PS.
I denne linken, så kan man se det kortet jeg fikk, fra Liverpool Community College, i juni, hvor det står at de kom til å kontakte meg tilbake ‘as soon as possible’:
https://johncons-blogg.net/2010/06/na-skal-jeg-ta-et-kurs-i-web-design-ved.html
PS.
I denne linken, så kan man se det kortet jeg fikk, fra Liverpool Community College, i juni, hvor det står at de kom til å kontakte meg tilbake ‘as soon as possible’:
https://johncons-blogg.net/2010/06/na-skal-jeg-ta-et-kurs-i-web-design-ved.html
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Web Designer
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Sep 22, 2010 at 9:53 PM | |||||
|
To: recruitment@ekmsystems.co.uk | ||||||
| ||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Attest for konfirmasjon mm.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Sep 22, 2010 at 8:58 AM | |
|
To: Bodil Haukaråsen <bodil.haukaraasen@svelvik.kirken.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Attest for konfirmasjon mm.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Sep 22, 2010 at 8:38 AM | |
|
To: Bodil Haukaråsen <bodil.haukaraasen@svelvik.kirken.no> | ||
| ||
Nå prøvde jeg å sove, men det var en som ringte på alle callingene og banka på døra nede, noe jævlig, ihvertfall i en halvtime.
Jeg trodde kanskje at det var en kavaler av de ‘utenlandske’ damene, som bor i leilighet nr. 2.
Så jeg gikk ned til døra til bygningen.
Men han som banka på, sa at han het Daniel.
Og jeg sa, at han ikke bodde her, (for jeg visste ikke hvem det var).
Så sa han, at han ville inn, likevel.
Så sa jeg, at nei, han burde heller komme seg hjem til seg selv, istedet for å vekke folk.
Så sa han, at da ville han bare stå der, og fortsette å banke osv.
Men da sa jeg, at hvis han fortsatte, så ville jeg ringe til politiet.
(Og da må man nesten gjøre det.
Ihvertfall hvis man ønsker å bli tatt alvorlig.
For det var sånn vi lærte i militæret, f.eks.
At hvis man kom med en trussel, (f.eks. som vaktsoldat), så måtte man gjøre det man truet med, hvis ikke vedkommende gjorde som man sa).
Så da han karen hadde fortsatt, i 10-15 minutter til.
Med banking og ringing.
Så ringte jeg til politiet.
Og da var klokka ca. 6.45 vel, engelsk tid.
Så så jeg et glimt av han karen, fra vinduet på soverommet mitt.
Og han hadde på seg rød t-skjorte/genser, og var i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene vel.
Og hadde mørkt hår, tror jeg.
Så kom ikke politiet, som jeg kunne se, ihvertfall.
Men han karen forsvant ca. kl. 7, tror jeg.
Så har jeg fått to oppringninger, etter dette, som jeg har missa, på mobilen.
Så kanskje det var fra politiet?
Hvem vet.
(For jeg hadde lyden av på mobilen, for jeg pleier å ha lyden av på den, for å få prøve å få meg noe uforstyrret søvn, osv).
Så nå, så satt jeg på litt ringelyd på mobilen.
For å se om politiet vil ringe igjen.
Så nå sitter jeg i stua da, for ikke å sovne, med mobilen på, med ringelyd og alt.
Og venter på om det skal ringe igjen.
Veldig artig.
Men men.
Jeg får vente litt til.
Og hvis det ikke ringer da, så får jeg gå og legge meg.
Så kanskje det er mulig å få litt søvn.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
Jeg har ikke levd et vanlig liv, siden jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt for ‘mafian’, (som jeg ikke vet hvem er engang).
Kan noen være så snill å forklare meg hva som foregår, sånn at jeg kan forsøke å leve et vanlig liv.
Det skal vel være åpenhet i samfunnet, mener jeg.
Verden i dag er bare møkk, mener jeg, for nå har dette tatt snart syv år av livet mitt.
Og jeg får ingen av rettighetene mine.
Og jeg skjønner heller ikke hvordan alle de mange hundre leserne, som leser denne bloggen hver dag, kan sitte å se på dette, uten å gjøre noe.
Så dette er helt sinnsykt, mener jeg.
Erik Ribsskog
PS.
Her kan dere se hvor mange hundre dere er, som leser denne bloggen hver dag.
(På mandag var det over tusen av dere).
Men dere sitter visst bare å ser på hva som foregår.
Hvorfor er det ingen som gjør noe med alt dette tullet som foregår, i forbindelse med at jeg ikke får rettighetene mine osv., men må leve i uvisshet, etter å ha overhørt at jeg er forfulgt av noe som blir kalt ‘mafian’, i Oslo, i 2003, og etter å ha blitt forsøkt drept, av et slags jaktlag, i Larvik, i 2005.
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Altså, jeg vil jo gjerne gå videre med livet mitt.
Men hvordan kan jeg klare det, når jeg ikke vet hva som har foregått, engang?
Jeg må jo først få fordøye og bearbeide, det som har foregått, før jeg kan gå videre.
Og jeg må jo også få vite hva som foregår nå, for å vite om det er noen spesielle forhåndsregler, som jeg må ta, for eksempel.
Denne uvissheten er en tung byrde for meg, som føles som tortur og som at jeg blir terrorisert, synes jeg.
Og jeg må bruke mye av min energi på å prøve å klare å gjøre mine daglige plikter, uten å gå inn i raserianfall, osv.
Siden jeg ikke får vite hva som foregår, og ikke får noen av mine rettigheter, og dette blir som dårlig behandling av meg, mener jeg.
Så dette er bare helt for jævlig.
Alltid, fra jeg var liten, på 70-tallet, og var med mora, Karen Ribsskog, mi til besteforeldrene mine i Nevlunghavn, så har jeg reagert, hvis jeg har blitt behandlet urettferdig.
(F.eks. fra moren min, da jeg var 5-6 år, hvis jeg syntes at hun behandlet meg urettferdig, i forhold til hvordan hun behandlet søsteren min Pia da, f.eks.
(Det var vel også moren min som først lærte meg det, at ting skulle være rettferdige, i en annen sammenheng da.
Så begynte jeg å gjenta det da, hvis jeg syntes at jeg ble urettferdig behandlet selv da, senere.
Og har sagt fra da, til f.eks. mora mi da, hvis det eller det var urettferdig da.
Men men).
Da har jeg alltid sagt fra om det).
Så jeg synes jeg blir behandlet dårlig av samfunnet, siden jeg blir behandlet på en urettferdig måte, mener jeg, siden jeg ikke får mine sivile rettigheter.
Og det er rettigheter som alle har.
Så når jeg blir nektet de, så opplever jeg det som veldig urettferdig, og som mobbing og trakassering og terrorisering av meg.
Så dette er ‘landsvikers’ på sitt beste.
Det er grunnlovsstridig, å ikke gi meg rettighetene mine, vil jeg si.
Så det her er bare møkk.
Så dere grisene, som griser og tuller med folks rettigheter, dere får kose dere.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS.
Jeg mistenker at det kanskje kan være de nye, utenlandske, (øst-europeiske?), unge søstrene, (eller hva de er), i leilighet nr. 2.
Men men.
Hvem vet.
Jeg kan jo ikke vite det sikkert.
Men, problemene med søppelkastinga, det har jeg jo skrevet mye om på bloggen fra før av også.
Bare se f.eks. den ‘tagen’, som heter ‘søppel-koden’.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen