![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av noen bergensere for drapstrussel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Sep 28, 2010 at 3:41 AM | |||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av noen bergensere for drapstrussel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Sep 28, 2010 at 3:41 AM | |||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Men jeg synes, ved nærmere ettertanke, at dette med at Märtha kan prate, (eller ‘prate’), med døde, egentlig er litt bra og.
For jeg hadde aldri trodd, at jeg kunne få tatt opp igjen problemer, som jeg hadde, med bestemor Ingeborg og bestemor Ågot, som begge er døde nå, (på en ‘fin’ måte).
Det hadde jeg vel egentlig aldri trodd, at jeg skulle få noen ny sjanse til å finne ut av.
Så det er veldig fint.
For da kan man bare referere til Märtha, og si at man har tatt det opp med henne.
Så kan man bruke en levende (eks)-prinsesse, til å bringe problemer med de døde opp i dagen igjen.
Og det er jo greit, for da kan man kanskje få ordna opp i livet sitt, og gå videre.
Istedet for at problemene forblir begravet, (som de døde da), og tærer på en resten av livet.
Siden det er vanskelig å ta opp problemer man har hatt med folk som nå er døde.
For da virker man slem, osv.
De kan jo ikke forsvare seg, f.eks.
Men hvis man kan skylde på Märtha, da har man liksom en nesten kongelig unnskyldning, for å ta opp disse problemene, med andre i familien, for eksempel.
Så jeg må si at denne pratingen til Märtha, med engler, eller ihvertfall med døde, også kanskje kan ha en bra side, for oss nordmenn, i vår moderne verden.
Det er kanskje ikke umulig.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Re: [#696257524] New YouTube Copyright Complaint Submission
|
YouTube Support <ukcopyright@youtube.com> |
Mon, Sep 27, 2010 at 11:18 PM | |
|
To: johncons123 <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
PS.
Og hvorfor jeg tar bilder av meg selv, og publiserer, hele tida.
Jo, det er vel fordi at da kan folk se at jeg er meg, liksom, og at folk kan se at jeg er oppegående osv., her borte i England.
Siden ingen hjelper meg, mener jeg, selv om jeg blir tullet med av politiet osv.
Noe som er som tortur, mener jeg, for det er ganske mye rart de finner på for tida, virker det som for meg.
Enda jeg er en fredelig og sivilisert person, som er med i NITO’s lederforum, blant annet.
Men dette er nok del av en slags krig fra frimurere/’jøder’/sionister, mot nordmenn, vil jeg tippe på.
Så sånn er nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Bekreftelse av varsling om krenking av opphavsrett
|
YouTube Service <service@youtube.com> |
Mon, Sep 27, 2010 at 8:01 PM | |||||||
|
To: eribsskog@gmail.com | ||||||||
| ||||||||
PS.
Nina Monsen hadde nemlig unger, og hu var vel ganske vel-etablert, (ettersom jeg forstod på søstera mi, ihvertfall, fra noen knappe ord hun sa på 90-tallet), på sitt oppvekststed Bergeråsen.
(I Ulvikveien vel, (tror jeg ihvertfall), hvor vel også onkelen hennes bodde.
Som Christell Humblen sa, rundt 1980, at hadde tilbudt Nina Monsen penger, for å suge han.
Og da var Christell og Nina, kanskje 8-9 år gamle, og jeg 10 år da.
Og sa fra til faren min, Arne Mogan Olsen, og mora til Christell, dvs. Haldis Humblen, om dette.
Men jeg vet ikke om de gjorde noe akkurat, for å ta opp dette, med sex-press fra onkelen til Nina Monsen, mot Nina Monsen.
Hvem vet).
Så at hu Nina Monsen skulle ta selvmord.
Det syntes jeg hørtes litt rart ut, ihvertfall.
Men det er mulig at noen har noe forklaring, eller ‘forklarings’, på dette.
Dessuten så syntes jeg det var rart, at hu var på institusjon, i Lillehammer, (ifølge Christell Humblen), ca. 9 måneder etter at vi hadde sex.
Nina Monsen var en halvtime ca. på badet mitt, før hu gikk hjem, den kvelden jeg skrev om.
Jeg besvimte, så jeg husker ikke om jeg kom, når hu sugde meg på slutten.
Men det er kanskje sannsynlig, for da sugde hu plutselig veldig godt, husker jeg.
Jeg lurer på om hva hu dreiv med inne på badet mitt, i en halvtime, etter sex-en.
Har hu kanskje tatt ut sæd, av kjeften sin, eller spytta ut den, og stappa i fitta?
For jeg synes at søstera mi, (Pia Ribsskog), var litt ‘lur’ i tonen, når hu spurte meg, på 90-tallet, (ved flere anledninger vel), om jeg ikke skulle ha unger snart.
Hvem vet.
Bare noe jeg såvidt tenkte på.
Så her er det nok fortsatt noen mysterier begravet.
Og de er vel ikke begravet på kirkegården ved Berger kirke, der antagelig Nina Monsen er begravet.
Hvis hu ikke er begravet, eller kremert, inne i Oslo da, i Romsås-traktene der, hvor vel mora bodde.
Hvem vet.
Kanskje det er mulig å finne ut mer om dette.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fy
PS 3.
Christell kalte hun Nina Monsen, for ‘Nasse Nøff’, for hun var nesten som leke-bamsen til Christell, da de var sånn 7-8 år da, (da jeg først ble kjent med dem, da faren min ble sammen med Haldis Humblen, mora til Christell).
(Jeg likte ikke at faren min hadde begynt å være hos ei dame, om kveldene og nettene.
For jeg syntes det var litt trist, å være alene om nettene, når jeg bare var ni år.
Så jeg hadde ikke lyst til å bli med ned og besøke Haldis.
Men, faren min fortalte meg det, at det var to jenter der, på min alder, som jeg kunne leke med.
Og da ble jeg med til slutt da.
Og de to jentene det var Christell Humblen og Nina Monsen da.
Så sånn var det).
Men det var nesten som at Nina Monsen bodde der nede også, i ‘Haldis-huset’.
Og hu var som venninna, eller ‘leken’, til Christell Humblen da, må man vel nesten si.
Men når hu fikk problemer seinere i livet, da var vel ‘Haldis-familien’ ingen steder å se, tror jeg.
Enda de omtrent adopterte henne, på 70 og 80-tallet, vel.
Så jeg får vel si R.I.P. Nasse Nøff da.
Selv om jeg det var mange ting jeg ikke skjønte med henne.
Men men.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Operations Manager
PS.
Jeg søkte også på en jobb som kontorsjef:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Office Manager
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Sep 27, 2010 at 5:23 PM | |||||
|
To: kate.parkinson@grayhealthcare.com | ||||||
| ||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Adobe Dreamweaver
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Sep 27, 2010 at 4:50 PM | |
|
To: "Griffiths, Ian" <Ian.Griffiths@liv-coll.ac.uk> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Adobe Dreamweaver
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Sep 27, 2010 at 4:42 PM | |
|
To: "Griffiths, Ian" <Ian.Griffiths@liv-coll.ac.uk> Cc: "Elliott, Lorraine" <Lorraine.Elliott@liverpool.gov.uk> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen