![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Angående forudbetaling
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jul 11, 2010 at 11:35 PM | |
|
To: # Landsarkivet for Sjælland og Lolland Falster <mailbox@lak.sa.dk> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Angående forudbetaling
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jul 11, 2010 at 11:35 PM | |
|
To: # Landsarkivet for Sjælland og Lolland Falster <mailbox@lak.sa.dk> | ||
| ||
PS.
Det var hu Kristin Sola, som tok meg til side, i et friminutt, på Sande Videregående, og sa at hu hadde hørt rykter om at jeg hadde vokst opp aleine.
Og det var hu som ga meg søknadsskjemaet, til VGS., i Drammen, hvor jeg gikk 3. året, (på Gjerdes VGS).
Og det var hu som han idrettsassistenten, på Terningmoen kjente.
Han var vel fra Bærum, eller noe.
Kanskje de ble gift?
Hvem vet.
Jeg så hu Kristin Sola en gang, i russetida også, på ei russekro i Hokksund.
Og da hadde hu fått kyssesyken, fortalte hu.
Så det syntes jeg ikke hørtes så fint ut, husker jeg.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av ‘Døperen Johannes-tilhengerne’ for personforfølgelse og for å ha terrorisert og ødelagt livet mitt/Fwd: Oppdatering/Fwd: Heisann Fryden,
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jul 11, 2010 at 4:00 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no Cc: post <post@spesialenheten.no> | ||
| ||
PS.
Her kan man se at den såkalte ‘Erik Ribsskog Fan Club’-bloggen, (som jeg mener er mest en mobbe-blogg), bruker mitt bilde, (uten at dette er godkjent av meg, på noen som helst måte):
http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/
PS 2.
Her kan man se at det bildet, er et bilde, som jeg tok, ifjor, i Crosby/Blundellsands, (rett utenfor Liverpool), og bruker som logo, til reise-bloggen min, johncons-REISE, (som jeg ikke har oppdatert så mye i det siste, for jeg har hatt litt dårlig økonomi, som arbeidsledig. Men likevel):
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Heisann Du Erik
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jul 10, 2010 at 10:31 PM | |
|
To: Thomas Hodne <rev76@live.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av stjeling av kryssordprogram
PS.
Her er vedlegget:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på Dagbladet
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jul 10, 2010 at 4:29 AM | |||||
|
To: pfu@presse.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
Det jeg tenker på nå.
Det er på 70-tallet, da jeg var sånn 6-7 år kanskje.
Og søstra mi og mora mi og mormora mi og morfaren min.
Dvs. Pia Ribsskog, Karen Ribsskog, Ingeborg Ribsskog og Johannes Ribsskog.
De spilte noe sånn ‘mind-games’ med meg, i Nevlunghavn.
Søstra mi fikk meg til å gni et sånt strå mot leppene, som gjorde vondt.
Når jeg var litt nedfor, pga. press fra noen av de voksne da.
Så var det noe sånn, at mormora mi, skulle se om jeg sladra, tror jeg.
Alle de tre voksne, skulle se om jeg sladra.
Jeg visste det, at hvis jeg sladra, så var det feil og.
Og det var noe utdeling av godteri osv.
De var veldig strenge mot meg da.
Og min morfar rista på huet og de liksom granska meg da.
(Mens de tre voksne satt ved spisebordet utendørs, og mens søstra mi stod på den andre sida av huset, mot vegen ned til havna da).
Så når jeg tenker på det nå.
Så det var det som at alle de fire, gikk sammen, bak ryggen på meg, om noe plott.
Så det er ganske ekkelt å tenke på.
Og det her har jeg også skrevet om på bloggen tidligere.
Hva var det her?
Var det noe Johannes-kult eller Ishtar-kult?
Er de tingene noe av det samme?
Hvem vet.
Vi får se om det kanskje er mulig å finne ut mer om dette.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Og etter at jeg ikke sladra.
Så sendte de meg langt vekk.
Opp i den øverste delen av hagen.
(Vekk fra alle de andre fire).
Mens de da sikkert prata om hva de skulle gjøre med meg da.
Siden de kanskje ikke turte å innvie meg i deres kult sine hemmeligheter?
Så måtte jeg bare stå der oppe øverst i hagen da, for meg selv.
Mens jeg så ned på de voksne, som satt i sofagruppen.
Mens jeg ikke kunne høre hva de sa.
Men det var egentlig helt greit.
Å slippe å være i nærheten av de folka.
For de var ganske slemme og slitsomme, må man vel si.
Så jeg måtte liksom stålsette meg, hver gang jeg var på besøk hos min mors foreldre, i Nevlunghavn.
Og det var også sånn med min mor.
Selv om kanskje min mormor var verst og slemmest.
Det er nok ikke umulig.
Så her var det nok noe Ishtar-kult, eller noe, ute å gikk, det er nok ikke umulig.
Så sånn var nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen