![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
ang. Johanitterordenen
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, May 10, 2010 at 1:19 PM | |
|
To: Nielsen Kjersti <Kjersti.Nielsen@fmoa.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
ang. Johanitterordenen
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, May 10, 2010 at 1:19 PM | |
|
To: Nielsen Kjersti <Kjersti.Nielsen@fmoa.no> | ||
| ||
Jeg skrev jo om på bloggen igår, om da jeg møtte Nina Monsen, på Stovner Senter, våren 1993, da jeg skulle kjøpe barbermaskin, (en dag jeg hadde helgeperm fra militære, som var Geværkompaniet på Terningmoen).
Var dette møtet tilfeldig?
Hva vet jeg.
Dette var vel en fredag kveld.
Og jeg avtalte å gå ut på byen med Nina Monsen og typen, på lørdagen.
Så jeg dro ned til byen, og ringte henne fra telefonkiosken på Oslo City, for jeg hadde ikke telefon på Ungbo.
Og da ville hu plutselig ikke gå ut på byen lengre.
Av uviss grunn for meg.
Men men.
Men jeg så henne aldri etterpå, (og hun tok jo selvmord i år 2000), så jeg vet ikke hva dette kom av.
Mer da.
Jo, jeg bodde jo i bydel Furuset/Stovner.
Så da jeg ble arbeidsledig, etter militæret, så måtte jeg dra til Arbeidsformidlingen på Stovner.
Og der ble jeg tulla fælt med.
For han som jobba der, var uhøflig, og kalte meg ‘fersk’ på arbeidsmarkedet, (enda jeg hadde jobba to år på OBS Triaden og et år på CC Storkjøp, og også hadde jobbet et par måneder for Norsk Hagetidend).
Og han registrerte meg som ADB-medarbeider, og ikke EDB-medarbeider.
(Bare for å kødde med meg, virka det som for meg).
Og var generelt frekk og nedlatende.
Kan det ha vært sånn at både Nina Monsen og han på Arbeidsformidlinga på Stovner, var i den samme gjengen?
Er ikke Young Guns store på Romsås, som er like ved.
(Hvor det kjente Romsås-drapet var, på begynnelsen av 80-tallet vel).
Der hvor Nina Monsen bodde.
Var Nina Monsen Young Guns-hore?
Vel det samme som A-gjengen.
(Som broren min, Axel Thomassen, kjente en av lederne for, fortalte han meg, i 2005).
Hvem vet.
Bare noe jeg tenkte på.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Christell hadde også en venninne på Stovner, (da hun var i begynnelsen av tenårene, ihvertfall), så hun kan også være Young Guns/A-gjengen-hore, for alt hva jeg vet.
Hva vet jeg.
For hun tulla også med meg, etter militæret.
Jeg hadde jo studert, (og jobba i butikk, i et hvileår), i tre år.
Og vært et år, i militæret.
Så jeg hadde ikke så god råd, etter militæret.
Så Christell tulla med meg, tror jeg, (og nok også søstra mi), og satt på en film, som het ‘de elskende på Point Neuff’, i leiligheten til Christell, og Hege Snoghøj, ved Terningen Matcafe.
Så de mobba meg fordi jeg ikke hadde så god råd, mens jeg var i militæret, vil jeg si.
Enda ingen av Christells brødre, fra Bergeråsen, (Jan og Viggo Snoghøj), har vært i militæret, for de er danske statsborgere.
Og jeg fikk ikke noen sånn barnetrygd-konto, eller noe sånt, av faren min, da jeg ble 18.
Så jeg starta liksom på bar bakke, og måtte klare meg selv, fra jeg var 18.
Og så har jeg nok blitt angrepet av noe Young Guns/A-gjengen da.
Som antagelig nok også broren min var med på.
For han ga meg, etter militæret, en Beck cd, som het ‘Loser’.
(Som han sa, at han fikk, fordi alle på ungdomsskolen hans, kunne velge en cd, når de var ferdige.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
http://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog
PS.
Her er søstra mi Pia:
PS 2.
Her er broren min, (eller halvbroren min, vi har samme mor), Axel:
PS 3.
Her er min stebror, (eller riktigere sagt, min fars stesønn), Jan Snoghøj, sine partnere, (de jeg vet om, han har nok hatt fler, hvis jeg skulle gjette):
Sånn jeg tenker nå.
Så er det at jeg blir tulla med av NATO, pga. noe med militæret kanskje.
Kanskje det var fordi at jeg ikke fikk noen brev eller telefoner fra familien, da jeg avtjente førstegangstjenesten.
Også har Nato brukt meg som noe ‘target-guy’?
Bak min rygg.
Og fått med familien min på det.
Da måtte jeg nok gjort som han Xiando.
Og dratt til Sverige, som ikke er medlem av Nato.
For å komme bort fra det ‘Mind Control’-greiene, som Nato bruker mot ‘droner’ vel, eller hva man skal kalle det.
Men, amerikanerne refererer jo til den albanske mafian, som ‘sine gutter’.
Og de er jo sterke i Sverige.
Så spørsmålet er, hvor lurt er det å dra til Sverige?
I England, så er det jo vanskelig, å kvitte seg med folk, tror jeg, for mange har oversikten.
I England, så er det fler folk, på mindre plass, enn i Norden, så i England, så er det kanskje lettere å unngå å bli likvidert, av Nato/mafia?
Mens i Sverige, så er de kanskje ikke medlem i Nato, men der skjer det kanskje mer som folk ikke veit om?
Hva vet jeg.
Men jeg tror ikke at Nato kommer til å la meg få en jobb, i England.
Men det kunne jeg kanskje fått i Sverige, siden Sverige ikke er medlem i Nato.
Men jeg vet ikke hvor smart det er å dra til Sverige likevel.
Vi får se.
Så heia Nato.
Det er nesten sånn at jeg spyr.
Med hilsen
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, May 9, 2010 at 12:46 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
PS.
Det jeg tenkte litt på nå, er om Christell er sånn, at hu noen ganger blir så kåt, at hu må lette seg, midt på dagen.
Det har jeg merka et par ganger.
At Christell bare forsvinner, og går på badet, eller noe, sikkert for å få seg en runk.
Eller hva man skal kalle det, siden hu er jente.
Det var da hu fikk edderkoppen på seg.
Og en gang Pia sa at Christell og noen venninner, fra Nesbygda, ville jeg skulle besøke dem, i Havnehagen, (det første året jeg bodde i Oslo).
Da sa jeg at hu hadde en flekk på joggebuksa si, og da ble hu plutselig borte, fra gjestene sine, i 20-30 minutter kanskje.
Midt på dagen, begge gangene.
Var det dette som skjedde, da Christell ble med meg og Espen Melheim til Drammen og.
I 1988, var det vel, noen måneder før hu fylte 16 år.
Og da klarte hu ikke å holde seg, til hu kom hjem til Havnehagen, på Bergeråsen, (jeg bodde i Leirfaret, og Espen Melheim bodde også i Havnehagen, men ovenfor S-svingen der).
Så hu måtte gå av bilen, før vi kom til Sande, for å få seg et nummer, med en hu kjente der.
For å lette seg.
Siden hu ble så innmari kåt.
Var det dette som skjedde her?
Hva er det med Christell siden hu blir så innmari kåt noen ganger?
Er det fordi hu har vært noe hore?
Har hu vært noe illuminati-hore, eller tulla med faren min, f.eks?
Jeg syntes også jeg merka at noe skjedde på ferie i Jugoslavia, sommeren 1980, at noen voldtok henne da, da hu var 7-8 år.
Og venninna hennes, Nina Monsen, hu fortalte meg, seinere i 1988, at hu hadde blitt en del voldtatt, sa hu.
Og hu fortalte meg også, (sammen med Christell), da hu var sånn 8-9 år, (i huset til Haldis, hvor jeg var på besøk, siden faren min bodde der).
Det var inne på doen til Haldis, siden vi bare leika, vi var sånn 8-10 år vel.
Og da sa Nina Monsen at onkelen hennes hadde tilbudt henne penger, for å få henne til å suge tissen hans.
Jeg vet ikke hvorfor de sa det?
Kanskje de jentene ville suge tissen min, på doen der.
Hva vet jeg.
Men jeg syntes vi var for unge, til sånn tull.
(Selv om Ronald Lund i klassen min allerede hadde hatt sex i den alderen, husker jeg at gutta i klassen prata om, på Berger).
Så jeg sa fra til Haldis og faren min, men jeg vet ikke helt hva de gjorde.
Så om Christell har vært hore for faren min og onkelen til Nina Monsen, f.eks.
Hvem vet.
Jeg skal ikke si det sikkert.
Men hu Christell blir noen ganger så innmari kåt, at hu ikke klarer å styre seg.
Og da lurer jeg på om det kommer av at hu har blitt seksuelt misbrukt, eller noe?
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Det her er nok han som er onkelen til Nina Monsen:
Og hva vet jeg om han?
Jo, Nina Monsen fortalte meg at han hadde tilbudt henne penger, for å suge tissen hans, da hu var sånn 8-9 år.
Og hva har skjedd seinere?
Jo, Nina Monsen fortalte meg, i 1988, at hu hadde blitt ganske mye voldtatt.
Og Nina Monsen, tok selvmord, eller ‘selvmord’, rundt år 2000 vel, fortalte søstra mi meg.
Og Nina Monsen hadde unger.
Så kanskje han onkelen hennes myrda henne, for at noen pedofile kunne misbruke ungene hennes?
Hva vet jeg.
Jeg kan jo ikke si det her sikkert.
Men det ligger en mistanke her, synes jeg.
Dette kom jeg på nå, at det var kanskje sånn det her hengte sammen.
Kanskje jeg er litt treig.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen