-
Google Mail – Problemer med Sergej Munkvold/UIO

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Problemer med Sergej Munkvold/UIO
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Wed, Mar 17, 2010 at 2:04 PM
To:
Olav Torheim <oto097@student.uib.no>
Hei,ja, noen har også satt opp anonyme sjikaneringsblogger mot meg:Kan disse bloggene være del av noe 'mind control', som man lærer om på psykologisk institutt, ved UIO, (sånn som at jeg så at noen søkte om)?Du sier at jeg bør holde meg unna Munkvold.Men Munkvold er en person jeg aldri har hatt noe med å gjøre, og som jeg aldri har møtt engang.Det er en person som bare uten videre har begynt å sjikanere meg.Så det er ikke så lett for meg å holde meg unna han, og bli kvitt problemet, for jeg har hold meg unna han hele livet, og alikevel så driver han og tuller med meg på nettet.Hva er det som driver denne personen?Det må være noe angrep mot norske da, siden han angriper både dere på Vestlandet, i høgnorskbevegelsen og meg, i England, som er en flyktning, som har overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian' der.Vi har jo ikke noe annet felles annet enn at vi er norske og blir tullet med av Munkvold på nettet.Han må være noe CIA, eller noe russisk mafia, eller noe, vil jeg tippe på.Mange takk for svar uansett!Mvh.Erik Ribsskog
2010/3/17 Olav Torheim <oto097@student.uib.no>Hei og takk for melding. Sergej Munkvold er utan tvil eit kasus for seg. Me hadde honom i mange aar som min vaar "stalker", han dreiv millom anna og laga anonyme sjikaneringsbloggar mot oss, slik som http://maalvaktaren.blogspot.
com/ , men no hev eg ikkje höyrt fraa honom paa eit halvt aars tid, og godt er no det. Det er mangt som kunde vore fortalt um denne Munkvold, men for aa gjera historia stutt so er dette ein fyr som ein bör halda seg langt undan.Olav
Erik Ribsskog wrote:
Hei,han kollegaen din Lars Storstrand, anbefalte meg å kontakte det.
Jeg har problemer med at jeg blir tulla med på nettet, av en person ved navn Sergej Munkvold aka. Gregussen, visstnok.
Idag så så jeg at noen ved UIO, søkte på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk institutt'.
Din kollega Storstrand skrev at Munkvold var 'evighetsstudent', ved UIO.
Storstrand sa at du kjente Munkvold bedre.
Er det på psykologisk institutt, at Munkvold driver og terroriserer?
Hvilket tilhører denne Munkvold egentlig?
På forhånd takk for eventuelt svar!
Mvh.
Erik Ribsskog
-
http://www.facebook.com/pages/Erik-Ribsskog/371887667206?created&v=wall
PS.
Endelig noe som kan minne om et vellykket resultat av en klage, vil jeg si.
Bra av Facebook, hvis de fortsetter sånn.
Ikke dårlig!
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Og det leste jeg nå, når jeg selv opprettet siden, at når man trykte ‘godkjenn’, så var det en måte å bekrefte at man representerte meg på.
Men jeg har ikke gitt noen tillatelse til å lage noen sider i mitt navn på internett.
Så her har det foregått noe humbug.
Så det er bra at Facebook ryddet opp.
Ikke dårlig!
PS 3.
Her er en link hvor det står mer om dette:
https://johncons-blogg.net/2010/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-facebook.html
-
PS.
Men hva gjør han fra Kroatia der, Igor noe.
Han er fra den byen hvor vi var på ferie, i Jugoslavia, sommeren 1980 vel.
Og da bodde vi ikke ved sjøen.
Neida, faren min leide leilighet i innlandet.
Er det sønnen til de vi bodde hos tro?
Jeg kom på det nå, at det var rart at vi ikke bodde ved sjøen.
Jeg skal vise det på Google Maps, så er det enklere å skjønne hva jeg mener vel.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Rovinj het den byen, mener jeg.
Og Christell var 7-8 år, og lånte sommerfuglhoven min.
Men jeg fikk ikke lov å bli med, av faren min, jeg måtte bli på gårdsplassen.
Og, Christell kom tilbake grinende, med ødelagt sommerfuglhov, men uten skrubbsår, som jeg kunne se.
Selve hoven var spjæra.
Var hun blitt tatt i Rovinj, lurer jeg.
Hvem vet.
Christell veit det vel sjæl.
Hu ble sengeliggende i dagesvis.
Og ei klok kone, måtte bruke kålblader, for å helbrede henne.
Men jeg vet ikke hva hun egentlig feilte, for jeg fikk egentlig ikke lov å gå inn på rommet hun var sengeliggende engang.
Og stemningen var så trykket der, når dette skjedde.
Så sånn var det.
Her ser vi byen Rovinj:
PS 3.
Rovinj ligger nord for Pula.
Og onkelen min, Runar, og faren min, de gliste mye da de satt og drakk øl og så på kartet, hos farmora mi.
Spesielt onkel Runar.
Så sånn var det.
Jeg fylte ti år den sommeren, så jeg var ikke helt med.
Mer da.
Jo, Runar og dem, og Håkon og dem, og Stenberg-familien, de var på en campingplass, ved havet.
Jeg tror det var Egerhavet, eller noe.
Og vi bodde i innlandet, hvor jorda var rød.
Og det eneste man kunne gjøre, var å jakte på sommerfugler, på en eng.
Så det var litt snodig.
Faren min viste noe slags tegn, med hånda, da vi fikk leiligheten, og vi måtte vente lenge på turistinformasjonen i Rovinj.
Men hvorfor leide vi ikke ved sjøen, når vi hadde kjørt i tre dager, for å komme oss ned dit.
Og faren min var fra Berger og glad i sjølivet, og hadde bygget flere båter, på verkstedet, til faren sin, på Sand, Strømm Trevare.
Nei, det var finurlig, vil jeg si, hvorfor vi skulle bo i innlandet, når vi var nede ved Middelhavet, i Kroatia, i daværende Jugoslavia.
Det var jo billig for nordmenn å feriere der, husker jeg, en is eller en cola, kosta vel en krone eller to, i norske penger.
Så det var raritet, vil jeg si, at vi skulle bo i innlandet der.
Men det finnes nok en ‘forklarings’, det får man regne med.
Så sånn er nok det.
PS 4.
Og Igor og jeg, (eller hva han het igjen), vi hadde faktisk tredje verdenskrig, i Jugoslavia, sommeren 1980.
For vi var fra hver vår side av jernteppet.
Og det ble uavgjort, vil jeg vel si.
Jeg hadde en grønn vannpistol, som jeg kjøpte, i en butikk i en forstad til København, hvor hu dama som var så forelska i onkel Håkon, at hu klatra opp i et tre, og ble der hele natta, bodde.
Og han jugoslaviske gutten på min alder.
Eller kroatiske gutten, heter det vel nå.
Han hadde en vannpistol av svart gummi nærmest, formet som en amerikansk smith & wesson, eller noe, vil jeg si.
En sånn revolver, heter vel det.
Mens jeg hadde vannpistol da, formet som en glock, vil jeg si.
I grønn plast.
Også spurte han sønnen i huset, om jeg ville bytte.
Så sa jeg nei.
Så kanskje det var derfor at den familien ble så sure på oss.
Jeg fikk ikke lov å leke i hagen deres lengre, for jeg hadde tråkka på noen blomster da.
Jeg ble litt støl av å sitte i bilen i tre dager, så jeg klarte å tråkke i blomsterbedet dems osv., som var ganske fint, husker jeg.
Så sånn var det.
Så 3. verdenskrig endte uavgjort, vil jeg si.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
PS 5.
Og de første to-tre dagene i Jugoslavia, så var det artig.
For jeg og Christell vi var nesten med i gjengen til de jugoslaviske ungene.
Vi leika i hagen der hver dag.
Men det var ei jente der, på alder med meg og Christell og Igor da.
Og hu syntes visst at det var så stas å møte en gutt fra Vesten.
Så hu kledde seg helt naken, før hu kom på besøk til han Igor og dem da.
(Eller hva han het).
Og, Igor smilte, og fortalte meg navnet hennes, før hu dukka opp.
Så jeg skjønte at det var noe i gjerde.
Og så dukka det opp ei jente som var helt naken, og de jugoslaviske ungene presanterte meg for henne, og smilte.
Så sånn var det.
Men jeg tenkte at hu var nok et hippie-barn, og at hippie-pappaen kanskje ville bli litt sur, hvis jeg leika for mye med den 8-10 år gamle datteren hans, mens hu var helt naken.
Og det her var den sommeren jeg fylte ti år, og i Norge så var det ikke vanlig at unger på vår alder gikk rundt nakne.
Mora vår, lot meg og søstra mi gå rundt nakne på stranda, men det var vel da vi var 3-5 år.
Og da jeg gikk første klasse på Østre Halsen skole, så var det ei jente, som erta meg, og sa at hu hadde sett meg naken på stranda der, noen år tidligere, da vi bodde i Storgata, også på Østre Halsen, da jeg var fire år da.
Og en gang vi var ute med båten til Arne Thormod.
Så sa mora vår, at jeg og søstra mi var ‘blomsterbarn’.
Vi var vel tre-fire år gamle.
Og da måtte vi gå rundt nakne på en øy da, hvor det var masse båtfolk som hadde slått leir for picnic osv.
Og da, så lagde mora vår blomsterkranser, med hestehov, var det vel, og satt rundt hodene våre.
Og kalte oss blomsterbarn da.
Så sånn var det.
Men men.
Så jeg tenkte at hu nakne jenta i Jugoslavia, var et hippiebarn, hun og.
Men at foreldra var litt sløve, og ikke skjønte at jenta var litt for gammel til å være hippiebarn lenger.
Hu var jo ikke tre-fire år akkurat.
Hu var mer ni-ti år, vil jeg si.
Ihvertfall åtte.
Og jeg var ni-ti år da.
Så jeg gikk bare bort til Christell jeg, for jeg syntes at det ble uvant med hu nakne jenta.
Så jeg prøvde ikke å prate til henne, eller leike med henne.
For jeg var litt skeptisk i tilfelle hippie-pappaen hennes skulle dukke opp bakerst i hagen der, som vel var nabohagen dems, regna jeg med.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
For jeg regna med at Christell tenkte som meg, og syntes at det var rart, at unger på vår alder, gikk rundt nakne, blant masse andre unger.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
Så kanskje jeg blir tulla med av kommunistene i Norge, tenkte jeg, siden de er misunnelig, siden jeg hadde en naken jente bak jernteppet en gang.
Hva vet jeg.
Det er de sikkert sjalu for.
Men jeg rørte ikke henne, eller noe, jeg bare stakk bort til Christell, for jeg regna med at hu var like norsk som meg, (selv om jeg ikke kjente henne, fra før denne ferien, noe særlig), og syntes at det var litt rart å gå rundt naken i hagen.
Det var greit hvis man bada kanskje, i Norge.
Men ikke hvis man leika med mange andre unger, som hadde klær på seg.
Så det her var litt rart.
Så jeg lurer på hva som egentlig skjedde da.
Det var kanskje derfor at vi ikke fikk lov til å leike mer med de ungene.
Det er mulig.
Så dro vi rundt på campingplasser, de samme dagene, jeg og faren min og Christell.
Og faren min leita etter Runar og Håkon og dem, på alle nudiststrendene.
Enda dem ikke var nudister!
Og vi gikk bak en naken dame og en naken jente på min alder, eller litt eldre.
Og da husker jeg at faren min så på hu jenta, enda hu dama var pen nok hu.
Så det var litt rart.
Vi hadde klær på oss vi tre da.
Hvem av dem Christell så på, det veit jeg ikke, men hu så vel på noe hu og.
Og faren min måtte på do etterpå, et litt annet sted, og ble der en stund, husker jeg.
Og Christell fant en fugleunge.
Mens en høy og mørkhåret mann så på oss, sånn som jeg husker det, så jeg var litt på vakt.
Så sånn var det.
Og det var ikke halve ferien en gang.
Så på den ferien var det en del som skjedde, det er helt sikkert.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
-
Google Mail – Anmeldelse av æreskrenkelse

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Anmeldelse av æreskrenkelse
PS.
Her er vedlegget:
-
Jeg lurer på om det kan være noe russisk mafia, som driver og tuller i Norge nå.
Min halvbror, Axel Thomassen, heter jo ‘Nicolay’, til mellomnavn.
Så det er mulig at faren hans, (min tidligere stefar, da jeg bodde hos mora mi i Larvik, på 70-tallet), Arne Thormod Thomassen, kan være i noe russisk mafia?
Hvem vet.
Og han Sergej Aleksander Munkvold, aka. Gregussen, som har drevet og tullet med meg på nettet, han virker ihvertfall russisk nok.
Så nå lurer jeg på om det er noe russisk mafia, som jeg blir forfulgt av.
Hvem vet.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Google Mail – Problemer med Sergej Munkvold/UIO

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Problemer med Sergej Munkvold/UIO
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Mar 16, 2010 at 7:38 PM
To:
torheim@ift.uib.no
Hei,han kollegaen din Lars Storstrand, anbefalte meg å kontakte det.Jeg har problemer med at jeg blir tulla med på nettet, av en person ved navn Sergej Munkvold aka. Gregussen, visstnok.Idag så så jeg at noen ved UIO, søkte på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk institutt'.Din kollega Storstrand skrev at Munkvold var 'evighetsstudent', ved UIO.Storstrand sa at du kjente Munkvold bedre.Er det på psykologisk institutt, at Munkvold driver og terroriserer?Hvilket tilhører denne Munkvold egentlig?På forhånd takk for eventuelt svar!Mvh.
Erik Ribsskog
-
PS.
Det var visst at Oslopolitiet brukte tullenavn.
Det blir spennende å se hva de finner ut for noe.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er en link til den aktuelle anmeldelsen:
https://johncons-blogg.net/2010/03/jeg-anmeldte-oslopolitiet-til.html
PS 3.
Jeg sendte en oppdatering til Spesialenheten:
Google Mail – Vedrørende anmeldelse med Deres ref. 10167613 193/10-123

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Vedrørende anmeldelse med Deres ref. 10167613 193/10-123
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Mar 16, 2010 at 6:12 PM
To:
post@spesialenheten.no
Hei,jeg mottok bekreftelse på anmeldt forhold, fra dere, idag.Dette var om at Oslopolitiet har brukt 'tullenavn', virker det som.En annen ting jeg kom på i den forbindelse, var at jeg har vært i kontakt med en politibetjent der, ved navn Baard Berge.Dette var vel ifjor.Og i år, så sendte jeg e-post hans e-post adresse, og da fikk jeg feilmelding, at denne e-post adressen ikke fantes.Han var også ved Oslopolitiet.Det kan jo kanskje være at disse har begynt i et annet distrikt da?Jeg har sent e-post til den generelle e-post adressen for Oslopolitiet, angående hvorfor e-post adressen til Berge ikke virker, men jeg har ikke fått noe svar.Jeg kunne jo ringt om han og, men det har vært så mye krøll med politiet i Oslo, synes jeg, så jeg kvier meg nesten litt for å ringe.Og denne saken ble jo tatt med han andre som jeg anmeldte for tullenavn, 6. mars.Så dette er samme sak, det er derfor jeg ikke ringte dem om Berge.Bare for å ta en oppdatering, to e-post adresser har slutta å virke hos Oslopolitiet, Baard Berge sin, og den jeg nevnte i anmeldelsen fra 6. mars.Og når jeg ringer Oslopolitiet, så sier som nevnt i anmeldelsen fra 6. mars, at vedkommende ikke jobber hos dem.(Men hvis han nettopp hadde slutta, så burde de vel ha sagt fra om det?)Så dette kan være folk som har blitt omplassert i politiet, hva vet jeg?Bare som en oppdatering.Mvh.
Erik Ribsskog
-
Google Mail – Faktura nr. 31007035

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Faktura nr. 31007035
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Mar 16, 2010 at 5:28 PM
To:
larv_mail@domstol.no
Hei,jeg viser til faktura nr. 31007035, (for offentlig skifte, i boet etter min mormor Ingeborg Ribsskog), som jeg mottok idag.Jeg er for tiden arbeidsledig i England, men jeg har en avtale med Larvik kommune, om at jeg skal få gjeldsrådgivning fra de, med en gang jeg får meg en jobb.Dessuten så vet dere om min økonomiske situasjon, så jeg lurer på, sorenskriveren holder meg vel ikke for narr?Min mors del av innboet, etter min mormor, ble vurdert av min morfar, rådmann i Hadsel i Vesterålen, Johannes Ribsskog, til å være verdt 100.000 i 1984, eller om det var 1985, (i testamentet han skrev like før han døde i 1985 vel).Og det har jeg sjekka, at det blir ca. 240.000 i dagens pengeverdi.Og min mors søsken har fått mer i forskudd på arv, så jeg ser på det sånn, at jeg minst skulle hatt 100.000 etter dette boet, etter min mormor som døde i sommer.Men, jeg har fått 0 kroner, av min onkel og tante, som har hatt boet i over et halvt åt.Men jeg skal betale så fort som jeg har muligheten!Igjen takk for deres brev/faktura!Mvh.
Erik Ribsskog






