![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint against Liverpool City Council
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 11:46 PM | |
|
To: lgoatmail@lgo.org.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint against Liverpool City Council
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 11:46 PM | |
|
To: lgoatmail@lgo.org.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 11:24 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: 🙂
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 11:20 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av trussel/Fwd: PASS DEG
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 10:50 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 9:29 PM | |
|
To: gard@mote.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av drapstrussel på nettet
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 9:05 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html
PS.
Altså,
Christell Humblen, er ikke min stesøster, hun er min fars nye stedatter.
Det er en viss forskjell der, vil jeg si.
Som kanskje er vanskelig for folk å få med seg.
Christell er i min fars nye familie, (så hun har aldri vært som en søster for meg, må man vel si).
Det som er spesielt her, er at min far, Arne Mogan Olsen, forlot meg, da jeg var ni år gammel, (enda han hadde foreldreansvaret for meg), og fikk seg en ny familie.
Så derfor virker det sikkert rart for folk, med hun Christell Humblen.
Det er vel forståelig.
Det rare her er min far, som ikke venta til jeg var 18, med å få seg en ny familie.
Da hadde det kanskje blitt litt mer normalt.
Det er mulig.
Men men.
PS 2.
Eirik Ripsskog, det er en falsk Facebook-profil, som noen har satt opp for meg.
(Og som jeg mener at jeg har klaget inn til Facebook.
Det er så mye sånt, så jeg bli nesten overarbeida, må man vel si, av å klage på alt tullet som folk gjør mot meg på nettet).
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Lena mot (Erik R), er en person, (eller gruppe personer), som har drivi og plaga meg i flere år på nettet, og derfor har en gen tag på bloggen.
Så det er ikke tilfeldig at Lena Mot, er nybegynner, på mote-forumet.
Han/hun/de, har nok dukka opp der, kun for å tulle med meg.
PS 4.
Her er mer om dette:
http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html
PS.
Her er en video fra Laughterhouse.
Hun dverg-kvinnen var litt vulgær, syntes jeg.
Det var nesten som å høre hu Judith, fra Arvato, vil jeg nesten si.
Kanskje de kunne hatt et sånt helan og halvan-show.
Eller noe?
Jeg mener hu Judith veier vel kanskje 10-20 ganger så mye som hun dvergen.
Og begge var like plumpe og vulgære så.
Vi får se hva som skjer
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Christell var på et sånt komedie-show en gang, med Hege Schøyen.
Og da Hege Schøyen skulle være ‘Stælken Gundersen’.
Så hadde Christell ledd så høyt og lenge, at Hege Schøyen ble irritert, visstnok.
(Og det her var på 80-tallet vel, mens Christell fortsatt var i tenårene.
Noe sånt).
Så Christell er nok en uhøflig neandertaler-jente, vil jeg si at det nok virker som.
Så sånn er nok det, desverre.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 4.
Her er mer om dette:
PS 5.
Mote-freakene begynte å skrive dritt nå:
http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2900.html
PS 6.
Jeg er ikke sikker på om jeg skal gidde å klage på dem.
Jeg er ikke sikker på om det mote-nerder skriver bør tas seriøst.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 7.
Jeg ble også mobba litt, da jeg skulle inn på den komedie-klubben, forresten.
(Antagelig fordi jeg var først ute, og fordi billetten min fra MyCityDeals, var fra april.
Eller kanskje hun som slapp inn folk, trodde jeg var pervo, siden jeg gikk for å se på en dverg?)
Så etter å ha kranglet litt om billetten, og hun til slutt bestemte seg for å slippe meg inn, (enda jeg bare hadde betalt 6 pund for billetten).
Så sa hun, (en pen dame i 20-30 åra, med sexy ben, som satt på en slags stol, med kort skjørt og nettingstrømper).
Hun sa, ‘is it just you two’.
Enda hun visste at det bare var meg.
Så hun prøvde å drite meg ut, siden jeg gikk dit alene, som en usosial nerd.
Så sa jeg at det var bare meg og magen min, (for jeg har fått sånn ballongmage).
Så jeg pekte på magen min og sa at det var bare oss to.
Jeg pekte på magen og sa ‘one’, og på meg og sa ‘two’.
Og da lo hu litt slemme og fæle dama som satt på billett-‘stolen’ og, (for noe billett-luke var det ikke).
Hun satt i døra da, sammen med en kar, på ca. samme alder, eller litt eldre, som mest holdt kjeft.
Så det var litt flaut, å bli driti ut, for å komme inn der.
Men men.
Det er vel bare sånn noen folk er, regner jeg med.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 8.
Jeg sendte en klage til mote.no:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på medlemmer hos dere
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jun 6, 2010 at 7:38 PM | |
|
To: "gard@mote.no" <gard@mote.no> | ||
| ||
PS.
Tanyalee Davis er visst en dverg-kvinne:
PS 2.
Han her skal visst også være der:
PS 3.
De andre klarte jeg ikke å finne på YouTube.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen