![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
New update/Fwd: Update/Fwd: Complaint about Coop/Fwd: Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 9:53 PM | |
|
To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
New update/Fwd: Update/Fwd: Complaint about Coop/Fwd: Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 9:53 PM | |
|
To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk | ||
| ||
PS.
Jeg kan begynne med å fortelle litt om, hvordan det fungerer, på the Jobcentre.
Jeg har noe som heter ‘Jobseekers-agreement’.
Og der står det, at jeg må søke på jobber, på the Jobcentre, før mitt møte der, hver 14. dag.
Det har jeg lurt litt på.
For hos the Jobcentre, så er det ofte støy.
Så det hadde kanskje vært enklere, å søke hjemme.
For jeg har jo internett, så da får jeg opp de samme jobbene hjemme.
Men men.
Jeg la kan la det punktet hvile nå.
Men, mens jeg venter på å få snakke med en Jobcentre-medarbeider, på et av mine ‘sign-on’-møter.
(Som er annenhver torsdag).
Så står jeg og trykker på en maskin, hos the Jobcentre, og da kan jeg printe ut en sånn lapp, som den som jeg har tatt med, øverst i denne bloggposten.
Hvis jeg finner en jobb som jeg synes ser relevant ut, i det stresset og maset og kaoset som er på the Jobcentre.
Siden jeg er fra Norge, mener jeg, så er det ikke like enkelt for meg, å finne jobber som passer kjempebra, i full fart, på en sånn maskin, når det er 20-30 mennesker, (ihvertfall 10-20), inne i det lokalet, og jeg vet at jeg kommer til å bli ropt opp, når som helst, så jeg må kjappe meg å få printet ut en sånn lapp, ellers så kan jeg få kjeft, under selve sign-on møtet.
Men men.
Og da, så får jeg ofte en ny lapp i sign-on møtet.
Som hun Claire, (eller om det var Clare), som jeg hadde møte med, torsdag for en uke siden, på the Jobcentre, på Williamson Sq.
Hun Claire/Clare, hun sa det, at på de andre lappene, (som hun kan printe ut), så står det noen ganger mer informasjon, enn på de første lappene.
Så hun Clare, hun gikk og hentet to utskrifter til meg.
(Hun måtte gå to ganger, for den ene ble ikke skrevet ut, sa hun).
Men men.
(For hun fant også en annen jobb, for en gullsmed, på systemet sitt, for hun også ville søke litt etter jobber for meg, (av en eller annen grunn).
Men men).
Sånn her ser det arket som hun Clare printet ut, ut, (jeg har streket under ordet ‘retail’, dvs. varehandel på norsk):
PS 2.
Man kan se det, at det står noe med ‘retail’, på det arket, for den jobben ovenfor.
Og retail, det betyr varehandel.
Og jeg har jobbet ti år, som leder i varehandelen, (i mange Rimi-butikker i Oslo og omegn), i Norge.
Så jeg kan søke lederjobber innen retail, mener jeg.
Men når jeg sender søknad i dag, så blir jeg nærmest latterliggjort, siden jeg ikke har jobbet i reisebyrå.
Men det står det ikke noe om ovenfor, at jeg må ha jobbet i reisebyrå.
Så det var mobbing, mener jeg.
PS 3.
Dessuten, så gjorde jeg en jobbsøk-økt hjemme, på onsdag i forrige uke.
Så derfor tror jeg det, at jeg bare lette etter de dagsferske jobbene, forrige torsdag.
Så at denne stillingen, nå er for sen å søke på, det synes jeg høres merkelig ut.
Dette med denne stillingen var nok noe plott, fra noe mob, spesielt innrettet mot meg, mistenker jeg.
Siden jeg er en som illuminati, (er det f.eks. Stein Erik Hagen, som tuller? Likte han f.eks. ikke at jeg ville slutte i Rimi, og heller studere data, ved ingeniørhøyskolen? Jeg mener, Stein Erik Hagen, har jo vært gjest hos George W. Bush osv., har man kunnet se på nyhetene for et par år siden vel, og han er vel en av verdens rikeste personer osv., ihvertfall på topp 200 lista til Forbes vel? Johannes Hagen, (var det vel), som var direktør i Rimi, før han fikk sparken, for noen år siden, han sa jo det, (enda han er ganske kjent), at han var redd for Stein Erik Hagen, for han kunne tulle med livet hans, hvis han ville, siden Stein Erik Hagen hadde så mye makt og kontakter, osv. Er det denne makten og disse kontaktene som tuller med meg nå? Jeg bare lurer.), eller noe, gjerne vil ha ned da.
Og de kjenner vanene mine til punkt og prikke, og spionerer på meg, i møtene på the Jobcentre osv., og skriver ned når jeg gjør ditt og datt da.
I et forsøk på å få meg ned.
Noe sånt virker det ihvertfall som for meg, at foregår.
(Jeg viser til mine arbeidssaker i Norge og England, klagene til ICE, på the Jobcentre, nettopp i Williamson Sq., og generelt hele johncons-blogg, må jeg vel si).
PS 4.
Man kan også legge merke til det.
At i England, så har man ikke et felt, på ark for ledige jobber.
Hvor det står ‘søknadsfrist’.
Det hadde kanskje vært en ide.
Det vet jeg fra å ha sett stillingsannonser i aviser, og på Arvato og andre steder.
At det er vanlig å ha en kjent søknadsfrist, for jobber som utlyses.
Så det synes jeg er litt spesielt, at the Jobcentre i England, ikke opererer med en kjent søknadsfrist, for ledige jobber.
Så det var spesielt.
Men men.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 5.
Her er forresten den jobben, som hun Clare, fant om til meg, på sin datamaskin, forrige torsdag.
(Hun måtte gå to ganger, til printeren, pga. noe problem.
Så hun hentet bare et ark av gangen.
Og måtte gå to ganger.
Så det var kanskje litt merkelig.
Men men).
Her er mer om dette:
PS 6.
Jeg syntes det var litt rart, at hun ville at jeg skulle søke på den.
Jeg viste henne noe info, om graden min i IT, og at den var ‘level 5’.
Og at jeg ville søke IT leder jobber.
Så begynte hun å søke på dataen.
Også fant hun en gullsmed-jobb.
Så det passet jo ikke.
Så spurte hun om jeg hadde noe greie på det.
(Juveler osv).
Så svarte jeg, at det hadde jeg ikke.
Men jeg kunne sikkert lære.
Hun tok kopier av det om at graden min var ‘level 5’, men hun sa ikke hva hun skulle gjøre med det.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
PS 7.
Her kan man se at jeg søkte den jobben da.
Siden jeg vel ellers kanskje hadde fått problemer med the Jobcentre igjen.
Jeg trenger jo de 65 pundene i uka.
Jeg har jo ikke noe formue, og jeg får jo ikke f.eks. arven min fra Norge, etter min mormor, som døde ifjor sommer.
Men men.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Assistant Branch Manager
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Update/Fwd: Complaint about Coop/Fwd: Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 8:10 PM | |
|
To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk | ||
| ||
Hvordan kan dere være så homo?
Hvordan kan dere la disse ‘mobsterne’ tulle med meg, dag ut og dag inn, i åresvis, uten å engang gi meg advokat?
Norge er verdens største homsepatrulje.
Å gid.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Noen vil at jeg skal svare på hvorfor ‘mafian’ ikke har skadet meg.
Det må dere nesten spørre den her ‘mafian’ om selv.
Det kan ikke jeg svare på dessverre.
Det jeg vil, er at politiet først skal fortelle meg hvem denne ‘mafian’ er.
En legitimering av mafia, som denne leseren, (jeg skal ikke nevne navn), legger opp til.
Det synes jeg er en uting.
Man kan ikke prøve å legitimere eller rasjonalisere mafia.
Når de ikke er lovlige og heller ikke har en offentlig agenda.
Det blir å snu alt på hodet mener jeg.
Så bakvendt-landet, det passer vel bra på homse-landet.
Norge er bakvendt landet, bestående av folk som enten er homo eller tenker med baken.
Så sånn er nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 2.
Altså, jeg er ikke tatt til retten her.
Så ingen har rett til å tvile på min side her.
Her er det mine rettigheter som gjelder.
Hvis noen vil sette meg til svars, så må de ta meg til retten, for et eventuelt lovbrudd, som jeg har gjort.
Men jeg har alltid prøvd å holde min sti ren, så det tror jeg ikke er aktuelt engang.
*ferdig med å holde tale og ha opplæring i samfunnskunnskap for homsene og idiotene*
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 3:54 PM | |
|
To: Natalie Seale <natalie.seale@coop.co.uk> Cc: jobs@co-operative.coop | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mobsters in company/Fwd: Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 3:45 PM | |
|
To: jobs@co-operative.coop | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 3:38 PM | |
|
To: Natalie Seale <natalie.seale@coop.co.uk> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Branch Manager (WSQ/130398)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 3:28 PM | |||||
|
To: careers@thecooperativetravel.com | ||||||
| ||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: Problemer med ting som blir oppbevart i Oslo/Fwd: Påminnelse/Fwd: Bod 168
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Aug 5, 2010 at 2:02 PM | |
|
To: Astrid Holte Østbye <aos@selvaag.no> Cc: hv-02.kontakt@mil.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen