![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Arkivet, kåseri etter min morfar Johannes Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 8:58 PM | |
|
To: info@nrk.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Arkivet, kåseri etter min morfar Johannes Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 8:58 PM | |
|
To: info@nrk.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tipptippoldebarn etter Anker Heegaard
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 7:23 PM | |
|
To: Poul Heegaard <poul.heegaard@item.ntnu.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tipptippoldebarn etter Anker Heegaard
|
Poul Heegaard <poul.heegaard@item.ntnu.no> |
Sun, Jun 27, 2010 at 6:40 PM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
PS.
Og litt senere, så dukket denne e-posten opp:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tipptippoldebarn etter Anker Heegaard
|
Poul Heegaard <poul.heegaard@item.ntnu.no> |
Sun, Jun 27, 2010 at 7:07 PM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
PS.
Jeg har også resultater innen sport, faktisk.
For jeg har vært med på å vinne Vinn Sande Cup, i fotball, med Berger IL sitt småguttelag, eller guttelag, eller hva det var.
Mens vi gikk på ungdomsskolen, husker jeg.
Så det var nok rundt 1985, kanskje.
Det var vel den eneste gangen vi vant noe som helst, med Berger IL.
Og det var ganske bra, for nå, så har de vel ikke et eneste guttelag der, tror jeg.
For Berger har bare 1000 innbyggere, eller noe sånt.
Og i den kampen så redda jeg på streken, og redda frispark!
(Det virka vel dumt å redde frispark.
Men, jeg skjønte at vi kunne vinne turneringa, hvis vi ikke slapp inn noe mål.
Det var på slutten av kampen.
Og jeg syntes det hørtes gjevt ut, hvis Berger IL vant noe da.
Når vi først spilte fotball i alle de åra, mener jeg.
Så derfor stod jeg på skikkelig i den kampen da.
Sånn som jeg husker det, ihvertfall.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på).
Som jeg ble mye mobba for etterpå, (at jeg redda frispark).
Jeg tror at det var Odd Einar Pettersen, (i klassen), som scorte vårt mål, sånn at vi vant den kampen 1-0, og ble totalvinnere av turneringa.
Vi spilte vel to eller tre kamper.
En dag like før eller etter sommerferien vel, i Sande.
Ronald Lund var der, med masse Sande-jenter, mener jeg å huske.
Enda han vel ikke spilte på fotballlaget vårt, (men var fra Berger).
Noe sånt.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tipptippoldebarn etter Anker Heegaard
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 6:02 PM | |
|
To: poul.heegaard@item.ntnu.no | ||
| ||
http://www.item.ntnu.no/people/personalpages/fac/poulh/start
PS.
Her kan man se at han Poul E. Heegaard, har jobbet som ‘Research Scientist’.
Så han kan vel eventuelt da, hatt kunnskaper til å forfalske f.eks. slike erindringer, som han fant, eller ‘fant’, etter sin oldefar.
Hm.
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Er erindringene etter Poul Heegaard forfalsket/Fwd: To: Professor Ioan James – Biografy-notes after Danish matematichian Poul Heegaard forged?/Fwd: Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente matematiker Poul Heegaard
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 5:19 PM | |
|
To: hjm@imada.sdu.dk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To: Professor Ioan James – Biografy-notes after Danish matematichian Poul Heegaard forged?/Fwd: Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente matematiker Poul Heegaard
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 4:03 PM | |
|
To: enq@mpls.ox.ac.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problemer ved Vatikanstatens kontor i Belgravia, i London, i 2006.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 27, 2010 at 11:39 AM | |
|
To: nunciature@telia.com Cc: post@mfa.no | ||
| ||
PS.
Dette var etter stengetid for den norske ambassaden.
Altså etter klokken 16, på en fredag.
Så jeg dro tilbake til London igjen, på mandagen etter.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen