johncons






  • Gmail – Complaint against Liverpool City Council







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Complaint against Liverpool City Council





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:46 PM





    To:

    lgoatmail@lgo.org.uk



    Hi,

    I had a complaint against Liverpool City Council, (Lifestyles Gym), that I wanted them to reply to in writing, (back in 2006!).
    You at the Ombudsman said they didn't have to, since they offered to meet me at the gym.

    On 28/5, Lifestyles called me, wanting me to reply to a customer survey.
    I tried to explain, that I had a complaint against them, and because of this, didn't want to be part of the survey.

    But the person calling didn't speak that good English, I think I have to say.
    So it ended with me having to hang up.
    Can't you please tell the Council to reply to my complaint in writing, so that we get this case over with?

    Best Regards,

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:24 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg burde kanskje anmelde de her og.
    Brukerne Mehe, Teddy'n og Ghesquiere på Mote.no.
    Nå har også hun, eller han, Ghewquiere skrevet at jeg har Hitler-sveis på Mote.no, og det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

    Det ser jeg på som æreskrenkelse, for jeg har ikke Hitler-sveis, og har aldri hatt det.
    Så det vil jeg gjerne anmelde.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
    To: gard@mote.no

    Hei,

    og som kaller seg Teddy'n, sier jeg er 'åndsvak':

    (Selv om det vel er feil stavet, ifølge stavekontrollen jeg bruker ihvertfall).
    Men men.
    Jeg får vel klage likevel.
    Håper dere gjør noe med disse uhøflige folka dere har som medlemmer.

    At dere sender dem en advarsel, eller noe.
    Og fjerner den møkka som står om meg da, (selv om kanskje ingen tar mote-nerder så seriøst).
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Klage på medlemmer hos dere
    To: "gard@mote.no" <gard@mote.no>

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: 🙂







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: 🙂





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 11:20 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her er en oppdatering fra den tidligere anmeldelsen.
    Men jeg vet ikke hva jeg skal tro på, så jeg opprettholder anmeldelsen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Gjengen Tar deg <jegskaltadeg@hotmail.no>

    Date: 2010/6/6
    Subject: 🙂
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg bare tuller med deg. 🙂

    Stor fan av bloggen din. Håper du finner ut hvem " Lena Mot" er! Lykke til videre.
    Du er en fantastisk bloggskriver. Keep up the good work!

    Du virker som en fantastisk mann , 🙂
    Håper på svar!
    Mvh
    Maren


    Windows 7: Se direkte-TV fra den bærbare PCen. Finn ut mer.












  • Gmail – Anmeldelse av trussel/Fwd: PASS DEG







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av trussel/Fwd: PASS DEG





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 10:50 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her har dere en ny trussel.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Gjengen Tar deg <jegskaltadeg@hotmail.no>
    Date: 2010/6/6
    Subject: PASS DEG
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg skal ta deg! Vi er mafiaen, vi skal ta deg! Se deg rundt når du går ut, for vi vet hvor du er.

    mvh
    gjengen


    Få mer ut av Windows Live™ med Internet Explorer® 8. Oppgrader nettleseren.












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 9:29 PM





    To:

    gard@mote.no



    Hei,

    og som kaller seg Teddy'n, sier jeg er 'åndsvak':

    (Selv om det vel er feil stavet, ifølge stavekontrollen jeg bruker ihvertfall).
    Men men.
    Jeg får vel klage likevel.
    Håper dere gjør noe med disse uhøflige folka dere har som medlemmer.

    At dere sender dem en advarsel, eller noe.
    Og fjerner den møkka som står om meg da, (selv om kanskje ingen tar mote-nerder så seriøst).
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Klage på medlemmer hos dere
    To: "gard@mote.no" <gard@mote.no>

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog












  • Gmail – Anmeldelse av drapstrussel på nettet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av drapstrussel på nettet





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 9:05 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    noen som kaller seg Lena Mot (Erik R), har drivi og tulla med meg, i flere år på nettet.

    Nå driver han/hun og har fått seg ny konto på et mote-forum på nettet, og truer der, siden de skriver om bloggen der.

    Med en revolver som avatar.
    Denne personen har trakassert meg på nettet i flere år.
    Og den revolveren ser jeg på som en symbolsk drapstrussel.
    Så dere får ha lykke til med å rydde opp!

    (Selv om dere ikke har gjort en dritt med de anmeldelsene jeg har sendt dere).
    Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog






  • mer fra mote no

    http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html

    PS.

    Altså,

    Christell Humblen, er ikke min stesøster, hun er min fars nye stedatter.

    Det er en viss forskjell der, vil jeg si.

    Som kanskje er vanskelig for folk å få med seg.

    Christell er i min fars nye familie, (så hun har aldri vært som en søster for meg, må man vel si).

    Det som er spesielt her, er at min far, Arne Mogan Olsen, forlot meg, da jeg var ni år gammel, (enda han hadde foreldreansvaret for meg), og fikk seg en ny familie.

    Så derfor virker det sikkert rart for folk, med hun Christell Humblen.

    Det er vel forståelig.

    Det rare her er min far, som ikke venta til jeg var 18, med å få seg en ny familie.

    Da hadde det kanskje blitt litt mer normalt.

    Det er mulig.

    Men men.

    PS 2.

    Eirik Ripsskog, det er en falsk Facebook-profil, som noen har satt opp for meg.

    (Og som jeg mener at jeg har klaget inn til Facebook.

    Det er så mye sånt, så jeg bli nesten overarbeida, må man vel si, av å klage på alt tullet som folk gjør mot meg på nettet).

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Lena mot (Erik R), er en person, (eller gruppe personer), som har drivi og plaga meg i flere år på nettet, og derfor har en gen tag på bloggen.

    Så det er ikke tilfeldig at Lena Mot, er nybegynner, på mote-forumet.

    Han/hun/de, har nok dukka opp der, kun for å tulle med meg.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    lena mot drapstrussel

    http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html




  • Heisann,

    Erik Ribsskog 5. juni kl. 11:15

    er det Lille-Oddis?

    Husker du meg fra Leirfaret?

    Husker du at jeg bodde aleine fra jeg var ni år, på Bergeråsen, for jeg driver med en omsorgssvikt-sak mot faren min.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Odd-Arne Larsen 6. juni kl. 13:09 Rapporter

    hei på deg Erik , ja jeg er nok lille oddis ja , hyggelig å høre fra deg ja mvh Oddis

    Erik Ribsskog 6. juni kl. 14:09

    Hei,

    takk for svar!

    Du var vel mest kamerat med uvennene mine, Geir Arne og Ditlev osv.

    Du jobba i arbeidsuka, på en sportsforretning, i Globusgården, i Drammen, og rappa og solgte noen kniver derfra vel, jaktkniver, som var ganske rå.

    Jeg var kanskje ikke så kul, for jeg spurte en som jobba der, om du hadde jobba der, og rappa kniver.

    En litt eldre kar i kjelleren der.

    Sorry, jeg bare prøvde å finne ut av hva som foregikk.

    Men men.

    Bor du i Hellas nå eller, jeg synes det så ut som at du er der, på bildet.

    Jeg kontakta hu ene søstra di, pga. noe som skjedde på Svelvikdagene, i 1988 vel, da jeg var på nachspiel hos dere, da du ikke var hjemme vel, og hu hadde seg med en ganske svær kar, som hu og Lisbeth traff på Svelvikdagene.

    Hadde ikke du ei annen storesøster og?

    Hu høye.

    Hva het hu igjen.

    Hvorfor kasta du og hu yngste Waage og Lisbeth vel, snøballer på ruta mi.

    Dere bombaderte ruta og jeg måtte skyte nødbluss etter dere, for å få de jentene til å bli redde.

    Men men, det er mye mimring.

    Hva driver du med nå for tida da?

    Kjente ikke du Kenneth Sevland i Svelvik, (som jeg hadde bordtennis og sjakk valgfag med, og hang meg på språkreise-tur til England med).

    Bor du på Bergeråsen enda?

    Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe dem kaller 'mafian' i Oslo, og har flykta til England.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Photo 9876

    Photo 9877

    Photo 9878

    Photo 9879

    Photo 9880

    Photo 9881

    Photo 9882

    Photo 9883

    Photo 9884

    Photo 9885

    Photo 9886

    Photo 9887

    Photo 9888

    Photo 9889

    Photo 9890

    Photo 9891

    Photo 9892

    Photo 9893

    Photo 9894

    Photo 9895

    Photo 9896

    Photo 9897

    Photo 9898

    Photo 9899

    Photo 9900

    Photo 9901

    Photo 9902

    Photo 9903

    Photo 9904

    Photo 9905

    Photo 9906

    Photo 9907

    Photo 9908

    Photo 9909

    Photo 9910

    Photo 9911

    Photo 9912

    Photo 9913

    Photo 9914

    Photo 9915

    Photo 9916

    Photo 9917

    Photo 9918

    Photo 9919

    Photo 9920

    Photo 9921

    Photo 9922

    Photo 9923

    Photo 9924

    Photo 9925

    Photo 9926

    Photo 9927

    Photo 9928

    Photo 9929

    Photo 9930

    Photo 9931

    Photo 9933

    Photo 9934

    Photo 9935

    Photo 9937

    Photo 9938

    Photo 9940

    Photo 9941

    Photo 9942

    Photo 9943

    Photo 9944

    Photo 9945

    Photo 9946

    Photo 9947

    Photo 9948

    Photo 9949

    Photo 9951

    Photo 9952

    Photo 9953

    Photo 9954

    Photo 9955

    Photo 9956

    Photo 9957

    Photo 9958

    Photo 9959

    Photo 9960

    Photo 9961

    Photo 9962

    Photo 9963

    Photo 9964

    Photo 9965

    Photo 9966

    Photo 9967

    Photo 9968

    Photo 9969

    Photo 9970

    Photo 9971

    Photo 9972

    Photo 9973

    Photo 9974

    Photo 9975

    Photo 9976

    Photo 9977

    Photo 9978

    Photo 9979

    Photo 9980

    Photo 9982

    Photo 9983

    Photo 9984

    Photo 9986

    Photo 9988

    Photo 9989

    Photo 9990

    PS.

    Her er en video fra Laughterhouse.

    Hun dverg-kvinnen var litt vulgær, syntes jeg.

    Det var nesten som å høre hu Judith, fra Arvato, vil jeg nesten si.

    Kanskje de kunne hatt et sånt helan og halvan-show.

    Eller noe?

    Jeg mener hu Judith veier vel kanskje 10-20 ganger så mye som hun dvergen.

    Og begge var like plumpe og vulgære så.

    Vi får se hva som skjer

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    PS 3.

    Christell var på et sånt komedie-show en gang, med Hege Schøyen.

    Og da Hege Schøyen skulle være ‘Stælken Gundersen’.

    Så hadde Christell ledd så høyt og lenge, at Hege Schøyen ble irritert, visstnok.

    (Og det her var på 80-tallet vel, mens Christell fortsatt var i tenårene.

    Noe sånt).

    Så Christell er nok en uhøflig neandertaler-jente, vil jeg si at det nok virker som.

    Så sånn er nok det, desverre.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    PS 5.

    Mote-freakene begynte å skrive dritt nå:

    motefreak

    http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2900.html

    PS 6.

    Jeg er ikke sikker på om jeg skal gidde å klage på dem.

    Jeg er ikke sikker på om det mote-nerder skriver bør tas seriøst.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 7.

    Jeg ble også mobba litt, da jeg skulle inn på den komedie-klubben, forresten.

    (Antagelig fordi jeg var først ute, og fordi billetten min fra MyCityDeals, var fra april.

    Eller kanskje hun som slapp inn folk, trodde jeg var pervo, siden jeg gikk for å se på en dverg?)

    Så etter å ha kranglet litt om billetten, og hun til slutt bestemte seg for å slippe meg inn, (enda jeg bare hadde betalt 6 pund for billetten).

    Så sa hun, (en pen dame i 20-30 åra, med sexy ben, som satt på en slags stol, med kort skjørt og nettingstrømper).

    Hun sa, ‘is it just you two’.

    Enda hun visste at det bare var meg.

    Så hun prøvde å drite meg ut, siden jeg gikk dit alene, som en usosial nerd.

    Så sa jeg at det var bare meg og magen min, (for jeg har fått sånn ballongmage).

    Så jeg pekte på magen min og sa at det var bare oss to.

    Jeg pekte på magen og sa ‘one’, og på meg og sa ‘two’.

    Og da lo hu litt slemme og fæle dama som satt på billett-‘stolen’ og, (for noe billett-luke var det ikke).

    Hun satt i døra da, sammen med en kar, på ca. samme alder, eller litt eldre, som mest holdt kjeft.

    Så det var litt flaut, å bli driti ut, for å komme inn der.

    Men men.

    Det er vel bare sånn noen folk er, regner jeg med.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 8.

    Jeg sendte en klage til mote.no:







    Gmail – Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jun 6, 2010 at 7:38 PM





    To:

    "gard@mote.no" <gard@mote.no>



    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog






  • mycitydeal

    PS.

    Tanyalee Davis er visst en dverg-kvinne:

    PS 2.

    Han her skal visst også være der:

    PS 3.

    De andre klarte jeg ikke å finne på YouTube.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen