![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Vikingskip i England/Fwd: Svar på spørsmål "hjelp med å grave opp vikingskip i England"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Oct 18, 2010 at 5:12 PM | |
|
To: postmottak@khm.uio.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Vikingskip i England/Fwd: Svar på spørsmål "hjelp med å grave opp vikingskip i England"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Oct 18, 2010 at 5:12 PM | |
|
To: postmottak@khm.uio.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Off Licence fra England/Fwd: FW: EØS-avtalten/Fwd: Whisky
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Oct 18, 2010 at 4:56 PM | |
|
To: Tollregion Sør-Norge <sornorge@toll.no> | ||
| ||
PS.
Men som jeg har skrevet om på bloggen tidligere.
Så syntes jeg at jeg ble dårlig behandlet, av the Local Government Ombudsman, i York, den forrige gangen jeg klaget til de.
Så jeg har allerede skrevet, til hovedkontoret, (for hele Storbritannia vel), for the Local Government Ombudsman.
At jeg ikke ønsker å gå videre med denne klagen, (som brevet ovenfor er om), som en protest, mot den dårlige og urettferdige behandlingen, som jeg ble utsatt for, fra the Local Government Ombudsman, den forrige gangen jeg kontaktet dem.
Så sånn er det.
Jeg skal se om jeg finner linken til den e-posten, hvor jeg forklarte hovedkontoret til the Local Government Ombudsman, om dette.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
https://johncons-blogg.net/2010/10/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-local.html
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Regning medlemskap
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Oct 17, 2010 at 11:19 PM | |||||
|
To: marit.stykket@nito.no Cc: trond.markussen@nito.no, haakon.eidesen@nito.no, wenche.fivelsdal@nito.no, robert.garna@nito.no, stig.lagreid@nito.no, per.erik.lovholm@nito.no, inger.annie.moe@nito.no, tor.simonsen@nito.no, Trond.smaavik@nito.no, siw.tyldum@nito.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Jeg har jo nettopp fått en annen faktura, fra NITO.
(Som jeg sendte en e-post, til NITO-styret om).
Så jeg tror jeg må prøve å finne den igjen, og se hva forskjellen er på de.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er den siste jeg klagde på, av de NITO-fakturaene, igjen:
PS 3.
Men den siste e-posten til NITO, den sendte jeg på tirsdag:
https://johncons-blogg.net/2010/10/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-nitos-styre.html
Så da har dem vært veldig raske, isåfall.
Hm.
Men jeg får prøve å sende en e-post til da, om den siste regningen.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
PS.
Det blir litt mye rot med navna på den nettbutikken nå, merker jeg.
Men det jeg tenker nå.
Er at det er jo en mulighet å kalle alle nettbutikkene for noe med johncons og.
F.eks. ‘johncons-kiosken’.
(Og kanskje også ‘johncons Spesialleveringer’?).
Altså at jeg får det inn under ‘johncons’-paraplyen, mener jeg.
Fordi johncons-blogg, og johncons.org, er vel ganske kjent nå, kanskje.
Hm.
Vi får se.
Jeg får vel ihvertfall vente og se, til resultatet av den avstemningen, som foregår nå, foreligger.
‘johncons-kiosken’, og ‘Godtebutikken.net’, ligger best an for øyeblikket.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sendte en e-post om dette, til kongehuset:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Slektning av det danske kongehuset. Myndighetene vil ikke etterforske mordforsøk mot meg/Fwd: Kongerekken
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Oct 17, 2010 at 8:23 PM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: post@slottet.no | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen