![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint about the Jobcenter Williamsons Sq., Liverpool
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Feb 25, 2010 at 8:51 PM | |
|
To: DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint about the Jobcenter Williamsons Sq., Liverpool
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Feb 25, 2010 at 8:51 PM | |
|
To: DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk> | ||
| ||
PS.
Og den kyllingsuppa, den var min venn i nøden, vil jeg si.
For der jeg bodde, i et bofellesskap, i Walton.
Så sa de andre beboerne der, at jeg ikke fikk lov å bruke varmovn på rommet.
Og husverten, fjerna varmovnen som stod på rommet mitt, midt på vinteren, for ‘maintainance’, vedlikehold.
Så det var helt gale-mathias.
Så da var det digg å varme seg på en kopp kyllingsuppe, på starten av dagen.
Spesielt om vinteren osv.
Men da dukket det plutselig opp to kaffemaskiner, som vel bare hadde kaffe, tror jeg.
Og den maskinen som hadde kyllingsuppe og te, (i tillegg til kaffe), den forsvant.
Jeg lurer på om Arvato tulla med meg der.
For, det var kanskje sånn, at en av de nye kaffemaskinene, egentlig skulle ha vært i 5. etasje.
Sånn at det ble en gammel og en ny maskin, i begge etasjer, som Arvato hadde i the Cunard building.
Men så tulla de, og kasta den ene suppe og te og kaffe-maskinen, og satt begge de nye kaffemaskinene inn i 2. etasje.
Det var nesten helt gale mathias, det de dreiv med der, hos Arvato, vil jeg si.
Så sånn var nok det.
Men det var mer regelen der omtrent, hos Arvato, at de gjorde masse merkelige ting, vil jeg si.
Jeg bare henviser til arbeidssaken min mot de igjen:
Så sånn er nok det.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til sorenskriver Jens Kr. Elstad: Offentlig skifte etter Ingeborg Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Feb 25, 2010 at 12:18 PM | |
|
To: larvik.tingrett@domstol.no | ||
| ||
http://www.dagbladet.no/2010/02/25/nyheter/faiza_ashraf/politiet/10584621/
PS.
Denne saken trodde flertallet av leserne på bloggen, som stemte i en avstemning, for ca. en uke siden, at det var noe galt med, siden politiet ventet i tolv dager, med å starte en leteaksjon, etter at denne damen ringte de, fra et bagasjerom, som hun ble kastet inn i.
Skal vi tippe at dette var snakk om et bestilt æresdrap, som politiet ikke turte å etterforske ordentlig, siden de var redde for noen kriminell ‘mafian’, som antagelig stod bak dette?
Er dette en trolig teori?
Eller var politiet flinke, og gjorde jobben sin riktig og ordentlig?
Hvem vet.
Vi får se, (forhåpentligvis).
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Søknadsevaluering/Fwd: Project Manager
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Feb 24, 2010 at 10:02 PM | |||||
|
To: cv@nito.no | ||||||
| ||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Dåpsattest/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dåpsattest/Fwd: Melder mer ut av statskirka
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Feb 24, 2010 at 12:30 PM | |
|
To: svelvik.menighet@svelvik.kirken.no | ||
| ||
PS.
Det var jo moren min som var født Ribsskog, og ikke faren min.
Men men.
Av fadderne, så var Ågot Mogan Olsen, det var farmora mi, som nesten var som en mor for meg, etter at jeg flytta til faren min.
Og hun ordna også med konfirmasjonen min, uten noe særlig hjelp fra foreldra mine, sånn som jeg kan huske det.
(Faren min kom ikke engang i konfirmasjonsmiddagen, sånn som jeg kan huske det.
Men men).
Johan Martin Ribsskog, det er onkelen min Martin, som dreiv den gården, Løvås, som jeg jobba på, noen måneder, i 2005, (hvor jeg ble forsøkt drept, og derfor rømte til England, sommeren 2005).
Anna Holmsen, det tror jeg må være søstra til morfaren min, Johannes Ribsskog, (fra Skedsmo antagelig), men det er jeg ikke helt sikker på.
Jeg kan aldri huske å ha møtt henne.
Så sånn er det.
Jeg får vel sende en e-post til Svelvik kirke, og si fra om at det er mora mi som var født Ribsskog, og ikke faren min.
Det ser litt rart ut.
Men men, de sendte ihvertfall en dåpsattest.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det som jeg fant nå, er kanskje kjent for noen av leserne på bloggen.
Det er en toffee-hammer, eller en karamell-hammer, som har vært med på bloggen.
Det er noen gammeldagse penny-mynter, fra spilleautomat-museet i Southport.
Det er et postkort av noen puber, på the Wirral.
Og et postkort, av elven Dee, som er tatt fra stedet Thurstaston, et gammelt norsk sted, faktisk, på the Wirral, som egentlig het Thorsteins tun, for mange hundre år siden.
Så sånn er det.
Lykke til!
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Vinner av konkurransen ble Stian Grunnaleite.
Hvis du sender en e-post med adresse, så får du premien i posten så fort som mulig.
Så skal jeg prøve å få tak i bedre premier neste gang.
Vi får se.
Takk til de som var med i konkurransen, og se opp for nye konkurranser på johncons-blogg.
Jeg tenkte jeg kunne kjøpe noen sånn toffeehammer og karamell-sett.
De burde vel kanskje være fine premier.
Vi får se.
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen