-
PS.
Jeg har nemlig generell studiekompetanse, (så jeg regner med at det burde være bra nok til å få lov å studere historie.
Vi får se):
-
PS.
I den stilen der, var de leilighetene som jeg ble plassert til å bo aleine i.
Hellinga 7B og Leirfaret 4B.
(Jeg bodde jo midt blandt sosialboligene).
Så de leilighetene, som jeg bodde i, er nok ganske billige enda.
Mens Haldis, (min fars nye dame), og søstra mi og Viggo Snowhill, og Jan Snoghøj, og Christell Humblen.
De bodde i Havnehagen, hvor husene var litt mer forseggjort.
Med skråtak osv.
Og mange har vel ‘pimpa’ opp de husene i Havnehagen, i ettertid, for å prøve å få de til å se litt mer snobbete ut.
Som min onkel Haakon vel, for eksempel.
Men de to leilighetene som jeg bodde i, på Bergeråsen, (etter at jeg flytta dit fra mora mi i Larvik), Hellinga 7B og Leirfaret 4B, de var like enkle, som det huset man ser på bildet der.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Gmail – Trusselbrev

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Trusselbrev
PS.
Her er vedleggene:
-
http://www.visitnorway.com/no/Product/?pid=55802
PS.
Det er huset han bodde i, da han levde, som jeg har arvet en del av da.
(En arv som faren min ikke ville ha).
Men han Idar Sandersen bor der nå da.
Men han er bror av han Gunnar Bergstø og farfaren min Øivind Olsen da.
(De hadde litt forskjellige etternavn, av en eller annen grunn, fordi dem kalte seg opp etter stedet, faren og farfaren vekselsvis vel).
Men det var bare en brøkdel jeg arvet.
Faren min arvet vel halvparten, sammen med sine to brødre.
Så jeg og søstra mi, vi arvet halvparten av 1/6 hver ca. da.
Så jeg arvet kanskje 1/12 da, eller noe, av det stedet, som heter Bergstø.
Hvem vet.
Noe sånt.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Ingeliv Andreassen Takk for melding! Artig å høre fra deg! Dine besteforeldre bodde på skolen (altså den gamle skolen som lå helt oppunder fjellet, ovenfor gatene). Mine foreldre bodde i 1. etasje. I 1957 flyttet vi opp på den nye skolen, den som nå er renovert. Runar og jeg gikk i samme klasse. Jeg skrev forresten noe om din "onkel" Ott…
-
Gmail – Message from Ombudsman Services – Case 575571, Ribsskog

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Message from Ombudsman Services – Case 575571, Ribsskog
The Ombudsman
<enquiries@energy-ombudsman.org.uk>
Wed, Jun 2, 2010 at 1:43 PM
To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
Please find attached a letter from The Energy Ombudsman.

ADOS42db.pdf
202K
PS.
Her er e-brevet:
PS 2.
Jeg sendte et svar til the Energy Ombudsman, (som er så korrupte, så jeg tror det må være noe muslimsk mafia, eller noe):
Gmail – Message from Ombudsman Services – Case 575571, Ribsskog

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Message from Ombudsman Services – Case 575571, Ribsskog
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Wed, Jun 2, 2010 at 7:50 PM
To:
The Ombudsman <enquiries@energy-ombudsman.org.uk>
Hi,this has nothing to do with business-manners.I think you are in some muslim mob, (who are probably following me), and are using some kind of wicked morals to judge me.This is an harrassment-case.Please send this to your superiour.Erik RibsskogOn Wed, Jun 2, 2010 at 1:43 PM, The Ombudsman <enquiries@energy-ombudsman.org.uk > wrote:Please find attached a letter from The Energy Ombudsman.
-
Gmail – Datter av Ingalill Høstmælingen?

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Datter av Ingalill Høstmælingen?
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Wed, Jun 2, 2010 at 5:57 PM
To:
ingridhostmalingen@gmail.com
Hei,jeg lurte på om du var datter av Ingalill Høstmælingen, som var min lærerinne i norsk, siste året på VGS., på Gjerdes VGS., i Drammen.(Jeg er fra Berger, men de beste elevene fra Vestfold, kunne søke seg inn på skole i Buskerud, noe jeg gjorde, siden de ikke hadde datalinje på Sande VGS).Jeg overhørte, i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som de kalte 'mafian', som jeg ikke vet hvem er, for jeg vet bare hva avisene skriver om sånt.Men men.Jeg prøver å finne ut hva som foregår, så jeg kontakter en del folk.Jeg lurte på om du kunne gjort meg en tjeneste og spurt om to ting.– Det virka som at hun Ingalill Høstmælingen visste hvem jeg var, før jeg begynte på skolen i Drammen, (enda jeg var fra Berger), hvordan visste hun hvem jeg var, (jeg visste jo ikke hvem hun var).– Husker hun at jeg kom inn på samarbeidsavtalen mellom Vestfold og Buskerud, (for dette klarer jeg ikke å få fylkene til å bekrefte).Veldig bra hvis du kunne videresendt e-posten!Jeg har ingen kontakt med min familie, for de ser jeg på som litt lugubre, og bor i utlandet, og blir nektet mine rettigheter fra myndighetene, så derfor denne litt utradisjonelle e-posten.
Mvh.Erik Ribsskog














