"Det er ikke meg vi diskuterer her, din idiot.
Hold deg til sak og ikke person.
Jævla drittunge."
Eh…..ditto. Du bør lære deg argumentasjonsteknikk.
Klage sendt for personangrep.
Mvh.
Baron Erik Ribsskog
Kjære johncons – vær så snill å komme tilbake til Norge, og sørg for å ta en tur til psykiatrisk behandling.
Det at du får såpass mange henvendelser som sier akkurat det samme, fra forskjellige folk, burde det ikke ringe en bjelle om at det .. burde være smart å oppsøke behandling?
Klage sendt for personangrep.
Mvh.
Erik Ribsskog
Nei, nei, nei – er du gal? Denne mannen er fantastisk underholdende. Ufrivillig, selvfølgelig, men dog.
Klage sendt for personangrep.
Mvh.
Erik Ribsskog
Neinei, han er helt normal. Det er alle vi andre som er gale og paranoide.
Klage sendt for personangrep.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://www.dagbladet.no/2010/07/22/nyheter/okonomi/innenriks/regjeringen/politiet/12661289/#comment_4860748
PS.
Og nå har jeg funnet ut mer hvordan jeg kan klage på Dagbladet, hvis de ikke fjerner kommentarer med personangrep, mot meg:

http://presse.no/Pressens_Faglige_Utvalg_PFU/Var_Varsom-plakaten/
PS 2.
Så da kan jeg sende klage på Dagbladet, til PFU, hvis de ikke fjerner trakasserende kommentarer.
Med støtte, mener jeg, i paragraf 4.17 der.
PS 3.
Men man kan også se det.
At fordi politiet ikke gjør jobben sin.
Så må jeg publisere alt jeg skriver på blogg.
Og jeg må klage til PFU, fordi Dagbladet ofte ikke gjør jobben sin.
Så jeg kan ikke skrive like mye, som jeg gjerne ville ha gjort.
På f.eks. Dagbladets kommentarsystem og VGD, (selv om VG ikke lar meg skrive engang).
Så ytringsfriheten, den gjelder ikke for meg.
For jeg må ha den jævla papirmølla oppe, fordi jeg blir utsatt for mob-angrep, fra anonyme hatere, på nettet.
Så jeg har kun en begrenset ytringsfrihet, vil jeg si.
Så det synes jeg er møkk, fra Norge.
Men men.
Den her papirmølla tar jo nesten all min tid.
Så jeg må sitte hele dagen og skrive dokumentasjon, hvis jeg finner på at jeg vil skrive et par kommentarer på Dagbladet.no.
Og det er jo helt borti natta, mener jeg.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog