PS.
Jeg sendte en ny e-post til United Utilities:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Water-bill
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Oct 17, 2010 at 7:54 PM | |
|
To: Customer Services <Customer.Services@uuplc.co.uk> | ||
| ||
PS.
Jeg sendte en ny e-post til United Utilities:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Water-bill
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Oct 17, 2010 at 7:54 PM | |
|
To: Customer Services <Customer.Services@uuplc.co.uk> | ||
| ||
PS.
Jeg tenker også på det, at den godte-nettbutikken.
Den kan kanskje være som en engelsk Newsagent.
At jeg også kan selge f.eks. magasiner der da.
For dem har jo ikke godtebutikker her i England, det heter jo Newsagent.
Så da kan jeg kanskje selge de fotballbladene osv., i samme netthandel, som godtebutikken/kiosken, tenkte jeg.
Jeg får se det ann litt.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24436214
PS 2.
Jeg lurer på om han fra PS-et ovenfor har rappa min ide.
For jeg har jo tenkt på det her, (å selge isbre-mint fra England), ganske lenge.
Men men.
Jeg selger jo til resten av Europa og så.
Og han kjøper kanskje direkte fra produsent.
Det er mulig.
Jeg vet ikke om prisene hans inkluderer frakt.
Men jeg ser på det som ganske sannsynlig at de ikke gjør det.
Så derfor setter ikke jeg ned prisen så lavt, som til 25 kroner pr. pose.
Da ville jeg tapt penger på å selge de.
Så da prøver jeg meg på å selge de til 29.90 en stund.
Vi får se hvordan det går.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Her kan man se det, at jeg tenkte på å selge isbre-mint, på QXL, allerede i 2009, (hvis ikke enda tidligere og):
https://johncons-blogg.net/2009/10/sanne-her-var-det-jeg-tenkte-jeg-kunne.html
PS 4.
Så det jeg lurer på nå.
Er det Stein Erik Hagen, som har et horn i siden til meg, siden jeg ville slutte som butikksjef i Rimi?
Og som importerer isbre-mint, til Norge, og selger de billig, for å ødelegge for meg?
Jeg sier ikke at det er sånn.
Men det er vel lov å lure, håper jeg.
Men men.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=150381511645842&id=108767235831634&il=0
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen