |
|
To: woll@mail.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Oct 6, 2010 at 6:37 PM | |
|
To: woll@mail.com | ||
| ||
PS.
Man kan se det, at isbre-mint, det koster £0.79, i den billigste butikken, her i England.
Men porto koster £2.12.
Så det blir £2.91.
Og det blir litt under 30 kroner, til sammen.
Og det er det jeg selger de for, på www.godtebutikken.net.
Men PayPal, de tar også litt penger, så jeg fikk bare £2.67, i betaling, for den isbre-mint posen.
(Etter PayPal’s avgift).
Også måtte jeg betale £2.12 i porto.
Og da ble det igjen 55 pence.
Men det sukkertøyet koster 79 pence.
Så da gikk jeg i minus gitt.
24 pence i minus gitt.
Pluss at jeg må betale for konvolutt og printer-blekk.
Skal vi si 25 pence?
Så la oss si at jeg gikk 50 pence i minus da, på den isbre-minten.
Men jeg kan ikke ha for høye priser, i starten, synes jeg.
Jeg må prøve å finne en riktig pris, å legge meg på.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Så nå skjønte jeg det, at jeg tok litt vel lite betalt.
Så nå la jeg på prisen, med 1 dollar, på alle varene.
Det vil vel si 5-6 kroner.
Så da går jeg akkurat i null cirka, på isbre-minten.
(Hvis kunden kjøper en pose).
Mens hvis kunden kjøper flere poser, så går jeg kanskje i pluss.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 3.
Her er mer om dette:
PS 4.
Hvis alle slagene koster, (den runde summen), 35.19 da.
(Det vil si 6 dollar).
Kanskje det slår ann?
Vi får se.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Stage 2 Comlaint, to the District Manager, for Williamson Sq. Jobcentre/Fwd: Complaint about missing Job-seekers allowance
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Oct 6, 2010 at 3:50 PM | |||||
|
To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Hvis noen andre vil ha isbre-mint osv., i posten fra England, så er det bare å bestille ivei, på:
Man kan betale med Visa og kredittkort, gjennom PayPal da.
(Virker det som at skal fungerer nå, ihvertfall.
Ikke dårlig).
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
godtehuset.net @ One.com
|
sales@uk.one.com <sales@uk.one.com> |
Wed, Oct 6, 2010 at 12:17 PM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: eribsskog@gmail.com | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen