johncons






  • Gmail – Anmeldelse av drapstrusler mm







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av drapstrusler mm





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 7:54 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her er fler internett-søk, som jeg har snappet opp, med drapstrusler og æreskrenkelser, og det hele.
    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    5 attachments

    nytt søk 1.JPG
    140K
    nytt søk 2.JPG
    146K
    nytt søk 3.JPG
    151K
    nytt søk 4.JPG
    180K
    nytt søk 5.JPG
    149K




    PS.

    Her er vedleggene:

    nytt søk 1

    nytt søk 2

    nytt søk 3

    nytt søk 4

    nytt søk 5







  • Gmail – Anmeldelse av hackere som driver og tuller med meg







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av hackere som driver og tuller med meg





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 7:37 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg lurer på om det er noen hackere som driver å tuller med meg.
    Fordi, at jeg snapper opp søk, fra univeristetet i Kaiserslautern og i Zurich.
    Om at jeg skal ha liten penis, osv.

    Og, begge bruker Opera og Linux, og søker på norsk.
    Men jeg synes det er rart, hvis de bruker Opera og Linux, i både Zurich og i Tyskland.
    Kanskje dette er noen som sitter i Norge, og søker?

    Jeg kjente en som var god på hacking, som jeg tilfeldigvis chattet med på irc, på 90-tallet, (jeg chattet en del, som avkobling fra en litt stressende rimi butikksjefjobb og heimevernet osv).

    Han het Thorstein Bjørnstad, og var fra Trondheim.
    Er det han som tuller, lurer jeg.
    For jeg chatta også med ei jente fra Halden, Linda Wold, (for jeg hadde en chattekanal, som het #blablabla).

    Og plutselig, så var Bjørnstad og Wold, et par, skjønte jeg.
    Så ikke vet jeg hvordan det skjedde.
    Men jeg var litt laid-back da, det var mest bare noe sosialt dette for meg, for alle mine venner/kjente, i Oslo, var litt sånn, at de ikke hadde noe hyggelig/behagelig vesen, vil jeg si.

    At de var litt aggressive/krigerske osv.
    Så jeg higa etter å få noen andre bekjente, enn de jeg kjente fra før da.
    Derfor var det jeg ville ha internett.
    For chatting, det var nesten som kontakttelefonen, syntes jeg.

    Som en kamerat på Bergeråsen, Tom Ivar Myrberg, fortalte meg om, da jeg bodde aleine på Bergeråsen da.
    Så det var litt sosialt, helt til faren min klagde på telefonregninga og stengte telefonlinja der, til Leirfaret 4B.

    Jeg ønsker Bjørnstad, eller hvem nå dette er, tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    hackere.JPG
    135K
    tyskland ståtiss paint.JPG
    138K




    PS.

    Her er vedleggene:

    hackere

    tyskland ståtiss paint

  • hackere

    PS.

    For man kan se det, at disse søkerne, i Zurich, de har samme operativsystem og browser, (Linux og Opera), som de som nettopp søkte, fra Tyskland:

    tyskland ståtiss paint







  • Gmail – Anmeldelse av æreskrenkelse, fra noen i Tyskland







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av æreskrenkelse, fra noen i Tyskland





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 7:01 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    noen i Tyskland, søker på, at jeg 'liker å se ståtiss'.
    Det er nok ikke sant, dessverre.
    Jeg husker at Anders Røkås, fra Bergeråsen, satt med ståtiss, i garderoben, på Berger skole en gang, mens han nesten grein vel.

    Det var ikke sånn at jeg likte å se på det, dessverre.
    På ungdomsskolen, så pleide jeg heller å se på jentene i dusjen, når vi hadde gym, for noen ganger glemte læreren å låse døra mellom gutte-garderoben og gymsalen, på Svelvik ungdomsskole.

    Og da ville jeg og noen andre, gå å kikke gjennom nøkkelhullet, til jentenes garderobe, noen ganger.
    Så jeg syntes nok det var artigere, enn å se på ståtissen til Anders Røkås osv.
    Men men.

    Odd Einar Pettersen, han dro meg med på sånn kikking gjennom nøkkelhullet, inn i jentegarderoben, en gang.
    Men han likte best å se på hu Marit Enger, som var den 'dundra', i 40-50 åra vel.

    Men jeg likte bedre å se på de på min egen alder da.
    Men Odd Einar var jo så svær så kanskje det var derfor han var så glad i hu svømme-lærerinna, (så det her må vel ha vært i 7. eller 8. klasse).

    Noe sånt.
    Men men, bare noe jeg kom på.
    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    tyskland ståtiss.JPG
    137K




    PS.

    Her er vedlegget:

    tyskland ståtiss







  • Gmail – Russisk mafia i Humblen-familien?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Russisk mafia i Humblen-familien?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 6:45 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    nå har jeg snappet opp, på tracking-cookie programmet, på bloggen min, at en del folk i Russland, driver å søker på medlemmer i min fars nye familie, Humblen-familien.
    (For faren min flytta jo ned til Haldis Humblen, da jeg var ni år).

    Kan dette være noe russisk mafia, eller noe, lurer jeg.
    For han Humblen, faren til Christell Humblen, kjente Solveig, telegrafisten på Scandinavian Star, husker jeg, for hu Solveig var venninne av Haldis, så vi var der en jul, bl.a. på Holmen, i Oslo, hvor hu Solveig bor/bodde, jula 1988, eller noe, kanskje.

    Noe sånt.
    Jeg bare sender en anmeldelse, i tilfelle det skulle være noe russisk mafia.
    (Jeg har jo overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, mener jeg).

    Han Bjørn Humblen, det er halv-broren til Christell Humblen, og han bor på Vestlandet, og er ny-utmeldt av Johanitterordenen, og ny-skilt, fra Nadine Humblen.
    Jeg sender med aktuelle skjermbilde-utskrifter, som viser Humblen-søk fra Russland.

    Mvh.

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    noen i russland søker på broren til christell hm.JPG
    151K
    humblen rotary.JPG
    131K




    PS.

    Her er vedleggene:

    noen i russland søker på broren til christell hm

    humblen rotary

  • noen i russland søker på broren til christell hm

    PS.

    Det var jo også noe i Russland, som søkte om faren til Christell (Humblen), husker jeg, for noen år siden, (som jeg skrev om på bloggen).

    Er dem russisk mafia, eller noe, eller?

    Hm.

    Vi får se om det er mulig å finne ut mer om dette.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg har forresten også noe slekt i Novgorod.

    En fyrste, eller noe, som er i slekta til tante Unse.

    Jeg skal se om jeg finner noe mer om dette.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

    PS 3.

    Her er mer om mine slektninger fra Novgorod:

    slektninger fra novgorod

    http://www.myheritage.no/site-individuals-67419522/ribsskog?page=1&action=search&query=novgorod&searchIn=new&scope=all&spelling=exact&aSearch=off&editBoxInitialText=Finn+en+person

    PS 4.

    Her kan man se det, at ifjor, så søkte noen andre fra Russland, på faren til Christell (Humblen), som var med i Rotary, i Ålesund:

    humblen rotary







  • Gmail – Anmeldelse av Geir Arne Jørgensen/'Geir Arne Jørgensen'







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av Geir Arne Jørgensen/’Geir Arne Jørgensen’





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 6:05 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    en i Canada, søker om meg på Google 'Erik Ribsskog har verdens minste penis'.
    Noe av det første som falt meg inn, var at Geir Arne Jørgensen har flytta til Canada, og skriver dritt om meg derfra.

    Her må det ligge en æreskrenkelse bak, for det er nok ikke sant, (vil jeg tro, for mange damer har sagt at jeg har ganske stor penis).
    (Men det er når jeg har ståtiss da.
    Men selv når jeg ikke har ereksjon, altså hvis jeg f.eks. har 'badetiss', da innrømmer jeg at den ikke alltid er så stor, men jeg vil fortsatt ikke tro at det er verdens minste penis.

    Selv om jeg ikke har drevet og sammenlignet.
    Men det er kanskje andre som kikker i dusjen og sånn, etter gymmen og på treningsstudioer osv., som liker å se på penis?

    Hvis jeg skulle gjette)

    Og dette er vel ikke sånn som alle har noe med, egentlig?
    Og jeg har ikke noen kone eller dame i Canada.
    Hva er det som foregår, kan dere rydde opp i denne mobbingen?

    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    geir arne jørgensen canada.JPG
    134K










  • Gmail – Delayed payment on electricity-bill/Fwd: Complaint about missing Job-seekers allowance







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Delayed payment on electricity-bill/Fwd: Complaint about missing Job-seekers allowance





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Sep 29, 2010 at 3:55 AM





    To:

    "Box.info@bg-group.com" <Box.info@bg-group.com>


    Cc:

    contactus@cccs.co.uk


    Bcc:

    CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk



    Hi,

    my electricity-bill, (£53.50), with you, was bounced yesterday, from my bank-account, with RBS.

    This is because that the Jobcentre/the department of jobs and pensions, are 'messing' with my job-seekers allowance, I think I have to say.

    (I'm refering to the forwarded e-mail).
    My address is Flat 3, 5 Leather Lane, Liverpool, L2 2AE, phone number: 0151 236 3298.
    I'm sorry about the delay with this, and will update you, as soon as I get more information, from the Jobcentre.

    Sorry again!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Tue, Sep 28, 2010 at 9:16 AM
    Subject: Complaint about missing Job-seekers allowance
    To: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>

    Hi,

    when I was on the sign-on meeting, at the Jobcentre, Williamsson Sq., on Thursday last week, I was told, (by the young clerk, in the meeting), that I would recieve my jobseekers-allowance, as normal again, today, (after a sanction that the Jobcenter Manager Mr Winther, told me, on the same day there, in a meeting right before, had been re-instated, after my appeal).

    However, I've checked my bank-account online now, and I can't see that I've recieved my Jobseekers-allowance, today.
    But I have my electricity bill today, and a bailiff-bill etc.

    So I'm in a lot of problems here, since the direct debits are going to be bumped.
    And since I can't pay the bailiff-bill, for the council tax, that I owed from when I was self-employed.

    (I didn't get income support then, even if I think I perhaps should have, but I wasn't aware of that arrangement then).
    I also have very little cash, for food.
    So I was wondering when my regular Job-seekers allowance and the re-instated one, is going to get to my bank-account, with RBS.

    I wanted to please complain about this delay, since it's making problems for my situation, and since this take the focus away from my job-seeking and employment zones, etc., really.
    Thank you in advance for help with sorting this out.

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen