![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
FW: RESTRICTED – PERSONAL DATA – Independent Case Examiner
PS.
Her er e-brevet:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
FW: RESTRICTED – PERSONAL DATA – Independent Case Examiner
PS.
Her er e-brevet:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Level 5/6-degree
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Aug 11, 2010 at 7:43 PM | |||||||||||||||||||||||
|
To: customer.services@naric.org.uk Cc: carlos.pineda@liverpool.gov.uk | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Is it possible to convert Norwegian degrees/certificates to English degrees/certificates?/Fwd: Update/Fwd: Complaint about Jet Employability Team/Fwd: Update/Fwd: IT Manager
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Aug 11, 2010 at 6:51 PM | |||||||||||||||||||
|
To: customer.services@naric.org.uk Cc: carlos.pineda@liverpool.gov.uk | ||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Update/Fwd: Complaint about Jet Employability Team/Fwd: Update/Fwd: IT Manager
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Aug 11, 2010 at 5:29 PM | |
|
To: Jet@liverpool.gov.uk Cc: carlos.pineda@liverpool.gov.uk | ||
| ||
PS.
Her er informasjonen jeg fikk i møtet idag:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av trussel/Fwd: [johncons] New comment on De som eier slottet Højriis i Danmark nå, (som jeg….
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Aug 11, 2010 at 5:02 PM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PS.
Og de har jeg lest om, at de prøver å få tak i gamle ting til slottet.
Enda de vel ikke har noe historisk krav på slottet.
Men de tuller nok med meg, for å få de maleriene til bestemor Ingeborg osv., tilbake til slottet, gjennom tysk etterettning osv., vil jeg tippe på.
Jeg skal se om jeg finner mer om det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her kan man se at de driver å restaurerer Højriis Slott, og driver å tilbakefører møbler osv, (hva de nå egentlig mener med ’tilbakefører’):
http://www.hojriis.dk/slot/om-hoejriis-slot.html
PS 3.
Jeg får ‘filleriste’ de der nazistene litt tror jeg.
Vi får se.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Jævla nazister!
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Aug 11, 2010 at 12:56 AM | |
|
To: hojriis@hojriis.dk Cc: hv-02.kontakt@mil.no Bcc: post@mfa.no, info@oslo.diplo.de | ||
| ||
Nå tenkte jeg det, at kanskje jeg skulle starte et firma, her fra England, som driver med Webdesign.
At jeg jeg lager en webside for det.
Det hadde kanskje vært en ide.
Hva med Norsk Webdesign, som navn, tenkte jeg.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Nå kjøpte jeg domenet www.norskwebdesign.net, fra One.
Det er ikke så dyrt, det koster bare ca. 10 pund eller 100 kroner.
(Som jeg hadde råd til nå, siden husvert-firmaet surra med innkrevingsdatoen for husleia igjen).
Men men.
PS 2.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
norskwebdesign.net @ One.com
|
sales@uk.one.com <sales@uk.one.com> |
Tue, Aug 10, 2010 at 8:01 PM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: eribsskog@gmail.com | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PS 3.
Nå har jeg lagd logo for det nye firmaet.
Kanskje ikke så bra.
Men man jo begynne et sted.
Vi får se hva som skjer.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Web Designer
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Aug 10, 2010 at 7:15 PM | |||||
|
To: chriscooke@ems-internet.co.uk | ||||||
| ||||||
Han ville ikke ha kopi av e-posten jeg har sendt til Citizens Advice.
Han sa at det var Lorna som ordna med alt sånt, han bare gjorde husbesøkene.
Så han bare skreiv på en lapp, at han hadde vært her klokka 15.
(Men han skulle jo egentlig ha vært her på mandag forrige uke, klokka 15).
Kanskje det er Lorna som fortsatt tuller med meg, gjennom George?
Jeg orker ihvertfall ikke mer av den her terroriseringa, med husbesøk hele tiden.
Så jeg vil betale fra banken, fra nå.
Så vi får se hva Citizen Advice svarer, så får jeg vel kontakte de tilbake.
Det er tydeligvis Lorna som er sjefen til George, skjønte jeg nå.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Like før han George var her.
Så gikk jeg ned for å se om jeg hadde fått noe post idag.
Og de som bor i leilighet to nå, der ble det prata noe slags høylytt sydlandsk språk, som jeg trodde kanskje var italiensk.
Men det kan ha vært gresk også, for jeg så det lå et brev til leilighet to, fra igår vel, og det hadde noe sånn gresk-aktig navn, mener jeg.
Og jeg synes også at de lukta hasj fra leilighet to, når jeg gikk ned for å se om jeg hadde fått noe post.
Det var ihverfall en sånn søtlig lukt, som jeg noen ganger har kjent på byen i Oslo, blant annet.
Blant annet på utestedet Head On, husker jeg at jeg kjente den lukten.
En ganske rolig dag jeg var der, en sommer kanskje.
Så det visste nok dem som dreiv det stedet om og, vil jeg tro.
Så der var dem nok rimelig laid-back.
Jeg leste også et sted, (i en avis eller gratisavis vel, da jeg bodde i Oslo, selv om jeg ikke klarer å finne om dette på nettet akkurat nå), at han som eide det stedet, han lot unge jenter få VIP-kort, hvis de utførte diverse seksuelle tjenester, på hans kontor, var det vel.
På slutten av 90-tallet eller begynnelsen av 2000-tallet vel.
Noe sånt.
Det her var en kar, som stadig var i avisene.
En som var trend-ekspert, eller noe sånt.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 3.
Paal Fure, mener jeg at han trendeksperten var, (som jeg bare har lest om men).
Her er mer om han og Head On:
http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2152859
PS 4.
Noe rart skjedde også på Head On.
Jeg tror det må ha vært den gangen jeg syntes det lukta hasj der.
Jeg kjøpte meg en Fosters-øl.
(For jeg pleide å drikke det, på språkreise og ferie i England).
Og da kom det plutselig bort en kar.
Som begynte å mobbe meg.
For han hadde vært i Australia, sa han, og der drakk alle et øl som het XXXX.
Da sa jeg ikke noe.
For jeg synes han var så uhøflig.
Han visste nok ikke det, at jeg hadde vært mye i England, og drukket Fosters der.
Men det gadd jeg ikke å si heller.
For det hadde ikke han klysa noe med, mente jeg.
Men men.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 5.
Jeg ble også ganske ofte nekta inngang, på Head On.
Men det var visst ganske vanlig.
Det står i Aftenposten-artikkelen ovenfor, at det var et venners venner sted.
Men det hadde ikke jeg fått med meg.
Men jeg mener jeg var der i gamle dager.
Og da hadde det stedet et annet navn.
Men det er mulig jeg husker feil.
Det var vel på den tida, som det andre utestedet like ved siden av, het Comeback, tror jeg.
Noe sånt.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering klage Kunnskapsdepartementet/Fwd: VS: Til rektor Svelvik Ungdomsskole/Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med Odd Einar Pettersen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Adresse
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Aug 10, 2010 at 3:18 PM | |
|
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen