johncons






  • Google Mail – Klage







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 4:00 PM





    To:

    informasjon@uio.no



    Hei,

    jeg ser at noen ved UIO søker på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk institutt'.
    Jeg vet at amerikanerne og britene tuller meg med, etter at jeg skulle på ferie til Detroit, i 2005, og bare ble sendt tilbake til Europa, av amerikanerne, uten å ha gjort noe galt.

    Driver dere med noe 'Clockwork Orange'-greier for å hjelpe amerikanerne å tulle med meg, eller noe?
    Hvordan kan dere forklare denne søkingen som foregår hos dere?

    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg legger ved et en skjermkopi fra tracking-cookie programmet, som jeg har på bloggen min, hvor jeg kan se at noen hos dere søker på at psykologisk institutt bedriver 'mind control' mot meg.





    erik ribsskog mind controll psykologisk institutt.JPG
    99K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog mind controll psykologisk institutt

    PS 2.

    Her er mer om dette:







    Google Mail – [hjelp.uio.no #553611] Automatisk svar (AutoReply): Klage







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    [hjelp.uio.no #553611] Automatisk svar (AutoReply): Klage





    Kø ia-informasjon via RT

    <informasjon@uio.no>





    Tue, Mar 16, 2010 at 4:07 PM





    Reply-To:

    informasjon@uio.no


    To:

    eribsskog@gmail.com



    Denne meldingen er automatisk generert som svar på din henvendelse om

    "Klage", som er vist nedenfor. Din henvendelse har fått ID

    [hjelp.uio.no #553611]. Vennligst inkluder denne ID-strengen i subject-feltet i alle fremtidige meldinger tilknyttet denne saken. Du kan se status og historikk for saken her:

    https://hjelp.uio.no/Ticket/Display.html?id=553611

    ————————————————————————-

    This message has been automatically generated in response to your request regarding "Klage", as shown below. Your ticket has been assigned an ID of [hjelp.uio.no #553611]. Please include this ID-string in the subject line of all future correspondence about this issue. You can check the current status and history of your request at:

    https://hjelp.uio.no/Ticket/Display.html?id=553611

    ————————————————————————-

    Hei,

    jeg ser at noen ved UIO søker på ‘Erik Ribsskog mind controll psykologisk

    institutt’.

    Jeg vet at amerikanerne og britene tuller meg med, etter at jeg skulle på

    ferie til Detroit, i 2005, og bare ble sendt tilbake til Europa, av

    amerikanerne, uten å ha gjort noe galt.

    Driver dere med noe ‘Clockwork Orange’-greier for å hjelpe amerikanerne å

    tulle med meg, eller noe?

    Hvordan kan dere forklare denne søkingen som foregår hos dere?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg legger ved et en skjermkopi fra tracking-cookie programmet, som jeg har

    på bloggen min, hvor jeg kan se at noen hos dere søker på at psykologisk

    institutt bedriver ‘mind control’ mot meg.






  • For kvinnfolka, de kommer bare til å sitte og sladre, om mannfolka har liten pikk, eller ikke.

    (Sånn som de som jobber på Brønnøysundregisteret gjør).

    Og de kommer bare til å kødde med de de tror har liten pikk.

    Og de kommer til å bruke et kvinne-nettverk for å tulle med de overalt og nekte de rettighetene sine.

    Så kvinnfolk bør ikke være sjefer, og bør ikke jobbe med annet enn renhold osv.

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Kanskje kvinnfolka har blanda meg med broren til min stesøster Christell Humblen, Jan Snoghøj.

    Han skal visst ha liten pikk.

    Det som han sa, i en tale, i bryllupet sitt.

    Det var at han kommenterte om da han var ca. 23 år vel, og rota med Hege, som nå er kona hans, i sin leilighet, i et nedlagt bedehus, i Rødgata, på Gulskogen.

    Da hu bare var 15 år.

    Og da sa Jan, at han hadde kyssa henne, mens hu lå i senga.

    Hu var på besøk der, som Christell sin venninne.

    Så sånn var det.

    Og da sa Jan at han var så flink til å kysse, for å kompansere for noe annet.

    Og jeg lurer på om han mente at han var flink til å kysse for å kompansere for at han hadde liten pikk?

    Også sier noen litt sleivete om meg, at jeg er broren til Christell, (enda jeg bare er stebroren, og knapt nok det, siden vi aldri har bodd i samme hus, og min far flyttet fra meg, og Christells far ville ikke at vi skulle være som søsken, ettersom jeg forstod).

    Også har noen sagt, å, ja, jeg har hørt at broren til Christell har liten pikk.

    Også var det Jan.

    Også har kvinnfolka blanda og trodd at jeg var jeg som hadde liten pikk.

    Er det dette som har foregått?

    Hvem vet.

    Vi får se.

    PS 2.

    Dem har visst en liten Christell i Asker:

    liten christell i asker

    http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1045303439

    PS 3.

    Sånn er Christell mot meg nemlig, hun synes at lillebroren min, Axel, er så fin.

    Hun klarte ikke å se forskjell på oss, sa hun, i 1994 vel, da hun bodde på Skøyen i Oslo.

    Så da tuller jeg litt med Christell tilbake, og sier at hun Humblen i Asker ser ut som en liten Christell, som man ikke kan se forskjell på omtrent, fra Christell.

    Så da fikk jeg litt hevn.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tilfeldigvis så nå, jeg leita egentlig etter svogeren til Jan Snoghøj, som kommenterte om hvor mange menn, (30-40 vel), som Christell hadde hatt seg med, i en tale i bryllupet til Jan og Hege.

    Men jeg har jo kutta ut faren min og søstra mi og Christell og Jan og Hege Snoghøj.

    Så det er vel ikke noe smart å kontakte broren til Hege Snoghøj da, tenkte jeg nå, når jeg tenkte litt mer på det her.

    Så sånn er nok det.

    Vi får se.







  • Google Mail – Klage på Brønnøysundregisteret







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Brønnøysundregisteret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:49 PM





    To:

    postkasse@datatilsynet.no



    Hei,

    og sitter Brønnøysundregisteret og søker om at jeg skal ha 'liten pikk'.
    Hele landet er en gjeng med umodne drittunger, som bare sladrer om meg, som noen kvinnfolk, istedet for å gi meg rettighetene mine.

    Har dere mista helt kontrollen i Norge, er dere bare kommunist-mafia nå?

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Klage på Brønnøysundregisteret
    To: firmapost@brreg.no

    Hei,

    hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?

    Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet for å gi meg rettighetene mine?
    Norge er det mest landet i verden vil jeg si.

    God bedring!

    Erik Ribsskog





    erik ribsskog liten pikk.JPG
    132K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog liten pikk







  • Google Mail – Klage på Brønnøysundregisteret







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Brønnøysundregisteret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:43 PM





    To:

    firmapost@brreg.no



    Hei,

    hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?
    Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet for å gi meg rettighetene mine?
    Norge er det mest landet i verden vil jeg si.

    God bedring!

    Erik Ribsskog





    erik ribsskog liten pikk.JPG
    132K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog liten pikk







  • Google Mail – Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:17 PM





    To:

    postkasse@datatilsynet.no



    Hei,

    Slettmeg.no gjør seg til en part, vil jeg si.
    Jeg vil bare ha råd om hvordan jeg skal få slettet hat-blogger mot meg.
    Og de begynner å oppføre seg som om de er mora mi.
    Er det ikke mulig å få et råd uten å bli patrionisert, og uten at staten skal bli usakelig?
    Jeg blir skikkelig irritert av sånn behandling.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Re: Hat-blogger
    To: hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    det her syntes jeg hørtes latterlig ut at dere skal blande saker på denne måten.

    Det blir jo bare griseri.
    God bedring i kommunist-Norge.
    Klarer ikke å være saklige engang.

    Fy faen!
    Erik Ribsskog

    2010/3/16 hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    Vi har mottatt din henvendelse angående blogger og grupper

    rettet mot din person. Dette er en komplisert sak da disse gruppene og

    nettsidene baserer seg i stor grad på publiseringer du har gjort på andre

    privatpersoner. Vi har unektelig mottatt noen henvendelser på bakgrunn av din

    blogg og de publiseringer du gjør der fra personer som føler seg svært krenket

    over publiseringer du har lagt ut. Spesielt gjelder dette det at du legger ut

    private samtaler som ofte inneholder sensitive opplysninger fra samtaler og

    kommunikasjon du har hatt med andre.

    Jeg vil anbefale at du tenker gjennom det du gjør, hva du legger

    ut av materiale og ser om du bør ha en opprydning på din blogg. Etter det jeg

    kan se er det mye av det du har lagt ut som har liten interesse for andre enn

    deg selv og de du kommuniserer med, og det bør og skal da ikke legges ut

    offentlig på denne måten.

    Når du har ryddet opp i din blogg og slettet de poster som behandler

    andres personopplysninger unødig, så vil du kunne sende henvendelse til de

    grupper som er opprettet mot deg. De vil da kanskje si seg villige til å slette

    sine opplysninger. På den måten dette foregår i dag så er en inne i en svært

    uheldig sirkel som krever mye ressurser hos politiet, nettjenestenes

    supportavdelinger og det offentlige og som ikke gagner noen parter.

    Mvh,

    Slettmeg.no












  • Google Mail – Hat-blogger







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hat-blogger





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:10 PM





    To:

    hjelp <Hjelp@slettmeg.no>



    Hei,

    det her syntes jeg hørtes latterlig ut at dere skal blande saker på denne måten.
    Det blir jo bare griseri.
    God bedring i kommunist-Norge.
    Klarer ikke å være saklige engang.

    Fy faen!
    Erik Ribsskog

    2010/3/16 hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    Vi har mottatt din henvendelse angående blogger og grupper

    rettet mot din person. Dette er en komplisert sak da disse gruppene og

    nettsidene baserer seg i stor grad på publiseringer du har gjort på andre

    privatpersoner. Vi har unektelig mottatt noen henvendelser på bakgrunn av din

    blogg og de publiseringer du gjør der fra personer som føler seg svært krenket

    over publiseringer du har lagt ut. Spesielt gjelder dette det at du legger ut

    private samtaler som ofte inneholder sensitive opplysninger fra samtaler og

    kommunikasjon du har hatt med andre.

    Jeg vil anbefale at du tenker gjennom det du gjør, hva du legger

    ut av materiale og ser om du bør ha en opprydning på din blogg. Etter det jeg

    kan se er det mye av det du har lagt ut som har liten interesse for andre enn

    deg selv og de du kommuniserer med, og det bør og skal da ikke legges ut

    offentlig på denne måten.

    Når du har ryddet opp i din blogg og slettet de poster som behandler

    andres personopplysninger unødig, så vil du kunne sende henvendelse til de

    grupper som er opprettet mot deg. De vil da kanskje si seg villige til å slette

    sine opplysninger. På den måten dette foregår i dag så er en inne i en svært

    uheldig sirkel som krever mye ressurser hos politiet, nettjenestenes

    supportavdelinger og det offentlige og som ikke gagner noen parter.

    Mvh,

    Slettmeg.no






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen