johncons
  • PS.

    Hvorfor jeg og søstra mi skulle ha samme rom, (det gamle rommet til farmora og farfaren min), det veit jeg ikke.

    Det var farmora mi Ågot, som hadde vært husmor i det huset, siden 60-tallet, som styrte nesten litt myndig med sånt.

    Da farfaren min, Øivind, døde, så flytta farmora mi, Ågot, inn på et annet rom, så det gamle soverommet deres ble stående tomt.

    Og da faren min solgte leiligheten som jeg hadde bodd i fra 1981, i Leirfaret 4B, på Bergeråsen, i mai 1989 vel.

    Så ble jeg og søstra mi innlosjert i det gamle rommet til Ågot og Øivind, på Sand.

    Hvorfor vi måtte dele rom, da jeg var 18 og søstra mi var 17, det veit jeg ikke.

    Men sånn var søstra mi, og venninna hennes, Cecilie Hyde også, at dem pleide å ligge ved siden av meg, i vannsenga mi, på soverommet som liksom var faren min sitt, men som han aldri brukte, og som jeg hadde tatt over, siden det var vannseng der, og større plass til skrivebord, (jeg monterte om skrivebordsplata fra det første soverommet mitt, på veggen på det soverommet mitt, som liksom var faren min sitt), og data med TV, osv., (med klær på da, med Cecilie Hyde i midten), en del ganger, det halve året søstra mi bodde sammen med meg i Leirfaret, (fra jula 1988 ca., til faren min solge leiligheten i mai 1989 da).

    Før jula 1988, så bodde søstra mi nede hos Haldis Humblen, fra 1983, (da hu rømte fra mora si i Larvik), til ca. rundt juletider 1988, som sagt.

    Jeg var veldig travel det skoleåret, 1988/89, for jeg gikk siste året på videregående, (i Drammen, med lang skolevei), var russ, jobba deltid på CC Storkjøp i Drammen, og tok kjøretimer.

    Og så flytta pluteslig søstra mi, (og delvis Cecilie Hyde), inn hos meg, midt i det travle skoleåret.

    Og da hadde jeg bodd aleine fra jeg var ni år.

    Så jeg var ikke så vant til å bo sammen med jenter og sette grenser osv.

    Jeg var nedtrykt etter å ha bodd i nesten ti år alene, som barn, så jeg bare lot de jentene ligge i vannsenga mi, og gjøre nesten hva de ville.

    For jeg var litt sånn nedfor, og var bare glad for at jeg slapp å bo aleine lenger.

    Så jeg protesterte ikke på det, at jeg måtte bo på samme rom som søstra mi, eller at søstra mi og hennes venninne Cecilie Hyde, flytta inn og var mye hos meg, i leiligheten i Leirfaret, det siste halve året, som jeg bodde der.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Men da sa ikke jeg det, som jentene i klassen min på Gjerdes VGS. i Drammen sa.

    (Jeg tror det var hun Lise).

    Etter at Cecilie Hyde, maste seg til vel, å bli med meg på en russekro i Hokksund, i mai 1989, (mens mormora til Cecilie Hyde, var på ferie vel, så Cecilie sa at jeg og søstra mi kunne bo hos henne da, (i et hus ikke langt fra båthavna i Svelvik, eller hva det heter der), en god del ihvertfall, siden hu hadde bodd så mye hos meg, i månedene før).

    Så jeg bodde mye hos Cecilie Hyde, i russetida, (ihvertfall noen dager), og sov i senga til mormora hennes, (som hu kalte for ‘mor’).

    Men men.

    Og da, på den russekroa, så ble jentene i klassen min, i Drammen, var på hun Cecilie Hyde.

    Så da jeg kom inn i klasserommet, en gang i mai 1989 vel, så sa hu Lise vel, høyt, så alle hørte det, (inkludert meg), at hu Cecilie Hyde hadde hatt tre aborter, (og dette var skoleåret 1988/89, og jeg og Cecilie Hyde, gikk på samme skoletrinn, så vi var begge 18-19 år).

    Så hvordan søstra mi fikk så ‘dårlige’ venninner, som Cecilie Hyde, som visstnok hadde hatt tre aborter, allerede da hu var 18 år gammel, det veit jeg ikke.

    Men det er kanskje noen andre som veit det.

    Det er mulig.

    PS 3.

    Det er også mulig at det var en kassett med den sangen på, som hun Cecilie Hyde la igjen, på Sand.

    Hu spilte ihvertfall den sangen for meg, husker jeg.

    (For jeg var vel også litt musikk-fan, selv om jeg ikke var like mye musikk-fan som henne vel).

    Og så la hu igjen den sangen på kassett, var det kanskje da.

    Noe sånt.

    Og hu lot meg også få låne Martin Gore, (fra Depeche Mode)-plata, med litt depressive versjoner, som han hadde av noen sanger han hadde covret.

    ‘Counterfeit’, het vel den plata.

    Men det var sånn at jeg lå på en madrass på gulvet der, tror jeg.

    Ihvertfall så hadde jeg ikke så mye møbler og sånn, på det rommet jeg delte med søstra mi.

    Så jeg ble litt sånn daff der, den sommeren jeg bodde der.

    Og da hadde jeg ikke tatt på coveret, på den plata med Martin Gore.

    Og da Cecilie så det, noen uker seinere, så eksploderte hun da, siden jeg ikke tok vare på plata like fint som en platesamler ville ha gjort det.

    For jeg lot plata stå på gulvet, lent mot stereoanlegget, uten å ta på coveret.

    Og da tilta Cecilie, for da kom det støv på plata osv. da.

    Mens jeg var litt mer ‘laid back’, når det gjaldt sånne ting, for det var jo bare å børste støvet av plata, jeg hadde vel en sånn plate-børste osv., f.eks.

    Men jeg var litt deprimert osv. den sommeren.

    Jeg hadde møtt en finsk dame i Brighton osv., og hadde vært i bråk der og jobba i Drammen, på CC, men jeg kjeda meg i sommerferien i Drammen, og traff ingen jeg gikk bra med der, etter jobben osv.

    Men men.

    Så det var vel litt uvant å ikke bo på Bergeråsen vel.

    Noe sånt.

    Hvem vet.

    Det var ganske kjedelig den sommeren vel.

    Kanskje det var det, at jeg bodde hos farmora mi, som kunne være myndig, og også til og med gjøre seg morsk.

    Og som alltid lagde mat for meg, og vekka meg osv.

    Men jeg hadde ikke noe kontakt med noen kamerater den sommeren, 1989.

    Og var bare en uke på ferie vel, i Brighton, allerede i juni.

    Så juli og august ble litt kjedelige og tomme.

    Så jeg var ikke helt på topp, den sommeren, husker jeg.

    Det var ikke sånn som sommerne før, at jeg var en måned på ferie i Brighton, eller nærmere to uker i Sveits, f.eks.

    Det kan ha vært fordi at denne sommeren jobbet jeg heltid, på CC Storkjøp, i Drammen, i kassa for det meste vel.

    Og jeg bodde som sagt hos farmora mi.

    Og hadde søstra mi og Cecilie Hyde veldig nærme innpå.

    Unntatt når dem var på ferie, i mange uker i Spania da.

    (Da de vel også var i Amsterdam og jobba med noe greier, mener jeg de prata om, og virker det som for meg, nå i ettertid).

    Søstra mi var så sur på meg, da hu kom tilbake fra Spania, fordi jeg ikke hadde sendt henne penger.

    Men det var noe hu tok med faren min.

    Og jeg betalte et gebyr, på nesten 150 kroner, (av mine egne penger).

    Men hu var sur på meg, fordi at faren vår bare ville sende henne 300 kroner.

    Men det var vel mellom faren min og henne, mener jeg.

    Så hu søstra mi er ikke helt god, vil jeg si.

    Og da var hu 17 og et halvt, så hu var nesten myndig da.

    Så hu har vel ikke så mye unnskyldning, vil jeg si.

    Kanskje hun tror at jeg og faren min er den samme personen?

    Klarer hun ikke å skille?

    Hva vet jeg.

    Hun har kanskje noen problemer.

    Det er mulig.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Det hører vel med til historien, at jeg satt på den sangen, på full guffe, på stereoanlegget mitt, da tanta mi, Inger, fra Sande og i Jehovas Vitner, (som nå bor i Son), var på besøk, og skulle plukke plommer fra plommetreet til Ågot, med hennes velsignelse vel.

    (Rett utafor vinduet til meg og søstra mi).

    Jeg vet ikke hvorfor jeg satt på den sangen så høyt da.

    Men jeg bodde jo der, den sommeren, så jeg reagerte kanskje på å få tanta mi på besøk.

    For det ble kanskje for mange mennesker for meg.

    For jeg var jo vant til å bo alene.

    (Eller, det var vel kanskje det at hu tanta mi oppførte seg som om hu var hjemme der, som jeg reagerte på.

    Jeg bodde liksom der, også plutselig dukka det opp ei tante, fra ingensteder, som oppførte seg som om hu bodde der da.

    Så jeg kræsja nok litt med hu tanta mi Inger, fra Son, den sommeren.

    Så sånn var det.

    Hu gikk også for nærme, synes jeg.

    Hu gikk liksom mellom meg og Ågot.

    Og Ågot hadde nesten vært som en mor for meg, på 80-tallet.

    Så begynner pluselig Inger å gå mellom oss, og spørre meg om ikke jeg er glad i Ågot osv.

    For Ågot var så trist og lei seg, for ingen brydde seg om henne, sa Inger, at Ågot hadde sagt.

    Men jeg ble litt fornærma over at Inger gikk så nærme.

    For det var nesten som at hu gikk imellom en mor og en sønn da.

    Og det skjønte nok ikke hu Inger, at hu fornærma meg da.

    Så jeg bare svarte noe, mens huet mitt ble varmt da, litt av sinne, eller noe, at jeg ikke brydde meg noe om Ågot.

    Men det var pga. måten hu spurte på, og at hu, tante Inger, gikk mellom meg og Ågot.

    Og vi var vel ganske nærme, tror jeg, siden Ågot var nesten som en mor for meg, på 80-tallet.

    Mens jeg ikke kjente hu Inger så bra.

    Men det skjønte hu kanskje ikke selv.

    Det er mulig.

    Hva vet jeg.

    Vi får se).

    Og de plommene, de var det noe galt med.

    Ågot hadde fortalt meg at de var sure, så de burde jeg ikke spise av, eller noe.

    (Jeg mener hu, eller noen andre, sa det var victoria-plommer?

    Men det er mulig jeg husker feil).

    Og hu pleide sjelden å plukke de vel.

    Det samme med ripsen der, det var ikke sånn at jeg gikk og spiste av ripsen og plommene til Ågot.

    Selv om jeg var vant til å spise moreller, (og noen ganger epler og vel også pærer vel), i hagen, da jeg bodde hos mora mi i Jegersborggate i Larvik, noen år før jeg bodde i Svelvik da.

    Så det var liksom som at det var noe galt med de plommene og ripsen til Ågot.

    (Ågot hadde ikke epler eller pærer f.eks., kun rips og plommer).

    Seinere har jeg tenkt, om de hadde noen sex-slaver i kjelleren der, eller noe, og at det sluket som var i kjelleren der, at vannet som gikk i det sluket, gikk under det plommetreet, f.eks.

    Hva vet jeg.

    Men ting som min fars brødre sa og gjorde og reagerte, har fått meg til å lure på det, om de hadde sex-slaver i kjelleren der, på 60-70 tallet f.eks.

    Men det skal jeg ikke si sikkert altså.

    Dette har jeg skrevet om i ‘Kjeller’-tråden på VGD, som også er på bloggen.

    Så sånn er det det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    PS 5.

    Og hu tante Inger.

    Hu er ikke dattera til Ågot altså, bare for å få med om det.

    Ågot hadde tre sønner.

    Og Inger er gift med den yngste sønnen til Ågot, Runar.

    Så det var ikke sånn at det var dattera til Ågot, som gikk mellom meg og Ågot.

    Nei, det var svigerdattera til Ågot, som gikk mellom meg og Ågot.

    Filletanta mi, blir det vel.

    Så filletanta gikk nærmere enn farmora.

    Da er det noe gæernt, mener jeg.

    Ihvertfall når farmora mi, Ågot, nesten var som ei mor for meg, siden jeg bodde hos faren min.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    PS 6.

    De plommene og ripsbuskene til Ågot, de var også på nordsia av huset, forresten.

    Det var kanskje litt rart?

    Det var vel ikke der hekken rundt huset vokste best, for å si det sånn.

    Eller husker jeg feil?

    Hm.

    Det var like ved det plommetreet, at Petter og Christian Grønli skulle ha meg til å gå inn i en trang snøhule, med hue først, en vinter på begynnelsen av 80-tallet.

    (Men det ønska ikke jeg).

    Det var sånn en annen gutt fra Bergeråsen, (sønn’ til Ruth Furuheim), døde i hagen til Petter og Christian forresten, et par år før vi leika og bygde snøhule, i hagen til Ågot.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

  • sverige ikke med i fotball vm

    PS.

    Når begynner så fotball-VM, kan man lure på.

    Vi får se om jeg klarer å finne ut dette.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    11. juni var det visst at fotball-VM begynner.

    Så det er fortsatt et par-tre uker til.

    Her er mer om dette:

    http://no.wikipedia.org/wiki/VM_i_fotball_2010

    PS 3.

    Jeg pleier forresten også å holde litt med Brasil, noen ganger.

    Vi får se om de er noe bra iår.

    Vi får se.

    Så er det jo også Argentina da, med Maradona, som trener/manager.

    Så det blir vel kanskje litt artig, selv om han klarte å kjøre over en fotograf, som måtte på sykehuset, her om dagen, så jeg.

    Men men.




  • Dette kan nok være et plott ala 11. september.


    Sionistene/New World Order ønsker verdensherredømme, og slår ned på alle stater som ikke er med på deres plan.


    Når alle landene som står på listen over den oppdaterte ondskapens akse er overtatt av New World Order/sionistene.


    Så kommer New World Order til å føre Norge på lista over ondskapens akse, siden vi har røde pass og de fleste av oss ikke tror på gud, mm.


    Du har røyka sterke greier.


    Og spist feite. ;D


    hei Mats!


    Anbefaler at du ser


    Michael Ruppert The Truth And Lies 0f 9/11


    http://www.youtube.com/watch?v=_w_eDJNICUQ


    Han viser det er en kjerne i USA som prøver å styre. Og han bruker ikke Michael Moore eller Harald Eia type argumentasjon, han fremlegger bevis og fakta som om det hele skulle være en rettsak. I USA er det sterke økonomiske krefter som vil ha krig.


    Klage sendt for personangrep.


    Hva er dette for noe mafia-piss?


    Jævla Dagbladet som lar mafia-unger skrive her.


    Sjekk ut denne Mats:


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/05/oppdatering-fra-dagbladets.html


    Og til deg Erik: Du sier at dama til han karen her er ei lyshåra hore, er ikke det personangrep?



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Nord-Korea truer med krig som svar på sanksjoner Valgt innlegg


    Og du er vel purk du, som prøver å få noen gangstere til å ta livet av meg.


    Siden purken har driti i rettighetene mine og ønsker meg død for å skjule det?


    Er det sånn det henger sammen?


    Innlegget er publisert

    Del det Du får nå gratis varsling når noen svarer deg.


    Jeg må få lov å bruke yttringsfriheten min jeg og.


    Jeg har vel ikke kalt noen for hore, sånn personlig, det er jo heller ikke sånn at det stod noe navn på hu dama, og at jeg visste hvem det var.


    Men jeg er norsk, og har norsk som morsmål, men den amerikanske mafia-dialekten som skrives her på Dagbladets forum, den skjønner jeg ikke noe av, og det provoserer meg å bli angrepet på en slik uforståelig måte for meg.


    Så det jeg skrev på bloggen var vel et utløp for min aggresjon.


    Men nå har jeg bodd i 34 år i Norge og fem år i England, men jeg skjønte ikke hva han vedkommende trakassøren, Mats Krosby, sa for noe.


    Da er det noe gæernt mener jeg.


    Da er det ikke en åpen debatt, da er hemmelig utdriting og trusler, mener jeg.


    Så da blir det en forsøpling av det norske samfunnet, synes jeg.


    Klassisk Erik-dobbeltmoral, dette. Han kan si absolutt hva han vil om alle andre, men nåde den som prøver å si den minste lille negative ting om han. Da blir det klaging og sladring og i verste fall anmeldelse til politiet.


    Jaha? Hvis Sør-Korea er et eksempel på hva "NWO" har å by på av livskvalitet og lederskap og Nord-Korea er "frihet"… Faen, hva venter vi på!? Put them in charge at once!!


    Å ja, du rapporterte Mats for "personangrep"? Tja, hva kaller vi jødehatet ditt da?


    Jeg har ikke noe jødehat.


    Jeg prater om sionister og New World Order, men jeg blir ikke personlig.


    Det er ikke sånn at jeg spytter på en sionist, hvis jeg møter en på gata.


    Dette her går på politikk for meg.


    Dette her er snakk om mange forskjellige land, som står utenfor New World Order, som Norge står utenfor EU.


    Alle disse landene blir boikottet økonomisk.


    Å være del av New World Order betyr at vi anser folk med mørkt hår som overlegne og som herskere.


    Som kan bruke damene våre som horer og vi selv må være slaver.


    Det er sånn jeg forstår det.


    Sånn er delvis Norge allerede, vil jeg si.








    http://www.dagbladet.no/2010/05/20/nyheter/utenriks/sor-korea/nord-korea/11786437/?commentId=4722801#comment_4722801







  • Gmail – To the ombudsman Dr. Sills/Fwd: To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    To the ombudsman Dr. Sills/Fwd: To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, May 21, 2010 at 11:09 AM





    To:

    enquiries@energy-ombudsman.org.uk



    Hi,

    now I've received an e-letter from Karen Swindells where she's quoting you.
    You seem to say, that I want several investigations, but I haven't asked for that.

    I've just asked for my four complaints not to be jammed together.
    I think I have a case consisting of four complaints against Scottish Power.
    Where as you think I have a case consisting of one complaint against Scottish Power.

    This is where we disagree.
    Mr. Swindells also quote you in a way that make you seem prejudice, I think.
    You say you've had a lot of complaints like these against all major electricity-providers.

    I think you really free Scottish Power already, before the investigation.
    It seems to me, that you at the Ombudsman think it's ok for companies, to mess with the customer as much as they want, if there is a problem with late payments involved.

    This I think is uncivilised, if I have understood you right.
    Also, when I send an e-mail to the superiour of Karen Swindells, then I don't expect to get an answer from Karen Swindells, since I really complain about her.

    Then I think this is harassment from you, when I still end up getting an answer from Karen Swindells and not her superior.
    I would have wanted to get an answer from Karen Swindells manager, to make it clear if this is something she says, or her manager says.

    I think that's really normal standards for organisations to have the person receiving the correspondence, sign the answering-letter.
    Hope this is alright!
    Best Regards,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Apr 19, 2010 at 5:03 PM
    Subject: To the Superior of Complaints Manager Karen Swindells
    To: enquiries@energy-ombudsman.org.uk

    Hi,

    I wanted to please complain about your Complaint Manager.

    I have a _case_ against Scottish Power, which I think consists of five _complaints_.

    But your organisation says it is a _case_, that consists of one _complaint_ that consists of many _elements_.

    I have studied Object Orientation as part of an IT-degree at University-level in Norway, and I think this doesn't add up.
    It should be one case, that consists of five complaints.

    You just jam all the complaints together, so that one lose the overview.
    I wanted to please complain about this.
    (Also, Swindell, (or 'svindel'), means fraud in Norwegian.

    Just to joke a bit).
    But I think this should be one case that consists of five complaints, I think it's irrelevant if all of them were triggered by an occourence or not, since I think that means you think it's ok for a company to treat people bad, if they pay the bill to late, (or something like this).

    I don't think you or a company have the right to judge me, so I can't agree with this, I think it should be five complaints.
    I'm looking forward to receiving your updated case, consisting of five complaints, (and 'elements' jamed together).

    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Message from Ombudsman Services – Case 551841, Ribsskog







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Message from Ombudsman Services – Case 551841, Ribsskog





    The Ombudsman

    <enquiries@energy-ombudsman.org.uk>





    Thu, May 20, 2010 at 2:29 PM





    To:

    "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>



    Please find attached a letter from The Energy Ombudsman.



    ADOSca0.pdf
    203K




    PS.

    Her er e-brevet:

    ADOSca0




  • Dette kan nok være et plott ala 11. september.


    Sionistene/New World Order ønsker verdensherredømme, og slår ned på alle stater som ikke er med på deres plan.


    Når alle landene som står på listen over den oppdaterte ondskapens akse er overtatt av New World Order/sionistene.


    Så kommer New World Order til å føre Norge på lista over ondskapens akse, siden vi har røde pass og de fleste av oss ikke tror på gud, mm.


    Du har røyka sterke greier.


    Og spist feite. ;D


    Klage sendt for personangrep.



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Nord-Korea truer med krig som svar på sanksjoner Valgt innlegg


    Hva er dette for noe mafia-piss?


    Jævla Dagbladet som lar mafia-unger skrive her.


    Innlegget er publisert

    Del det eller Få e-post når noen svarer



    5

    anbefalinger


    Bondetamp Mordi sa, 5 timer og 36 minutter siden:


    RE: Nord-Korea truer med krig som svar på sanksjoner


    Jaha? Hvis Sør-Korea er et eksempel på hva "NWO" har å by på av livskvalitet og lederskap og Nord-Korea er "frihet"… Faen, hva venter vi på!? Put them in charge at once!!


    Å ja, du rapporterte Mats for "personangrep"? Tja, hva kaller vi jødehatet ditt da?


    Jeg har ikke noe jødehat.


    Jeg prater om sionister og New World Order, men jeg blir ikke personlig.


    Det er ikke sånn at jeg spytter på en sionist, hvis jeg møter en på gata.


    Dette her går på politikk for meg.


    Dette her er snakk om mange forskjellige land, som står utenfor New World Order, som Norge står utenfor EU.


    Alle disse landene blir boikottet økonomisk.


    Å være del av New World Order betyr at vi anser folk med mørkt hår som overlegne og som herskere.


    Som kan bruke damene våre som horer og vi selv må være slaver.


    Det er sånn jeg forstår det.


    Sånn er delvis Norge allerede, vil jeg si.








    http://www.dagbladet.no/2010/05/20/nyheter/utenriks/sor-korea/nord-korea/11786437/?commentId=4720505#comment_4722801

    PS.

    Her kan man se at han ‘mafia-gutten’, som Dagbladet lar skrive masse uhøflig piss mot meg, (som er på bl.a. noe slags gangster-amerikansk vel), han har ei lyshåra ‘hore’ på Facebook.

    Det er derfor disse mørkhåra mafia-gutta liker New World Order, for da kan de herske over de lyshåra, og bruke de som slaver og damene som horer.

    Så sånn er det, virker det som for meg.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mafia gutt har lyshora

    http://www.facebook.com/people/Mats-Krosby/580960006#!/profile.php?id=580960006

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen