PS.
Og enda mer:
PS.
Det her tror jeg må ha vært, etter at jeg flytta til Berger.
Så var jeg på besøk, hos mora mi, i Larvik, enkelte helger.
Og en helg, så var ikke mora mi hjemme, alle dagene.
Men søstra mi var der, med et par eldre venninner vel.
Og ei av dem var skikkelig sånn litt grisete.
Det var om sommeren det her, mener jeg å huske.
Hu må ha vært 1-2 år eldre enn meg og, tror jeg, hu litt grisete Larvik-jenta.
Hu sang også på en sang, som gikk sånn:
‘Han stakk den inn, (noe), stiv som en pinn, (noe)’, osv.
Så det var litt grisete jenter, som søstra mi hadde som venninner i Larvik, etter at jeg flytta til Berger, vil jeg si.
Bare noe jeg tilfeldigvis kom på.
Så det er kanskje ikke så rart at søstra mi ble litt sånn, at hu ville ha sex med broren sin osv?
Som hu ville en gang hu besøkte meg og faren min, på Bergeråsen.
Men men.
(Som jeg måtte stoppe da, for jeg syntes at søstra mi gikk for langt.
Hu fortalte at ei jente i Larvik, som het Desire, tror jeg, hadde forklart henne, om hvilket hull, som var til å knulle med, og hvilket hull som var til å tisse med, osv.
Så søstra mi hadde noen litt gærne venninner i Larvik, vil jeg si.
Og da var ikke søstra mi mer enn 8-9 år, tror jeg, da hu skulle pule osv.
(Som jeg måtte stoppe da, for det gikk for langt, og etter den episoden, så har jeg vært veldig sånn forsiktig ovenfor søstra mi, for hu har nok ikke så mange grenser, vil jeg si.
Så sånn er det).
Så hu var ikke helt god, vil jeg si.
Så de venninnene hennes i Larvik, var ikke helt fine, vil jeg si.
Bare noe jeg tenkte på.
Så sånn er nok det.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på Sykehuset Østfold
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, May 17, 2010 at 8:57 PM | |
|
To: helsetilsynet@fmos.no Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage til Sture Martin Vangs sjef i Politidirektoratet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Påminnelse til Ingrid Killengren/Fwd: Til Ingrid Killengren/Fwd: Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, May 17, 2010 at 7:38 PM | |
|
To: politidirektoratet@politiet.no | ||
| ||
PS.
Det var ihvertfall noen som gikk rett bak meg, som plutselig ropte det.
Og de gutta, eller kara her, med solbriller osv., de gikk rett bak meg, som man kan se her:
Og da jeg hørte den ‘hora’-ropinga, så bare falt jeg automatisk av litt, i 17-mai toget, sånn at jeg endte opp bak de kara.
Og etter det, så hørte jeg ikke noe mer ‘hora’-roping.
Men jeg skal ikke si det hundre prosent sikkert, at det var de kara, som ropte sånn, med vilje, ‘hora’, men det virka sånn for meg.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Og de jentene til høyre på bildet der, de begynte å danse en sånn rar dans, midt i 17. mai-toget.
Så det var et veldig rart 17.mai-tog, må jeg si.
Mer som et russetog kanskje.
Hvem vet.
Her er mer om dette:
PS 3.
Det er mulig jeg tar feil, men hvor i Norge er den drakta der fra:
Hu dama gikk også med et par bæreposer, blant annet en fra Deichmann, som vel er en tysk skobutikk.
Er det ikke litt rart å handle i tyske skobutikker og så ta bilde av seg, ved minnesmerke, for de norske folka som slåss mot tyskerne, under 2. verdenskrig?
Eller er det bare jeg som synes det er rart?
Kanskje det er vanlig.
Det var ihvertfall bare hu som tok et sånt bilde, ved den kransen, som jeg så, (før 17. mai-toget startet).
Hvis hun er så opptatt av krigen så burde hun vel vite at Deichmann er en tysk forretning?
(Regner jeg med at Deichmann er, ihverfall).
Men men, man det er mulig jeg tar feil og at Deichmann ikke er tysk.
Vi får se.
Det er mulig.
Her er mer om dette:
PS 4.
Og han som står opp bakerst der, han ble presentert som en viktig person fra Oslo, eller noe.
Og han holdt en kjedelig tale, på engelsk, som han leste fra en sånn mini-datamaskin, eller noe.
Burde han ikke holdt talen på norsk, siden det var 17. mai?
Jeg syntes det var rart.
Burde han ikke hatt dress, siden han skulle holde tale, på 17. mai, i den skandinaviske kirken i Liverpool?
Jeg syntes det her var litt rart og litt dårlig.
Jeg gadd ikke å sitte i den kirken og spise alene der.
Man måtte også betale for mat og drikke, ettersom jeg skjønte det.
Så jeg får se om jeg heller drar dit en annen gang, når det ikke er så mange folk der, og ser mer.
Vi får se.
Her er mer om dette:
PS.
De Lufthansa-jobbene, har jeg inntrykk av at er i samme stilen som Arvato/Microsoft, som jeg har skrevet om på bloggen, at det er veldig useriøst, og at medarbeidere ble systematisk trakassert, (som jeg ble), mm.
Her er mer om den saken:
https://johncons-blogg.net/search/label/Arvato-case
(Men jeg skal ikke si noe sikkert da, det er bare sånn det virker for meg).
Begge firmaene, (Bertelsmann som hadde Microsoft-jobbene og Bosch som har Lufthansa-jobbene), er tyske forresten.
Det var en som het Michael, en svenske, eller ire, i 50-60 årene, som jobba både på Bertelsmann Arvato/Microsoft og Svenske Kyrkan/Scandinavian Church, da jeg jobbet på Arvato, i 2005 og 2006.
Og som klådde på en norsk kar som også het Erik, (fra Trøndelag, husker jeg, klappa han på skuldra, så jeg trodde han, Michael, var homo).
Men han fortalte også en svensk jente, Emelie, hvor hun skulle sitte.
Og en norsk jente, Kristine Hansen, fra Nord-Norge, som bare var en ungjente, vil jeg si, hadde jeg inntrykk av at måtte spørre han Michael, O’Shaughnessy, eller noe, før hun turte å flytte seg til et annet bord.
Så sånn var det.
Uten at jeg skjønner hvordan dette egentlig hang sammen.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
Dette er fra den skandinaviske kirken i Liverpool, (som egentlig er en svensk kirke, men det var mye rødt, hvitt og blått på den idag ihvertfall).
Til venstre så ser vi Telemarksbunad, og damen til høyre har på seg Buskerud-bunad.
(Men sølvet var fra et annet område, for det var arvet).
Jeg spurte om jeg fikk lov å ta bilde, (for det husker jeg, fra da jeg var i bryllup med slekta til min fars stedatter Christell og dem, at man kan spørre om å ta bilder, av ‘damen i folkdrakten’, som f.eks. svensker kaller bunad, (husker jeg fra det bryllupet i Kristiansand, i 1989, da søstra mi og Christell og Jan (Snoghøj), fortalte meg at søstra mi hadde blitt mishandlet av faren min, da hun var liten, eller misbrukt, var det kanskje).
Jeg måtte spørre hvor disse bunadene var fra, (selv om jeg jo hadde en farmor fra Rollag, i Numedal, i Buskerud, som jeg fortalte hun damen til høyre på bildet om).
Jeg fortalte at jeg skulle skrive om 17. mai i England, på bloggen, og det syntes hun var fint.
Så det var hyggelig å møte noen fra Buskerud, siden jeg har gått på skole der, og siden farmora mi er derfra osv.
Men hun var nok ikke så veldig norsk da, farmora mi, for jeg har aldri sett at noen av damene, på min fars side av familien, har gått med Buskerud-bunad eller noen annen bunad.
Men men.
Og min mor var jo halvt dansk.
Og hun var oppvokst i Nordland, og hennes far var fra Romerike, og de flytter fra Nordland til Buskerud, og siden til Vestfold.
Så min mor gikk heller ikke med bunad.
Så ingen i min familie, har gått med bunad, som jeg kan huske, ihvertfall.
Men men.
Så min familie er nok ikke så veldig norske.
Jeg er kanskje den som er norskest i min familie, vil jeg tro, for jeg har gått i flaggborgen, i 17. mai-toget, på Berger, ihvertfall, i 1983, eller når det var.
(Og jeg har også gått i 17. mai-toget til Østre Halsen skole, hele veien fra Østre Halsen og til Bøkeskogen i Larvik, da jeg gikk i første klasse, i 1978, den dagen rektor Ness døde der, og de ikke visste om de skulle flagge, eller ha flagget på halv stang, eller ikke flagge, selv om de vel hadde flagget på halv stang).
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her er noen videoer fra den norske 17. mai-feiringen i Liverpool:
PS 2.
Her er noen bilder fra idag:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen