-
Jeg skrev jo om på bloggen igår, om da jeg møtte Nina Monsen, på Stovner Senter, våren 1993, da jeg skulle kjøpe barbermaskin, (en dag jeg hadde helgeperm fra militære, som var Geværkompaniet på Terningmoen).
Var dette møtet tilfeldig?
Hva vet jeg.
Dette var vel en fredag kveld.
Og jeg avtalte å gå ut på byen med Nina Monsen og typen, på lørdagen.
Så jeg dro ned til byen, og ringte henne fra telefonkiosken på Oslo City, for jeg hadde ikke telefon på Ungbo.
Og da ville hu plutselig ikke gå ut på byen lengre.
Av uviss grunn for meg.
Men men.
Men jeg så henne aldri etterpå, (og hun tok jo selvmord i år 2000), så jeg vet ikke hva dette kom av.
Mer da.
Jo, jeg bodde jo i bydel Furuset/Stovner.
Så da jeg ble arbeidsledig, etter militæret, så måtte jeg dra til Arbeidsformidlingen på Stovner.
Og der ble jeg tulla fælt med.
For han som jobba der, var uhøflig, og kalte meg ‘fersk’ på arbeidsmarkedet, (enda jeg hadde jobba to år på OBS Triaden og et år på CC Storkjøp, og også hadde jobbet et par måneder for Norsk Hagetidend).
Og han registrerte meg som ADB-medarbeider, og ikke EDB-medarbeider.
(Bare for å kødde med meg, virka det som for meg).
Og var generelt frekk og nedlatende.
Kan det ha vært sånn at både Nina Monsen og han på Arbeidsformidlinga på Stovner, var i den samme gjengen?
Er ikke Young Guns store på Romsås, som er like ved.
(Hvor det kjente Romsås-drapet var, på begynnelsen av 80-tallet vel).
Der hvor Nina Monsen bodde.
Var Nina Monsen Young Guns-hore?
Vel det samme som A-gjengen.
(Som broren min, Axel Thomassen, kjente en av lederne for, fortalte han meg, i 2005).
Hvem vet.
Bare noe jeg tenkte på.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Christell hadde også en venninne på Stovner, (da hun var i begynnelsen av tenårene, ihvertfall), så hun kan også være Young Guns/A-gjengen-hore, for alt hva jeg vet.
Hva vet jeg.
For hun tulla også med meg, etter militæret.
Jeg hadde jo studert, (og jobba i butikk, i et hvileår), i tre år.
Og vært et år, i militæret.
Så jeg hadde ikke så god råd, etter militæret.
Så Christell tulla med meg, tror jeg, (og nok også søstra mi), og satt på en film, som het ‘de elskende på Point Neuff’, i leiligheten til Christell, og Hege Snoghøj, ved Terningen Matcafe.
Så de mobba meg fordi jeg ikke hadde så god råd, mens jeg var i militæret, vil jeg si.
Enda ingen av Christells brødre, fra Bergeråsen, (Jan og Viggo Snoghøj), har vært i militæret, for de er danske statsborgere.
Og jeg fikk ikke noen sånn barnetrygd-konto, eller noe sånt, av faren min, da jeg ble 18.
Så jeg starta liksom på bar bakke, og måtte klare meg selv, fra jeg var 18.
Og så har jeg nok blitt angrepet av noe Young Guns/A-gjengen da.
Som antagelig nok også broren min var med på.
For han ga meg, etter militæret, en Beck cd, som het ‘Loser’.
(Som han sa, at han fikk, fordi alle på ungdomsskolen hans, kunne velge en cd, når de var ferdige.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
-
http://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog
PS.
Her er søstra mi Pia:
PS 2.
Her er broren min, (eller halvbroren min, vi har samme mor), Axel:
PS 3.
Her er min stebror, (eller riktigere sagt, min fars stesønn), Jan Snoghøj, sine partnere, (de jeg vet om, han har nok hatt fler, hvis jeg skulle gjette):
-
Sånn jeg tenker nå.
Så er det at jeg blir tulla med av NATO, pga. noe med militæret kanskje.
Kanskje det var fordi at jeg ikke fikk noen brev eller telefoner fra familien, da jeg avtjente førstegangstjenesten.
Også har Nato brukt meg som noe ‘target-guy’?
Bak min rygg.
Og fått med familien min på det.
Da måtte jeg nok gjort som han Xiando.
Og dratt til Sverige, som ikke er medlem av Nato.
For å komme bort fra det ‘Mind Control’-greiene, som Nato bruker mot ‘droner’ vel, eller hva man skal kalle det.
Men, amerikanerne refererer jo til den albanske mafian, som ‘sine gutter’.
Og de er jo sterke i Sverige.
Så spørsmålet er, hvor lurt er det å dra til Sverige?
I England, så er det jo vanskelig, å kvitte seg med folk, tror jeg, for mange har oversikten.
I England, så er det fler folk, på mindre plass, enn i Norden, så i England, så er det kanskje lettere å unngå å bli likvidert, av Nato/mafia?
Mens i Sverige, så er de kanskje ikke medlem i Nato, men der skjer det kanskje mer som folk ikke veit om?
Hva vet jeg.
Men jeg tror ikke at Nato kommer til å la meg få en jobb, i England.
Men det kunne jeg kanskje fått i Sverige, siden Sverige ikke er medlem i Nato.
Men jeg vet ikke hvor smart det er å dra til Sverige likevel.
Vi får se.
Så heia Nato.
Det er nesten sånn at jeg spyr.
Med hilsen
Erik Ribsskog
-
Gmail – Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sun, May 9, 2010 at 12:46 AM
To:
post.sondre.buskerud@politiet.no
Hei,min far, Arne Mogan Olsen, flyttet i 1980 ned til sin nye dame Haldis Humblen, i Havnehagen, på Bergeråsen, og lot meg bo alene i Leirfaret.Jeg var bare 9-10 år, så jeg var en del nede hos dem i Havnehagen.Der bodde også Haldis sin datter Christell, og hun hadde en venninne, som het Nina Monsen, som var der veldig mye.De var et par år yngre enn meg.En dag høsten 1980 kanskje, som vi leika, da vi var 8-10 år gamle.Så fortalte Nina Monsen og Christell Humblen meg, at onkelen til Nina, Jan Rune Monsen, hadde tilbudt henne 100 eller 200 kroner, var det vel, for å 'suge tissen hans'.Jeg fortalte dette til Christells mor, Haldis Humblen, og faren min, Arne Mogan Olsen, som var på kjøkkenet/stua, like ved der vi lekte, i Havnehagen.Men de har ikke fortalt meg, hva de gjorde med dette, (og vi er ikke på bølgelengde/talefot nå).(Jeg har anmeldt min far til dere, siden han drev med omsorgssvikt osv.).I 1988, så var jeg 18 år, og Nina Monsen 16 år.Og da kom Christell på døra mi, før en planleggingsdag, og ba meg opp til onkelen til Nina Monsen.Han var ikke hjemme, men søstra mi, (Pia Ribsskog), og Nina Monsen var der.(Nina Monsen hadde i mellomtiden flytta til Romsås, hvor mora hennes bodde, og bodd der i flere år.Hu var på besøk, en gang jeg gikk i 9. klasse, med en venninne, fra Romsås, og de var veldig 'harry' og nesten sex-fikserte, synes jeg.Så hu ble tøffere av å bo på Romsås, syntes jeg).I 1988, så gikk søstra mi og Christell hjem, til Havnehagen.Jeg hadde med meg noen øl, (Espen Melheim hadde nettopp fått lappen, og kjøpt en kasse klasse 3 juleøl til meg, som han spurte om jeg ville at han skulle kjøpe.Jeg var litt flau for at jeg ikke hadde lappen, så jeg kunne nesten ikke si nei, syntes jeg).Så jeg tok med noen øl opp til Nina Monsen og dem.Der så vi bare på TV, og jeg drakk, og ingen sa noe særlig.(Jeg vet ikke hvor onkelen til Nina Monsen var).Men men.Så skulle jeg gå hjem, og Nina Monsen gå tur med hunden sin, en ung schafer.Så spurte jeg om hu skulle ha en øl hos meg.Og så så vi på musikkvideoer, som jeg hadde tatt opp, siden vi hadde fått Super Channel, på Bergeråsen.(Hu likte Sandra – Everlasting Love).Men men.Så fortalte hu meg, at 'fitta hennes ikke var som andre fitter, for hu hadde blitt så mye voldtatt'.At det var noe spesielt med fitta hennes, fortalte hu meg.Så sånn var det.Så hadde vi et ONS da.(Det var første gangen jeg hadde sex det her, for jeg var så seint i puberteten, og fikk ikke hår på tissen, før sommeren/høsten 1987, altså bare ca. et år tidligere.Og det var den eneste gangen jeg hadde sex, mens jeg bodde på Bergeråsen, (selv om jeg traff noen fler damer ihvertfall i Oslo seinere, da jeg flytta dit, året etter), så det her husker jeg riktig, mener jeg.Men men).Og hu tagg noen røyk av meg, så gikk hu hjem til onkelen sin, noen timer seinere.Vi møtes på en date i Oslo, (hvor hu bodde), noen uker seinere, og gikk på Eldorado kino, og så Roger Rabbit.Men så ville søstra mi, (Pia Ribsskog), flytte opp til meg, i Leirfaret.Og da dro hu med venninner dit hele tida.Og jeg ville ikke forklare om hva som hadde foregått med Nina Monsen, for det var ikke sånn jeg likte å prate med søstra mi om, så det skjedde ikke noe mer mellom meg og Nina Monsen.Men, da jeg flytta til Oslo, for å studere på Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, (NHI), høsten 1989.(Den neste skoleåret).Da ringte jeg min fars stedatter, Christell Humblen.Og da sa hu at Nina Monsen ikke bodde i Oslo lenger, men hadde flytta til Lillehammer, og bodde på en slags institusjon der, eller noe.(Uten at jeg skjønte helt hvorfor hu bodde på noe hjem).Men men.Så traff jeg bare Nina Monsen, en gang, på Stovner Senter, mens jeg var i militæret.(Jeg skulle kjøpe noe barbermaskin, eller noe, for min gamle fra Drammen, gikk i stykker, i militæret.Men jeg fant ikke noe barbermaskin, for jeg møtte Nina Monsen, og typen hennes.Og vi ble sittende å diskutere EU, i en time eller to.Med høyrøsta diskusjon da, i en cafe, i kjelleren på Stovner Senter, våren 1993 en gang).Så så jeg ikke Nina Monsen noen fler ganger.Men, sommeren år 2000, mener jeg det var, så fikk søstra mi meg med, til bryllupet til min fars stesønn Jan Snoghøj, og hans Hege, fra Gulskogen, på Geilo.(Jeg hadde lite kontakt med faren min og de, fordi han lot meg bo aleine, og fordi at Christell og Jan og søstra mi, Pia Ribsskog, de sa, da vi var i bryllup, i Kristiansand, våren 1989, at faren min hadde misbrukt søstra mi, da hu var lita jente.Så jeg, ville bli enig med Jan, Christell og Pia, om hva vi skulle gjøre, kutte ut faren min f.eks.Men, da sa ingen av de noe, så vi ble ikke enig om hva vi skulle gjøre med det her, (for de andre tre, Jan, Christell og Pia, virka helt som viljeløse, mer eller mindre, syntes jeg).Da fortalte søstra mi meg, mens jeg kjørte fra Oslo til Geilo, at Nina Monsen hadde tatt selvmord.Men søstra mi fortalte meg jo, opp gjennom åra, at Nina Monsen hadde unger, med han jeg traff på Stovner Senter, (eller noen andre, for alt hva jeg vet).Så jeg lurer på det.Det virker jo sånn, at han Jan Rune Monsen, er pedofil.(Siden han tilbudte Nina Monse, niesa si, penger for å suge han, da hu var sånn 7, 8 eller 9 år, ifølge Nina Monsen og Christell Humblen, i huset til Haldis Humblen, høsten 1980 vel).Så kanskje et pedofili-nettverk, eller noe.(For faren min hadde jo også misbrukt søstra mi, og det virka litt på meg, som at han misbrukte Christell, på ferie, i Jugoslavia, sommeren 1980.Og Christell sa også, at rektor Borgen, på Berger skole, spionerte på dem i dusjen, jentene i klassen hennes.
Og da lå bare faren min på verandaen til Haldis, og hørte på at Christell sa det.Men han sa ikke et ord).
Så det kan nesten virke litt på meg, som at det var et pedofilt nettverk, på Bergeråsen, med faren min, Jan Rune Monsen, og rektor Leiv Borgen, osv.Onkelen min, Håkon Mogan Olsen, hadde visst blitt tiltalt/påtalt, for å ha misbrukt unga til datteren sin, (som er døv), Lene Olsen, sa søstra mi, i begravelsen til min farmor, Ågot Mogan Olsen, i år 2000 eller 2001.Og min søsters venninne, Cecilie Hyde, kjente hun Therese, fra Fjell, som forsvant, (som er kjent fra aviser osv.), husker jeg.Cecilie Hyde, fortalte meg også det, at onkelen min Håkon, 'ikke var noe snill/grei'.Noe sånt.Og min onkel Håkon, bygde seg et veldig isolert elektronikk-skjul/hytte, på tomta si, på Bergeråsen, med osciloscop i, husker jeg, (hva han nå skulle med det).Jeg og en kamerat, Kjetil Holshagen, var og så på det.Så jeg lurer på om det er noe så pedo-nettverk, ala. Illumianti/Bjugn, på Bergeråsen.Har de drept Nina Monsen for å komme til ungene hennes, f.eks?
Det siste her veit jeg ikke.Men jeg vet det, at onkelen hennes, (som jeg mener må være han Jan Rune Monsen, hvis jeg ikke tar helt feil. Selv om jeg aldri har prata med eller møtt han).
Han tilbudte niesa si, Nina Monsen, penger for å suge han, når hu var 7-8-9 år gammel.Og det er vel kriminelt nok.Og hu Nina Monsen hadde også blitt voldtatt mange ganger, sa hu, i 1988, uten at jeg vet av hvem det var.Så det her ville jeg gjerne anmelde.Så får dere ha lykke til med å ordne opp i det her!Mvh.
Erik Ribsskog
-
PS.
Det jeg tenkte litt på nå, er om Christell er sånn, at hu noen ganger blir så kåt, at hu må lette seg, midt på dagen.
Det har jeg merka et par ganger.
At Christell bare forsvinner, og går på badet, eller noe, sikkert for å få seg en runk.
Eller hva man skal kalle det, siden hu er jente.
Det var da hu fikk edderkoppen på seg.
Og en gang Pia sa at Christell og noen venninner, fra Nesbygda, ville jeg skulle besøke dem, i Havnehagen, (det første året jeg bodde i Oslo).
Da sa jeg at hu hadde en flekk på joggebuksa si, og da ble hu plutselig borte, fra gjestene sine, i 20-30 minutter kanskje.
Midt på dagen, begge gangene.
Var det dette som skjedde, da Christell ble med meg og Espen Melheim til Drammen og.
I 1988, var det vel, noen måneder før hu fylte 16 år.
Og da klarte hu ikke å holde seg, til hu kom hjem til Havnehagen, på Bergeråsen, (jeg bodde i Leirfaret, og Espen Melheim bodde også i Havnehagen, men ovenfor S-svingen der).
Så hu måtte gå av bilen, før vi kom til Sande, for å få seg et nummer, med en hu kjente der.
For å lette seg.
Siden hu ble så innmari kåt.
Var det dette som skjedde her?
Hva er det med Christell siden hu blir så innmari kåt noen ganger?
Er det fordi hu har vært noe hore?
Har hu vært noe illuminati-hore, eller tulla med faren min, f.eks?
Jeg syntes også jeg merka at noe skjedde på ferie i Jugoslavia, sommeren 1980, at noen voldtok henne da, da hu var 7-8 år.
Og venninna hennes, Nina Monsen, hu fortalte meg, seinere i 1988, at hu hadde blitt en del voldtatt, sa hu.
Og hu fortalte meg også, (sammen med Christell), da hu var sånn 8-9 år, (i huset til Haldis, hvor jeg var på besøk, siden faren min bodde der).
Det var inne på doen til Haldis, siden vi bare leika, vi var sånn 8-10 år vel.
Og da sa Nina Monsen at onkelen hennes hadde tilbudt henne penger, for å få henne til å suge tissen hans.
Jeg vet ikke hvorfor de sa det?
Kanskje de jentene ville suge tissen min, på doen der.
Hva vet jeg.
Men jeg syntes vi var for unge, til sånn tull.
(Selv om Ronald Lund i klassen min allerede hadde hatt sex i den alderen, husker jeg at gutta i klassen prata om, på Berger).
Så jeg sa fra til Haldis og faren min, men jeg vet ikke helt hva de gjorde.
Så om Christell har vært hore for faren min og onkelen til Nina Monsen, f.eks.
Hvem vet.
Jeg skal ikke si det sikkert.
Men hu Christell blir noen ganger så innmari kåt, at hu ikke klarer å styre seg.
Og da lurer jeg på om det kommer av at hu har blitt seksuelt misbrukt, eller noe?
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Det her er nok han som er onkelen til Nina Monsen:
Og hva vet jeg om han?
Jo, Nina Monsen fortalte meg at han hadde tilbudt henne penger, for å suge tissen hans, da hu var sånn 8-9 år.
Og hva har skjedd seinere?
Jo, Nina Monsen fortalte meg, i 1988, at hu hadde blitt ganske mye voldtatt.
Og Nina Monsen, tok selvmord, eller ‘selvmord’, rundt år 2000 vel, fortalte søstra mi meg.
Og Nina Monsen hadde unger.
Så kanskje han onkelen hennes myrda henne, for at noen pedofile kunne misbruke ungene hennes?
Hva vet jeg.
Jeg kan jo ikke si det her sikkert.
Men det ligger en mistanke her, synes jeg.
Dette kom jeg på nå, at det var kanskje sånn det her hengte sammen.
Kanskje jeg er litt treig.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog












