johncons
  • 6

    anbefalinger

    Bra!

    Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:41

    Hei,

    ja det er kanskje sant.

    Jeg har hørt at Arbeiderpartiet, ikke har en demokratisk organisasjon, men at mye er styrt av komiteer osv., litt som i gamle Kreml vel?

    Men men.

    Det er nok en del kameraderi osv., ute å går, i gangene osv., der i gården ja, ville jeg tro.

    Og som jeg har skrevet om tidligere, så virker det som at det dukker opp en hær av debattanter, som forsvarer Giske, hvis man skriver noe negativt om han på nettet.

    Og han har håndtlangere til å sjekke damer for seg, har jeg lest tidligere, på blogg.

    Og dette med at han fritt får lov å tulle med alle fjortisdamene på festival.

    Jeg vet ikke hva man skal si jeg.

    Men det lukter litt mafia/mob, av det hele, at han har beskyttelse.

    Det kan ikke være fra politiet?

    At de er direkte underlagt AP?

    Hvem vet, i Norge, når vi har ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting, istedet for NRK.

    Kanskje vi har et Arbeiderparti-politi også?

    Hvem vet.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den posten, hvor jeg har tatt opp dette tidligere, om at det virker som at det er en hær av folk, som angriper folk som skriver negativt om Giske på nettet, og om dette kan være organisert:

    https://johncons-blogg.net/2008/07/jeg-synes-det-virker-som-at-alle-som.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Batman 31.07.2008 kl. 11:47

    Han ER en forstyrret skapning….

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:34

    Det var snillt sagt av deg!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Erik R 31.07.2008 kl. 11:49

    Priceless….. Sammenlikner sin egen stilling som butikksjef på Rimi med kulturminister… Forstyrra person? Ja. Stutt? Ja…..

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    Din varsling er registrert

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:41

    Hei,

    ja det er kanskje sant.

    Jeg har hørt at Arbeiderpartiet, ikke har en demokratisk organisasjon, men at mye er styrt av komiteer osv., litt som i gamle Kreml vel?

    Men men.

    Det er nok en del kameraderi osv., ute å går, i gangene osv., der i gården ja, ville jeg tro.

    Og som jeg har skrevet om tidligere, så virker det som at det dukker opp en hær av debattanter, som forsvarer Giske, hvis man skriver noe negativt om han på nettet.

    Og han har håndtlangere til å sjekke damer for seg, har jeg lest tidligere, på blogg.

    Og dette med at han fritt får lov å tulle med alle fjortisdamene på festival.

    Jeg vet ikke hva man skal si jeg.

    Men det lukter litt mafia/mob, av det hele, at han har beskyttelse.

    Det kan ikke være fra politiet?

    At de er direkte underlagt AP?

    Hvem vet, i Norge, når vi har ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting, istedet for NRK.

    Kanskje vi har et Arbeiderparti-politi også?

    Hvem vet.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den posten, hvor jeg har tatt opp dette tidligere, om at det virker som at det er en hær av folk, som angriper folk som skriver negativt om Giske på nettet, og om dette kan være organisert:

    https://johncons-blogg.net/2008/07/jeg-synes-det-virker-som-at-alle-som.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:34

    Det var snillt sagt av deg!

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på ‘alle’ festivalene, så jeg synes det burde være lov.

    Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

    Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..

    Men er nok nå.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    0

    anbefalinger

    Bra!

    Sorry – Partiet må drive sensur

    Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19

    Sånn har vi alltid holdt på.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    2

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

    slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er direkte pinlig.

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    1

    anbefalinger

    Bra!

    RE: Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

    Ja,

    sånn er det.

    Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

    Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i butikken osv., og man var ungkar.

    Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben, da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

    De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å rote med dem.

    Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en annen kommentar her, linket til i posten over.

    Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge, etter det.

    Mens Giske, visstnok ‘tar en Søviknes’, hver natt.

    Og er en ‘sex-maskin’.

    Er Giske noe mafia eller?

    Siden ingen tørr å angripe han.

    Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

    Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.

    Ble Søviknes lokket i en felle?

    Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

    Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

    Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments_container

  • PINE: De to 19 år gamle jentene i Pleasure Pain slukte flammer og stakk seg selv med nåler på Huldrascenen i går kveld. Til både begeistring og avsky blant publikum.
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    Badestamp, burlesk og blod

    Festen er i gang på Storås.

    JONAS SKYBAKMOEN
    jsk@dagbladet.no

    KLARE FOR FEST: Kirsty Kristiansen (20) og Reggae Berger (21) har tatt turen fra Borlänge i Sverige til Storås i Meldal.
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    (Meldal/Dagbladet.no): I dag åpner den femte Storåsfestivalen i rekken – men allerede i går kveld var flere tusen festivalgjengere tilstede på den mer eller mindre offisielle tjuvstarten.

    SOSIALT: – Det er fint å bli kjent med folk. Og så kommer jo Lee Perry, sa Kaia Edvardsen (17). Her med venninna Marianne Salvesen (17).
    Foto: SVEINUNG U. YSTAD

    Emneord

    storåsfestivalen 2008

    Meldal, Norge

    annonse

    annonse



    – Jeg har vært på fem eller seks festivaler i sommer, og på alle går det rykter om hvor bra Storåsfestivalen er, sier Reggae Berger (21) fra Borlänge i Sverige.

    Lavere billettsalg
    Sammen med venninna Kirsty Kristiansen (20), også hun fra Borlänge, er han på Storåsfestivalen for aller første gang.

    Og da Dagbladet.no møtte de to på campen i går ettermiddag, hadde svenskene allerede rukket å sjekke ut selve kjennetegnet på skogsfestivalen – nemlig badestampen.

    I dag klokken 15.30 holder festivalen offisiell åpning, og det er ventet et jevnt tilsig av musikk- og festhungrige mennesker utover formiddagen.

    Billettsalget til årets Storåsfestival har likevel gått noe tregere enn tidligere år:

    Festivalledelsen regner med nær 8000 mennesker per dag, opplyser gründer og PR-sjef Sveinung Sundli. Noe som er omtrent 3000 færre enn i fjor. Men festen i går kveld var det likevel ingenting å utsette på.


    Nåler og blod
    Det kunstneriske programmet ble avsluttet av performancegruppa Pleasure Pain like før midnatt.

    Og den unge Hamar-duoens noe
    alternative blanding av lettkledd burlesk og blodig selvpining, vakte både begeistring og avsky blant de rundt 200 som hadde tatt turen til Huldrascenen.

    Først lot Janne Norstad (19) og Lola Ameli Martinez (19) plagg for plagg falle – kanskje til størst begeistring for den mannlige delen av publikum, som responderte med tilrop og jubel.

    Deretter tok jentene en kort pause – bare for å vende tilbake med et enda drøyere repertoar:

    Norstad hoppet i knust glass, surret seg inn i piggtråd og stakk lange nåler inn i begge kinn. Og makkeren Martinez lot de spinkle overarmene sine få den samme brutale nålebehandlingen.


    Festen fortsatte
    Kvelden for øvrig forløp ikke like blodig. Det kritikerroste bandet Real Ones fra Bergen bidro med allsangvennlige popmelodier allerede rundt klokken 18.

    Den svenske indiegruppa Hästpojken var siste musikalske innslag like etter klokken 22. Og etter burlesk og selvpining på Huldrascenen, fortsatte den høylytte festen inne på campingområdet.

    I kveld spiller blant annet amerikanske Drive-By Truckers, og svenske Lars Winnerbäck.

    Les også

    TODELT: Lola og Janne begynte med burlesken.
    Foto: Sveinung Uddu Ystad

    Twingly bloggsøk

    Legg link til bloggen din her

    Slik gjør du det

    Publisert torsdag 31.07.2008 kl. 01:58, oppdatert 09:53

    Oppdater, vis skjulte eller sorter:

    Top of Form


    Bottom of Form

    Kommentarer (20)

    Neste »

    « Forrige

    1

    2

    0

    anbefalinger

    Bra!

    Var ‘sex-maskinen’ Giske der, mannen som tar ‘en Søviknes hver jævla natt’, ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

    Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

    Ingen bilder av Giske?

    Hva har skjedd?

    Er ikke dette i Tønsberg?

    Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit, hvem vet.

    Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

    Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er mulig.

    Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen debatt her.

    Jeg skal se om jeg finner noen linker.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2008/07/dette.html

    https://johncons-blogg.net/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle



    http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/31/542240.html#comments

  • Klagebrev til Wrigley chewing gum company and sweets of Scandinavia

    Klagebrev nummer en. Vil du lese det? Ja? Virkelig? Trykk da. TRYKK!


    Ja, det er helt fantastisk hva dere klarer å gjøre. Jeg har vært fast Extra-tygger i alle år, og alltid vært fornøyd. For ca. et halvt år siden skjedde det noe helt forferdelig. Jeg åpnet min nyinnkjøpte pakke med lilla Extra (lakris), og til min store forskrekkelse smakte den aldeles ikke lakris! Av alle ekle, begredelige smaker var det en melonsmak som vokste seg utover i munnen og tok overhånd på følelsene, så jeg kastet opp. Ja, det er helt sant, jeg har ikke kunnet fordra smaken av melon etter jeg for 22 år siden holdt på å bli kvalt av en bit vannmelon. Jeg tok et skikkelig jafs, og melonen satte seg på tvers i halsen, så jeg ikke fikk puste på et par minutter. Lite visste jeg på den tiden at det grønne, harde området på melonen ikke skulle konsumeres.

    Etter den helt uforsvarlige skandalen dere utførte i mine smaksløker, var jeg mildt sagt fly forbannet! Men, som den faste kunden jeg alltid har vært, ga jeg dere i Wrigley chewing gum company of Scandinavia ny sjanse. Jeg er en generøs person sånn sett. Og tror du ikke det er det verste valget jeg noen gang har tatt!?

    Jeg satte nesten juleribba i vrangstrupen da jeg julaften 2006 skulle kose meg med en bit Extra Menthol etter maten klokken 1745. Tårene presset på, og min søster var nødt til å hente en bøtte fra vaskerommet til meg så jeg kunne kaste opp uten at det gikk utover den herlige julematen som min mor hadde brukt så lang tid på. Tyggegummien smakte nemlig… Ja, du gjettet nok riktig, MELON!

    To av barna rundt bordet begynte å gråte, da de ble skremt av det som skjedde. Jeg spiste ikke verken riskrem eller julenøtter etterpå, og følte meg konstant beglodd av både barn som voksne resten av denne horrible julekvelden. Jeg velger sjelden å klage på varer, spesielt ikke de til under ti kroner, men her om dagen rant begeret mitt over, bokstavelig talt. Ettersom jeg kjøpte min sedvanlige Extra Lakris, og på bussen hjem fra byen tok meg hele to biter på grunn av min dårlige ånde.

    Bussen var full siden det var midt på ettermiddagen, og jeg stod ved en barnevogn. I det munnen min blir sprengt av melonsmak, greier jeg det kunststykket å kaste opp, i barnevognen. Mora til barnet reiser seg opp i full fart, og må ta opp det stakkars barnet fra den oppkastdekte barnevognen så barnet ikke skulle svelge noe av oppkastet som lå i ansiktet til den stakkars lille. Jeg skulle da av på neste stopp, og rakk ikke å gjøre opp for "min" tabbe, og jeg fikk huden full av kjeft fra mora til barnet i det jeg gikk av.

    Nå har jeg ikke tatt bussen noe mer, jeg tyr heller til beina enn å risikere å møte denne dama, og andre fra samme busstur, igjen. Mitt hovedpoeng med denne mailen er å informere dere om at denne form for skjult og frekk markedsføring av deres elendige Extra Melon-variant skaper reaksjoner dere knapt kan forestille dere. Min tid som Extra-kunde er over, og når jeg kjøper tyggegummi senere, kommer jeg til å dobbeltsjekke at ikke Wrigley-navnet står noen plass som helst på pakningen.

    Med en ikke altfor vennlig hilsen
    Tom H. Forsberg

    ——————————————————————————-

    Svaret:

    Hei, Jeg kan ikke annet enn å beklage dine gjentatte uheldige opplevelser. Din beskrivelse er farverik og gir en tydelig beskrivelse av hvor galt det kangå når det pakkes feil smak i pakken. Din reklamasjon ble registert av oss den 20.feb. og sendt videre til fabrikken. De har i sin tur sterkt beklaget detteog har gjennomgått alle relevante rutiner for å unngå at det skjer igjen.

    Jeg kan forsikre deg om at din klage ikke er et resultat av "snikmarkedsføring" av en ny smak, men rett og slett en feil vi har gjort. Med din sterke reaksjon på melonsmaken er det helt naturlig at du nå er meget skeptisk og på vakt overfor alt som kan lukte og smake av melon. Det ville jeg også vært. Hvor ille det enn er så er det meget bra at du tok initiativ til å klage til oss slik at vi kan forbedre våre rutiner.

    Du får ha en god helg – helt uten melon.

    MVH
    Navn Tattbort
    Markedssjef
    Wrigley Scandinavia AS
    Ryensvingen 15,
    0680 Oslo

    Kommentér

    Top of Form

    Navn:

    URL:

    Din kommentar:

    Bottom of Form

    Kommentar av cons @ 31 July 2008

    Du skulla ha fått erstatning.

    Jeg husker like etter at jeg hadde flytta inn til halv-broren min på Furuset sin familie, (jeg leide et rom billig hos dem, da jeg hadde et hvileår fra Datahøyskole, for å jobbe).

    Så, hadde dem eller jeg, kjøpt noe Minde Sjokolade.

    Så var sjokoladen helt hvit.

    Og da sendte jeg den tilbake til fabrikken, og da fikk en svær boks, med kanskje 15-20 poser sjokolade.

    I hvertfall 10-15.

    Så jeg synes de burde gitt deg tyggis for resten av livet omtrent, hvis dem har fått deg til å spy så mange ganger, hvis det var sant da.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    http://skvapp.perhenry.com/blogg/skvapp_vis_blogg2.php?id=20







  • Google Mail – Klage til PFU







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage til PFU





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Jul 31, 2008 at 1:34 AM





    To:

    kjell.nyhuus@presse.no



    Hei,

     

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg prøver å sende den igjen.

     

    Håper dette er i orden!
     

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: Jul 18, 2008 8:39 PM
    Subject: Fwd: Klage til PFU
    To: Kjell Nyhuus <kjell.nyhuus@presse.no>

     


    Hei,

     

    nå har jeg kikket mer på Vær Varsom-plakaten.
     

    Dette problemet, med trakassering, på nettavisene.

    Det går vel mye på dette punktet på Vær Varsom-plakaten:

     

    '4.3. Vis respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Fremhev ikke personlige og private forhold når dette er saken uvedkommende.'.

     

    At man ikke skal fremheve personlige og private forhold, når dette er saken uvedkommende.

    Dette går jo igjen.

    Dette er det jeg ser på som trakasseringen jeg nevnte, at fokus settes på personlige forhold, på meg som person, og ikke på temaet i debatten, og at moderatorene ikke slår ned på dette.

    I tillegg så har jeg opplevd å bli sperret fra disse tre debattforumene.

    Dette vil jeg tro at er i forbindelse, med at avisene ikke vil la mitt syn slippe frem i deres debattforum, og det vil jeg tro bryter mot denne paragrafen, på Vær Varsom-plakaten:

     

    '1.2. Pressen ivaretar viktige oppgaver som informasjon, debatt og samfunnskritikk. Pressen har et spesielt ansvar for at ulike syn kommer til uttrykk.'.

     

    (Og jeg merket også, at det ikke var noe eget kapitell, på Vær Varsom-plakaten, om debattforum.

    Debattforum, har vel kommet for å bli, på nettavisene, skulle man vel tro, så det burde kanskje lages noen kjøreregler for disse debattforumene også da.

    Jeg vet ikke om det hadde vært en ide, uten at det vel egentlig er min business.).


     

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog 



     

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Jul 18, 2008 3:22 PM
    Subject: Re: Klage til PFU
    To: Kjell Nyhuus <kjell.nyhuus@presse.no>

     

    Hei,

     

    jeg klager først og fremst på trakassering, altså personangrep, fra moderatorer, og som mediene tillater.

     

    Men hvis det er lov å trakassere folk i Norge, og PFU ikke synes det er noe galt, så er det vel ikke noe jeg kan gjøre med det.

     

    Jeg vet at det ikke er lov å trakassere folk i Storbritannia f.eks.

     

    Men jeg får kikke på Vær Varsom-plakaten da, når jeg har bedre tid, så får jeg heller komme tilbake til dette.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

     


    On 7/18/08, Kjell Nyhuus <kjell.nyhuus@presse.no> wrote:

    Hei

     

    For å være helt ærlig så er det vanskelig å forstå, ut fra det du har sendt, hva det er du klager over. Jeg må be deg være konkret, og vise til punkt(er) i Vær Varsom-plakaten du mener det enkelte medium har brutt, når og hvor. Husk at det er ytringsfrihet i Norge og at det ikke er verken juridisk eller etisk noe forbud mot å ha meninger, heller ikke om andre mennesker.

     

    Mvh

    Kjell Nyhuus

    PFU-sekretariatet






  • Altså, for å oppsumere, jeg overhørte i 2003, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av ‘mafian’.

    Jeg visste ikke hvem denne mafian var, så jeg har kontaktet politiet, (etter at jeg kom meg til utlandet, og visste hvem i politiet som har med slikt å gjøre).

    Men politiet nekter å fortelle hva som foregår.

    Jeg har tatt det med Kripos, (politiet i Oslo bare la på røret da jeg ringte, og så svarte de ikke), politidirektoratet, justisdepartementet, SMK, og også Sivilombudsamannen, spesialenheten, riksadvokaten, osv. osv.

    Men ingen sier et kvekk.

    Så man må si at politi og myndigheter, nekter å fortelle hva som foregår.

    Og det har de ikke lov til.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen