-
PS.
Og mens jeg skriver om hacking, så var det en som kalte seg ‘Iskox’ vel, eller noe sånt.
Som hadde registrert seg som administrator, på Godtebutikken.net.
Som jeg la merke til igår, var det vel.
Så da slettet jeg den hackeren, og skiftet til et bedre passord.
Så jeg får også skifte til et bedre passord på Spesialbestillinger.net da.
Når jeg får opp det nettstedet igjen.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Gmail – Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Anmeldelse av hacking fra tyrkisk ‘mafian’
PS.
Her er vedleggene:
-
Gmail – Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse
tinging@nynorskantikvariat.no
<tinging@nynorskantikvariat.no>
Mon, Oct 18, 2010 at 10:18 PM
To:
eribsskog@gmail.com
Gode kunde Erik Ribsskog (kundenummer 2346 )Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse i Oslo 22. – 23. oktober – og messekatalogLast katalogen ned her:Velkommen til Skandinavisk Antikvarbokhandlarmesse i Oslo 22.-23. oktober. 2010. Fredag 14 – 19, laurdag 11 – 18. Håndverkeren, Rosenkrantz g 7 (inng. Kr. IV gate) – Fri entré.NB! På grunn av messa og utstillinga gjeld særskilde reglar for reservering av bøker denne gongen – sjå føreordet.Du kan søkje i PDF-dokumentet, kopiere titlane du vil kjøpe og lime dei rett inn i e-posten din, som du sender til tinging@nynorskantikvariat.noRing oss gjerne på telefon 37 16 66 66, mobil 92 82 90 98, (faks på 37 16 30 00).Beste helsingNynorsk Antikvariat ASArne-Ivar KjerlandAntikvarbokhandlarNynorsk Antikvariat ASHulgata 114900 TVEDESTRAND
-
Gmail – Spesialbestilling

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Spesialbestilling
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 7:05 PM
To:
frankeinstein@postpro.net
Hei,vi leverer dessverre kun supermarked-varer.(Se mer på vår webadresse www.spesialbestillinger.net )Og vi leverer kun til folk i Norge nå, som vi kan finne navnet til på skattelistene på nettet.Med Spesialbestillinger-net hilsenErik Ribsskog2010/10/18 <frankeinstein@postpro.net>Vel?
On Sat, 16 Oct 2010 02:10 +0200, frankeinstein@postpro.net wrote:
> God aften.
> Jeg skulle gjerne ha bestilt en snømann med gulrot som nese, ikledd
> flosshatt, frakk og g-streng.
> Hvor mye vil dette komme på, og hvor lang tid vil dette ta?
>
> Mvh. Frank Einstein
>
-
Gmail – Hvorfor ble innlegget mitt slettet?

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hvorfor ble innlegget mitt slettet?
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 5:34 PM
To:
Halvard Olsen <halvard.olsen@hotmail.no>
Hei,det ble slettet fordi jeg syntes det virket som at du prøvde å få meg til å virke dum.Alle kunne jo se det, at det var en annen faktura, og at det var sånn det hang sammen.Så det virka som trakassering for meg, skal jeg være ærlig.Og tilgjort synes jeg den e-posten du skriver nå er også.Jeg ønsker ikke å ha med folk som ikke er oppriktige å gjøre, så da blir det som trakassering for meg.Med johncons-blogg hilsenErik Ribsskog2010/10/18 Halvard Olsen <halvard.olsen@hotmail.no>
HeiHvorfor i helsike ble kommentaren min i går fjernet på bloggen din. Jeg prøvde å hjelpe deg ved å fortelle
at det er en annen faktura fra NITO enn den det var gebyr på, og du skriver at det er personangrep.Skjerp deg. Folk prøver å hjelpe deg, og du behandler oss slik. Skammelig er det.
Forventer en unnskyldning fra deg.Vennlig hilsen
Halvard Olsen
PS.
Og da sendte noen et sånt online gratulasjonskort, til vedkommende, liksom på vegne av meg da.
Så her det noen som følger med på bloggen, det er helt sikkert.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
De kortene, de sender jeg bare til Politiet i Drammen, som oppdateringer på tidligere anmeldelser.
Her er mer om dette:
Gmail – Oppdatering/Fwd: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 5:56 PM
To:
post.sondre.buskerud@politiet.no
———- Forwarded message ———-
From: 123Greetings.com <ecards@123greetings.com>Date: Mon, Oct 18, 2010 at 5:47 PM
Subject: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no
To: eribsskog@gmail.comYour ecard (10718510509046330317) has been sent to Halvard Olsen [halvard.olsen@hotmail.no] on 18-Oct-2010
We'll send you an email message when halvard.olsen@hotmail.no has seen your ecard.
View a copy of your ecard at:
http://www.123greetings.com/
send/view/10718510509046330317 Using our new tracking feature, you can now
-Track the delivery of your ecard, step-by-step.
-Edit the ecard, even if the ecard has been sent.
-Delete the ecard, even if the ecard has been sent.
Click on the link below or copy & paste it into your browser's address bar.
http://www.123greetings.com/
connect/track/msg-4 If you have any query about your ecard & its delivery or need any other assistance,
please visit our Help/ FAQ section at: http://help.123greetings.com/
Thank you for choosing 123Greetings.com
Your friends at 123Greetings.com
We respect your privacy. You will not be receiving any promotional emails from us
because of this ecard. To view our privacy policy, click on the link below:
http://info.123greetings.com/
company/privacy_policy.html Note: This is an auto generated mail. Please do not reply.
If you have any other problem please contact us by clicking on the following link:
http://help.123greetings.com/
contact_us.html This email was sent by 123Greetings.com, Inc., 1674 Broadway, New York, NY 10019.



















































































































